Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Haluun oikeesti tietää mitä se ajattelis must en kestä 😭 miks helvetissä tää on näin i kinda hate everything
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Mitä vittua LOPETA hahaha i was just vibing and THEN-

taas luin niit jtn "i hope eunkwang and changsubs sister are in a secret relationship" jne jne kaikkii tän tyyppisii kommenttei

Ei vittu en voi hyvin.

Huvittaa kuinka yritin olla aiemmin silleen joo en oo mustasukkanen siitä ees enää xd

Joo enpä

Täysin yli ollaan... Tietenkin....

Tulee vaan niin vitusti mieleen tää:
"Siinä mustasukkasuus syö miestä!"
"Mitään syö.... Ulla on ollutta ja mennyttä!"
"Jaa jaa jaa jaa jaa ;)"


:DDDDDDDDDD täysin minä ainakin tänään.....

En ymmärrä miten se voi olla niin ihmeellinen mutta näköjään se vaan on, koska jos se löytää jonkun toisen niin mää vittu kuolen xD 😭😭😭😭😭😭😭 ei oikeesti paljoo naurata enää vittu..... Nää 4kk on nyt oikeesti ollu sellasta huutis tasoa että... Ja ku tää järkyttävä mustasukkailu alko samantien sillon heinäkuussa niiku ihan heti.... Please :D johhhhoooo en oikeesti haluu ees aatella mua pelottaa niin äärettömän paljon näköjään vielki

Miks mun piti mennä rakastuu siihen näin........ En tajuu mitä ees tapahtu enhä mä ees tehny mitää se vaa tapahtu nii nopee.... En ehtiny ees yrittää estää sitä 😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
I mean koska se on mun elämäni suurin rakkaus niin jos en saa sitä niin se kaataa vittu mun maailman aivan eri tasolla ku muut. Joo, ei sillä etteikö muidenkin kohalla tuntuis jossain, toki tuntuu ja ihan hirveeltä tuntuukin.

Mut koska eunkwang on niin selvästi se mun elämäni suurin rakkaus niin se kaataa koko mun maailman sillä tavalla että sitten mä en kyllä saa enää edes koottua itteeni koskaan. Honestly, se ois varmaan yks pahimmista asioista mitä voi tapahtuu.



Ja nyt tästä voidaankin päätellä et jos se kerta on yks pahimpia asioita mitä voi tapahtua, etten saakaan sitä koskaan...... Niin....... Miks mä en sit tee asialle jotain?????? Ihan mitä tahansa.... Miks mä en lennä sinne??? Tälläkin hetkellä pystyisin näkee sen varmaan jossain emt ehk menemällä kattoo sen musikaalin. Jep mä pystyisin. Mutta kun mä en pysty. Ihan liian iso asia ainakin tällä hetkellä. Voi vittu.


Aika kuunnella taas i'll give thanks 🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Hahahahha LOPETA XDDDDDDD en kestä itteeni NAURAN NIIN VITUSTI :D

eihhhh

Ensin silloin joskus kesäl kun näin sen mis eunkwang on penielille silleen "i want with you forever okay?" Ja peniel juoksee karkuun niin olin oikeesti silleen KUKA NYT MUKA EI HALUIS OLLA SEN KAA IKUISESTI :DDDDD mut lol well don't you know that when i saw that again a while ago :DDDDD siis silloin sen jälkeen kun aloin kelaamaan et jos nää kaikki asiat tarkottaa jtn ja tuun oikeesti saamaan sen... Niin olin basically sillee "tag yourselves i'm peniel" 🤔🤔🤔🤔🤔😂 "i would run away too" xDDDD ja nyt kun katoin sen äsken niin tuntuu että se on joku välimuoto noista kahesta, samalla silleen YES I WANT WITH YOU FOREVER TOO *hug* *kiss* mut samalla "...... I'M RUNNING apuaaaaaaa don't chase me i will run away" :DDDD niinku pls XD mikä mua vaivaa i fucking love him and i want him???? :D ketä muuta mä muka rakastan enemmän pls 😭





Mut joo...... Pelko sai mun aivot kyl flippaamaan totaalisesti kosk ihan oikeesti aattelin niin paljon tät asiaa ja kelasin et MITÄ JOS se onki oikeest niin ja sit flippasin koska absurdit pelot..... Ja varmaan sen takia aloin myös pitää sitä ärsyttävämpänä kuin mitä yleensä emt xd ja ehkä sen takia myös se fiilis että en sais tykätä siit tai emt mut mietin et jos mun aivot vaa yritti peruuttaa mun tunteita siihen sillee että ne suojelis mua koska pelkään niin paljon??? :D idk. Siis en tiiä mut mietin vaan

Kosk eka ku muistin sen asian nii mähä olin nii onnellinen et tuntu et pakahdun ja räjähdän, mut sit alko oikeest flippaamaa ja pelot iski ja sit olin thoroughly confused ja nii. Lmao what.

