Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Outoo oikeesti et oon 24 mitä helv

Mut rakastuin kwangiin.... 23-vuotiaana HEHE

right before my birthday lmao

Mut oikeesti tuntuu et oon ollu rakastunut siihen jo vittu ikuisuuden tää on ihan järkyttävää tho
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Aww he fucking makes my heart beat, feel butterflies and all weird things, can't fucking breathe properly, smiling all the time (and crying all the time) and what the hell

And he makes my pussy cry

But lets not think about that 😔✌️

im so dizzy wtf
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
THE MORE I LOOK THE MORE I FIND THE REASONS WHY
YOU'RE THE LOVE OF MY LIFE 😭😭😭😭🎶




Stoooooppppp
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Ensimmäinen kerta ku pystyn näin täysillä oikeesti samaistuu tähän biisuun

Eri tavalla ku ennen vaikka ennenki samaistuin

Mut en koskaan aiemmin ollu mun mielestä näin varma ku ton kohalla lmao pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Mut ei se kuitenkaan tuu olee mun vaikka toivonkin ihmettä edelleen hmmhmm
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
En vaa pysty kuvittelemaan että ei päädyttäis yhteen se kuulostaa niin väärältä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Lmao i'm fucking high all the time like ilhoon XDDDDDDDDDDDDDDDDD

not actually high but really i'm fucking dizzy so that's that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
En oo koskaan käyttäny yhtää ainutta huumetta ni en tiiä milt se tuntuu mut ehkä se osittain tuntuu vähän samalt ku tää idk. Tai ainakin mulla sumenee vittu aivot täysin lol.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Hei kukaa ei oo varmaa koskaa aiheuttanu ihan tämmöst siis I'M BLUSHING all the time. Oikeesti vähän väliä huomaan kuinka my face gets so fucking hot ja oon vaa sillee eeii vittu. The fuck does he do to me.

Geez.

Sitä paitsi.

Wtf every damn time i think about sex with him niin i i freaking feel butterflies in my chest. Tai sit vatsas. Jos se siis on se "butterflies" fiilis. Mut niinku Every time i think about sex with him i feel butterflies either in my chest or stomach. Se on outoo et se voi tuntuu myös siin rinnas kosk yleensä puhutaan aina et vatsas. Yea and now my heart beats faster again greatttt.

Mut niiku outoa että toi tapahtuu niin USEIN.

Mitä vittua.

Sit taas jos mietin seksiä kenen tahansa muun kanssa niin mulle tulee (nykyään ainakin) sellanen olo aina et "ei tunnu oikeelta" tai oon sillee "😖" niiku et eeww no tai sit en vaa tunne mitää. Mut yleensä nykyisin ajatus siit jonku muun kaa saa mut vaa olee sillee nah tai ew. Jopa jos mietin huita ni tulee vaa vähän semmonen naahhhhhh idk ei mul oikeestaa oo mitää intohimoa siihen suuntaan. Mutta kuten sanottu niin uskon et mul on silti edelleen romanttisia tunteita huitaki kohtaa jäljellä vaikka se ei ookaa sama asia ku kwang. HAH. Voi vittu. Outoa et olin sillon kesäkuus? Niin horny huita ja yutoa kohtaan. Nii ja heinäkuussaki viel. Lollllll. Nyt en muista millon oisin viimeks halunnut ketään muuta oikeasti ku vaa eunkwangii srsly it's fucking hot in here rn i can fucking feel this desire everywhere in my body. Great 🤦🏻‍♀️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Nyt vittu jos love is color blind ei lakkaa soimasta mun päässä NIIN 😭 oon kuunnellut sitä viime päivinä ahahahaa koska kuuntelin sitä siis ehk... Yläasteella tai lukiossa tai joskus aika paljon ja nyt tuntuu huvittavalta se 😌💕 ofc se on muutenki biisi rasismist yleensäki mut snif snif aattelen sen kans sillee niiku interracial love snif snif cute 😭💕 i'm crying miks kuuntelin sitä sillon niin paljon aaaaaaaaaaaa bye



STOP IT 😭😭😭😭😭💔 why do i always think about what our kids would look like mä en ees haluu lapsia mitä vittua nyt taas

Tai niin oon ainakin ajatellut että en haluu

Mut joskus mul on tullu outo kaipuu (siis jo ennen kun edes koskaa rakastuin tohon miehee) asiaan liittyen joten idk sitte et mitä tunnen muka

Ja turha kuvitella että uskaltaisin ikinä olla raskaana edes pls kuolen jo menkkakipuihin niin paljon et i'm actually never going to do that tho. The whole thought makes me shiver in fear :D





EN KESTÄ itteeni oon aina ollu sillee enemmän tai vähemmän "vaikka oonki nainen ni mitä sitte nää asiat ei kosketa mua mä en ikinä harrasta seksiä enkä mä ikinä hanki lapsia" nii mitä jos niin vittu käyki ei vittu i was never even prepared lmao.

