Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Apua muistot yhdistyyyyyyyy eunkwang ja timppa, timppa ja eunkwang, en voi ajatella molempia samaan aikaan

Tätä mä aina vihaan eniten ku saat flashbackin kahesta ihmisestä samaan aikaan tai silleeee aaaaaaa niinku flashback timpasta mut silti samal flashback heinäkuusta ja koko siitä ajasta ja eunkwangist

Eiiii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
At this point kuuntelen kaikkea musiikkia enää läpällä

I ONLY LISTEN TO MUSIC AS A JOKE PLEASE- 👏👏👏👏
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Minä: *sees this*
Minä: oh i'm jealous
Minä: oh no
Minä: OH NO
minä: mutta.. ei se mitään.. Stand still... Stand still... Keep your faith.... Lift up your hands... 🎶😂


Lolol heti alkaa soimaa impossible päässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
ANTEEKS NYT miten se kehtaa tehä näin mulle XDDDD et voi. Just ku sain kaikki rivoudet pois mielestä hetkeks 💀💀💀💀✌️✌️✌️✌️✌️✌️ mut sillä SEKUNNILLA ku se alottaa ton kaiken söpöyden mitä tollaki videolla nähtiin niin i start to want him 🙃 OMG SO SAFE i can't resist guys like that 😭😭😭😭😭😭😭 A H 😭😂 huoh stop with that gentleman thing i CRAVE you too much

Emmä ymmärrä miks sun pitää aina olla tollanen

Huoh

If a guy is like that
So fucking warm and safe.
Then you can be absolutely fucking sure that i'll want him to do stuff to me.
Oh fuck that 😭 i hate yall😶

Why am i even here

Tho

Ei viddu.


I don't hecking remember my own name soon i'm going to be so freaking love drunk or some shit i don't know yall
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
En ees muista mitä olin tekemäs alunperin i guess jotain mutta en enää tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896

WAIT

psykoosit syvenee


My innocence is gone wtf xD

Oh goshhhh siis oikeesti kuuntelen tota PELKÄSTÄÄN läpällä enkä mitenkään silleen oof i'm horny (TAI NO EN TIIÄ MUT SIIS öh joo)

Koska fr nauroin niin paljon :DDDDDD huuutis i see it's my therapy music because it makes me laugh 😌

Mutta siis........... Am i bad for listening to this oh my gaaashhhhhhhh

I am: ruined

Mutta kieltämättä..... Musiikki on musiikkia vain..... Ei siinä mitään pahaa vaikka tota yhtyettä kuuntelenkin......

Mutta hauskinta on se etten tosiaa kuunnellu sitä varmaa sit vuoteen tai pariin ko tosiaa sen syksyn 2020 jälkee tai jossai vaiheessa sen jälkeen must tuntuu etten ees pystyny kuuntelee kyseistä yhtyettä.. koska mulle tuli mieleen se aika siitä....... Niin en kai sitten oikein pystyny :D niiin jos olin varmaa ainaki vuoden kuuntelematta ja sit yhtäkkiä alan kuunnella vitusti hahhshsh

Niin ja siis voi myös olla että mun repulsio seksuaalisuuteen oli sen verran paha siin kohtaa että en senkään takia kyenny

Jossain vaiheessa en pystyny kuuntelee ees freak by doja cat koska mua oikeesti ahisti

Saattaa se ahistaa vieläkin joskus mut nykyää se on eunkwangin soittolistal ja kuuntelen sitä läpäl OF COURSE

musiikki on vain musiikkia 👀 tosin en tiiä vaurioittaako THIS kind of music sit kuitenki mua koska i really have these issues sometimes with sexual themes....... On se repulsio vieläkin kuitenkin joskus mut must tuntuu et ei se ehkä niin paha oo koska idk????? En tiiä johtuukse kwangist et se on vähän ehkä lieventyny ja alan jotenki ehk tottuu??? Siihen???? Et vittu eipä sille mitään voi turhaan sä siitä ahdistut jos sulla se seksuaalisuus kuitenkin on niin minkäs vittu teet. Etpä sä voi ittees aseksuaalikskaan taikoa. (Tai niinku ainakaan täys aseksuaali en oo enkä itestäni sellasta saa vaikka kuinka haluaisinkin repulsion takia)

Oh geez :D what the fuck
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
wait toi biisi kuulostaa tutulta en tiiä oonko kuullu sen kauan sitten idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Näihin kappaleisiin verrattuna penielin "i'll hit that g precisely" kuulostaa jopa aika lällyltä 👀 although i do like that song lmaooooooooooooo what-

These freaks

👀

Ja since when mä oon ollu tämmönen pervert sitä mä vaan IHMETTELEN

mun mielestä olin joskus kauan sitten paljon enemmän innocent

Ainii en varmaa ollukaa i guess pitää muistaa mitä ajattelin sillon siit yhest opest yläasteellaaa

I think that was kinda wild already sooooo............ I was never non-sexual? 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 i don't know
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
No mitä helvettiä eihä lähes kukaan oo non-sexual paitsi ne jotka on täysin mutta aika harvassa sellaset.

