Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Oikeesti mitä vittuu

Välil vaa mietin mikä vittu mua oikeen vaivaa hahah xd

No jaa

Tää on minä ku mietin lokakuuta 2020 i mean mun btob ennustuksia:


Toisaalta se on myös mun reaktio tähän videoon:


(Jos se nyt edes suostuu tuleen tähän hmmhm)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Hehehe after watching that vid basically me is like: ..... ain't my future husband
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
:DDDD eiiii ei ei ei :D

Jotenkin siis... Kuinka erilaiselta nää biisit tavallaan voikaan tuntua nykyään 😭😂

Niinku HONESTLY? It hits SO DIFFERENT NOW :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Apua toi tähkän biisu varmaa 11. Kesäkuuta ekaa kertaa kuulin sen.... En tiedä about sitä aikaahan se kai julkastiinki..... Niin shut the fuck up now :DDDDDDDDDDDDDD

Muistan kuinka kuuntelin tota ku itkin yutoo bro what

Bro 😭 en tiedä mitä ajatella :DDDDD

Tuntuu että kyllä tavallaan edelleen tunnen jotain sitä kohtaan lmao mut siisssssssss

Huhhuh vittu mikä kokemus kuulla toi nytten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Mut niiku honestly jopa pelkästään noi biisien nimet.... Kaikella on tarkoitus & sattumaa ei olekaan 😂😂😂☝️ no jos sattumaa ei olekaan niin sitten varmaan mikään eunkwangiin liittyvä ei myöskään oo ollu sattumaa lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
PLEASE kuulin ton biisin joskus mun mielestä ihan niinku VUOSIA sitten

Tuntuu iha vitun hullulta kuunnella sitä nytten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Oikeest mietin edelleen mitä vittua täällä tapahtuu xD niinku varsinki kaikkien näiden vitun outojen asioiden suhteen just.......................




Mut also miks oon niin soft for eunkwang mut silti oon silleen yhyy en haluu olla sen kaa mut haluun enkä haluu et kukaa muukaa on sen kaa koska oon hiton mustis.

Huoh uskoisin että:
- i'm not ready to be with anyone yet
- i still love him tho and i'm jealous cause i love him and i want to be with him
- but because i'm not ready yet that's why it feels like this and i feel like running away from him THO
- yet i still fucking love him and i feel so fucking soft like excuse me what the fuck
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Kkkkkkkkkkkk varsinkin ku katoin sitä vidii mis changsub ja eunkwang on siel päiväkodis tai jossai vastaavas ni bro eunkwang was so cute with the babies mut samal mun panic mode oli järjetön xDDDDDDDD olin basically vaa sillee aww i want kids with him cause he's so cute like that D: i want that D: mut sit olin sillee HYIIIIIIIII EIIIIII *almost hyperventilating*


XDDDD ok
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Huutis muuten ku miettii nii jotkut on valmiit seurustelee jo vittu esim yläasteella mut näköjään mä en oo valmis vielä 24-vuotiaanakaan :D luulis että olisin jo ku en oo ikinä oikeesti kenenkään kanssa seurustellu niin mitä helvettiä kuinka kauan mun pitää venaa että oon valmis eikä mua kauhistuta :DDD

huhhei taas

No mutta once again:
So I'll give thanks to God
When I don't have enough
'Cause He's more than enough
And He knows what I need
☝️
Why do I worry?
Why do I worry?
Why do I worry?
God knows what I need
He does, He does
☝️


Tärkee biisi 😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Ja miten mua edes VOI kauhistuttaa molemmat ajatukset, eunkwangin kanssa oleminen (tai yhtään kenenkään?)... Mutta toisaalta ikuisesti siitä erossa oleminen myös xD en vaan lakkaa nauramasta tälle.... Huoh xD

Pistäähän se miettimään

Also WHY do i even like him

En vieläkään ymmärrä

Mitä niiiiiiiiin ihmeellistä siinä on

Why the hell does he make me soft

Srsly

He just does, i guess because he's cute like that,,,,,,

Mut silti 🤦🏻‍♀️ damn is he really worth obsessing about 🤦🏻‍♀️

I mean näköjään mut niinku???? Seis???? Really?????????????? that stupid man? :D really? :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Oh my gosh:DD