Ei vittu. No jaa ehkä en ees päädy sen kaa yhtee koskaa and then i'm just gon be alone forever. For reals. En pysty olla toisen kaa mun sydän vittu särkyy niin pahasti.

Huoh ei pitäs ees olla julkkiksia olemassakaan niin tätäkään ei ois käyny. Palataan takaisin vanhaan aikaan, ei nettiä eikä televisioo kiitos 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Huoh mua oikeesti ärsyttää ku joskus ihmiset on sillee et "maailma on täynnä ihmisiä" siis silleen se asenne et hei you could find anyone here you're gonna find love. Mut mä en pysty edes AJATTELEMAAN sellasta. Mun sydämeen sattuu liikaa. En kertakaikkiaan voi ajatella niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
En tiiä jos oisin erilainen ihmisenä oisin varmaa seurustellu jo tai jotain kosk on kuitenkin ollu muutamia tyyppejä jotka on halunnu must jotai muuta ku platonista mut niinku koska oon tämmönen messed up niin jsjddjkdfkfklffl
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Eli en tuu ikinä seurustelee ellen voi olla kwangin kans xD

Hmm. It's weird to be 24. And never been in a relationship. Tai siis ei se oo outoo. Mut Tottakai mä tunnen oloni ihan erilaiseksi ku muut. Se nyt on selvä.



AI VITTU tuli nii jäätävä butterflies fiilis rintaan et se melkeen viils mua :DDDDDDD herranjumala vittu kuolenko
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Vittu tääl on niin KUUMA and my heart is BURSTING

i can't stop smiling

I CAN'T stop sweating lmao

Mitä vittua

Tärisen ku ajattelen sitä ihmistä mitä vittua


NYT :DDDDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Vittu mun sydän varmaan tulee ulos mun rinnast tää on aivan järkyttävää hahahahs
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Oikeest siit on ehk 2 vuorokautta ku oon viimeks syöny kunnon ruokaa. Muuten oon syöny vaa mandariinii ja ananasta ja tämmöst :DDDDDDDD i don't even know why i can't fucking eat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
FUUUCK kuuntelen Twilight ja ton ääni on kuin hunajaa mun korvis 😭😭😭😭😭😭😭😭 changsub myös ihana mut ei silti niin paha ku eunkwang (tietenkään)



NOPE vaihtu tension LMAOOO

This damn song

Stop your voice is honey

Stoooppppp

"Na na na na na" 🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Tää on paha mut guitar on enemmän sellane... Idk it's wild i mean both are wild like????? But guitar is maybe worse or idk.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
"wild" yeah sure riippuu tietysti mihin vertaa

Ei se nyt kauheen wild oo jos vertaa vaikka..... I don't know, girl i want 2 eat u??????? :Dddddd

Please none of their songs are wild lmaoooooooo

Although i'll hit that g precisely on kyllä aika explicit 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬


But why is it always peniel and his lines 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
OKEI ITKEN KOSKA 눈물

My heart

My heart


Vittu oon aina niin ahdistunu ku kirjotan noilla kirjaimilla koska tuntuu et kirjotan vahingos väärin kuiteski mut luulen et toi on oikein ehkä hopefully 😬 i think it is
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
OKEI ITKEN KOSKA 눈물

My heart

My heart


Vittu oon aina niin ahdistunu ku kirjotan noilla kirjaimilla koska tuntuu et kirjotan vahingos väärin kuiteski mut luulen et toi on oikein ehkä hopefully 😬 i think it is
Koska mul on vaa nii vahva pakkomielle kirjottaa oikein LMAO
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
WHY DO THEY SLAP SO HARD LMAO

Ofc the whole songs slap

Minhyuk pls XDDDDDDD oh gosh mua aina naurattaa minhyukkien staili koska se kuulostaa niin söpöltä niiku tryna be tough aww

Siis oikeesti minhyuk toki on söpö tai no jos totta puhutaan niin jokainen (ot7) on söpö et en mä tiedä jos eunkwangii ei ois ni voisin olla pahemminki rakastunu mut koska eunkwang nii se on sit näin.
Tosin changsub varmaa aina bias wreckerinä siinä nii

Nykyää kyl kans peniel on bias wreckannu mut aika pahasti

Siis ei OIKEESTI koska mun bias ei tietenkään tuu ikinä vaihtumaan en tuu ikinä elämässäni todennäköisesti rakastuu kehenkään enää niin ku eunkwangiin et se oli ny sit varmaa siin mut just sayin.

Huoh heti ku vaihtu yes i am nii tuli refleksi laittaa volaa kovemmalle D''''''::: it slapsssss so hard
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
So fucking hard mate this song reminds me of so many damn things

Girl are u okay right now 😭
 
Ylös Pohja