Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Jos tää on oikeesti totta.....

Niin miten vitussa se oikeesti tulee tapahtumaan :DDDDDD hahaha i'm so amused like wtf

Mut tää kyllä jollain tasolla saa mut irrottamaan siitä tulevaisuuden pelosta.

Must tuntuu et oon jotenki paljon rennompi täl hetkel koska se tuska mitä koin oli aivan vittu järkyttävää siis ne paniikkikohtaukset siitä ku mietin et jos en vittu saakaan sitä koskaan ikinä??? :D

Nyt oon vaa sillee "🤔 idk?????"

Tai niinku..... Oikeest mitä vittua:DDDDDD


Okei ei tätä rentoudeks kyllä voi sanoo kokonaisuudessaan mut siis rennompi sen suhteen että en silleen pelkää sitä että en tuu saamaan sitä ikin.


Tai no voi olla että tietysti jonkinlainen epäilys on koska en ymmärrä et mikä toi oikeesti ees oli.

Ja et tarkottaakse sitä

Mut.... Silti tavallaan sitä pelkoa on kyllä nyt paljon vähemmän tai niiku en tiiä. Ei samalla tavalla ahista?





Lols mähän oon vaa tääl itkeny onnesta ja hymyilly tyylii paitsi no nyt oon tänää ollu kyl sillee vaa et mitä vittua, niiku enemmän järkyttyny ku ees sillee pakahduttavan onnellinen. Koska silloin ekaks olin enemmän sellai just et "mä en o oikeesti ikinä varmaan ollu tällä tavalla näin pakahduttavan onnellinen" siis se oli iha vitu hulluu ku must alko tuntuu et voi vittu jos mä oikeesti sit saanki sen.

Nyt oon vaa vitu shokissa :D ja sillee vaikee olla koska en pysty olla miettimättä asiaa. On vaa jotenki nii uskomatonta tho.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Lopeta mä en oikeesti kestä :D

Listen i don't care ✋🙄

At this point en muutenkaan jaksa ajatella koko miestä oon aatellu sitä nyt niiiiiiin paljon et oon vaa sillee pls ei se nyt niin ihmeellinen ole oo vittu iha rauhas 😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Tai no siis onhan se ihmeellinen.... Mutta.... :D fr mitä pitäs aatella tho mistään

Ja niiku

En tiiä tho

Nii siis onhan mulla edelleen tunteet sitä kohtaan ofc mutta en vaan vittu jaksais ajatella sitä xD niiku pls lomaa kiitos seo eunkwangistaaaaa xdddd pls iha rauhas ny 😶😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Ei vidu oikeest kuolen hieman ku kaikki asettuu vaa nii uuteen valoon lollllloololl