"I'm so good at avoidance that I've been in only one pseudo relationship (I went out with a guy I didn't like for a while"

You didn't have to call me out like that, toihan on exactly mun tilanne lol :DDDDDDD

Paitsi että mä tykkäsin siitä jätkästä hetken kyl alussa ja sit enää en vaan pelkästään ahistuin xD hhhhh pls let me live

Tai no oikeestaan voi sanoa että enpä mä siitä juuri tykänny mutta oli mulla nyt ainakin jotain hetkittäisiä positiivisia fiiliksiä ja muistan viel ennen kun se alkoi kunnol iskee mua ni ajattelin jtn et "ois kinda kiva jos toi yrittäis iskee mua" joten pidin sitä varmaa hyvännäkösenä eka ku nähtiin.. mut sit mua alko oikeesti tosi tosi nopee tukahduttaa ja kuristaa ja jotenkin en kyl nauttinu sen läheisyydest sillee samal taval mitä oikeesti silloin nauttii jos on oikeesti vahvoja tunteita lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Hhahaha pls

Also surprise surprise näin taas kerran unta eunkwangista???? Mitä vittua se joka ikinen yö tekee mun unessa????? Perkele?????? Johan tää nyt alkaa olee jo creepyä?? Joka saaaaaaaatanan yö siis oon todellakin seonnu jo laskuis kui monesti oon yhteensä nähny siit unta mut vittu varmaa ainaki 30 kertaa tai jotain en edes tiedä
Jossain vaiheessa mä en nähny siit niin usein unta mut sit välil oon nähny jatkuvasti mhmhmhmmmmm jännä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Ja joo oon nyt oikeesti ihan 99 % varma et nää kaikki vitun asiat ei oo vittu sattumaa :D niiku oikeesti

Luulen että edes se akmu biisi keissi ei ollu sattumaa idk mate
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Hahahh seki oli nii outoo koska siin vaihees en kuunnellut sitä biisiä mitenkään paljon (vasta sen jälkeen oon alkanu kuuntelee sitä useemmin) mut sit sillon yks aamu/päivä mulle vaa tuli nii pakottava tarve kuunnella se yhtäkkii

Sit vaa mietin kwangii

Ja olin sillee wää i miss him so much

Sit se pitää liven illal

Ja oon vaa sillee...... Tää biisi kuulostaa tutult...... Ja ku tunnistin sen olin sillee vittu hyperventilointi alkakoon

Jotenkin se tuntu nii shokeeraavalt

Vieläkin creeppaa koko keissi xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Huoh idc..

Mut kaikista randomeinta koko hommas on tää ku sillonki ku mua ÄRSYTTÄÄ koska en oikeesti JAKSA ajatella sitä.......... Niiku oikeesti en jaksa ajatella yhtä ja samaa ihmistä joka ikinen sekunti xDddd niin sillonki ku oon iha sillee pliis mä en kestä enää haluun sen HETKEKS pois mun mielestä.....

Niin sillonki en vaan saa sitä pois mun mielestä vaikka kuinka yritän keskittyä johonkin muuhun

No joo okei voi se vähän helpottaa mut not really??? Emmä tiiä.

Silleen ihan oikeesti tuntuu et kukaan ei oo ikinä ollu näin itsepintaisesti KOKO AJAN mun mielessä ja näin pitkää aikaa.

Ja kuten sanottu niin ne ikävät mitä oon tuntenut sitä kohtaan ei oo vittu edes verrattavissa kehenkään muuhun.. :D ihan rehellisesti sanottuna en tienny koskaan et voi ikävöidä noin vahvasti, eli se oikeesti on ollu voimakkaampaa kuin timpan, huin tai yuton suhteen. Mitkä nekin on ollu kaikki tosi pahoja, tietenkin. Mut kwang.. en tiiä, kukaan ei oo koskaan aiheuttanu mussa sellast et jokainen mun solu mun kehossa huutaa sitä et mun on päästävä sen lähelle. Niinku niin voimakkaasti et se tuntuu kehossa aivan selvästi fyysisenä tunteena. Ja ikinä en oo pelänny niin kenenkään suhteen kun silloin yhen kerran kun istuin en tiiä jossai vessan lattial ja näin silmissäni kuinka en koskaan saa olla sen lähellä.. se kipu oikeest..... Se TODELLAKIN sattui ihan hemmetisti :D on ihan vitun randomia miten semmost voi ees tapahtuu

