Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Ok anyway who the fuck thinks it looks good.. kun oot makuulla ja sun rinnat menee sivuille? Niiku? Se on luonnollista. Mutta. Miks ihmeessä luonto halus tehdä naisesta noin ruman? :D kuka mies muka on sillee uh that looks hot 😂😂😂😂 siis se kun on makuulla ja rinnat menee sivuille. Se on niin vitun ruman näköistä xD

Siis luonto todella halus tehdä naisesta ruman.. mä luulin et se ois ollu just toisinpäin et naisen piti olla niinku seksikäs tai jtn, koska parittelu

Mut okei?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Nyt jos kehtaisin ni laittaisin esimerkiks ton kuvan mun tisuista minkä otin sillon joskus, kosk siin ei näy mun naamaa ollenkaan, mut en kehtaa kyl silti xD

Mut kuitenki

Ei ne tissit ainakaan makuulla näytä hyvältä joten en ymmärrä kuka mies on sillee "🤤"

???????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Ois kiinnostavaa ihan tutkimusmielessä seurustella esim eunkwangin kaa ja saada sen reaktio asiaan nii näkis miten miehet sen näkee 🤔 yllättyisin todella jos se sen mielestä näyttäis hyvältä XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Niinku niil on täysin oma elämänsä ensinnäkin ne heiluu ihan miten sattuu ja toiseks ne menee makuulla ihan minne sattuu ja muutenkin täysin kurittomat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Niiku ei niitä pysty pitää mitenkään aisoissa :D ja sekö on sitten hot vai
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
"men are naturally attracted to the entire female body"


????????? Ok? Weird but okay

EN USKO 😂 how can they be?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Huoh en liiottele yhtään kun sanon että mun tissit on aina tiellä

Miks ne ees on tossa ku joskus makaaminenkin sattuu jos jotenkin tissi jää huonosti siihen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
En muuten ymmärrä jos ihminen on kännykällä tälläses istuma-asennos ku mä oon nyt. Nii jos sil ei oo rintoi
Mihin se oikee tukee käsiä sit?

Tai miltäköhän se tuntuu sit

Nytkin mä tuen mun toista kättä mun rintaan?? Sitä jolla pidän tätä puhelinta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Koko etumus on jotenkin niin täynnä tavaraa että paidatkin on vaikee saada mahtumaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Mitähän kokoo mun pitäis sit oikeesti käyttää

Näköjään toi yks paita on ainakin vähän pieni tissien takii. Se kuitenkin mahtui mulle 15-vuotiaana paljon paremmin kuin nyt, ja mun tissit on paljon pienemmät ollu silloin. Kyllä se nytkin menee mut on paljon tiukempi.

mietin vain et mikähän siinä on miksei paitoihin yleensäkäö osata tehdä tilaa tisseille. Toikaan ei muistaakseni pitäs edes olla mistään lasten puoleltakaan. Ja oisko se ollu unisex varmaankin. Kokoo en muista enkä löydä sitä tähän hätään mut. Jotenkin must vaan tuntuu et vaatteisiin ei osata tehdä tisseille tarpeeksi tilaa.. :) näköjään. Eikä varsinkaan tohon xl-kokoseen paitaan. Niinku älä viitsi kutsua sitä xl:ksi jos siihen ei edes mahdu ryntäät 🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Mä oon aivan super varma et eunkwang esimerkiks ei vois tykätä mun ulkonäöstä mitenkään

Se ois ihme jos tykkäis

I mean, se ois ihme jos tavattais, mut kuiteski
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Yllättävän paljon miehet silti on pitänyt musta mutta en tajua ollenkaan mikä niillä on viirannut päässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
No, ne ei kuitenkaan ole nähnyt musta kuin murto-osan, koska kukaan niistä ei ole tuntenut mua niin hyvin, joten voin ajatella että todennäköisesti ne ois viilennyt heti kun ne ois nähny musta vähän enemmän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
En muuten ymmärrä jos ihminen on kännykällä tälläses istuma-asennos ku mä oon nyt. Nii jos sil ei oo rintoi
Mihin se oikee tukee käsiä sit?

Tai miltäköhän se tuntuu sit

Nytkin mä tuen mun toista kättä mun rintaan?? Sitä jolla pidän tätä puhelinta.
Taas teen näin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Näyttääköhän toi muuten hölmöltä 😂 en koskaan edes ajattele asiaa mä vaan huomaan et kas vain taas tuen kättäni rintaani
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Tuun hulluks kun nään ton screenshotin mystery trainist ja youki kudoh 😊
 
Ylös Pohja