Voinko lakata ajattelemasta niin et ihan ku vaan osa ihmisistä olis perverts ku about kaikki on, kuka enemmän ja kuka vähemmän mutta eiköhän lähes kaikilla oo suurinpiirtein näin.

Siis silleen että ne joilla ei oo koskaan ikinä minkäänlaisia seksuaalisia tuntemuksia on varmaan ihan vitun harvassa. Niiku ihan täysin aseksuaalit ja vastaavat. Varmasti moni on ace spektrillä mutta niinku. Honestly? Most people are at least somewhat sexual right?????????? Niin en ymmärrä miksen voi ajatella että se on ihan normaalia koska literally oudompaa (tai siis harvinaisempaa) ois se jos ei koskaan tekis mieli. Se ei siis oo outoo tai väärin tietenkään. Mut harvinaisempaa siis.

Oikeesti siis oon ihan niinku muka 99% (idk tai jtn) maailman ihmisistä ei olis seksuaalisia olentoja, ihan ku se ei ois täysin normaali asia :D sehän on. Wow realizing things 🧐

So im.... Normal???? :D and not disgusting? D: or maybe i am 😣
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Yritän takoa omaan päähäni että seksuaalisuus on normaalia. Ei ällöttävää.

Mutta ehkä mun tapauksessa saattaa olla myös ihan normaalia että se ällöttää koska häiritseviä kokemuksia on sen verran paljon ollu.

Se on vaan vittumaista kun se ällöttää mutta sitä ei kuitenkaan saa pois päältä 😭 niin sit joutuu elää sen inhon ja repulsion kanssa myös. Not fun. 😣
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Mitä vittua täällä tapahtuu xD edelleenkin: onko ihmisillä noin yleisesti kaikki hyvin edes........... Kaikki vitun horny ja kujalla ✋
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Ok iha järkyttävä triggeri. En oo koskaan saanu noin pahaa paniikkikohtausta liittyen mun "sexual assault" kokemuksiin. En tiiä onko mulla oikeesti ptsd vai mitä mut tärisen vieläkin. Saan jotenkuten rauhotettuu itteeni mut vittu palasin täysin takasin siihen hetkeen ku se yks ahisti mut nurkkaa ja tarras mun kädestä kii. Vittu se oli pelottavaa. Tuntuu et mun muisto siitä on sumentunu tai vääristyny mut. Jotenkin palasin siihen hetkeen ja jouduin hokee itelleni aivan hulluna et "sä oot turvassa tällä hetkellä sä oot turvassa tällä hetkellä ei oo mitään hätää" ja nyt vasta saan rauhotettuu itteeni vähän. Ihan hirveetä. Vieläki vähän tärisen mut en pystynyt hengittää kunnolla äsken. Pelkäsin et pyörryn. Oh god ja oon viel yksin kotona tai siis muut nukkuu. Onneks se rauhottu vähä. Päädyin olkkarin lattialle ja jotenki vahingossa ja nyt istun tässä ja yritän ymmärtää mitä vittua tapahtuu. Tais olla pieni triggeri lukea die antwoordin sexual assault syytöksist. Aaaaaaa mua pelottaa vieläkin. Oon jo ok täl hetkel mut vittu elin sen tilanteen niin vitusti uudelleen äsken. Ei vittu mua pelotti. Tuntu et about kuolen tai jotain. Aivan järkyttävä pelko. Vielki vaikee hengittää oh gosh. Joo en enää ikinä lue mitään mikä voi triggeröidä tota muistoa tolla tavalla. Normaalisti en saa siitä tollasia paniikkikohtauksia vaikka se saattaa tuntua vaikeelta mutta ei se yleensä noin paha oo. Oh fuck. Joo. En uskalla varmaan enää ikinä lukea mitään triggeröivää. Ajatella et vaa sellasest voi käydä näin et joku tulee sua vastaa kaupungil, ottaa kädestä kii ja ahistaa nurkkaan. Vitun outoo. Siis onhan se pelottava tilanne. Mut ei siit nyt tollasta pitäs tulla. En tiiä. Ihan karseeta. Melkee pyörryin oikeesti. Aaaa. Haluun et eunnnn ois täällä se on turvallinen. Haluun halata sitä ehkä se auttais tähän. Oh gosh. Ihan hirvee kohtaus oikeasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Haluun
Olla
Sen lähellä

