Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Järkytys on nii vitu suuri mut nyt oon kuitenkin vähän jo toipunu shokista verrattuna siihen ku eka en melkee pystynyt hengittää normaalisti :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Niiku oikeesti tuntu iha vitu pelottavalta eka lmao

Noice


Mut ei sit voinu olla suomalainen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Mut missähän mä sit muka tuun tapaa sen? Ja mitenkähän se sit muka tulee menemää.

And do i really have to fly pls lmao

Oonko ihan kunnos kosk oon vielki aik shokissa silti

Joo en tiiä kyl mitä toi tarkottaa

Lol

Ehkä se sitte jotaki tarkottaa tai silt ainaki tuntuu. Ei vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
But one thing that i won't do: get pregnant :D i know he wants children at some point but i won't be getting pregnant even if i wanted to. Mä en vaa yksinkertaisesti tuu kestää sitä kipua. Oon niin heikko en todellakaan tuu kestää.




Aaaaaaa nyt taas muistin sen unen missä olin raskaan mitä vittua nyt taas. I-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Oon vieläkin kyl shokissa vaikka en tiiäkään satavarmasti tarkottaaks tää sitä miltä se tuntuu ja tuntui sillon haha. Hulluu miten vaa unohin ton ja nyt vasta muistan. Ihan vitun sairasta D::::D

Tää asettaa nyt kaiken ihan uuteen valoon.

For reals.

Vittu oikeesti itkin tos vähän aikaa sitten ja HYMYILIN. se oli iha vitu hulluu et itkin melkeinpä samalla tavalla ku aina ku oon itkeny tuskaa ja ikävää sitä kohtaan, paitsi et nyt hymyilin. 😭😭😭😭😭😭😭😭 Mitä täällä tapahtuu

Eihän se satavarmaa oo mutta kyllä se silt vaikuttaa??????? Et näin se on. Thank god for my psychic abilities or whatever mate but like seriously whoever sent that message to me back then.

Kaks asiaa mitkä saa mut ainakin uskoo siihen et tää on jotenki valid:
1) mitkä on odds sille et näin tapahtuu? Kun lopulta asia johti siihen että aivan täysin tietämättä YUTON TAKIA päädyin siihen vidiin ja rakastuin samantien, tietämättä yhtään et se on se josta mietin silloin et siin tuntuu et olis mun tuleva mies.
2) en tienny milt se näyttää joten luulis nyt et pelkäst äänestä ei rakastu sillä tavalla et oisin alkanu vaa toivomaa hartaasti niin et se ois mun tuleva mies, sitä paitsi like i said ni tavallaan vähän pelotti ja ns vastustin sitä koska olin nii rakastunu muihin jne jne. Koska niiku he was a COMPLETE STRANGER back then. Ihan täysin. Nii olinki sillee et joo varmasti joku random mies jostain huitsin helvetistä ja vielä julkkis onki mun tuleva mies, niiku MAKE IT MAKE SENSE. Mut se vaan oudosti tuntu siltä et niin siinä tulis käymään. Vittu mulla lähtee järki nytten.

Miten oon voinu blokata sen muiston noin tehokkaasti koska nyt se on täysin kristallinkirkasta, muistan sen melkein kuin eilisen. Aivan niinku niin vahvana ja nyt EVERYTHING MAKES SENSE.

oh my good god.

For reals praise god yalls

Mut niiku JOS tää on oikeesti totta ja olin oikeessa sillon niin mitä ihmettä tapahtuu mä oikeesti pyörryn koht.

Lmao jos se on niin... Ni ei vittu xd kaks totaalista kaaosta yhdessä....... Bro what-

Sen energia on kyllä yleisesti ehkä vähän korkeempi ku mul yleensä, oon sinänsä rauhallisempi ja väsyn kai aik helpolla (varsinkin kun oon niin pirun hsp ni kai seki väsyttää?) Mut on tosiaan mullaki omat sekoiluni kuten jo tää kesu todistaa. Hahahahaha. Puhuisinkohan sille sit kaikki asiani ja tuntemukseni samalla tavalla ku täs kesus.