Ja siis yhä vieläkin vaikka mä ihmettelenkin mikä siinä nyt on niin erityistä niin silti jos mä oikeesti ajattelen etten koskaan saa olla sen lähel nii tuntuu oikeesti vittu siltä jotenki niinku must puuttuis jotain oleellista.. niiku mitä hemmettiä 😩✌️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Bro what am i even thinking

Lol mietin huita ko se on päässy armeijast just eilen vai mitä hittoo, i kinda don't like it

I don't want to think about hui lmao

Kill me now

Mutta siis

Kwang 🤔 i'm just sayin... Kuinka joku voi olla NIIN söpö. Niin söpö ja samaan aikaan niin ärsyttävä. Niinku he annoys the heck out of me xD ja silti oon jatkuvasti sillee "on se vaa mun kulta" xd mutta joo hitto yliannostus sitä kyl kieltämättä:---------D emt varmaa jos oisin viikon kattomatta yhtään mitään siitä niin tuntuis ihan oudolta ku oon kuitenkin sen verran tiiviisti kattonu matskuja

Idk en kyllä tiiä pystyisinkö viikkoo edes olla sillee hahahs.

Mut täl hetkel oon vaa nii annoyed enkä edes tiedä miks no jaa kai se on vaa siit ku oon oikeesti kattonu aivan liikaa matskui siit lmao.



Mut jos se on näin? Niin miks siin silti käy niin et jos en kato (esim nyt en oo varmaan tuntiin ehk kattonu yhtää mitää siit) mitää ni silti ajattelen sitä välil. Tai siis äsken tein kaikkee muuta ja söin ja juttelin vanhempien kaa jtn ja yms yms mut silti välil vaa saatoin aatella sitä ja hymyillä itekseni???? :D bro what ok.

No joo iha sama

Mut huvittavaa

On kai sekin taito osata olla noin söpö ja noin ärsyttävä samaan aikaan xd sehä on maailman rakkain ja wäwäwäwä muru mut niinku pls? Samaan aikaan mietin mitä hittoa näen siinä xDDD

ja edelleen creeppaa niin paljon miten samalta me näytetään kasvoista.

Yhä enemmän ja enemmän nyt viime aikoina oon alkanu miettii kuinka creepyä se on....

Joka kerta ku katon itteeni peilistä nii nään vaan ihan liikaa samanlaisuutta meidän kasvois ni oikeest jotenki pistää kyl vittu miettimään vähän

Huoh selvästi meant to be together tai jotain en tod tiedä edes mut..... OUTOO. niinku oikeasti outoa imo.

Huoh ja hoih kuinka jaksaa kyseisen ihmisen ajattelua kun tuntuu että voisin huuutaaaaa xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Huudan olin oikeest joku aika sitten sillee "nyt loppu vittu ihan oikeest" ja yritin tolkuttaa itelleni vaikka kuinka pitkään et oon yli sekä kwangista että ihan kaikista muistakin

Olin niiku täysin sillee et nyt loppu oikeesti

Niiku nii kyllästyny tunteisiin, olin vaa sillee en haluu enkä jaksa tuntee mitään enää KETÄÄN kohtaan

No eipä se kauaa kestäny tosin :DDDDDDDDDDDD



sit vaa kuuntelin over you ja samaistuin ihan liikaa koska siin sanotaa:
"Maybe if i tell myself enough
Maybe if i do
I'll get all over you"

