Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
- äänikin

Jos olisin trans käyttäisin sanaa äänidysforia mutta kun en ole :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
En voi ymmärtää miksi kukaan tykkäisi naisista

Sanoo hän joka tykkää itse naisista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
Says the one who was and still is attracted to a girl who went to the same school with her
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
Because when i see her pics i still think shes beautiful and i still like her in a way.

Ja mä en todellakaan ajattele siit mitään et "sil on vääräblaiset tissit" tai jotain mä en ees ajattele sen kroppaa sillä tavalla. En oo koskaan kertaakaan ajatellu sen kroppaa jotenkin yksityiskohtaisesti. Oon vaan pitänyt siitä tytöstä, siinä kaikki. Samalla tavalla kun en kato eunkwangiakaan silleen analysoiden jotenkin sen kehoa silleen "mikä osa siit on jees ja mikä ei" vaan oon aina vaan ollu rakastunut siihen ja se siitä. En ymmärrä sitä tapaa nähdä toisen keho jonakin juttuna missä on erikseen asiat joista pitää ja asiat joista ei pidä, esimerkiks. In fact, mä en oo ees tuijottanu ikinä tän tytön tissejä. En edes ihmeemmin osaa sanoa minkä kokoset ne on.

Mä luulin et jos sä oot rakastunut johonkin niin sä oikeesti todella pidät siitä liikaa, etkä voi sille mitään vaikka haluaisitkin voida. Luulin et jos sä oot rakastunut johonkin niin mikään ei muuta sitä, joskus tuntuu, ettei edes aika. Tai niin se mulla on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
Ja en enää usko tohon että kukaan rakastuu muhun tolla tavalla mitä mä vaikka oon rakastunut eunkwangiin. Koska se miten mä nään sen.. en ikinä voi kuvitellakaan et en pitäis jostain asiasta sen ulkonäössä. Siis silleen tosissaan. Koska huomaan kerta toisensa jälkeen ettei tää mee kuitenkaan ohi eikä jotenkin vaan.. siis.. en mä tiedä. Niinku mä en voi kuvitellakaan et ällöäisin jotain asiaa sen ulkonäössä cause im honestly too busy being like this: 🫠 when i imagine being close to him joten


En vain näe kenenkään rakastuvan MINUUN tuolla tavalla, koska uskon sen mahdollisen kumppanin katsovan mua silleen.. no, miten sen sanois.. eritellen eri kehonosia mielessään ja analysoiden, tiedäthän. En vain kykene uskomaan sitä ettei se jotenkin analysoisi jokaista kohtaa mussa erikseen, arvottaen kehonosia hyviksi ja huonoiksi, rumiksi, riittäviksi, oudoiksi, noloiksi, mitä lie. En ymmärrä sitä miten kuka tahansa mies tällä planeetalla voisi katsoa mun rintoja ja olla tuntematta jonkinlaista... Myötähäpeää? Vai mikä se sana on. Sillee "ei vittu kuin nolon näköset"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
En ymmärrä mistä se kiinnostus niinkun tulee, siis tämän näköisiin rintoihin. Niinku miten se kiinnostus voi mennä sen rumuuden ohi mikä niissä on? Kuinka kuka tahansa, yksikin, mies tällä planeetalla voi olla silleen "ihanat tissit". En rehellisesti näe sitä. Miten joku voi katsoa sen rumuuden ohi siis? Vai onks mulla oikeasti vaan joku ihan kunnon vääristymä?

Siis tiäks ne yksittäiset karvatkin on niin rumia siinä ja siis ihan kokonaisuudessaan. Jos ne jotain ihmistä tällä planeetalla houkuttelee niin kyllä epäilen voimakkaasti sen mielenterveyttä.

Mitä tänään aiemmin ajattelinkaan :D jotain kun mietin eunkwangia ja olin silleen "no jos se tykkäis musta niin.." mitä mä ajattelin :D ah en muista. Jotain että "no hulluhan se olis jos se musta jonain päivänä tykkäis" :D tämä on totuus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
En tiedä kun mun mielessä oon korkeintaan joku muija joka voi paremman puutteessa mennä jos ei parempaa saa ja joutuu vähän esim pakottaa itteensä kiihottumaan musta, mut et joku aidosti ihan haluis? Ehei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
Mä en ole sellanen johon tunnetaan niitä ihastumisen tunteita. En oo ihastumisen arvoinen se on selvä asia. Kaiken lisäks oon liian lihava siihen. On jokseenkin vaikea nimittäin kuvitella jonkun ihastuvan aidosti ja tosissaan, ja rakastuvan hullun lailla, tyttöön joka on, no, missä se raja sit meneekään, mutta pulskempi kuitenkin kuin se normaalin hoikka. Eli selvästi pyöreä silti. Ei sellasiin tyttöihin rakastu kukaan hulluna. Voisin melkein lyödä vetoa.