Mut joo, kaks vitun tyhmää ja idioottia ja kaaosta yhessä :D

Ahistaa kyllä vitusti muiden puolesta en haluis että kenenkään sydän särkyy ja tulee paha mieli. Jos jotkut nyt tulee itkee sen perään. Jos tää siis on oikeesti totta et olin oikeessa silloinn. Koska fr tää mun loputon empatia on välil hankalaa koska jos oon todella niin onnekas.... Mut en haluu että kellekään toiselle tulee paha olo siitä. Tiedän et jotkut on silleen "yasss eunkwang get a date already we want to see you with your loved one being happy" mut voi olla et joillakin särkyy sydän. Ja en pidä siitä. Huoh. Lohdutan sit kaikkia melsuja henkilökohtaisesti jotenki xD sillee "aww i'm so sorry i know how you feel but everything will turn out alright" lmao :Dddd seis.


Hahahhh psykoosit tulilla ei mut oikeesti nyt kun muistin ton ni alan olee varma melkeinpä. En nyt ihan satavarma koska en haluu olla täys idiootti mut viiittu. What the hell really is happening. Eihän sitä tiiä vaikka oisinki ollu koko tän ajan ihan väärässä sieltä lähtien. Mut..... 😳🤭 Idk.

Mut jos oletetaan et olin oikeessa sillon? :D ja et näin se menis. Niin :D mitä vittua xDDDDDDDDDFDDFFDDDD creepy ajatus seurustella julkkiksen kanssa. Ja vielä ku ei oo ees suomalainen. Onneks se ei oo mitään bts blackpink ja sitä rataa tasoo koska se ois vielä karseempaa olla jonku niin kuuluisan kanssa you know. Niihi verrattuna eunkwang nyt on aika nevahööd sinänsä. Mut joo tuntuu silti kyl stressaavalt ajatukselt snif snif.

En tiiä. Millastaha se ois.

Kaikki spottais meiät jossai ulkona yhessä ja ois ehk jossai artikkeleit siit et eunkwang seems to have a girlfriend ja ehkä se vois sen jopa myöntääkin että joo näinhän se on mutta se varmaan ajattelis kans tosi paljon melsujen tunteita siinä kosk se on aina niin "melody melody melody i love you youre my all my honey my table my chair" :DDDDDD ehk se ois kans sillee i'm sorry my people (xd) but please try to be happy i love you all :D idk.


Aaa 😭😂 ja sit ku subin siskost puhutaan nii paljo millon missäkin (tai no paljon ja paljon..) kuinka se rakastaa sitä (tai ainakin on ollu joskus ihastunu) nii lol ehkä mustaki alettais puhuu kommenteis lols. Ehkä jopa voitais laittaa yhteiskuvii D:::: ja ehkä tyypit kommentois niihi jotai "finally" ja "thats one lucky melody" jne :D gosh that makes me so damn happy honestly i'm flying rn. Mä en kestä :D


Mitä tapahtuu 😭😂 käyttäydyn niinku oltais jo yhessä lmao


Delusional lmao

Paitsi että en.

En usko että oon kauheen delusional ainakaan nyt enää ku muistin ton.

Pelottavaa kyllä silti et jos olinki väärässä sillon mut ..... Hmm. Ei vaa jotenki voi olla sattumaa.

Okei EN OO 100 % VARMA SAATAN OLLA VÄÄRÄSSÄ. idk :D mut tuntuu vaa silt et se on valid mitä koin sillon.

Oh gosh

Sen vanhempia en kyllä ikinä uskalla tavata voi vittu ihan karsee tilanne xDDDDDDDDDDDD vaikka ne onki nii kultasii lols

Huhhuh voikse fiilis sillon olla totta vai mistä hitost se tuli

Toivon et se oikeest on merkki siit et tää tulee tapahtuu eikä mikää voi tulla meiän väliin ja ollaa tyylii soulmates idk i'm so freaking scared bro D:::::

Viiiiddu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Kuitenki joskus 50v oonki sillee jaahas ei se varmaan ollukaa totta voi vittujen vittu :D

Mut aatella et all along oisin voinu muistaa ton homman mutta en muistanu :DDDDDDDDDDD uiskentelin vaa loputtomas ikäväs ja epätoivossa ja pelossa. Ja nyt se on niin selvää että ihmettelen miten oon voinukaan edes unohtaa. Se oli niiku my whole brain lightin up ku muistin sen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Damn son niiku do u Even understand how it feels like to listen to made a way atm. Niiku oikeest miltä se kuulostaa nytten ku miettii tätä kaikkee. Huh. Bro
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
LOPETA oon vielki iha shokissa

Siis kun heräsin niin olin samantien sillee tyylii "mitä vittua" ????????? Niiku kauhee kaaos heti päässä tai sellane epätodellinen olo. Huhhuh psykoosi.