En kestä ku joskus tosiaa googlasin mbti:hin liittyen et mikä tyyppi sopii infp:n puolisoks nii sit siin oli jtn et "infps natural partner is the ___, or the esfj" en siis muista tota toista ny täl hetkel lol. Kkkkkk i'm laughing.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Lmao does this really mean hes my soulmate or what XDDDDDDDD koska jos joo.... Niin nauran.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
LOPETA ku ajattelin äsken tosiaa sitä lokakuuta 2020. Ni muistin sen illan ku olin sen yhen jätkän luona. Tosiaan ei tapahtunut mitää sen suurempaa ja olin niin kännissä että vajosin siihen lattialle ja sit joku auttoi mut ylös, mut niiku kuiteski suudeltii ja sit se soitti mulle viel sen jälkeen jotai et sil on ikävä mua jne jne. 🙄🙄🙄 (Ja tost seuraavana maanantaina mun mielestä tapahtu tää eunkwang juttu sillon ku kävelin himaaannnnnn sieltä paikastaaa siis ei sielt sen jätkän luota tietenkään vaa sielt mis kävin lol, niiku honestly wtf those events were so close pls) haha mut nii takas siihen iltaa ku olin sen jätkän luona. Nii muistan ku suudeltii ja sit se oli tyylii sillee "viel yks, viel yks" jne :D jotai tollast. Ja mä taas tapani mukaan olin vähän sillee naaaahhhhhhh mut kuitenkin tavallaan tykkäsin mut silti en tai en oikee tienny itekää mut anyway i was drunk idk. Nii outoo aatella et joku haluis suudella mua lmaoo are yall okay. Mitä vittua tapahtuu. Mut siis nii sinä samana iltana, muistan kuinka sen jätkän yks kaveri oli siellä ja sit se oli kind of mustis musta ja oli jotenki sillee et "tykkääks sä oikeesti tosta" tai "haluuksä oikeesti olla ton kaa" tai jotaki tämmöst vastaavaa. Näin siit niin selkeesti et sitä kind of vitutti tai jtn idk tai harmitti. Ja siis muutenki se oli tiedos et se piti must ainakin jonkin verran. Maattiin siin ja juteltii jotai ja oikeesti mul tuli paha mieli sen puolesta :D (empatiat taas..) ja sit en tiiä en muista mitä tapahtu mut olin vaa nii kännis idk. Nii ei vittu naurattaa kuinka kaks jätkää saman iltan on sillee basically et "i love you" lmao :D sit tost rupesin laskee kaikkii ja olin sillee ei hemmetti :D koska tosiaa ton jätkän yks TOINENKIN kaveri piti must tai siis ainakin se halus suudella mua ja suudeltiinki ja sit se toinen ei kyl pitäny siit :D mut se sen kaveri pyys pusuu ja annoin 🙄🤷 actually tykkäsin siit varmaan enemmän ku siit jonka kaa oikeesti "olin" (eihän me mitää seurusteltu tietenkään) ainakin mul on sille spotifys soittolista ja sille toiselle ei joten idk.

Mut nii anyways ......

Se jätkä, sit näköjään kaks sen kaveria ... Sit se yks siel rissellä ..... Sit baaris ainaki yhteensä kuus jätkää, sit se yks tyttö, sit se yks joka yritti mua siel samas paikas mis oli a ja l jne, eiku sori baaris ainaki 9 jätkää koska oli se yks myös jonka kaa suutelin ja se yks joka sano jtn et "kaunis nainen" mut ei kyl mitää iha sen kummempaa kuitenkaa, sit se yks joka ois halunnu tyylii treffeil ja näi, sit se yks jonka tapasin randomisti jossai dösäril ja se alko iskee muaaaaa, sit koulus kerran yks joka sano jtn et oon kaunis jne (lols se oli viel vähän mua nuorempi nii olin sillee vau mitäs nyt taas, no siis ei ny paljoo ehk joku kaks vuotta nuorempi ennn muista yhtää, mut tää oli siis mun lyhyel visiitil amikses lukion jälkeen ja joo se visiitti oli aikas lyhyt, eiku hetkine joo se saattoi olla joku tyylii 16 kosk se varmaa oli tullu suoraa peruskoulusy sinne ja mä tietty lukiost ni olin silloin joku 20v lmao) ja öö mitäs muita...... En muista muita :D mutta iha vitu monta jätkää ja yks tyttö ainaki. Ja siis tää joka yritti mua siel paikas mis oli l ja a niin se yritti mua viel jokin aika sitte se jälkee ku ei enää nähty niin se otti yhteyttä viel ja tällee ja jouduin sanoo sille että oon tyylii liian rakastunu johonki toiseen täl hetkel... Lol se saattoi ehkä olla timppa....... Tyylii taisin kelaa siin vaihees vaa jtn et ei hitto Timppa on vaa liian rakas et en mä pysty ton kaa nyt kyl rupee mihinkään xDdd oh god what do i do xDD


Siis mitä vittua must tuntuu et vasta nyt tajuun kunnolla kuinka vitu mont kertaa mua on oikeesti joku yrittäny tai tolleen,,,,,,,, ehh????? En oo tajunnukaa et oon noin kuuma 😶😂

