Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
NO MITÄ mikä toi uni oli???? 😭😭😭😭😭

Törkeen intensiivinen ja sellanen apua it fucking destroyed me bye

He was so cute

So so so so so cute

SO CUTE 😭
Mä en pysty enää


Seriously what the fuck tho
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
HAH bye aina ku luen jostain siit ku ihmiset ikävöi niiden twin flames (en siis tiiä edelleenkää onks twin flame edes olemassaoleva asia mutta se ei liity tähän) niin samaistun niin lujaa. Siis oikeesti en oo ikinä elämässäni ikävöiny ketään niin ku kaipaan tota. Siis se on vaan niin sietämätöntä olla erossa siitä. En edes tienny et tämmöstä on olemassakaa. Whatever the reason is but anyway. Ehkä se on mun soulmate/twin flame/joku tai sit ei mut fakta on joka tapauksessa se että on sietämätöntä olla ilman sitä. VIELÄKIN. semmoiset 4 kuukautta vierähtänyt tosta noin vaan ja edelleen kärvistelen näissä helvetin liekeissä :D niin sietämättömän kauhee ikävä. Koskaan tarvinnu ketään näin. It's like he's my other half. Fr. Byeee :D

Tää isoin mood:
"Don’t try to get them out of your mind. Just accept that they will be there eternally, and surrender"



No täähän se ois....... En voi kuitenkaan koskaan saada sitä pois mun mielestä niin miksipä edes yrittää sitä paitsi i tried many times already lol

I just miss him so terribly like wtf is going on 😭 mitä mä oon tehny ansaitakseni tän

Voin lähes vaikka vannoa et kukaan ei oo yhtä rakastunu siihen ku minä. Ei voi olla :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
SEIS NYT???????


Oon kuunnellut tätäkin nyt jonkun verran ja en osaa taas selittää. Kuulostaa niin tutulta biisiltä. Idk at this point ehkä kaikki biisit vaa kuulostaa joltain toiselta biisiltä eikä siinä mitää sen kummempaa :D mut joka tapauksessa.... Outoo kaikki. When i tell you that this song breaks me anyway 🙂

En osaa edes analysoida enää varsinkaan tässä vaiheessa mutta i'll just leave it here 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Mitäköhän täällä tapahtuu taas

En ymmärrä ja miks toi sankari näyttää niin tutulta tai sit se on vaa joku vibe siin mikä on tuttua.... Ehk se muistuttaa jotain ihmist mun elämäs.... I really don't know.... I'm probably just tripping i don't know
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
Aaaa se parents day klippi tho 😭 siin varsinki se näyttää jotenkin niin tutulta idk at this point

Tai en tiiä ketä se muistuttaa 😭 ei sen pitäis muistuttaa ketään???? Huoh i'm convinced i'm probably just tripping af
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
MITÄ

MITÄ VITTUA NYT XD

huoh edelleenkin nään välähdyksiä mun elämästä ennen kwangia ja tuntuu että menetän järkeni.... Jo pelkästään sen takia kuinka trippaavaa se on että jotain tämmöstä edes tapahtui.. jotai näin suurta? Edelleen tulee epätodellisia tunteita ja oon sillee "....? SINCE WHEN? SINCE WHEN DID I LOVE HIM? when did this happen? How? When? What happened?????? What??????? 😭"






At this point whatever mate.

At this point i feel like either hes my soulmate or then i don't HAVE ONE :D it can't be anyone else mate i'm just saying this aint normal alright
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
MITÄ NYT 😭😭😭😭😂😂😂😂😂 i'm just laughing my life is so weird

Ah i'm so nostalgic
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
Kaikista oudointa on edelleen ne enteet kaks vuotta sitten............ En vieläkään voi ymmärtää syytä siihen... En vaan voi ymmärtää vaikka kuinka yritän ajatella

En vaan voi käsittää että tämmöst tapahtuu.