(Ja totta hemmetissä jostain täysin random syystä myös heti herätessä oli pakko kuvitella rivouksia en tiedä miksi?????????????? It wasnt that bad this time mut silti mietin et miks niin usein herätessä tapahtuu tää, mut ehk se tosiaa on joku sellane et ku herätes on aivan kujal muutenki ni sit tulee esiin kaikki alitajuiset halut xd tai ok en tiiä mut jotenki se mieli sillon vaa helpommin menee sinne ku ei oo siin heti mitään esim tekemistä vaik mihin keskittyä. Koska keskellä päivää voi joskus olla helpompi unohtaa koko asia jos on jotain mitä pitää tehdä. Mut herätessä oot viel ihan unessa ja alat helposti kuvittelee kaikkee ja nii emt)

Mut oikeesti oon edelleen ihan täydes shokissa.

Oh my gosh.

No joo, at this point i don't care.

Mut kyllä tuntuu oudolta kattoo nyt kaikkii videi uudestaa ja näkee kaiken täysin eri näkökulmasta jotenki. Ku oon ajatellut periaatteessa eunkwangin vaa semmosena suht mahottomana vitun suurena rakkautena ja et mä vaa haluun sen mutta en välttämättä saa mut nyt... Ku muistin tän ni oon alkanu ajattelee enemmän viel sellai et mitä jos se oikeestikin oli joku for real ennustus tai joku oikee aavistus tulevasta, koska mun mielestä siin ei oo mitään logiikkaa..... Että näin tapahtuu... En voi mitenkään ymmärtää että aattelin siitä noin silloin, mutta sitten en kuitenkaan silloin rakastunu siihen ainakaan niin paljon et olisin KERTAAKAAN googlettanu sen. En kertaakaan mun mielestä ennen sitä actual rakastumista heinäkuussa. Ja vielä se että rakastuin siihen heti täysin tietämättömänä että se on sama ihminen josta silloin mietin et miks must tuntuu et toi tulee olee mun mies. En tienny sen nimeä eka, en tienny mitään. Mä vaa siis katoin sitä ja heti olin sillee omg that man. Vitun creepyy. Ja se yleensäkin outoo että koko tänä aikana en oo muistanut tota ajatusta mikä mulla silloin oli siitä. Silloin kun en edes tienny kuka se on. Kaikki mitä tiesin silloin oli dear my dear, ja ku kuulin sen oikeesti ensimmäisel kerral kokonaa vaa ni sit mul tuli se yhtäkkiä vaa se ajatus, enkä sen jälkeen mun mielestä edes kuunnellut sitä listaa kovinkaan paljon. Muistan ku ainakin jossai vaihees olin iha sillee et vittu mä en kuuntele l:n listaa melkeen ollenkaan :D nii en edes kuullu koko biisiä ku ehk kerran??? Kaks?? En tiiä?? En tienny siit mitään muuta, ainoostaan ku kuulin sen äänen siin ni tuli vaa se outo fiilis ja sit ihmettelin miks mun tuleva mies ois muka joku random tyyppi jostain huitsin vitusta. Et tyylii enhä mä edes tiedä miltä se näyttää. Enkä KOSKAAN oikeesti googlannu sitä joten mitä vittua. Joten en saanu tietääkään ku vasta nytten. Mut tää on vaa menny niin oudol tavalla koska kai mä sit olin unohtanut koko asian niin täysin............. Mut nyt en enää saa sitä haudattua jonneki aivojen syövereihin takas vaikka kuinka yrittäisin.......... Oon liian shokissa..... Tää ei tunnu ees oikeelta elämält ku en ymmärrä miten näin voi tapahtua edes






Siis se sama ihminen jota oon koko tän ajan täs ikävöiny ja ikävöiny onki vittu se sama ihminen josta silloin ajattelin et miks must tuntuu silt et tost random ihmisest tulee mun mies joskus????????? Ja unohin sen AIVAN täysin eikä kiinnostanu näköjään tarpeeks googlettaa enkä EDES kuunnellu dear my dear kovin montaa kertaa, ku vasta.... Nytten. Muistan kuinka se soittolista jäi sillee etten kuunnellu sitä melkein ollenkaan sitten enää, en tiedä olinko jopa koko sen ajan sitten niin etten kuunnellu sitä. Koska tosiaa L itsekin tavallaan sit "unohtu" koska en enää nähny sitä siel paikas, nii en varmaa sen takii kuunnellu sitä listaakaan sit enää. En tiiä oikeesti kuuntelinko sen ehk kerran vai kaks mut todella vähän mun mielestä. Sit jossai vaiheessa muistan kuinka en tyylii ees muistanu ollenkaan et milt dear my dear edes kuulostaa koska olin kuunnellu sitä koko biisiä edes niin vähän. Se tavallaa jäi sellaseks tosi vieraaks etten vaa... Nii, ei vaa tullu kuunneltua. Ja ilmeisesti toi koko asia ei jääny sit häiritsee koska se oli silloin kuitenkin aika ohimenevä tunne???? Joten ehkä sit vaa kohautin olkiani ja ravistelin sen pois ja olin sillee "nah, whatever that was"


