Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,590
Reaktioarvo
2,928
En voi sietää sitä että mun tissit on alkanut roikkua, en edelleenkään tiedä milloin tää on tapahtunut mutta nykyään ne ainakin roikkuu ja ei varmasti aina ole roikkunut, no ainakaan silloin kun niitä ei vielä ollut.

Niin en voi sietää sitä että niin on tapahtunut. Ja siks haluan ampuu itteeni päähän 😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,590
Reaktioarvo
2,928
En voi sietää mitään muutoksia mun kehossa en voi sietää mitään en voi sietäääääääää sitä mitä tapahtuuuuuuuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,590
Reaktioarvo
2,928
Mut kaikist hurjinta on se etten siedä mun kehoa missään elämäni vaiheessa kun katon kuviani niin jokainen niistä on väärin eli jokaisessa niistä mun keho on väärin ihan kuule päiväkodista alkaen

Voidaa todella sanoa että mun kehosuhde on vinoutunut ja aivan pahemman kerran kyllä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,590
Reaktioarvo
2,928
En näe mitään muuta kuin puutteita siinä, jopa päiväkoti-ikäisenä missä ei pitäis olla mitään ongelmaa? Jotenkin näen senkin vain vääränä ja mun dysforia vaan sanoo mulle kaiken olevan väärin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,590
Reaktioarvo
2,928
Oon aivan loppu mut en saanu enää unta makasin vaa hereillä ja odotin unta mut se ei ikinä enää tullu..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,590
Reaktioarvo
2,928
En vain voi sietää sitä miltä mä oon ikinä näyttänyt. En kestä itteäni olikse kuva nyt vuodelta 2015, mul on niin levee lantioki siinä, en kestä sitä päiväkotikuvaa ees koska mun naama, vaikkei se näytä edes oudolta, en vain kestä omaa itseäni ja omaa naamaani ja kaikki mussa on pielessä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,590
Reaktioarvo
2,928
Tai kun se ei ole edes siitä

Voin jopa ajatella periaatteessa että oon söpö siinä yhes päiväkotikuvassa mut ku silti mul on tunne et kaikki on väärin alusta alkaen..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,590
Reaktioarvo
2,928
Niin se on enemmänkin joku aivan järkyttävä vääryyden tunne kuin rumuus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,590
Reaktioarvo
2,928
Toi yks kuva saa mut hyppimään seinille koska mun rinnat on niiiiiiin pienet siinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,590
Reaktioarvo
2,928
En voi sietää rintojen kehitystä en voi kestää sitä miten elämä menee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,590
Reaktioarvo
2,928
HAHAHAH OKEI oon niin queer katoin vanhoi kuvii ja oon edelleen sitä mieltä et m on niin kaunis XDDDDDDDDDD FUCKING HELL
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,590
Reaktioarvo
2,928
Voidaan sanoa että mun ulkonäössä ei oo pienintäkään vikaa, niin mä en oikeasti nyt ymmärrä tätä
 
Ylös Pohja