I DON'T UNDERSTAND
apua
This is really getting difficult and it's getting worse and i-
Ok äsken olin vielä ihan ok tai ainakin enemmän ok kuin nyt... Mutta sitten... Idk what happened????? Sexual frustration maybe?????? Can he stop doing that to me? It's getting really difficult 😭
Se nyt ei ainakaan auta asiaa jos se heiluu kameran edessä paidatta mutta toisaalta eipä sillä oo sinänsä paljoo vaikutusta koska joka tapauksessa i can't stop these desires oli se sit paidatta tai ei 😭 hottest person alive 😭 i can't how can somebody be that hot
Rääääääähhhhhh en oo kyllä varmaan koskaan tuntenu näin jatkuvaa sexual attractionia kehenkään ja näin törkeen voimakasta vittu mun kädet tärisee atm :D tai siis en oo vaa niinku ikinä halunnut ketään näin paljon. Seksuaalisesti, romanttisesti, kaikin tavoin. Mikä hitto mun aivoilla on hätänä ku ne on vittu 4 kuukautta ollu nyt sellases rakkauspöllys et ei oo ennen nähty 😭
Vittu tääl on KUUMA 😭 + siitä asti ku heräsin en oo syöny melkeen mitään, ainoastaan yhen ruuan ja en mitään muuta xd unohtuu syömisetki ku kriiseilee rakkaudesta
Olin muutenkin sillee et ei vittu mua väsyttää nyt meen kyllä nukkumaan mut LOOK WHAT HAPPENED
Someone started annoying me again 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
Kaiken lisäks mikä oli taas kerran virhe (ei oikeesti mut u know) niin katoin olikohan se mtv diary mut joka tapauksessa niit about 2012 klippei... En ikinä pääse yli kuinka söpö se oli sillon WITH THAT BLONDE HAIR 😭 Honestly so perfect. En voi vaa niinku sanoin selittää mitä se tekee mulle mä en todellakaan kestä enää xd 😭😭😭😭😭😭😭😭
Ja edelleenkin,,,,,,,,, it should be illegal.... For him to wear glasses 😭😭😭😭😭 en ikinä tuu kestää that look is so sexy idk why but it should be illegal really
Why are glasses so sexy
I mean on him at least 🥵
En ymmärrä mitä tapahtuu???? :D
Ja mitä vittua muutenki
I can't believe what he does to me
I'm actually ashamed to be a complete slut for him lmao like...... It's not okay to be this dirty.....
Niinku... Am i supposed to UNDERSTAND? anything at all??? At this point?????????????? :D