Oikeest LOPETA mä hajoon :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Siis oikeesti

2020: i feel like that's gonna be my husband mutta mä en tiedä kuka se ees on, täysin vieras ihminen mulle? Total stranger joten mikä tää fiilis sit oikee on? Sitä paitsi se asuu ilmeisesti jossain koreassa joten miten se nyt muka vois olla??
2022: i love eunkwang i miss him so much kunpa se ois mun mä oon niin rakastunut siihennnn


Ja nää kaks asiaa täysin niiku ns irrallaan toisistaan että ku tosiaa en todellakaan edes muistanu tota. Toki muistin sen kaiken muun mutta en vitussa muistanu että olin ajatellut siitä oikeesti noin. Että olin ihmetellyt sitä että miten se muka vois olla joku mist tulis jotain. Oikeesti kesti ihan vitun kauan muistaa tollanenki asia. Mitä VITTUA tämä on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Ei vittu en oikeesti tienny silloin että????????? Niinku?!!!


En tienny yhtää kuka se on?????? I just?????? En edes tienny et se on noin vitun täydellinen mitä helvettiä nyt????

Joo voi olla että pidin sen ääntä ihan kivana silloin mut niiku en???? Ymmärrä?????


Plus se että en tienny että sen naama on kuin kopio mun omasta joten täs taas tämäkin vitun creepy asia

Siis ofc different race ja sillee mut muuten näytetään kyl iha vitu samalt.

Ja sekin creeppaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Honestly välillä esim ku katon itteeni vaa ihan normaalisti peilist ja hymyilen ni nään vaa iha vitusti samaa ku eunkwangis ja oon vaa sillee "??????"

We even have that same baby-like feeling niiku siis en tiiä edes

LOPETA:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
IHAN SAMA en välitä ees! :D olkoon vaikka meant to be tai ei mut mä en VÄLITÄ enää at this point xD tulee mitä tulee what the heck jesus at this point life is too weird to even understand
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Mut kyl todellisuudentaju hieman menee koska ei tämmöst voi tapahtuu ni oikeest proof that life is fake
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Vittu lopeta ei saatana HAHAHSHSHH eli periaatteessa eunkwang on ollu ennen huita ja yutoo :DDDDDDDDDD MITÄ VITTUA

HONESTLY:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


jos mä kerran sillon ajattelin sitä MITÄ VITTUA XDDDDDDDDDDDDDDDD vaikka se olikin total stranger sillon mulle

For reals tavallaan se oli ennen huita ja yutoa :DDDDDDDDDDDDDDD voi vittu??????????????????????

Siis mä oikeesti ku unohin ilmeisesti sit koko sen keissin niin en mä varmaan edes aatellu et koskaan löytäisin sen taas edestäni?????????????


Ootsä vittu tosissas?????? :D



Ja oon koko ajan sillee vittu yuto sun takii rakastuin eunkwangiin mut mitä vittua eunkwanghan tässä oli se original tyyppi noista kolmesta??? Paljon ennen mitään huita ja yutoa, en vaan vittu muistanu.......


Oon niin vitun shokissa täl hetkel edelleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Ku unohin sen ni en tienny et siit vois tulla tämmönen keissi

En mä ees miettiny sitä sillon ku vissii vaa sillee aika ohimenevästi

LOPETA DDDDDDD:

muistanko oikeest edes oikein


Se on nyt kyllä ihan kirkas muistikuva siis se ku mun mielestä katoin viel ylöspäin vähäsen siin ku kuuntelin sitä biisii ja sen ääntä ja olin ihan sillee et miks toi tuntuu niin..... Oudolta. Miks se tuntuu nii oikeelta. Niiku se ois meant for me. Täysin tietämättä koko ihmistä et kuka vittu se ees on, mutta totta kai tiesin että se on joku korealainen tai tällee. Ei VITTU mult lähtee taju mä oikeesti en osaa sisäistää tätä.