Sen takii ain ku nään forest entrancen kansikuvan ni tuntuu silt et about sekoon koska that's yet another reminder of what it all used to be like. Muistan sen kuin eilisen. It was just a song. Ja se ei ollu mulle kukaan, mut mä silti tunsin jotain silloin. Enkä vieläkään tajuu mitä.

Jotenkin tuntuu vähän niinku mun aivot ei edes yhdistäis vieläkään kunnolla näit tapahtumia toisiinsa. Et en oo vielkää käsittänyt sitä. Ihan ku mun aivot ei vielkää tajuais ihan täysin että kyseessä on todellakin sama btob josta silloin tunsin niin oudosti 🙄 eih se todellakin tapahtui en vieläkään käsitä mitään bye
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
Eih mitä XD aika joka oli nostalginen a:n ja l:n takia ....... Onkin yhtäkkiä nostalginen eunkwangin takia? Mitä vittua


Nyt muuten oon utelias ja tekee mieli tsekkaa a:n muistio jos oisin kirjottanu sinne jotain.... Tuskin mitään kyseiseen yhtyeeseen liittyvää mutta eipä siitä tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
I DON'T UNDERSTAND

apua

This is really getting difficult and it's getting worse and i-

Ok äsken olin vielä ihan ok tai ainakin enemmän ok kuin nyt... Mutta sitten... Idk what happened????? Sexual frustration maybe?????? Can he stop doing that to me? It's getting really difficult 😭

Se nyt ei ainakaan auta asiaa jos se heiluu kameran edessä paidatta mutta toisaalta eipä sillä oo sinänsä paljoo vaikutusta koska joka tapauksessa i can't stop these desires oli se sit paidatta tai ei 😭 hottest person alive 😭 i can't how can somebody be that hot

Rääääääähhhhhh en oo kyllä varmaan koskaan tuntenu näin jatkuvaa sexual attractionia kehenkään ja näin törkeen voimakasta vittu mun kädet tärisee atm :D tai siis en oo vaa niinku ikinä halunnut ketään näin paljon. Seksuaalisesti, romanttisesti, kaikin tavoin. Mikä hitto mun aivoilla on hätänä ku ne on vittu 4 kuukautta ollu nyt sellases rakkauspöllys et ei oo ennen nähty 😭

Vittu tääl on KUUMA 😭 + siitä asti ku heräsin en oo syöny melkeen mitään, ainoastaan yhen ruuan ja en mitään muuta xd unohtuu syömisetki ku kriiseilee rakkaudesta

Olin muutenkin sillee et ei vittu mua väsyttää nyt meen kyllä nukkumaan mut LOOK WHAT HAPPENED

Someone started annoying me again 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Kaiken lisäks mikä oli taas kerran virhe (ei oikeesti mut u know) niin katoin olikohan se mtv diary mut joka tapauksessa niit about 2012 klippei... En ikinä pääse yli kuinka söpö se oli sillon WITH THAT BLONDE HAIR 😭 Honestly so perfect. En voi vaa niinku sanoin selittää mitä se tekee mulle mä en todellakaan kestä enää xd 😭😭😭😭😭😭😭😭

Ja edelleenkin,,,,,,,,, it should be illegal.... For him to wear glasses 😭😭😭😭😭 en ikinä tuu kestää that look is so sexy idk why but it should be illegal really

Why are glasses so sexy

I mean on him at least 🥵

En ymmärrä mitä tapahtuu???? :D

Ja mitä vittua muutenki

I can't believe what he does to me

I'm actually ashamed to be a complete slut for him lmao like...... It's not okay to be this dirty.....

