Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,934
Reaktioarvo
2,928
Tää on sekoitus siitä että oon syntynyt ja oon syntynyt tytöksi ja en tiedä mistä alan enkä edes muista mun elämän alkua paitsi kuvista, enkä saa mitään kunnon kokonaiskuvaa ja mietin mitä on olla olemassa, ihminen siis, ja mitä on olla OMAA SUKUPUOLTAAN ja mitä on vanheta, missä on elämän rajat, syntymä ja kuolema paitsi ei edes ne koska ennen syntymää on sikiö ja hedelmöitys ja thats all i know ja kuoleman jälkeisestä elämästä nyt ei oo varmuutta kellään :D

Joku tämmöinen sekoitus se on mutta sitä mietin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,934
Reaktioarvo
2,928
Nyt tuntuu että SE on väärin

Siis

Olla elämän keskellä

Siis eli ? Eli olla syntynyt?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,934
Reaktioarvo
2,928
Ajattele miten varmaan tappaisin itteni jos olisin tullu joskus teininä vahingossa raskaaks, ja sit ajattelisin et oon tehny ihan hirveitä valintoja ja mun keho on ihan HAHAHAHHSHSHSHSHDJEIRRKFKRLFKFKFKGK KM MHNKTLRLFLFBBFROR


tiedäthän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,934
Reaktioarvo
2,928
Tämmöstä ahdistusta en tiennyt olevankaan :D ei mua vaan murrosiässä ahdistanut kaikki oli silloin ihan normaalia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,934
Reaktioarvo
2,928
Nyt hypin seinille siitä että oon käyny läpi murrosiän, lihonu laihtunu ja tissit ja ARVET, ARVAAPA MILT SE TUNTUU

siis ne pari arpee

Lasista etc
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,934
Reaktioarvo
2,928
Arvaa mua ei koskaa ahdistanut se tälleen, toivoin silloin et "kyl se lähtee, kyl se haalistuu ja katoaa" mut ei se ollu tätä kuitenkaan vaa iha normi elämää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,934
Reaktioarvo
2,928
Tai oikeestaa jäljet eunkwang kaatumisesta (Eunkwang kaatumisesta 😂😂😂😂😂😂 no ku aina muistan eunkwangin siitä ku se päivä oli sellane nii :DDDDDDDDDDDDDDD vittu) sit jälki ammeen reunasta ja jälki lasinsiruista ranteessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,934
Reaktioarvo
2,928
Voi nyt jeesus kristus ja perkele sentään. Vedin sitten ihan kunnolla lipat ja nyt on koko kroppa rikki. Bye :D honestly lensin ja olin vaa sillee mitä vittua mä kaadun??? En ees tiiä mitä vittua siinä tapahtui lmaoooooo

No nyt alkaa jo kipu vähän helpottaa ehkä tossa toisessa jalassa mutta joooooooo

Mutta henkinen kipu se vaan jatkuu xd honestly oon koko ajan tässä aatellu vaa eunkwangii. JA HUITA. JA YUTOO. ja vähän ehk muita mut noi kolme pääasiassa. Siis en ollu kännykällä vähään aikaan, honestly olin varmaa monta tuntia silleen että istuttiin pihalla (ja siellä pihalla mä ne lipatki vedin) ja sit paranneltii tota jalkaa tossa ja kaikkee et oikeesti on kyl ollu miettimistä ja tekemistä MUTTA SILTI EN VAA SAA NOITA MIELESTÄNI. JEESUS NYT. oikeest ja itketti välillä ja tuntu niin tuskaselta se raastava tunne ja ei niiku mitään vitu järkeä missään. Siis se tuska ja kipu löytää tiensä mun mieleen silloinkin kun mulla on ihan vittu muut ongelmat mielessä?????? Tai niiku et siit tulee semmonen olo et tekee vaa mieli huutaa D:

En oikeesti tiedä enää. Ja siis kuinka kauan oon huista ja yutostaki kärsiny. Eunkwang nyt on ollu vähän vähemmän aikaa periaatteessa mutta sekin alkaa jo tuntua pitkältä ajalta sinänsä. Onhan siitä yli 2 viikkoa kun se tapahtui. Eikä nää vaan unohdu. Kun ei unohdu niin ei unohdu. Ei kai ne unohdu sitte ikinä.

Ja mitä järkee sellases on et joudut aina vaa ihastumaan ja unohtamaan, ihastumaan ja unohtamaan, ei missään oo mitään vitun pointtia. Eihän koko saatanan elämässä oo järkeä koska et voi olla kenenkään kanssa ja vaikka voisitkin niin joka tapauksessa menetät sen ihmisen kuitenkin joskus. Make it make sense. VITTU MAKE IT MAKE SENSE.
Tää kaatumine :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,934
Reaktioarvo
2,928
"Eunkwang nyt on ollu vähän vähemmän aikaa periaatteessa mutta sekin alkaa jo tuntua pitkältä ajalta sinänsä. Onhan siitä yli 2 viikkoa kun se tapahtui"

En edes valehtele kun sanon että se tuntui pitkältä ajalta silloin. Muistan että se tuntui olin sillee EMMÄ ENÄÄ KESTÄ TÄTÄ tätä on kestänyt ikuisuuden
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,934
Reaktioarvo
2,928
ANTEEKS MITÄ mun MOLEMMAT polvet on kipeet eunkwangin takii, voi jumalauta. On se törkee. Siis ihan.. ilkee suoraan sanottuna. Ai vittu on kipeet.

Ja tosiaan on se törkee kun se saa mut tekemään asiaa joka vielä kaiken lisäksi voimistaa mun häpeän tunteita koska onhan se nyt säälittävää jos joku näin RUMA kuolaa sitä ja runkkaakin.... Silleen ööh okei who would ever think youre sexy lmao xdddd dont act like you even have a right to feel that way 😂
Ja hyvinhän se on ohi mennyki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,934
Reaktioarvo
2,928

Tääää vitunnnnn biiisuuuuuu

Arvaa onks mikää enempää eunkwangii liittyvä biisu

(No saattaa olla..)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,934
Reaktioarvo
2,928
Stare Staring GIF by MOODMAN
 
Ylös Pohja