Ja tajusin että enpä tosiaan taida olla siltikään yli. Ainakaan kwangista. Muut nyt on vähän kysymysmerkkejä........................ Toki.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Se on vaa huvittavaa kuinka sit biisuu kuunnellessa periaatteessa koko tää keissi välähti mun silmien eessä niiku vähä niinku sillee vaihe vaiheelta paitsi silleen randomisti enemmänkin kaikki maholliset hetket, esim kaikki se mitä tapahtu elokuussa ja sit se 2020 ja kaikki :D niiku vaa kaikki maholliset asiat ja olin vaa sillee jaahas vissiin turha selittää että olisin yli.... :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Lmaoooooo taso on kyl nii alhaal oikeest jos joku eunkwang on oikeest se mun elämäni rakkaus please.
I mean no offense to him mut niiku mitä nyt taas
Muru 🤷
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Räääh miks täst biisistä tulee niin VITUSTI mieleen eunkwang

Karseet xd oikee kunnon eunkwang biisu


Mut siis... Mul oikeesti on vaa jotenki sellane tunne etten sais tykätä siitä..... Etten sais rakastaa sitä... Ainakaan näin paljon..... Ehkä se johtuu siitä että ku oon nyt miettinyt sitä et onkse tarkotettu mulle vai ei. Niin jos joo niin ei kai siinä sitten mitään. Mut jos se oikeesti ei oo tarkotettu mulle edes..... Niin sit tuntuu ahistavalta koska jotenki mua hävettää rakastaa ihmist siis sillee täysin yksipuolisesti u know. Idk it's weird. Se tuntuu oikeesti ihan siltä et niin ei sais edes olla. Ja samalt must tuntuu ku katon muitaki jotka saattaa ehk olla in love siihen, mietin et miten noiki pystyy et eiks ne tunne syyllisyyttä siitä..... Lol. Jotenkin mulla nyt ainakin tällä hetkellä siis on ollu tää tämmönen olo et on jotenki ihan väärin edes tuntee mitään sitä kohtaan... Ees mitään pientä ? :D tää ny ei oo pientä mut vaikka se olis niin sekin tuntuis väärältä

Aika outoo. Mut nii toi on nyt mun mielest? alkanu kunnolla vasta nytten ihan viime aikoina joten mietin et jos se jotenki triggeröi sitä ku oon miettiny niin paljon näit outoi tapahtumii mitä on sattunu ja sit se on saanu mut miettimään et onkohan se tarkotettu mulle vai ei. Niin sit mul on jotenki ehk tullu sellanen olo et jos se ei oo edes tarkotettu mulle ni hävettää oikeesti olla näin pahasti rakastunu siihe. Niiku iha turhaa oikeesti :D

Idk mitä selitän mut jotai tollast
 
Viimeksi muokattu:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Excuse me what the fuck

"Sitä hyvää kipuu jee" 🤝 "beautiful pain" 🤔😃

Tuli vaa mielee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
On iha vitu freakyy taas kerran katoin itteeni peilist ja en voi ignoorata mitenkään meidän samannäköisyyttä siis mua oikeesti creeppaa ihan kunnolla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Mut oikeest vähän tuntuu kyl silt et...... Niinku saisin actually luvan vasta sitten tuntee mitään sitä kohtaan jos tavattais ja näkisin että se ois attracted myös muhun. Tuntuu niin helvetin ahistavalta olla yksipuolisesti attracted johonkin, ihan kun siihen ei ois mitää oikeutta tavallaan

Outoo :D

Lol VARSINKIN ku oon miettiny siitä välil niin rivoi asioit et kelaan vaa et is this even allowed xDDD i mean sure you don't need the other persons consent for just fantasizing but still it feels creepy i don't like my own self 🙄 lmao what

For real tho en tiiä miks

Mul kyl on sellanen fiilis et jos tavattais joskus niin se todennäköisesti olis attracted muhun? Right? I mean en mä nyt varma oo mut mul on sellanen tunne... En tiiä miks tho. I'm not sure tho.


Omfg oon niin curious haluisin oikeasti tietää miten se menis.. haluisin tietää mitä se tuntis ja ajattelis must D: hh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Hitto vie ku sen konsertin on pakko olla huitsinhelvetissä.... En mä nyt yhtäkkiä pysty sellasta upgreidausta (🤭 vaikka siinä biisissäkin sanotaan että it's time to upgrade) tekemään et kykenisin lentää sinne xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Ei vittu oikeesti


En millään vittu jaksa.

I'm so tireddddd

But i'm too fucking curious

Oh i hate this
 
Ylös Pohja