Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Eikä sillä oo mitään väliä myöskään millon ne on menny sellaseks koska ???? Ne on kuulemma kiihottavat joten XDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
"Breasts are kinda like pizza. Even bad pizza is still pretty good. Sure some boobs might be better than others, but any boobs are better than no boobs."


Tämmöset kommentit taas on ihan kauheita ja saa mut itkemään lähes
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Cause ure actually telling me that my boobs are still not as good as some other ones

Vaikee keksii kauheempaa kommenttii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Okei mun rinnat on ihan selkeesti kaikesta huolimatta mun pahin epävarmuus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Enemmän kuin läskiys.

Sano mun rinnoista vähänkin jotain pientä ja saat todella helposti mut itkemään

Sano mun läskiydestä jotain, no, voit saada mut itkemään mutta ehkä kuitenkin ei ihan yhtä helposti..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Hei mitä jos mä sanoisin et "sure there are better penises like the big ones, but any penis is better than no penis"

Joo ei varmaa tunnu pienimunaisesta miehestä toi kauheen kivalta

Et miettisitte miehet joskus mitä sanotte. JOTKUT MIEHET. vitun ääliöt..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ja theres no way a man could turn me off somehow with his body, if im in love with him like im in love with, for example, masatoshi. Ei se oo ees mitään sietämistä vaan theres no chance et en ajattelis sen kropasta et its absolutely the fucking best. Täysin riippumatta millanen se on koska en ees tiiä ku en oo nähny sitä alasti lol, mut täysin riippumatta millanen se on, nii tiedän et ajattelisin siit et its the fucking absolute best koska en missään universumissa voi kuvitella tilannetta jossa en kävis aivan super kuumana siihen. Joten miehessä ei ole ____________mitään______________ asiaa kehossa joka vois vähänkään olla negatiivista jos on näin hulluna siihen. Small dick? Id be absolutely loving it. Ei mul oo preferenssejä kehonosista. Mul on vaa se oma ihastus joka on kaikista tärkein eikä oo mitään mahollisuutta, et se ois jotenkin huonompi jostain kohtaa.



Sitä ihmettelenkin miten joku mies voi sit ajatella noin että "no onhan jotkut tissit paremmat mut any boobs is good enough" ei se ny vittu noin mee tai ei ainakaan mulla mee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Onkse muute ni ettei urheilijoil voi olla isot rinnat ku tuol ei ainakaan näy yhtään ainutta isorintaista naista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Mut tosiaa jos mä vetäisin tommoset vaatteet päälle ni näyttäis pikkasen eriltä :D toki ei mun vartalo ole urheilijan vartalo muutenkaan koska siis hoikkiahan ne on tietty
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Mut luojan kiitos mä en synnytä ikinä, ja jos saan päättää niin en myöskään tuu raskaaks muutenkaa mut jos tuun ni voi vittujen kevät.

Mut kuitenkin mul on sentään yks harmi siitä pois

Ei tarvi ainakaan valittaa siitä et raskauden myötä tapahtu sitä ja sitä

Ei tarvi sitä onneks ikinä miettiä

Kaikkee muuta sit voi tapahtua mut nii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ihanaa ❤️ kun ei tarvi koskaan tulla äidiksi eikä synnyttää eikä tulla raskaaksi, jos vaan saan päättää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Ajattele miten hirveetä ois jos sut raiskattais ja tulisit viel raskaaks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Tosin kyl mua painostetaan äitiyteen, niinku jokaista naista varmaankin painostetaan - yhteiskunnan taholta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Mua aina ärsyttää niin hirveesti se kun nois kehokeskusteluissa puhutaan aina ja vain jotain raskauksista imetyksistä ja synnytyksistä

Niiku ei luoja

Voiko (naisten) kehokeskusteluja edes käydä ilman niitä teemoja, ei näköjään voi

Tuntuu että hyvin harvassa on me naiset jotka aikoo jäädäkin lopullisesti lapsettomaksi.. ihan omasta halusta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
"Some Swedish men 'passively' choose not to have children as they feel their life is already good as it is, adding children is not necessary, and they do not have to counter the same amount of social pressure to have children as childfree women do"

Ni mähän sanoin et se on hirveempää naisille se paine. Ku en haluu ni en haluu. Ette te voi mua määrätä...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,982
Reaktioarvo
2,928
Siinä yksi asia kans missä feminismille on tarvetta.. naisille pitää olla yhtä vähän painetta siihen ku miehillekin
 
Ylös Pohja