Mysteerit vittu ratkeaa niin saatanasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Tää ei oo vittu oikeesti oikeeta :DDDD HAHAHS

miten mä ees

Voi vittu. Noniin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
You and me got wild destiny


Mut niiku koko tää keskustelu on lähes kokonaan tai niiku suurin osa eunkwangista vaahtoomista niin MITÄ SE KERTOO OIKEEST :D tästä asiasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Oikeest mä pyörryn järkytyksestä mut siis

Nii

Kukaan muu ei tätä tietysti voi ymmärtää varmaan vaikka selittäisinkin esim mun frendeil et mitä vittua on tapahtunut koska ensinnäkään en osaa selittää sitä ja toiseksi ne ei tiiä kaikkea muutenkaan mitä tiiän joten en tiiä tajuisko ne koko homman suuruutta tai et niiku miten trippaavaa tää oikeesti on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Joka tapauksessa nyt trippaa niin pahasti että en voi enää kirjottaa koht muutenkaa

Melkee kaikki nää 71 sivua tekstiä jostain tyypistä jonka tiesin olevan mun tuleva mies silloin kun en edes tiennyt miltä se vittu NÄYTTÄÄ tai kuka vittu se ees ON

Voi morjens
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Mut tää on vitun big mood


Koska literally äsken ku mietin et jos se oikeesti ONKIN mun tuleva mies ni sit tuli sellanen "RUN AWAY" reaktio xDDDDD sit alko soimaan päässä "mä haluun juosta pakoon ja takaisin yksinkertaiseen elämääni" PLS HAHAHAHA

Honestly paniikki xddddddd

Tai niiku et jos näin todella käy niin se on sit vittu panic time 💀💀💀💀💀☝️

Hah
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Iha vitu järkyttävää onks elämä edes totta :D alkaa pikkasen kyl heikentyy todellisuudentaju

Lols vaikka kuinka yritän työntää pois mielestä tätä koko asiaa ja koko ihmistä niin oon vaan niin kujalla ja jotenki rupes nyt pelottaa :D että en pysty unohtaa.

Koht voisin kyllä yrittää käydä suihkussa mut niiku oikeesti seis oon niin NIIN järkyttyny miten mun on tarkotus elää normaalia elämää tän järkytyksen kanssa :D onks elämä oikeest edes todellista herranvitunjestas sentään kuinka voi todellisuudentaju heikentyä yhtäkkiä tälleen

Ei vittu siis oonko oikeesti vaa delusional mut sillon en kyl ollu delusional ku en edes tienny kuka vittu se on suurinpiirtein.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Niin tavallaan miks oisin ollu vaa nii ihastunu siihen että sen takia oisin vaa halunnu ajatella et siit tulee mun mies.

???????????

Uskon kuitenkin et l oli vittu silloin paljon enemmän sellanen kinda niiku rakastuminen ku joku eunkwang jonka lärviä en edes ollu nähny joten 🤷🤷🤷🤷 sitä paitsi olin oikeest tosi tosi ihastunu l:ään et nii joo tota. Ni miks vitus oisin ollu sillee et haluun ehdottomasti että tosta random tyypistä tulee mun mies jonain päivänä. Morjens?????? Muistan vielä että kun tulin kotiin niin tallensin jonkun kuvan L:stä ja katoin sitä ja olin iha tyylii vidun ihastunu ja sillee about snif snif mut sit muistan ku katoin sitä kuvaa ni mietin viel vähän et... Mikäköhän se juttu oli siit tyypist :D et kuuluuko se nyt muka oikeesti tyyliin olla se eikä L esim. En oikeesti tiiä mitä päätellä tästä :D

Vittu ihme että en oo pyörtynyt vielä vaa tajuissaan ollaan sentään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
You know what? 🙂 I don't CARE.

I don't care if i was wrong or right, i don't care what that was, ofc i'm curious but how the hell am i supposed to know?

I don't CARE :D

ois kyllä mielenkiintoista tietää että jos se oli oikeasti totuudenmukainen ennustus tai mikä lie, niin.... Että mitenkähän se sitten tulee tapahtumaan :Dddddd ja minäkö muka oikeasti pystyisin olee long distance relationshipissä, voi terve,,,,,, en yhä vieläkään oo astunu jalallanikaan lentokoneeseen ja fiilis on semmonen että VITUT :DDDdddddd

Oh boy

Am i supposed to stay sane right now?
 
Ylös Pohja