Muuten, must olis niin siistiä jos joku rakastuis muhun ja pystyisin nähä miten se näkee sen. Koska mua aina kiinnostaa just se et mistä se löytäis sen viehätyksen. Vaikkei sitä varmaan osaa silleen paikantaa koska mäkään en oikein tiedä mistä tykkään eunkwangissa, jotenkin se vaan kokonaisuudessaan on niin ihana. Niin ehkä joku vois tolleen ajatella mustakin. Mut mun on tosi vaikee nähä sellasta koska en näe missä kohtaa mussa voi olla se viehätyksen lähde. Niiku et voisko joku vaik ajatella et mul on ihana ääni? Koska mä ainakin tykkään eunkwangin äänestä tai se on niin attractive. Niin mietin voisiko se esim olla sellanen josta joku vois tykätä mussa. En vaan tajuu oikeen.
Ei nekään oo hirveesti eritelly jotka on must mitää sanonu. Yks sano silmät, toinen vaa sano must jtn et "princess" (??????), kolmas sano "kaunis nainen", neljäs hiplas persettä, viides kopeloi tissejä. Ainiin, taisipa joku pitää mun hiuksistakin, meinasin unohtaa koko asian.
Että ehkä jotain sellasta sitten? 😂 Hyvät puoleni joidenkin mukaan: perse, tissit, silmät ja hiukset, vai miten :D mitähän siit sit ajattelis.