Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kaikki elämä on kuitenkin elettyä. Eihän mikään muu edes ole tärkeää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
tajusinko vasta nyt et Juicen marilyn kertoo Marilyn monroesta???????????

Ei voi olla noin hidas 💀

Kyllä muistan ainakin joskus luulleeni että se marilyn oli joku ihan normi ihastus 💀 HAHAHH ok send help

Ei vittu ive been living a lie
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mahtavaa 💅🏻 lisää vain julkkisihastus biisejä 💅🏻 vaikka kuinka paljon vois olla enemmänkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut oikeesti mul jäi jokin trauma tosta ku oon myllänny nyt mun koko kehosuhteen uusiks niin oon nyt vaa jotenkin niin järkyttynyt edelleen. Tuntuu tosi epätodelliselt koska en oo ikinä aiemmin ahdistunut noin paljon mun kehosta. Siis ikinä. Tai no ehkä tässä nyt 2024, 2023 ehkä oon, mutta tuskin KOSKAAN sitä aikaisemmin. Niin tän tason keho-ongelma on silti mulle ihan täysin uutta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En edes tiennyt että sellanen voi tuntua noin hirveältä. Nää tunteet mitä mulla on ollut viime aikoina on jotain niin sanoinkuvaamattoman hirveitä ollu ja se on niin outoa etten oo aiemmin tuntenut sellasia. Mietin et mitä ihmettä mulle oikeen on yhtäkkiä tapahtunu?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Okei nyt mä ymmärrän.

Nyt mä ymmärrän todellaki.

Eiks tää kuva esimerkiks oo sellanen:

Mistä joku vois helposti sanoo et "ruma" siis joku jolla on ainaki iha eri maku ku mul?

Siis varmasti löytyy paljon ihmisiä jotka ois sillee ew ugly

Siis toivottavasti ei mut aivan varmasti sellasia ihmisiä on jotka tost kuvast sanois et ruma tai jotain

Mut minä? MUST SE ON VAA NII SÖÖTTI 😭😭😭💕 Ihana kulta 😔 et tää on se mun reaktio????????????

Mä en ymmärrä kui se ois jonku mielest ruma lol?? Niikuuu öööööh? Kui?

Et ymmärrän et toi ei varmaa oo jtn "standardien mukaista komeutta" tai jotaki sellast mut se ei silti vaikuta siihe miltä must tuntuu ja et mä nään sen super sööttinä 😐

Nii ihastuminen on ihastumista.. se on just sitä.. siin käy noin... Kaikki siit on sit vaa "IIH SÖPÖÖ 😭😭💕💕💕💕💕💕💕❤️❤️❤️"

Eli jos joku ihastuis muhun se vois hyvin ajatella samalla tavalla.

Eli en oo siit huolissani etteikö muhun vois ihastuu ja etteikö sellanen ihminen joka muhun on ihastunut, voiski pitää mua super kauniina. Koska ihastuminen ON sellasta. Nyt ymmärrän sen.

Mut se ei vielä silti vie mun kaikkia ongelmia pois..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Voi ei mun tunteet taeiliin palaa (tai siis "palaa" eli oikeastaan vain jatkuu) ryminällä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja siis kai joku pitää totaki kultaa rumana:

Idk? Koska se on vanha? Niin varmaan? Ain on joku jonka mielest "ihminen muuttuu rumemmaks vanhana" yms.

MUT SORI VAA mut mä en näe sitä kyl 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😩 kosk se on kulta??? 😰 Joten kai tää kertoo tarpeeks...

Yritän tässä nähdä ihastuksiani ei-ihastuneen silmin.......... Miltä ne muille näyttää.. mut vaikee sanoo... Mut varmaan se sitten on totta että mauissa on eroja..

Ilmeisesti silloin minuunkin voi ihastua ja minuakin voi joku pitää maailman ihanimpana.... Ilmeisesti........ Näin olen antanut itseni ymmärtää..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Nyt jos olisin masatoshi nii mun luonteella vetäisin aivan järjettömät paniikit siitä ettei iho ole enää entisensä 😂 ja sit kun mä katson sitä niin mä en näe koko miehessä mitää vikaa XDDDDDDDDD mut jos mulla olis toi sama nyt niin vetäisin itkupotkuraivarit siitä että mun iho on vanhentunut 😅😅😅😅😅😅😅 ja mähän tuun vetämäänkin ellen oo viisastunu siihen mennessä vähän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja arvaa siis mun mielestä se näyttää vaan niiiiiin kuumalta.. niin kuumalta... Ja mä en vain sano näin, mä oon oikeesti sitä mieltä..

Siis ne vanhentumisen merkit ihossa

Näyttää niin sexyltä, en elä..

Mut auta armias kun mulla tapahtuu sama niin huudan ja itken. Yhtäkkiä se ei enää olekaan sexyä 💀 what tf is up with that?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Täysin sama juttu kai villun kanssa, onko sen lihavuus sitten ikinä haitannut mua esteettisesti mitenkään 😩 ei ole tainnut kai??? Eipä se ole estänyt mua tuntemasta näitä saatanan tunteita siihen... OLISPA niin ei olis tarvinnut riutua..

MUTTA AUTA ARMIAS kun ite oon lihava niin onhan se nyt RUMAAAAAAAA

Ja se on MAAILMANLOPPU 😨
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lihava eli siis tarkoitan nyt tätä millanen oon nyt ja sitte siitä lihavampi eli tarkotan ihan tätäkin läskiyden määrää atm vaikka mun bmi on siis 25.8
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Niiku että haittaako mua kenenkään muun ulkonäön muuttuminen? Ei. Katon kuvia villusta ja oon sillee "nii? Söpö?" Mutta itseäni en siedä vaikka mikä olis.
 
Ylös Pohja