On se niin kumma kun ei tiedä mitä haluaa.

Tiedänhän minä mitä minä haluan mutta kun niin!! :D

Asdfghjkl

Believe it or not ehkä tälläkin sekoilulla on tarkoituksensa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Aijaa

Anyway

Siis oon kyl oikeesti nyt tässä ihan lähiaikoina käyny KOKO MUN ELÄMÄN läpi niinku ihan oikeasti. Siinä vaiheessa kun muistot alko tulvii mieleen tästä asiasta niin vilis kyllä koko elämä silmissä silleen omg kaikki on johtanut tähän ja oikeesti mietin vaan että mitä nyt taas


Huvittavaa se kyllä on ja oli

Mutta siis........ Ööh

Okei siis silti edelleen kylläkin kaikki seksuaaliset tunteet tuntuu kyllä jotenkin niiiiiiiiiiin likasilta..... Ja vääriltä..... Ei sillä että mulla niitä ainakaan hirveesti tällä hetkellä oliskaan mut jos mietin ees aiempia kertoja... Oon ihan sillee APUA miten mä oon voinu tuntee noin.... Disgusting.......... Ei noin ees saa tuntee :D outoa.... Koska miksei sais....

Ja miten must tuntuu et jos se tietäis se ois taas vaa sillee "YES i'm a charming man!" 🤭🤭🤭 ainakin vois kuvitella et se ois tyytyväinen siihen että tyypit fantasioi siitä 🙃✌️


Mut jotenki se vaa tuntuu nii likaselta oh gosh what have i been thinking about..... That's DISGUSTING XD D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
AND HE KNOWS WHAT I NEED 😭😭😭😭😭😭😭😭


i'm crying forever
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Vittu mikä trippi jos siitä tulee mun mies joskus viel............

Ja vaikka ei tulis niin siltikin.... Mikä trippi......

Miten tahansa käykin niin trippi............


Siis jos siit tulee mun mies niin onha se nyt ihan vitun uskomatonta ja hullua ja trippaavaa

Mutta jos siitä ei tuu mun miestä niin en tiiä romahan kokonaan ja lopullisesti ja se vasta trippi onkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
🤔🤔🤔🤔🤔🤔 mikä hitto muhun oikeasti on mennyt noin niinku jos kokonaisuutta miettii...... Huoh kaikista huvittavinta oli se aivan tajuton jamais vu kun about toistelin sen nimeä mielessäni ja totta kai tunnistin sen nimen mut olin vaan sillee HETKINEN MISTÄ LÄHTIEN TÄÄ ON OLLU TÄMMÖSTÄ :D

niinku ihan ku en ois "tienny sitä"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Ööm joo

Mut anteeks mitä vittua:


Since when was it even allowed to be this rude?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Okei okei hoen itselleni että mä SAAN tuntea sitä kohtaan näin, mä SAAN tietenkin siin ei oo mitään outoa eikä mitään väärää eikä mitään creepyä yms
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
No LOPETA NYT okei tää biisi henkilökohtaisesti hyökkää mua kohtaan............ Tällä hetkellä..... Excuse me.... Mitä tapahtuu


Ja niiku tell me why.... Miks en oo koskaan rakastunu ikinä elämässäni kehenkään niinku siihen?

What the heck

+ Kukaan ei oo ikinä onnistunu ärsyttää mua myöskään yhtä vahvasti kuin se :DDDDDDDDDDDDD niinku oikeesti. Mut en oo myöskään ikinä pitäny ketään toista yhtä söpönä............

