qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #20,371
Sitä paitsi, se on sama ku Yksin taistelis koko maailmaa vastaan. Et pysty muuttamaan jotain iltalehden uutisia vaikka kuinka kritisoisit. Et pysty muuttamaan tavallisten ihmisten näkemyksiä ja puhetapaa vaikka mitä sanoisit. Parempi antaa vain niiden asioiden olla eikä kiinnittää huomiota itse koko asiaan. Se on vähän sama kuin jossain puoluepolitiikassa varmaan kaikki haluis että vastapuoli lakkais kitisemästä ja jauhamasta paskaa mutta ne ei muuta mieltään eikä ne katoa politiikasta niin se vikinä pitää vaan kestää vaikka itse onkin ihan toista mieltä:D
"Mutta häirintää ja kiusaamista ei pidä hyväksyä eikä se ole mielipide" niin, aivan totta ajatuksen tasolla, mutta käytännön tasolla se on vain kestettävä, koska et voi muuta. Itse tässä koetan olla toista mieltä kropastani, mutta se on haastavaa tässä ns. Ympäristössä.
No mutta sitten on balsamia kuten esim Cass Elliot, onneksi.
Jee.
"Mutta häirintää ja kiusaamista ei pidä hyväksyä eikä se ole mielipide" niin, aivan totta ajatuksen tasolla, mutta käytännön tasolla se on vain kestettävä, koska et voi muuta. Itse tässä koetan olla toista mieltä kropastani, mutta se on haastavaa tässä ns. Ympäristössä.
No mutta sitten on balsamia kuten esim Cass Elliot, onneksi.
Jee.