Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Tää on niin läppä, koskee myös yutoakin:
"Niin, suomeks, eikö se oo outoa, että sä voit basically palvoa jonkun toisen kehoa, niinkun maasta taivaisiin tyylil. Miten voi palvoa jonkun toisen kehoa, masatoshin, ja nähdä sen niin täydellisenä, niin. Täydellisenä. Niin, niin, niin täydellisenä

On joku toinen ihminen, johon oot rakastunut, ja sen kehossa ei oo yhtään virhettä eikä negatiivista asiaa. Et näe mitään rumaa sen kehossa , tai sen naamassa. Kaikki siinä on täydellistä päästä varpaisiin. Palvot maata sen jalkojen alla ja niin pois päin.

Siinä ei yksinkertaisesti ole mitään rumaa.

Siinä ei ole MITÄÄN rumaa. en oo nähny siitä yhtään ainutta kuvaa vidii tai mitään rumaa kohtaa sen kehossa. Katon sitä ja näen pelkästään maailman ihanimman miehen ja siinä kaikki."

When you adore someone :DDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mut joo tietyt henkilöt voi heittää roskakoriin 😭 i hate him sm 💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
"Missy Elliott, while not gay, identifies as bisexual."

I swear to god

Oikeesti

Siinä toinen niinku latifah

What are yall doing to me? Why though?

You all have to be lgbt AND fat AND I JUST

why you do that to me

Hemmetin esikuvat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
HAHAHAHAHA OKEI mä en ihmettele ollenkaan miks tykkään missystä

Tai miks se sillee

Nii

Tiedäthän

Koska katoin parii kuvaa itestäni mis oon mun kamun kaa nii joo mul on sellanen samanlainen vibe kyllä itessäni

Et sinänsä

Sellanen tietynlainen i dont give a fuck tyyppinen asenne.

Sitä nyt ei ehkä tästä kesusta uskois

Mut varsinkin joitain tiettyjä kuvia kattoessa sen huomaa et oon vähän sellanen.. sellanen.

Tiedätkö. Tyyliin i dont give a fuck tyyppinen asenne. Sotkunen tukka? I dont care. Ihmiset kattoo mua oudosti (oon nähny niin monta kertaa)? I dont care. Oudot vaatteet? I dont care. (Niidenkin takia varmaan mua katotaan)

Mun äitikin aina sanoo et mul on omalaatunen tyyli se on sillee mikä hemmetin vaateyhdistelmä toi taas on :D et se ei oo vaan mun päässä myöskään. Saan aina silloin tällöin kuulla siitä joltain.

Niin okei, it makes sense.

Mut joskus, jotenkin tää insecurity vie mult ehk sen pois koska monesti oon just sen tyyppinen. En voi ees laskee kuin monta kertaa oon menny jossai kaupas ilma rintsikoit ja on kyl tuntunu et jotkut on kattonu koska se näkyy vissii aika selvästi et tosiaa ei rintsikoit oo, ja muutenkin. Välillä pukeudun tosi poikamaisesti. Kaikki tää. Et en mä välillä oo oikeesti edes ajatellu, ja ennen kaikkea mä en oo ees jotenkin ehtiny ajatella. Oon vaa menny ja ollu oma itteni. Mut nyt mua pelottaa, ja siis ihan kaikki.

Mä en ymmärrä mitä yhtäkkiä oikeasti tapahtui koska jossain vaiheessa oon tosiaankin ollu sellanen etten oo välittänyt yhtään.

FOR REALS?? esim toi kuva missä mulla on mustaa huulipunaa ja se JOPA on vähän sotkusesti laitettu, en oo ainakaan aina mikään mestarimeikkaaja. Kun katon tota kuvaa nii tulee ainoastaan olo: "missä kohtaa tässä näkyy se et mä välitän???"

En näe tossa kuvassa mitään mikä kertois et mä välitän.

Toi kuva tihkuu aivan samantyyppistä asennetta ku esim danalla. Oon jopa vissiin lähtenyt kouluunkin ton näkösenä. Missä vaiheessa mä oon välittäny? En ainakaan tossa. Sitte toi toinenkin (myös koulus) järjettömän vahva ja outo meikki siinä myös, ja vaatteet myös jotain niin outoa, ei todellakaan muodin mukasta. Ja silleen, vois varmaan sanoo et aika huomiota herättävä look kuitenkin. Missä vaiheessa oon välittäny? Tossa??? En todellakaan.

Noi on ilmeisesti huhtikuu 2016 et vissiin sillon oon tehnyt aivan mitä huvittaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Sen takia että hymyilen, oon iloinen ja itsevarma tai ainakin näytän tossa kuvassa sen tyyppiseltä että "tiedän olevani seksikäs, what do u mean" :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
En ees tajua miten oon ollu tollanen

Tuntuu ku oisin valovuosien päässä siitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Varmaa kadottanu itteni kokonaan tai jotain

Ei näytä silt et oisin tolloin pyydelly anteeks

Nyt en tee mitään muuta kun pyytelen anteeks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Arvaa mitä eilen otettu kuva huutaa? "Hädin tuskin oon elossa" :D

Näytän maailman surullisimmalta tos
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Toi oli just sen huutoitkukohtauksen jälkeen ja voin kertoa että mä todella olinkin surullinen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Voi kunpa voisin laittaa tähän niit kuvia mut se ois pikkasen liian 💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Tein kollaasin parista kuvasta ja tos uudessa kuvassa tunnelma on se et oon täysin jossain vankilassa ja teen kuolemaa sinne
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Myös toi topless kuva, vaik hymyilenki siinä ni se ei auta mitää, koska silti nään itestäni sen (tai sit muistan vaa) et en voi alkuunkaan hyvin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ooh mä tiedän jo nyt et tuun saamaa traumaflashbackejä täst ajasta tulevaisuudes
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ku kuuntelen unityy tulevaisuudes todnäk tuun muistaa vaa sen kuinka tein kuolemaa joka sekunti
 
Ylös Pohja