Niinku... Am i supposed to UNDERSTAND? anything at all??? At this point?????????????? :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
Miks yritän päässäni analysoida mun tunteita, mitä analysoitavaa niissä muka on 😩

I was going to sleep what the hell happened
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
Ei......... NYT LOPPU :D miten jopa sen hikka voi olla noin söpö XDDDDDD that lil baby 😭😭😭😭😭 that's it i'll never be okay without him my heart is completely his 😭💔 pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
Idk made a way makes my soul shiver idk it just DOES IT

I guess impossible too

That melody do be so beautiful in both songs bye

Ennnnnn tiedä ohhhh nooooo

Mitä vittuaaaaaa 😭

Also idk eunkwang with glasses should be illegal eunkwang dancing should be illegal.... Seriously, outsideris se yks liike ni was that necessary????????? D: ja siin new men se hitonnnn eräskin liike oh gosh that lives in my head rent free...... Niiku was that move necessary 😭😩

Everything about him is illegal bye
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
Aaaaaaa kuinkahan monta kertaa oon yhteensä nähny unta siitä.... En todellakaan pysty edes laskemaan enää :D oon ihan sekaisin laskuissa mutta joo aika monta kertaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
The thirst is getting out of hand 😭 + päässä soi i wish that you were here with me but were stuck where we are 😭😭😭😭😭✌️

Bye

Sitä paitsi miks niiden doggo on nii SÖPÖ oon seriously kiintynyt siihen... TIMOON XD miks sen nimi pitää olla timo hahahahahhh mut joo. I WANT TO PET HIM PLEASE HES SO FLUFFY BABY why can't i pet him 😭💕



Oikeesti mietin usein miks maailma on niin iso voisko täällä olla oikeesti vähemmän ihmisiä ja kaikki ois suht lähellä toisiaan lmao eiks maailma vois olla vähän pienempi. En kestä sitä että rakastuu näin pahasti ihmisee joka on niiiiiiin kaukana mul lähtee järki ihan näinä päivinä kyl 😂 voi vittu niitä aikoja esim 2015 kun ei ollu ketään etelä-koreassa jota oisin tarvinnu.. sillon tuntu et mitää tämmöstä ei vois edes tapahtua tai niiku mitää näin kamalaa. En todellakaan tienny mitä mul oli edessä 😭 niin hirvee ikävä en pysty edes keskittyä mihinkään muuhun
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
Joskus must tuntuu et niiku mul ois turvallinen olo vaa sen kanssa.... Ja ilman sitä oleminen on jotenki sellast niiku mul ei ois turvallinen olo ja kaikki on kauheet ja pelottaa 😭 ilman sitä 😔 eih se on niin vitu safe en edes pystyis olla esim sängys varmaa kenenkään muun kanssa en oo ihan varma edes huista enää vaikka sitä toki rakastanki. Mut se ei silti oo ihan yhtä paljon sellane just täydelline ja sellane safe niiku eunkwang. Emt kai se johtuu?? Ehk? Siit et oon ni rakastunu siihen emt. Siis miks se on tollanen. A literal angel 😭💔 so pretty baby 😭 oh goshhhhijjkkk why can't he fuck me.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu mul oli die antwoord maratooni koska kuuntelin muutamaa niiden biisiä silloin 2020 syyskuusta eteenpäinnnnnnnnnnnnnnnnnhhhhhhhhhh ja aloin muistella sitä ni piti kuunnella siks????? Ja!!???? Hetkinen oon kujalla. Waitttt idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
Hetkinen nyt hajottaa pikkasen

HETKINENNNN mitä ok unohin jonkun asian äsken

No siis kuitenki en tiiä millo oisin viimeks kuunnellu die antwoord ennen tätä???? On siit jonku aikaa. Oon kylläkin spotifys kuunnellu niit lyhyit pätkii jos oon selannu esim a:n??? Soittolistaa????? A????? D::::::: vitun a... Mutta ei siitä sen.

