qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #20,431
En voi mitenkään sietää sukupuoltani, mikä on kummallista koska en ole trans.
Rinnakkaiskokojen takia 80C on kupiltaan samankokoinen kuin esim. 85B, 75D, 70E jne. Pelkkä kirjain ei kerro vielä hirveän paljon koosta. Kuppikoot tuntuu kyllä välillä turhan monimutkaisilta ja eri merkeillä saattaa vieläpä olla erilaiset mitoitukset. Yritin joskus selvittää omaa kokoani netin eri laskureilla (koska mun on tosi vaikea löytää oikeasti hyvin istuvia rintsikoita) ja sain tulokseksi eri kuppikokoja a:sta d:hen :DJos nää on 80c ne ei edes oo mitkään JÄRKYTTÄVÄN isot
Ai niin :D joo tuota mäkin oon miettinyt ja sen takia en varmaan oo viitsinytkään hirveästi selvittää sitä "oikeaa kokoa" koska tuntuu, ihan niin kuin vaatteissa muutoinkin, ettei se merkitse tuon taivaallista muutenkaan. Mutta ajattelin kuitenkin ettei 80c olis järkyttävän iso mutta ilmeisesti sen vois sanoa että "isohkot" niin kuin jostain netistä, miltä lie foorumilta, luinkin. Tai mikskä se sitten luokitellaankaan. No en mä ainakaan siinä voi olla väärässä että ei näitä pieniksi ainakaan voi luokitella millään, on ne sen verran tiellä. Kai ne on isohkot.Rinnakkaiskokojen takia 80C on kupiltaan samankokoinen kuin esim. 85B, 75D, 70E jne. Pelkkä kirjain ei kerro vielä hirveän paljon koosta. Kuppikoot tuntuu kyllä välillä turhan monimutkaisilta ja eri merkeillä saattaa vieläpä olla erilaiset mitoitukset. Yritin joskus selvittää omaa kokoani netin eri laskureilla (koska mun on tosi vaikea löytää oikeasti hyvin istuvia rintsikoita) ja sain tulokseksi eri kuppikokoja a:sta d:hen :D
Tykkään vaatteistani mutta se ei oikein sovi tähän. Ne ei ole osa minua varsinaisesti:D siispä edes kivat vaatteet ei saa musta kaunista."Tunnista edes yksi asia itsestäsi jota yksinkertaisesti jumaloit – vaikka kyse olisi vain yksinkertaisesta luomesta tai kapeista ranteista. Keskity tähän piirteeseen silloin, kun tunnet olosi vähemmän itsevarmaksi. Muista, että jokasessa on jotakin ihailtavaa.".
Kun en näe yhtään mitään sellaista. Niin vähän vaikea repäistä tyhjästä.
Olen varma, että olet kaunis!Tykkään vaatteistani mutta se ei oikein sovi tähän. Ne ei ole osa minua varsinaisesti:D siispä edes kivat vaatteet ei saa musta kaunista.