Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Ei mitään väliä uskonko siihen mut tästedes se on ainut millä kuvailen itteeni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928

TÄÄ ON EXACTLY SITÄ KUN EUNKWANG & MASATOSHI THEY BREAK MY HEART SLOW

koska odotan (ennustusten takia) kuitenkin jatkuvasti että ne tapahtuu jonain päivänä, ja sitten kun ei tapahdukaan, niin oon venaillu sata vuotta ja in the end my heart is broken af

KUNPA TIETÄISIN SATAVARMAKSI EDES NYT SEN että ne ennustukset ei tarkoita mitään ja että en ikinä saa kumpaakaan, niin sitten tosiaan at least tietäisin sen heti

Mut tää on just tätä vuosia ja vuosikymmeniä kestävää kidutusta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
They really lead me on

Tai ei siis ne oikeestaan

Mutta ne ennustukset, they be leading me on

Af
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Odotan varmaa väh. 10 vuotta tässä nyt sitten ja sitte ku nään ettei vieläkää kumpaakaa oo tapahtunut nii sit oon varmaa sillee jees elikkäs olin varmaan väärässä mutta eipä se mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Huom. 10 vuoden pääst eunkwang on kestäny 12 vuotta ja masatoshi 18 vuotta

Aint no fucking way mut oon 100 % varma et ne on viel 2034 molemmat jtn mun ihastuksia, sano mun vittu sanoneen

Ja nimenomaan vieläpä pelkkiä ihastuksia vain.

Oon 100 prosenttia varma täst.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Ja nyt viel mul on niin hirveet kuukautiskivut et kaipaan ihan super paljon hellyyttä. Mut en siis keltää muult ku noilt kahelt mieheltä 😂🤡

how to have two boyfriends 🤡
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Joka kerta tää on tää sama olo on nii surkee että haluis vaan et JOKU (jotku kaks tai kumpi vaa niist) silittäis sua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Ja yleensä sit kans joku päivä 4 tai joku on kans ihan kauhee hetken aikaa ku tulee se loppuvuoto

En tajuu käyks muil näin mut mul se on lähes joka ikinen kerta ollu niin et ensin tulee se perus vuoto sit tulee tauko joka kestää jonku aikaa, ehk päivän tai alle, mut sit ehk päivä 4 tai jossain siinä tulee se kivulias loppuvuoto vielä joka kestää vähän aikaa sit en tiiä tuleeks sit taas vähän taukoo mut sit siitä ne loppuun menee enää vaan silleen et tulee aivan järjettömän pieni määrä verta jonneki päivään 6 asti ja sit vaa loppuu veri kokonaa.

Tai jotenki tollee 🤡

Mut kuitenki

Siis se tauon jälkeinen vuoto on 💀 niin kivulias myös yleensä. Se on paha. Melkein varmaa yhtä paha ku nää 2 ekaa päivää. Muistaakseni päivä 3 on yleensä aika chilli.

En vaan ymmärrä käykö muille näin

Koska mulle AINA tai lähes aina tulee se tauko ja sitten se hetken aikaa (joitai tunteja?) kestävä kivulias vuoto.

Outoo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Siis oikeesti sellanen tauko about päivän kolme tai jossai siin kohal, et sitees ei näy välttämättä verta enää yhtään. Et sitä ei tuu yhtään. Pitkään aikaan. Sitten jossakin vaiheessa alkaa sattua ja tulee vielä se mikä kestää about joitakin tunteja. ????????? Mitä vittua?????????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Tarvitsen vain paijausta ja koska en saa sitä nii tuntuu vielä surkeemmalta (ja rumalta myös)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Mut en ymmärrä miten tähän voi sekottua panetusta koska luulis ettei tälläses moodis vois edes olla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Arvaa jos mun kulta (eunkwang tai masatoshi tai molemmat) tykkäis must nii lähtiskö mult sit kaikki keho-ongelmat pois


Luulis

Koska oisin vaa sillee "hey masatoshi likes me joten i must be pretty" tai "hey eunkwang likes me so im pretty"

Tai niinku

If i was pretty to them.. niin se helpottais 100 prosenttia alkaisin varmaa itekin nähdä itteni, ehkä jopa tissini, kauniina. Koska äskenkin kun olin hetken aikaa shokissa noist ennustuksist ja aattelin hetken aikaa et omg se iha varmana tapahtuu joskus, nii meinasin siin jo melkee olla iha ok vähän aikaa ku katoin peilikuvaani ja yhtäkkiä aattelin et mun rinnatki on iha kivat kosk ajattelin et JOS se ois totta se juttu ja vaik masatoshi tykkäis must. Se anto heti itsevarmuutta ku uskoin siihe juttuu hetken. Sama eunkwangin kaa. Et noit tulee välil. ku uskon siihe hetken niin se tuo itsevarmuutta koska oon nii varma siit et se tulee tykkää must. Sit oon vaa et hey eunkwang will like me joten im smoking hot then.

Jopa se oli next level ku katoin sitä yht videoo mis on mijoo ja mua ei siin häirinny ollenkaan et sil on niin pienet rinnat vaa olin et hei jos se on totta ja eunkwang tuleeki joskus tykkää must nii what can i say, im ok ✌🏻 uskomatonta miten paljon voi hivellä itsetuntoa jo tollainen vaikka koko juttua ei ole tapahtunut ees, mutta koska uskot siihen niin paljon niin sit vaa aattelet et no jos se sit tulee tykkää must näköjään ni oon sit vissii vitu attractive ja sillee 😂








miks vitus uskot siihe though
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Et voi tosissas uskoo

Mut jostain syystä uskoin ainakin sillä hetkellä

Koska kuuntelin kuka keksi rakkauden jne

Ja myös hit or miss

Joten tietty

Ja kattelin niit paikkoi :]

Ja sit oikeesti vaa katoin itteeni ja katoin mun rintoi ja olin sillee OMG NO SIT MÄ OON KAUNIS

olin ihan sillee OMG MASATOSHI WILL LIKE ME MAYBE

vitu outoo

Sit olin vaa kinda sillee lol im so pretty

Itsetuntoa hivelee mut mist vetoo ettei se oikeesti tapahdu

Luulin vaa.

Emmä tiiä mä kyl luulen et mun itsetunto parantuis täysin lol

Ääää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Ei se voi tapahtua mut en vielkää keksi kummallekkaa mitää muutakaa selitystä joten, idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Mutta uskoin ainakin hetken ja olin ihan odotukset korkealla taas hetken aikaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,969
Reaktioarvo
2,928
Olin sillee mite masatoshin kaltane maailman komein mies vois jonai päivänä mukamas tykätä must

Tai eunkwangin kaltane maailman komein mies

Niiku must

Sit olin sillee ei vittu mikää muu täs maailmas tuskin hivelis mun itsetuntoa enempää

Literally ei mikään muu hivelis niin paljon
 
Ylös Pohja