Sovitaan että keskityn mieluummin vaikka eunkwangiin (esim) enkä itteeni ollenkaan.
Kyllä mä sen tiedän että tää tuli siitä kun en todellakaa tiiä varmaa joku mikä lie lehti sun muut oli silleen sun pitäs kiinnittää huomiota sun ulkonäköön sit kelasin et ainiin totta en oo kiinnittänyt huomiota siihen enkä oo tehny mitää sille ja oon ollu välittämättä siitä niin nyt sit aloin välittää ihan kunnolla
Kyl tiedän et netistä se varmaan alunperin on tullut, tuskin mistää muualta
Mut nyt ymmärrän sen et voi myös (ja mun pitääkin) elää niinkuin sitä ei olis olemassakaan. Että keskityt vain kaikkeen muuhun paitsi siihen. Eli vaikka eunkwangiin esim ja unohat ittes. Sillon kesäl 2022 mul meni siinä mielessä hyvin sen takia just ku keskityin eunkwangiin niin paljon että en ois varmaa ees pystyny ajatella asiaa mitenkään tolla tavalla. Niin nyt mun pitää ottaa samantyyppinen asenne. Keskityt mihin tahansa mutta et ittees. Et vaikka kuinka tekis mieli niin et jää ajattelee sitä. Aivan mihin tahansa muuhun. Tekemiseen, asioihin, vaikka kuule ihastuksiin, musiikkiin, aivan mihin tahansa. Aivan mihin tahansa mutta itsees et keskity. Se ei tarkota etten vois kattoo vaik kuvaa itestäni mut sä et jää siihen keskittymään sen pidemmäksi aikaa.
Koska elämässä sä et tee mitään sillä että sä keskityt itsees. Sun pitää elää, ei miettiä miltä sä näytät tai jotain muuta sellasta. Oon muutenkin kattonu omaa naamaani niin paljon että tuun hulluks 😂😭 mun pitää siirtää itteni tavallaan, kuulostaa hassulta, mut pääroolista takas sivurooliin. Et keskityn mihin tahansa muuhun paitsi itteeni. Maailmas on tärkeempiä asioita kuin minä (lols). Ei ole tärkeetä katsoa itseäni tai ajatella sitä. Mieluusti keskity vaik jopa eunkwangiin 24/7 tai ihan mitä tahansa, niin että sä jäät itse täysin sivurooliin. Luulen että vain niin mä selviän tästä ....