Rupesin vaa aattelee ku mietin sitä iltaa ku olin sen jätkän luona ja sit olin sillee HETKINEN kaks jätkää samana iltana käy kuumana muhu ja sit viel se toinen sen kaveri joka ei sillon ollu siellä?????? Sit rupesin laskee kaikkii ja tajusin et huh onhan mua yritetty näköjään aika paljonkin, even one girl 😭😭😭😭😭😭 tai en oo iha varma jos kaks tyttöö koska oon miettiny et tykkäskö se toinenkin must kosk se käyttäyty vähän silleen mut se ei suoraan yrittäny iskee niiku se toinen pyys tyyliin kahville muistaakseni (aw se oli söpöö se oli nii hermostuneen olonen siin ku se kysy :3 mut... En koskaan pystyny menee....... Minä ja mun ongelmat......) Mut sit se toinen joo no okei se oli vähän sillee tyyliin et voitas mennä johonkin mut ku mä eka aattelin et se kysy kaverillisesti mut en oo varma tho????? Mut se oli mun eka reaktio et se varmaa kaverina meinas. Mut en tiiä tho. Mut se toinen oli selkeesti romanttises mieles, i saw it. Sitä paitsi se oli viel muistaakseni ihan joku setan juttu joten se oli lesbo (tai bi emt mut mä olin saanu käsityksen et lesbo tho).



Mitä vittua mä oikeesti aina välil tai siis ihan jatkuvasti unohan nää kaikki keissit ja oon sillee YYYY OON RUMA en oo ees seurustellu kenenkään kaa koskaan enkä pannu :DDDDDD nii no ei vissiin johu siitä etteikö vientiä olis muuten ollu :DDDDDDDDDDDDD lopeta en kestä miten oon voinu unohtaa kaikki keissit.

Tosin yläasteel sain mun kiusaajilt kuunnella jatkuvasti kaikkee "hyi" yms joten 🤷 se veti varmaa mun itsetunnon iha vitu maahan. Mut sit ku pääsin lukioo ni yhtäkkiä alko tää et kaikki alko iskee mua saatana oikeelta ja vasemmalt satelee jätkii ja muijii 😂😂😂😂😂😂😂✋ nii yläasteella luulin et oon kaikkien mielestä ruma. Mut sit yhtäkkiä ku mua alettiinki jatkuvasti iskee. Olin sillee mitä vittua ja sit mua alkoi jopa ahistaa tietty se et koko ajan joku yrittämäs mua (no ei ny KOKO AJAN mut joinain aikoina tuntu et vittu miten noin moni voi must tykätä)

Mut nii en tiiä unohan sen usein kuinka paljon vientii mul on ollu joten oon myös usein sillee "oon ruma.... I think i'm ugly, and nobody wants to love me🎶"

Mut nyt taas muistin nää kaikki keissit ku rupesin muistelee elämääni lol. Mitäs vittua.

No täähän se sit kai olis:

XDDDDDD

PAITSI että "all the boys be loving me, and girls too" 😭✌️ lmaoo seis.

Hei oikeesti mitä vittuu miten oon voinu olla sillee lol kaikki pitää mua kuitenkin rumana xD please that's evidence that no they don't............. Lol so many people been hitting on me.


Mut SIITÄ HUOLIMATTA oon jotenki oudosti insecure tai niiku.... En tiiä.

Siis toi on ihan selvää että tosi monet on pitäny mua kauniina ja iskeny mua, mut silti mun mieli vaa ehk viel vähän jumittaa siin yläastees tai jotain. Et oisin ruma koska sain sillon kuulla sitä niin paljon. No nyt ois varmaa korkee aika tajuta et oon kaunis lol.

For reals rauhottukaa kyl mä tiiän et mä oon kuuma mut pls 😎

Ok mitä

Jooh että semmosta tuli pohdittua vaa siks ko mietin lokakuuta 2020 koska eunkwang xD sinänsä huvittavaa että olin just siin edellisenä viikonloppuna ollu siel sen jätkän luona, ja sit maanantaina tapahtu se ku kuuntelin eunkwangin biisua ja tuli se outo fiilis idk. Huoh whats going on.