En
Voi
Olla
Kenenkään muun kanssa ikinä


😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Tarviiiin sen idk why i'm like this
But i need him here with me
I can't be without him
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Wtf noooooooo i can't be with any other man everrr

I just can't.


Thats just how it is.

Ennnnn pysty enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
wait toi biisi kuulostaa tutulta en tiiä oonko kuullu sen kauan sitten idk
Ah ainakin toi yks kohta kuulostaa samalt ku giddy up, vähän. Joten. Mielenkiintoista. Siis not really mut mulle tuli heti mieleen se tho tai viimeistään nytte

Ja nyt se soi mun päässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Ei vittu venaa vai oisinko myös kuunnellu tosta ehkä jonku snipetin sillon 2020 voi juna nyt kans
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Huoh en tiiä onko mun never ending sexual thoughts about eunkwang enää normaaleja 😂 no ei en ajattele koko ajan seksiä sen kanssa. Mutta aika paljon kuitenkin.

Huoh joo tosiaa palasin kuuntelee da koska en vaa voi ditchaa tota i'm really trying to separate the creators from the music tho.

Sen kuuntelemisen lopettaminen kokonaan olis kuin tappaisi osan itsestään snif snif on esim ugly boykin sen verran vitun nostalginen biisi. Huhuhuhu oli se vittu aikaa se. Nään sen vitun paikan mielessäni nyt koko ajan hahahs kiitos 2020.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Oh wow. What can i say at this point. Saan nii monta dejavu tyyppistä fiilistä taas näköjään tänään ja muutenki viime päivinä.

+ Snipettejä tulevasta vaikka oikeestaan ne kyllä saattaa olla ihan pelkkiä random ajatuksia ja haluja vaan, ei mitään oikeita enteitä välttämättä

Mut tosi vivid joten tuntuu vitun intensiiviseltä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
APUA such vivid dreams i think i died

At least hajosin i fucking saw him so vividly in that dream

Oh god

Aivan vitun vivid oikeesti en oo ok

JA NYT KUUNTELEN 1D - STRONG :D ja tää nyt on yks pahimmista biiseistä joka tuo mieleen eunkwangin koska se yks editti 😔✋ moro 😔✌️

Traumat

Koht alkaa tärinä varmaan eh eiii

MITÄ VITTUA AHAHSAHHAAAAAAA

"is that so wrong" yea exactly

Byeeee it was VIVID VIVID VIVID toi oli varmaa yks pahimmista unista I REPEAT YKS PAHIMMISTA UNISTA menetän tajuntani ooooooook

No en ny mut mitä vittua tapahtui

Se koko hiton uni?????? Really???? Eunkwang was there like ALL THE TIME ja se oli niin outoo ja intensiivistä että saan koko ajan ihan huutis tason flashbackkei ja oon vaa sillee *screams*

Näin sen niin selvästi

Oh gosh he looked so cute
Oh gosh

En ees tiiä tarkalleen mitä siinä tapahtui

Mutta jossakin kohtaa muistelisin että join viinaa tai jotain XDDDDDDDDD miten yllättävää

I

I DON'T KNOW

it was such a fucking intense dream now i'm gonna cry 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Mut jos ei edes ajatella sitä unta (joka oli ihan vitun SHOKEERAAVAAAA jo itessään) niin siltikin oon ihan kujalla oon nimittäin tuijottanu sen lärvii niin paljon nyt ja ajatellu sitä et en tiedä oikeest omaa nimeäni kohta

Niin paljon actual kuvitelmia siitä

Niinku skenaarioita vaa eli perus ainahan mä mietin skenaarioita siitä tai niiku aika usein mut

:DDDDDDDDDDDD

anyway tuntuu oudolta koska mun mielikuvitus on niin vahva et jos ajattelee jotain skenaarioo ni se voi tuntua niin todelta että se OIKEESTI tuntuu lähes todelta

Oikeesti saatan hetkeks melkeen unohtaa et mis mä oikeesti oon

Moro

En tiiä mitä tapahtuu

Also nyt my horniness calmed down EHK luulisin mut oon ollu nii horny viime aikoina et creepyy tho

Whats up oikeesti niiku whats up with that tho

Oh fuuuckkkkkk that dream

Idk i think it was kinda sweet but also maybe a little ... Creepy?????

