Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893

Sanotaan vaikka nyt niin että TÄMÄ on mun tekosyy sille että oon hullu ja mun aivot trippaa 24/7. Se fakta että mulla on vähintään 4 traumaa niin se oikeuttaa kaiken tän sekoilun ja saan olla niin tyhmä ja nolo ku ikinä pystyn 💁 leikitään ainakin että kaikki johtuu siit ja siks saan sekoilla näin vitusti 😎 ah now i feel better no need to feel guilty about anything

HYSH oikeesti mä saan olla niin idiootti ku haluun en jaksa yrittää olla normaali DD:

Ja vaikka kärsinkin niin silti mua myös naurattaa joten idk??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Hei oikeesti ihan hirvee mental breakdown onks mul oikeesti lupa tuntee niiku tunnen ja olla sellanen ku oon 😭 OCD TAAS ilmeisesti oireilee tai luulen että tää on ocd oire koska kuulostaa ainaki silt jos oot vaa sillee "en saa tuntee näin en saa tehä noin ainoastaan tää on sallittua"

Jep ja kuka estää lmao

Really whos gonna stop me 💁
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Also en voi hyvin nähtyäni tän why is he so hot

I just need more shirtless kwang niinku for real??????? Please????

Hmm hmm hmm

Oikeesti i hate attraction se on ihan vitun turhaaaaaaaaa

Niiku oikeesti turhaa

Sitä paitsi kun järjellä ajattelee niin kaikki (kyllä, jokainen) ihmiset on kyllä sen verran typeriä ja rasittavia että oikeasti vaikea ymmärtää miten kehenkään voi olla attracted ja niiku ok se on vaa joku hiton.... Mielenhäiriö???????? Jota ei kuitenkaan saa pois vaikka kuinka tietääkin että periaatteessa KUKAAN ei oo sinänsä "worth it" :D tai siis niiku on ja ei oo. Ya know.

Lmaooooooooooooo

Ja vaikka kuinka yritän ajatella että ei mitään tämmöstä nyt niin silti shirtless kwang aiheuttaa mussa AINA ees lievästi semmosen "😏😏" olon 😭 ei hele ny oikeest

Mitä järkeä fr

Helpppppp i'm not alright
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Pretty baby 😭 let me touch 😭 i wanna touch 😭😭😭😭😭😭😭😭 I'm in pain 😖😖
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
What how is he so cute??????? So CUTE like a baby but then this:

IS THIS OKAY? IS THIS ALLOWED? i think it's not legal...............

Niinku god bless

Mut oikeesti

En voi hyvin ollenkaan

En pääse irti vaikka yritän mitä tahansa

Love of my life selvästi ugh

Sairasta tykätä siitä (etenkin näin paljon) mutta case on mitä se on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
It's okay but it's definitely not okay 🙄

(Joo it's okay soi mun pääs siis tietty🎶)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
You're too good for me
I'm too bad to keep
I'm too sad, lonely
I want you only


Biggest mood

Miten mikään voi osua noin lujaa :D

En tiedä joku noissakin lyriikoissa osuu sellaseen kohtaan että hirvittää.




+ Eilen itkin tälle, niiku oikeest ITKIN:
What's it like to be normal?
To want what normal girls should?
God knows life would be easier
If I could be normal, then trust me, I would
Trust me, I would

Aaapua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Maybe I was born bad, maybe I need help

Cause sometimes I get sad and I wanna kill myself



Shdhdjdkkdkfrjdkfkfk



Bsbdbdbskskdkrbrjfkfkfkfk



Maybe i WAS born bad omfg


Mikä siin on et toiki biisi puhuttelee mua en oikeesti jaksa die antwoordia en JAKSA

(Ne muut biisit vasta puhutteleekin HAHH i mean as a joke)
Help
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Toi biisi muuten (siis toi da) kuulostaa kans ihan vitun tutulta mutta en muista kuulleeni sitä millonkaa aiemmin kauan sitten vaan vasta nyt viime aikoina??? Miten se sit voi kuulostaa noin tutult. Ok bye.

Mut niinku...


Maybe i was born bad

Resonoi kai just siks niin lujaa kun mulla ainakin on ainakin joskus tai ainakin nyt sellanen olo että oikeesti tavallaan ns "mikään ei oo ollu oikein alusta lähtien" ja esim muistelet vaa jotai yläastettaki sillee mul ei oo ees mitää hajuu mitä tapahtu ja niiku siis kylhän mul muistot on sieltä mut jotenki oon vaa iha sekasi??? Sillee mitä oikeesti tapahtu? En osaa selittää tätä ollenkaan mut mitä vittua




Jotenki vaa niiku mikään ei oo oikein 🤔 mental health.............. 📉 And i'm ashamed

Idk i'm fine tho. Samaan aikaan oon ihan fine ja samaan aikaan not really.

Oon vaa jotenki tosi disconnected.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
En ymmärrä miten joku biisi voi resonoida noin pahasti........ Ihan oikeasti.