Öööh en silti osaa ajatella itteeni kuumana tai osaan? Mutta en? Osaan mutta en????? Idk. En ymmärrä. Kai muhu sit yläasteelt jäi se fiilis et en oo sellanen tyttö jota pojat kuolais. Mut sen jälkeen kyllä ois ollu vientiä lmao

Mutsiki aina tyylii "joku ihailija taas" lol xd seis oikeesti



SILTI EN OO IKINÄ SEURUSTELLU ENKÄ PANNU EI VITTU 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 no suudellu sentään olen ja aika montaakin. HAH varmaan enemmän ku eunkwang edes 🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚 tai no en mä tiedä kuinka paljon se on ihmisiä suudellu ainaki se sano sillon jtn et "ive dated before but i never had a girlfriend when i became a singer" joten siis mun käsitys on se et ennen julkisuutta sillä vissiin oli joku/joitain. Mut sit sen jälkeen ku siit tuli julkkis niin ei oo ilmeisesti ollu ketään.

Awss baby

Huoh i'm BLUSHING again stop thinking about things 🥵 why am i like this.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Lolllllllllls eli todennäköisesti eunkwangki salee rakastuis muhun skskskskskkkk cause you know all of the boys just love me 💁 even though his ideal type is seulgi LMAOOOOOOOO tai no en tiedä onko enää onhan siit jo jonku verran aikaa

Hehe

I look nothing like seulgi tho xd i'm more chubby and everything lols
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
PLSSSSSS

miks mulla soi koko ajan päässä vaa:
"What a lot of vagina baby give me more" 😭😭😭😭😭😭😭😭

Save me NOW

mitäs tähän sit sanois,,,,,,,,,,,

Huoh mut on se vaan niin vitun sexy especially because hes so dumb and cute

And when i tell you what KILLED me...... This because reasons:

Ihan vaan siis kun katoin tot livee sillon öööää heinäkuus i think. Ja mietin sillon et.... Kuinkahan kauan tää tulee kestää. Niin vittu vieläkin yhtä vitun obsessed kun silloin :D like absolutely so obsessed can anyone ever be more than eunkwang

Mut käytännössä voi sanoa et siit alusta on jo yli kaks vuotta joten LOL D: Eihän se tietenkään ollu sillä tavalla alku kun en tiennyt siitä edes paljon mitään mutta jonkinlainen alku silti. Hassua vaan kun näyttää siltä että mulla ei ollu edes mahistakaan päästä eroon siitä mitenkään 🙄🙄🙄

I'm so in love i'm so in love i'm so in love bro whatever mut jotenki luulis et tää ois tässä ajassa jo vähän laimentunu mut eipä vissiin

Tosin oon sillee nykyään ehk enemmän vittuuntunu siihen lmaooo xddd niin ärsyttävä mut niin söpö kulta.

Literally näin:
Eunkwang: *does nothing*
Minä: AAAAA SO ANNOYING mee poisssssss en jaksa suaa
Eunkwang: *does nothing*
Minä: aaaaa SO SEXY 🥵😋 Let me touch-
Eunkwang: *does nothing*
Minä: aaaa so ADORABLE aaa let me hug let me give you a little kiss let me lie next to you i will never let you leave 😭😭😭😭😭😭😭😭 i love you i love you


Hmmmm näin.
Ei voi olla niin että eunkwang on mun mies oikeasti mutta miks ei muka vois tho

Hmm

Nimittäin kaikki asiat kyllä pistää miettimään mutta en tiedä sitten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Ihmeitä sattuu
itse kullekin
🙄

pyäääääääääääääääääääääääääääää

On meihin kirjoitettu usko elämään



Of course...................................... Entä jos ei..............................................................................................................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Mitä toi tekee XDDDDDDDDD

S O S FOR THIS KITTY🎶

☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️

Nope

Näköjään aivan mahdotonta olla ajattelematta sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Ahhahaha voi ku löytäsin vaa sen yhen vidin mikä tappo mut lähestulkoon........ Se joku naver now pätkä missä se oli ihan jo niinku ylitseampuvan seksikäs...... Taas uus "that's too sexy calm down" moment...........

