En tiiä miks mut.. its weird mut on maailman helpointa olla overly confident ku kuuntelet sitä. Sillo heität kaikki typerät epävarmuudet ja muiden typerät kommentit roskakoriin ihan samantien ja oikeasti uskot siihen, se on kerrankin aitoa. Joskus kun lukee noita mitä lie artikkeleita esim nii se ei vaan tehoa ja sä et usko siihen oikeasti. Se on sellast lässytystä. Sitte ku kuuntelet queen latifah nii se confidence vaa tarttuu ja se tarttuu kerrankin aidosti. On todella vaikeaa olla epävarma sitä kuunnellessa :D mistään asiasta. Siis MISTÄÄN asiasta :D tuntuu ettei mikään muu edes oo varmaan ikinä saanut mua näin.. mikä se sana on suomeksi.. itsevarmaksi..? Rohkeaksi? Lol. Tuntuu etten pelkää ketään, kenenkään sanoja, en oo surullinen mistään kehossani, itessäni, enkä mistään muustakaan. Queen latifah karkottaa mun surun 😧😂 yhtäkkiä mikään ei merkitse mitään, voin lukea vaikka kokonaisen keskustelun missä parjataan minkälaisia rintoja tahansa, haukutaa läskejä, tai mitä tahansa ikinä. Kaikki menettää merkityksensä omg. Se katkasee myös kaikki mun pelot ja mun ei tarvitse enää ajatella. Silleen et mun ei samalla tavalla tarvi kelata asiaa päässäni sillai miten yleensä kelaan