Arvaa jos mun kulta (eunkwang tai masatoshi tai molemmat) tykkäis must nii lähtiskö mult sit kaikki keho-ongelmat pois
Luulis
Koska oisin vaa sillee "hey masatoshi likes me joten i must be pretty" tai "hey eunkwang likes me so im pretty"
Tai niinku
If i was pretty to them.. niin se helpottais 100 prosenttia alkaisin varmaa itekin nähdä itteni, ehkä jopa tissini, kauniina. Koska äskenkin kun olin hetken aikaa shokissa noist ennustuksist ja aattelin hetken aikaa et omg se iha varmana tapahtuu joskus, nii meinasin siin jo melkee olla iha ok vähän aikaa ku katoin peilikuvaani ja yhtäkkiä aattelin et mun rinnatki on iha kivat kosk ajattelin et JOS se ois totta se juttu ja vaik masatoshi tykkäis must. Se anto heti itsevarmuutta ku uskoin siihe juttuu hetken. Sama eunkwangin kaa. Et noit tulee välil. ku uskon siihe hetken niin se tuo itsevarmuutta koska oon nii varma siit et se tulee tykkää must. Sit oon vaa et hey eunkwang will like me joten im smoking hot then.
Jopa se oli next level ku katoin sitä yht videoo mis on mijoo ja mua ei siin häirinny ollenkaan et sil on niin pienet rinnat vaa olin et hei jos se on totta ja eunkwang tuleeki joskus tykkää must nii what can i say, im ok ✌🏻 uskomatonta miten paljon voi hivellä itsetuntoa jo tollainen vaikka koko juttua ei ole tapahtunut ees, mutta koska uskot siihen niin paljon niin sit vaa aattelet et no jos se sit tulee tykkää must näköjään ni oon sit vissii vitu attractive ja sillee 😂
miks vitus uskot siihe though