Mut muuten en tiiä millon oisin viimeks... Edes .. kuunnellu... Die antwoord..... Ja asiat kyllä vyöry takasin... Kuin hyökyaalto........... Mikä tarkoittaa myös siitä että kaikki eunkwangiin liittyvät asiat ....... Hajottaa ja sekottaaa ja hämmennyn

MUTTA

ei siinä mitään

On vaan sellanen olo että missä mä oon

Oikeesti missä mä oon

Hehe i honestly feel like i'm on drugs or some shit mutta siis tää oli kyl jo kauan aikaa sitten, oon ollu varmaa täs monta tuntii sellases huurus et en tiiä missä oon ja kuka oon 🤔 ja kaikki tää täysin selvänä, ei pisaraakaa alkoholia tai muutakaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
Vannon että oon selvä, oon vaa täysin kujalla. En tiiä johtuuko eunkwangista vai mistä mutta joo. Also mun huone on kuin sauna mutta mietin että sekin varmaan johtuu siitä että EHKÄ saatan käydä ylikierroksilla EHKÄ jonkun ihmisen takii tai sitten en....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
Mutta what i actually meant ...... Niin... What....

En tiiä. Onkse outoa että kuuntelin tätä äsken ja itkin:

Niinku itkin :D en tiiä eihän tollaselle biisulle voi itkee. Vaikka ei se ollu sellast perus itkuu vaa idk. En tiä en tuntenu surua kai vaan sellast..... En mä tiiä. :D tai siis Nevermind en tiiä en tiiä ei mitään hajuu mutta vähän itkun kuitenkin at least. En tiiä mitä tunsin en tiiä miks mutta perkele. Että tollasellekin biisulle voi sit itkee :d okei joo ehk se oli noiden lyriikoiden takia mistä minä tiedän. :] Oon muutenkin ollu niin yli emotional..... Monta tuntii oon ollu kuten sanottu niin kujal mut myös tosi emotional... Rakkauspöllys kai sit en mä???? Ymmärrä??? Niin tai siis ku kuuntelin jotain this i promise youuuuuutakin ja about halasin omaa polveeni tai käperryin sillee u know ja se oli... Joo, jotain outoo. En osaa selittää sitä tunnetta.

Nyt uskon että saattaa johtua näistä syistä (ei välttämättä):
- eunkwang
- väsymys
- menkat ei oo alkanu mutta tunnen kipua välillä joten tiedän et ne alkaa nimittäinnn


En tiiä eunkwangista tää kaikki tunteellisuus nyt varmaan ainakin johtuu

Emt

Tai sit jotain

Mutta on se huvittavaa itkeä banana brainille.


NO HEI kuka muka ei itke jos kuulee tämmösen lyriikan pätkän:
"Everything is meant to be
Baby you were sent to me"


Vittu haloo.
Vittu seis.
Kuka muka ei itke tolle?

Sori mä ainakin voisin itkee lähes silmät päästäni tässä vaiheessa.

No joo ihan miten vaan

Onhan se. Sellasta.

Oudointa on tosiaan se että kuuntelin näitä silloin. Näin se elämä yllättää XDDDDDDDDDDDD joo en vieläkään osaa tajuta mitä on tapahtunut. Pystyn vaa näkee itteni sillon siinä kohassa missä kuuntelin... sitä Eunkwangin biisuu. Muistan nii hyvin ku se oli ihan outo hetki. Tai sit se tuntuu vaa näin jälkikäteen oudolta eikä sillon ollenkaan. En muista enää :------D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
NO MITÄ VITTUA did i die and go to hell vai miks tääl on näin kuuma ku sulan tähän kohtaan???????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
No lie mun kädet on ollu aivan hiestä märät täs parikin kertaa en voi tajuta vai pitääks tääl laittaa jotai lämmityst nyt pienemmälle vai johtuuks tää mun mielen_tilasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
EN KESTÄ MUN MUSAMAKUA HAHAHAHAHAHHHH die antwoord on niin erilaista kuin esim travis XDDDDDDDDD HELP
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,383
Reaktioarvo
2,928
Tietysti toi biisi osuu just sellaseen kohtaan missä mua alkaa VITUTTAA koska ton ääni porautuu vittu mun aivoihin ja alkaa oksettaa mua :--------D mutta taito sekin for sure

En tiedä rakastanko vai vihaanko tota biisua :]
 
Ylös Pohja