Ehkä joku fat admireri nyt voi haaveilla seksistä sellaisen kanssa mutta ihan että rakastua tosissaan? Älä höpötä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
Koska tota noin... en rehellisesti sanottuna nää sitä. Ja arvaa miksi en nää sitä? Koska en oo ikinä NÄHNYT SITÄ kasvaessani tässä maailmassa. Kukas muka on? Ei kukaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
Siis sehän on ihan naurettava ajatuskin, ihan vain fiktiivisenäkin skenaariona, ajatella että esim eunkwang ja minä. Silleen, ei se nyt oo mitenkään edes luonteva ajatus. Ethän sä missään populaarikulttuurissakaan yleensä näe parisuhdetta jossa on nainen ja mies ja se nainen on pyöreä ja mies ei. Tai siis sehän on täysin utopistinen ajatuskin. Tai ei se miltään normilta ainakaan tunnu niin siksi mun on ihan mahdoton kuvitella sellaista, varsinkin vaikkapa nyt jotain.. ööh.. seksiä esim. Silleen, öö, mitä?? Eihän se käy järkeen ollenkaan. Se on niin, mikä se sana on, erikoinen tilanne. Sillai, emt. Vaatteet pois ja sit miehen pitää esittää että tykkää näkemästään koska mistä sellaset aidot tunteet muka tulee. Tai, eihä se ole edes normaalia.

Muutenkin se on erikoinen tilanne koska eikö hoikat nyt yleensäkin oo keskenään. Tai se että en ymmärrä... En ymmärrä. Mun on helpompi ymmärtää joku latifah ja eboni koska ne on naisia ja ne on yhdessä. Kyl mä sen jotenkin osaan kuvitella paremmin. Mut hoikka mies ja pyöreä nainen? Ei siin kohtaa mul vaa loppuu kuvittelukyky täysin. :D mistä se mies oikein löytää sen viehätyksen? Mult ainakin loppuu kuvittelukyky. Ihan tuntuu kuin se ei olis edes mahdollista. Eihän läskit reidetkään voi olla seksikkäät miehelle tai siis en ymmärrä mikä se visuaalinen kuva on mikä piirtyy sellasen miehen silmiin että missä se sen kauneuden niinku näkee. Itse en sitä nää. Mutta tosiaan on mua miehet sanoneet kauniiksikin. Että olishan se kiva saada niiden silmät ja nähdä mitä ne oikeen näkee. Mä en näe mitään sitä viehättävää mitä siinä pitäs olla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
Vähän tietysti harmittaa että elämä menee pilalle tälläsen takia mut onhan se muillakin niin kun vain mulla. Ja ei siitä mua voi syyttää. En mä ite oo elämääni pilannu täl. Kaikki alkoi nyt ihan viimeistään siitä kun mua alettiin kiusata ja eihä se maailma ikinä täydelliseks muutu muutenkaan

Et silleen kai kaikkien elämä on vähän samanlaista ainakin silloin tällöin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
Ikään kuin.. vaikka se koulukiusaaminen loppui mut se kiusaaminenhan muuten ei lopu koskaan, koska koko yhteiskunta kiusaa mun näköisiä ihan rutiinilla. Ja se on sitä fatfobiaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
Kun luulet sen trauman loppuvan koska koulukiusaaminen loppui, mut se oli vasta alkua elinikäiselle traumalle?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
Tietenkin: "ei pitäisi ajatella asiaa"

Vaan aina silloin tällöin se pulpahtelisi silti esiin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,869
Reaktioarvo
2,928
Muuten, must olis niin siistiä jos joku rakastuis muhun ja pystyisin nähä miten se näkee sen. Koska mua aina kiinnostaa just se et mistä se löytäis sen viehätyksen. Vaikkei sitä varmaan osaa silleen paikantaa koska mäkään en oikein tiedä mistä tykkään eunkwangissa, jotenkin se vaan kokonaisuudessaan on niin ihana. Niin ehkä joku vois tolleen ajatella mustakin. Mut mun on tosi vaikee nähä sellasta koska en näe missä kohtaa mussa voi olla se viehätyksen lähde. Niiku et voisko joku vaik ajatella et mul on ihana ääni? Koska mä ainakin tykkään eunkwangin äänestä tai se on niin attractive. Niin mietin voisiko se esim olla sellanen josta joku vois tykätä mussa. En vaan tajuu oikeen.


Ei nekään oo hirveesti eritelly jotka on must mitää sanonu. Yks sano silmät, toinen vaa sano must jtn et "princess" (??????), kolmas sano "kaunis nainen", neljäs hiplas persettä, viides kopeloi tissejä. Ainiin, taisipa joku pitää mun hiuksistakin, meinasin unohtaa koko asian.

Että ehkä jotain sellasta sitten? 😂 Hyvät puoleni joidenkin mukaan: perse, tissit, silmät ja hiukset, vai miten :D mitähän siit sit ajattelis.
 
Ylös Pohja