No varmaa sen takii ainakin creepy et olin jossai huitsin helvetissä vissiin, jossain kohtaa, i think ? Asdf tai yhes kohtaa ainaki siin unes must tuntu et oisin ollu jossai kaukan kotoo mut varmaa suomes kuitenkin idk.

Hmm some of it was so weird.

My love was so FUCKING HECKING FREAKING CUTE.

aaaa it felt so real

En iha tiiä jos changsubie oli kans siin mut kuiteski

Kwang honestly fucking kills me with that cuteness and all that koska se uni oikeestaan tuhoo mua vielki, EN TIIÄ miten voi tuntuu noin vahvasti. It felt kinda so real joten oon vielki shokissa siitä etten oo oikeesti sen kanssa koska it was fucking real mate.

Byeeee i fucking love my baby i fucking love my baby

HAHAH miksköhän mun ajatukset on aina tämmösiä, ny

Vittu ei


Mkto - classic näköjään triggeröi mulla kans sellasen "........ *Tyhjä katse ja asiat vilisee silmissä*" kohtauksen righhttttt okay. Okei koko elämä vilisee silmissä WHATEVER then i'm fucking sweating lmao

Miks KAIKKI ON NIIN VIVID mult lähtee taju one of these days

Oota

2014? Kai? Yea exactly a lot of memories from 2014 i think oh it's bad bad bad

en ihan näin vahvaa reaktioo taas oottanu. VITTU toi on biisinä liian... Apua

Abua

Ikävä lukioooonnn lmaooooooooo XDDDDDDDDDDDD

toi biisi SNIF 😭

jooh tulee mieleen ku eunkwang oli sillee "i miss school" tai jtn et "haluun takasin kouluun" tai jotai ton tyyppistä aaaaa it was so cute stop i'm so soft i'm gon cry actually


I'M CRYING ACTUALLY


ACTUALLY

STOOOOPPPPPPPP

no nyt vittu

Enkä saaaaaaaaa jostain syystä eunkwangin vanhempien himaa nytten pois mun mielestä oon nähny sen yhen vidin muutaman kerran niin oon vaan silleen VIIIITTUUUUUU

Se paikka on SYÖPYNYT jostain syystä mun aivoihin bye

Byeeeeeeee enkä pääse yli kuinka samalta eunchongin(?) Ääni kuulosti ku eunkwangin mitääääääääää hajoan nytten

Kyl


STOOOOOPPPPPPP

I beg

Hah huimaa muuten oikeesti melkeen

Koska pitkästä aikaa kuuntelen break free

Aaaaaaaaa

Joo en kestä tätä hah musiikki on aina tämmöstä

I only kinda wanted to listen to strong by 1d mut tää sekotus onnnnnn mielenkiintoista taas

Bye i'm gon scream internally ok now i'm gon try to search that one pic mut en tiiä löydänkö koska instasta nyt ei ikinä löydä mitään mitä on ettimässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Siis sen vanhemmat ja eunchong vieläki jotenki saa mulle iha vitun oudon olon aikaan, en tajuu mikä tää vitun WARM FEELING on. Niin sellanen oikeest et i'm fucking gon cry. Joo okei normaalia :D en tajuu syytä tälle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Oikeest ku kuuntelen 1d ni oon vittu yläasteella taas.

Eiks what makes you beautiful tullu joskus 2011 or am i tripping idk.

Jos se oli 2011 ni oon ollu sillon..... Kutosel tai seiskal vai 😭 fuck i'm getting old too lmaoooooo ikäkriisi niinku eunkwangil aina
Haaahhh se oli nii söpö siin ku se poisti meikkei ja oli sillee jotenki et i'm getting old lmao pls

Stooooooopppppppp i cry

He still looks like a baby tho

Niiku et älä viitti oikeesti he has baby features basically

Actually en tiiä minkä ikäseltä ite oikeesti näytän mut mun mielestä mul on kans jonkilaine babyface. It's just that were both cute lmao.




. PLEASE THIS SONG FUCKING HITS DIFFERENT fuuuckkkkkkk

Oh ok my brain is damaged
 
Ylös Pohja