Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Ja kehon mysteeriä

ihmiskehon

josta en oo vieläkään satavarma oonko itse ihminen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
"Munasoluja tuottava ja hedelmöittyvä ihminen on biologisesti nainen, ja siittiöitä tuottava ja hedelmöittävä ihminen on mies."

Toisaalta tää auttaa koska se auttaa näkemään sen pelkkänä biologiana eli: ei mitään paineita. Et niiku ei oo mitää vaatimuksii kellekää. On vaa biologinen sukupuoli ja siinä kaikki. Mult ei oikeesti vaadita mitään, kaikki kusipäät voi vaa vetää käteen jne jos ne luulee voivansa hallita mua jotenkin. On muiden ihmisten keksintöä et esim rintojen roikkumista pitää varoa. Se on biologinen tosiasia eikä se ole fakta että se on rumaa. Jotkut ihmiset on keksiny sen päässään mut kenenkään mielipiteel ei oo mitää arvoo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Tai yleensäkin se et rinnois ois mitään varomista. Et niis ois mitään pientäkää asiaa mitä varoo. Kirjaimellisesti ku ei uskalla edes liikkua normaalisti ku pelkää niiden heilumista yms. Kaikki se tulee naisvihasta. Niiku mä en henkilökohtaisesti uskalla liikkua ja elää. Kävellessäkin keskityn siihen miltä se saattaa näyttää muille ihmisille mahdollisesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Jos joku sais mut uskomaan et mun kroppa on naisen luonnollinen kroppa

Ettei siin oo mitään ylimääräistä

Vai oonko sit kuitenkin vaa joku trans

Sori tää on nyt vaa vähä epäilyttävää jotenki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Kunpa toi pillun haju vois edes JOSKUS lähteä käsistä pois

Tutkin sitä vaa koska henkinen tilanteeni vaatii niin näköjään

Ja vertailen sitä Wikipedian kuviin 💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Löysin muuten viimein emättimen aukon koska aiemmin en oo ollu täysin satavarma missä se on tarkalleen 💀 mut nyt i think i found it

Ei sillä et se olis tärkeetä mutta löysinpähän kuitenkin 💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Uh ihana haju

Ei vaan siis ei se paha haju olekaan mutta en tiedä haluanko että se tarttuu mun käsistä puhelimeeni mutta ei ole vaihtoehtoja kun pesin kädet muutenkin jo pari kertaa ni älä sit lähe pois siit..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Se on tosin enää vain miedosti siinä mutta oon vainoharhainen lian suhteen, obviously
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Edelleenkin kuvittelen saastuttavani kaiken pillun hajuun vaikka se olis mun käsissä enää kuinka miedosti tahansa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Ja mitä sitten, onhan mun hikeäkin varmaan aivan kaikkialla? Se on normaalia elämää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Klitorista en muuten oo vieläkään löytänyt enkä ikinä löydä:D siis silmillä. Tunnen sen kyllä 💀 se nimittäin tuntuu ihan erilaiselta ku mikään muu kohta eikä sitä tarvitse kuin koskea kevyesti niin tietää milt se tuntuu. En edes tarkota mitään uuh ahh tuntuu niin hyvältä vaan sen vaan tunnistaa

Tai siis tuntuu se ehkä miedosti hyvältä mutta vaan melko miedosti. Kuitenkin sen tunnistaa todella helposti koskemalla. Mutta silmillä? En oo ikinä tainnut nähdä sitä enkä nähny vieläkään vaikka availin ja etsin mielenkiinnolla :D en vain nähnyt sitä :D ehkä se on jotenkin täysin peitossa tai jotain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Voiko se edes olla täysin peitossa

Anyways

En oikeasti tunnistanut ainakaan nähneeni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Se on muuten jännä juttu, että miksi pimppiä pitää availla aivan järjettömästi että sieltä löytää mitään. Kaikki on jossain huitsinhelvetissä siinä. Niiku se levittely mitä vittua, ei sitä jaksa kyllä kukaan :D lisätyötä vielä siitä jos myös karvat on tiellä 🤡 ei sieltä löydä yhtään mitään vaikka suurennuslasin kanssa etsisi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Joten oman pimpin tutkiminen = sitä ei todellakaan jaksa kukaan täysijärkinen tehdä 💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Mun oli vaan pakko koska henkinen hyvinvointini ei voi ollenkaan hyvin, niin siks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
"Nännipihan läpimitta on tyypillisesti noin 2–10 cm"

💀 Ok

Mul joku 8 senttii näköjään, ainakin.

Sano mulle miten voit ahistuu siitäki

Sano mulle miten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,944
Reaktioarvo
2,928
Miten koko sun keho. Voi olla väärä. Yhtäkkiä. Kun ei se vielä lapsena ollut väärä. Nyt yhtäkkiä se on. Lapsena en ajatellut mitään erityisempää siitä. Siis sillon pienempänä lapsena ainakaa en muista yhtään mitään. Joten se ei voi olla luonnoton.
 
Ylös Pohja