Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
"rinnat on vauvaa varten" no ei tasan ole mun rinnat koskaa ollu vauvaa varten eikä koskaa tuu olemaankaa :D toiki ärsyttää niin paljon että tota aina heitellään jonneki. Ehkäpä joidenkin rinnat sit on vauvaa varten, mut ei todellakaan mun. En yhä ja vieläkään hanki vauvaa koskaan. Joten sillon ne ei mulla oikeestaan oo mitään varten, ne vaan on. Koska niiden tarkoitushan on tosiaan ruokkia vauva mutta mulla sitä ei koskaan ole, joten sillon ne vaa ikään kuin on, vailla sen kummempaa käyttötarkoitusta :D toi on jotenkin niin ihme heitto mun mielestä xd

Ja sit öö pahinta kehonegatiivisuutta maailmassa on mun mielestä se kun joku mies arvostelee naisten rintoja millään tavalla, koska sillä ei itellä oo niitä. Jos sul ei itellä oo niitä nii sun ei tarvi sanoo mitään. Asia ei kuulu sulle yhtään. Rinnat on naisen omaisuutta, eikä ne kuulu miehelle. Mun mielestä kukaan jolla ei oo rintoja ei voi arvostella niitä millään tavalla tai sanoa millaset on hyvät ja millaset huonot. No ei kyl kukaa sellanenkaa jol on itsellä rinnat. Oikeestaa se tuntuu viel melkein pahemmalta kun joku nainen sanoo et mullapa onki hyvät rinnat ja tolla ihan kauheet.

Muutenkin ne alueet jotka yleensä jää peittoon vaatteiden alle, on tietyllä tavalla herkemmät kuin vaikkapa naama, jota nyt näyttää muille aivan jatkuvasti ja automaattisesti. Mä ainakin koen enemmän pelkoa juuri niistä joita en usein näytä muille. Sitä ajattelee että naama on niin perus mut rinnat, ne kuitenkin jää piiloon paidan alle ja ajatuskin niiden näyttämisestä hirvittää, koska siihen ei oo tottunu.

Mähä sanoin et pitäs edelleen olla se aika kun ihmiset kulki alasti :D se varmasti helpottais vähän jos kaikki ois koko ajan vaa alasti eikä siinä ois mitää ihmeellistä. Toki lämpötila varmaan siihen juuri vaikuttaa että eihä tääl nyt mitenkään voi olla edes sisälläkään alasti ku välillä tuntuu ettei t-paidallakaan tarkene ja pitää kääriytyä vaatekerroksiin. Mut muuten kehon kannalta se olis varmaan paljon parempi asia kun siihen tottuis ja keho ois koko ajan enemmän siinä silmien edessä niin se varmaankin nimenomaan ehkäisis tämmöstä mitä mulla on. Luulen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Siis totuushan on ettei maailmassa oo olemassa huonoja rintoja, niitä ei vaan ole olemassa, mut en tiedä missä kohtaa meidän kollektiivinen ajattelu on alkanut vääristymään?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Koska se on aivan super vääristynyttä kyllä

Sen takia ihmiset käy edes yleensäkään leikkauttaa tissinsä

Ajatusvääristymien takia

Toki on niitä terveydellisiäkin syitä ilmeisesti ja siis syöpä jne jne mut nii

Mut varmaan yleisempi syy on ajatusvääristymät
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ja mä voin kertoo et tuskin yksikään ihminen täs maailmas on terve siltä osin. Jokaisella on varmasti vähintään lievä ajatusvääristymä jostain ulkonäöstä niiku.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Vähintään se että lihavuus on rumaa. Kai jokaisella on jonkinasteisena se, koska meidät opetetaan siihen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
"ihana nainen, MUTTA pienet rinnat" oli joku keskustelu tossa

Kuinka sairas voi mies olla? :D mun mielestä toi on todella sairasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
"Tapasin tässä jokin aikaan sitten ihanan naisen. Nyt juttu selvästi menossa vakavaan suuntaan. Kaikin puolin muuten ihannekumppani, mutta tällä naisella on todella pienet rinnat. Ei niistä saa kunnolla edes otetta. Eikä niiden näkeminen oikeestaan kiihota."

No jeesus, et kai sä sitten ole ihastunut edes siihen? Mikä tässä on ihmeellistä. Tai siis, kyllä sä nyt tietäisit jos olisit ihastunut eikä tuo silloin vaikuttaisi. Miksi tapailet naista johon et ole ihastunut? Niin, saahan sitä järjelläkin valita kumppanin. Mutta onko siinä todella mitään mieltä jos et ole siihen yhtään ihastunut. Ei nimittäin siltä kuulosta..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Voi miten huonoa seksiä useat ihmiset harrastaakaan.. tällä tarkoitan sitä että ollaan sellaisen kumppanin kanssa jolle ei kelpaa.. se vasta on huonoa seksiä.

Kyllä seksin pitäs ihan ideaalisti olla sellasta että molemmat pitää toistensa vartalosta, kokonaan. Ei niin että: ruma, mut kelpaa koska pakko saada pillua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mä en ainakaan olis kenenkään kaa joka ei arvosta mua?? Miks kukaan olis? Valoja..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mä haluun kumppanin joka nostaa mua silloin, kun mä itse vihaan itseäni. Sellasta sen pitää olla. Et jos itse vihaa itseään niin ainakin se toinen pitää susta. Mikä saattaa siihen auttaa jopa.

Toinen asia on sit taas se et jos se esittää vaa ja sit selän takana kirjottelee sun kehosta silleen "juu ei oma vaimo näytä kans enää hyvältä iän myötä mut minkäs teet" XD

En mä sellasen kaa haluis ikinä olla joka lyö mua niihin kohtiin mihin mä iteki lyön itteeni.

Se on sit vaa vaikee jos toinen esittää mukavaa nii sit ei tiiä, joku helvetin psykopaatti narsisti :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
En mä ainakaan kuuntelis yhtään negatiivista sanaa ulkonäöstäni. En yhtään. Toki sitä ei tiiä mitä se OIKEESTI ajattelee mut kai sillon täytyy vaa luottaa toisen sanaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Joo. Mut mua hiertää edelleen aivan helvetisti mut ei kai muuta kannattanu odottaakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
mä luulen et se homma helpottaa jos saan fokuksen pois mun kehosta kokonaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mut ei sitä nyt täysin voi ignoorata ko en voi olla silmät kii vaik suihkussa 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ja ihan tällee nytki istuessa täs silti näen mun kehon nii... En voi elää silmät kiinni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Jep. Ilmeisesti, huom, ilmeisesti, 2023 on se vuosi millon kadotin itteni. Mun mielestä sitä ennen en välittänyt yhtään mistään mitään, eli juuri niin kuin sen kuuluukin olla. Tai ainakin kuvia kattoessa se näyttää ihan siltä. Ja myös mun muistikuvat sanoo mulle niin, että mulla tapahtui jonkinlainen omituinen asennemuutos siinä vuonna 2023 ja se on jatkunu nyt tähän päivään asti.

Sitä mä en osaa kirveelläkään taas sanoa että mistä se on lähtenyt muotoutumaan. Joku alkupistehän sille on, mutta en kuollaksenikaan muista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Maaliskuussa 2023 oon ainakin kuunnellu fat funny friend mut se alkupiste on ollu kyllä jo ennen sitä.
 
Ylös Pohja