Niinku mitäköhän sä oikeesti teet fr se oli sellai unreal moment et mietin vaa päässäni et mitä HELVETTIÄ mä katon tällä hetkellä. Honestly en oo varmaan ikinä mistään eunkwang vidistä saanu noin ns. paniikkireaktioo (siis silleen sen takia koska se oli kertakaikkiaan vaan niin .......... Mitä vittua. Oikeesti haluun löytää sen lmao mutta kun en löydä ainakaa viel)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Lols until i find it i'm gonna panic because of this:

Niinku MITÄ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Fighting fighting :c
Ah en jaksa enkä kestä enää tätä.... Give up ✊
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Mietin vaan että pääsenkö oikeasti koskaan yli vai en ........

Molemmat vaihtoehdot sinänsä on mahdollisia mut musta tuntuu että siihen yli pääsemiseen on ehkä 1 % mahdollisuus tai jotain.... Todennäköisesti siis en pääse yli koskaan. NOICE.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Edelleenkin vaan oon sitä mieltä että jos yks ainut pitää sanoa kuka on kaikista eniten sekottanu mun maailman niin kyllä se vaan on eunkwang vaikka miten asiaa kääntelis ja vääntelis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Niiku geez ei villukaan mua nyt näin tuskallista helvettiä pistänyt käymään läpi eikä edes timppakaan eikä hui ja yuto vaikka meininki toki olikin aika sairasta..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Tai et niiku jostain syystä vaa nyt oon kaikista eniten jumissa tossa ihmisessä vaikka mitä yrittäisin. En oo ikinä ollu näin jumissa. En vittu ikinä... Ja vaikka mua ahistaa jo ajatella koko ihmistä näin pitkän ajan jälkeen....... Ja ärsyttää xD koska yliannostus tota henkilöä xdd niin silti en voi asialle yhtään mitään??? Taas näin unta siitä ja se oli ihan karseeta mutta silti niin ihanaa

Ehkä olin sen kanssa siinä en tiiä en oikee oo varma mitä siinä tapahtui, saatettiin olla jopa sängys siin 🌚🙄😭 sitä paitsi en missään nimessä jaksa ajatella mitään rivouksia enää mutta miks silti ajattelen? Kuin automaationa mun mieli menee sille osastolle niiiiiin usein tällä hetkellä :D vaikka kuinka oon sillee pls oon saanu yliannostuksen myöskin seksuaalisia ajatuksia mutta kun oh gooooooooddddddddddddddddd i'm getting wet

Lol this is probably not even normal to be horny like this anymore idk.

IDK
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Niiku mitä helvettiä se oikein tekee mulle tää ei todellakaan ole okei mulle en jaksa ajatella sitä joka sekunti xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Vedän kohta kännit ihan vaan siks että jos se edes auttais tai jotain xDd no en vedä mutta vois melkeinpä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
The softest boy to ever walk on this earth i'm so fucking mesmerized help

I adore 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 every single thing about him (although hes annoying but i still adore every single thing about him)

Niinku en ymmärrä ku katon sitä niin must tuntuu kirjaimellisesti silt niiku se ois jotenki vittu noitunu mut tämmöseks. Siis niinku what the hell what magic spells are u using 😭😭 how???????? Kukaan täs maailmas ei oo viel osottautunu enemmän viehättäväks mulle niiku kaikin tavoin YES I'M SERIOUS he's literally so fucking magical pls. I DON'T UNDERSTAND. Siis oikeasti täs maailmassa ei vaan oo söpömpää jätkää. Se on niin SOFT. Se saa mut vaa koko ajan olee sillee tui tui tui tui niinku ei hyvää päivää. Se tekee must vittu iha totaalisen idiootin xD honestly oonko oikeesti näin totaalisen TYPERÄ mut niinku en oo ikinä elämässäni vielä nähny ihmistä joka sais mut näin hiton pyörryksiin. Tai niiku et he's literal magic so idk. (I cannot kiss you yet you're magic so i'll just stare at you instead 😭💔)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
😟😟😟😟😟😟😟

Still i'm annoyed koska ajattelen sitä aivan liikaa enkä JAKSA XD oon tosissani en jaksa xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Hölmö 🤭

Aa söpö

Aaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
How do you stop being attracted to someone i guess you can't

Ja vaikka voisinkin niin muistoja ei saa pois kuitenkaan

This love left a permanent mark 😭
 
Ylös Pohja