Honestly näin se vaa o:
Eunkwang: *breathes*
Minä: SO ANNOYING can you go to hell

Eunkwang: *breathes*
Minä: MY BABY MY LOVE MY DARLING COME HERE KISS ME HUG ME BABY omg so cuteeee

Eunkwang: *breathes*
Minä: omg so sexy 😭 how are you so sexy 😭 rude 😭 sir 😭




Joo okei D:::::: en vieläkään ymmärrä mitä täällä tapahtuu..............
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Joo kosk niiku for real... Kävin vaa mielessäni läpi tän koko keissin vaihe vaiheelta et miten mä ees rakastuin siihen.... Niin tajusin vaa taas kerran et on se vaa totta, en mä oo ikinä elämässäni rakastunu kehenkään niinku siihen... Et se on vaa ollu se kaikista pahin keissi... Joten.. it's that man or no man? 😢

Ja yllätys yllätys, näin taas unta siitä 😭 vau mikä ylläri.... 😭😫😫😫😫 Huoh ja siis se oli varmaankin joko siinä unessa tai sitten välittömästi herättyäni mietin skenaariota et se ois kosinu mua. En oo varma olikse viel unessa vai about välittömästi herättyäni xD anyway, se uni oli ihana 😔




(En kestä miks äsken vaihtu biisi nimeltä marry me, lopeta oikeesti.........)



En enää pysty....... En enää jaksa....... :D ihan sairasta..........................


Mua oikeesti creeppaa

Creeppaa ihan vitusti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Oikeesti i swear spotify välillä pelottaa mua ku nää biisit menee tälleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Aaaaaaaaaaaaaa

Venaa mitä täällä tapahtuu

HMM

en tiiä 😭 what am i thinking 😭😭

K can i stop living

Why do i even love him

Tho

What the hell is happening

K CAN I STOP THINKING ABOUT dirty things.... No dirty things anymore 😭 help 😭 taas mun mieli vaa automaattisesti meni jonneki iha väärille raiteille :D stop immediately 😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Mut siis tää????

Apua

Tää kans

3: hahaha that idiot 😭💕💕💕💕 how i FUCKING love him





Vittu että muuten triggeröi muistoja tää yks biisi... Kuuntelin sitä suht paljon silloin... Niinä aikoina...... Muistan ihan turhiakin asioita nyt niiltä ajoilta lol.... Triggeröi niin pahasti muistoi vaa yhen biisin kuuleminen en mä kestä

Yghgghh a D: i really loved a tho. I think???

En haluu tietää

En haluu mitään

I just want to fucking understand things but okay if i don't understand anything it's okay 😭😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
"i don't know any english words" :(((((((( :333333333 aww little bby don't be upset

Diving in :DDDDDDDDDDD Lopeta miten joku voi olla niin täydellinen mut silti ei ollenkaan hahahahahhhahs rakkain

Rakkain rakkain rakkain awwwww niin TYHMÄ 😭❤️ mä rakastan tota tyhmää miestä niin paljon:((((((((((((((( ihan sama vaikka kuinka yrittäisin aatella ettei se oo söpö mut ku se on???



Huohhhh

Even cuter than hui or yuto and that's a lot.....

Huoh

Mut mitäköhän oikeesti tapahtui... En vieläkään tajuu miten näin voi tapahtua no jaa :D it is what it is. Mut se vaan tuntuu huvittavalta kun periaatteessa se ei tunnu enää pelkästään sellaselta johon oon rakastunu vaa samal myös vähän sellaselt niiku universumi jotenki haluis meiät yhteen tai jotain koska kun muistin sen alun niin.... Siis sillonhan se oli kai enemmän silleen että en ite Ollut ees ihan varma että haluisinko sen edes vai en.... Koska en tiennyt ollenkaan kuka se on... Mut sit rakastuin siihen... Ja sit se oli vaa ihmine joho oon rakastunu mut aattelin etten kuitenkaan sitä saa... Mut nyt ku oon miettiny sitä alkuu ni oon kelannu et onks täs sittenki jotai outoo.. mut en tiiä kyl vastausta siihe vieläkään eikä se haittaakaan 😬😬😬😬😬 help tho




Mut voisinko lakata olemasta tämmönen pervert koska sehän nyt tässä eniten häiritsee xDDDD jos sekin ois sexually attracted to me niin sit se ois eri asia mut ahdistaa aatella liian likasii asioita ihmisest joka ei aattele sust samaa ,,,,,, (tietenkään koska se ei tiedä mua) PLS

huoh taas tää,,,,, like minhyuk said melodies are perverts

I'm sorry but at the same time i'm not
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Toisaalta edelleenkin sen flirttailu on sil tasol välil et en usko et sitä hirveesti haittaa ees xd jos ollaan tämmösii perverts... Koska niiku............. Mikä tääki on:


"Come on i'll show you my red underwear" BYE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
Muistan ku katoin tota vidii sillon ku olin ihan totaalises shokissa siit ku muistin mitä oli tapahtunut ja olin niin shokis et kaikki vaikutti ihan epätodelliselt ja olin vaa sillee mitä vittua :D ahahaha se oli niin OUTOO :D
 
Ylös Pohja