Vaikka se ei välttämättä täysin literally ookaan koska "i didn't even know who my daddy was" jne ja "mommy didn't want me" jne mut siis siitä huolimatta pelottavan samaistuttava
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Oh. My god. Ja viel ku miettii siis ihan KAIKKEA mun elämässä niin maybe i was born bad osuu niin lujaa että pystynkö hengittää ees tho.

Niinku oikeesti kaikki epänormaaliudet mitä mul on ollu ihan lapsesta asti mä en kestä 😂😂😂 this is one hell of a life niin ei ihme että tuntuu epätodelliselta.

Ja nyt ollaan sit tultu TÄHÄN? :D muistan kuin eilisen kuinka lapsena jo itkin ja itkin ja mua ahisti ja en tienny mitä tehä ja veli oli aivan vitun kamoissa ja pelkäsin toises huoneessa koska kauhee meteli

Ja vaikka muistan sen kuin eilisen niin yhtäkkiä oon TÄSSÄ tilanteessa????????????????????? A bit older now, en enää lapsi vaikka luonteeltani oon varmaan aina ihan vauva, ja mitä vittua on tapahtunut viime aikoina? Nyt oon niiku tässä ja rakastunu eunkwangiin (SINCE WHEN 😭) ja i want him to do stuff to me (24/7... No en ny sentää 24/7 ajattele mitää seksuaalisia asioita höh that was a joke) ja niinku the attraction is so hecking strong ja niiku baby??????????? Like i don't care anymore just use my body how you like okay? 🤦🏻‍♀️ Ahaa interesting what am i supposed to say
.
Mut ei se mitään jos mul on kerta diagnooseina vissiin masennus ahistus ja ocd (tosin diagnooseista nyt ei tiedä onko ne oikein) + random ptsd oireita ainakin ja muutenki vähintää ne 4 traumaa ja sitä rataa niin mitä muuta voi edes olettaa enää :D bro en mä ihmettele yhtään miks oon disconnected

Mut ainakin tää on mielenkiintoista joka päivä nähä et mitä taas tänään sekoillaan







Muuten oikeestikin........... Please do stuff to me baby 😭 i'll be a good girl for you 🥺 (smh)



Idk.



Naurattaa tää kuinka just olin silleen "lol en ikinä vois panna kenenkään sellasen kaa joka ei välittäis musta ja niiku one night stands... No..... Gosh... No ..." Ja sit kuitenkin oon sillee vaa omfggggg this desire to be USED sexually omfggg yummy 😌 mitä nyt taas.

It's the mix of being so fucking afraid of sex and needing it to be GENTLE and caring.. and then wanting to be used 🙃

It's that mix tho

🤔 I'm so disconnected

Whats it like to be normal xd

Hmm pistää miettimään

Hmm

gwaenchanha gwaenchanha gwaenchanha 🤭😆 hei oikeesti miks tost tuli nyt meme biisi ei se aiemmin ollu noin paha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Ööm niiku

- it's okay to feel anything that i feel
OR
- it's not okay to feel these sexual feelings it feels wrong help i'm drowning and i'm so ashamed

Wtfffffffffffffffffffff
Like i'm so ashamed
MUTTA
Se on probably ocd oire. Niiku kaikki muutki myös ihastus tunteet kaikkia kohtaan ku oon ain sillee ei tää ei oo oikein en saa tuntee näin..... Niin luulen et se on kaikki ocd oiretta i THINK.



Voin tolkuttaa itelleni vaikka vuoden putkeen et its okay its okay its okay its okay ja silti en tunne että se ois :D joku on kyl oikeest pahasti vialla mun aivois
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
???????????

??????????????????????????????


Also:
Säännöt rakkaudelle OSUU

also tää eräs vitun klassikko biisu

"Vaikken ollu syntynyt ees silloin
Kun korvalapuissasi soi stone" 😭😭😭😭

Klassikko kuuntelin tota jo silloin kun oli esim h xDDDD vaikka se ikäero olikin aivan törkeen suuri verrattuna mun ja eunkwangin kaheksaa vuotee xD




Jaa siin vaihees ku alkaa soimaa someday i'll be saturday night niin alkaa KURISTAA XD pls




MITÄ VITTUA HAHAHA tsekkailin pitkästä aikaa tota yhtä paperia missä mul on Tommyn nimmari 😭😭😭😭😭😭😭😭 LOPETTAKAAAA 😭😭😭😭😭😭 toi on vittu ollu vuosia vuosia sitten mul lähtee järki. Lol. Voi Tommy.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Mut nii i meant to talk about this?????

Koska: mitä vittua nyt taas


...........................



VITTU
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893

????????????????



I believe in starting over

Sattuu kaiken tän jälkeen ku toi on ollu muun muassa m biisi ja sitä rataa niin nyt sitten.

I believe in starting over

🤔 Starting over after m and a and l and so on and so on


It FUCKS ME UP
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
Emmä kestä miten OIKEELTA toi yks vaa tuntuu kaikkien näiden jälkeen vaikka en mä sitä sano, ettenkö ois rakastanu m:ää ja tommyy jne jne jne ja a:ta ja l:ää ja niitä ja näitä ja noita


Idk it just fucks me up

Toi yks silti tuntuu vaa nii oikeelta kaiken tän jälkeen mutta mistä minä tiedän... Enää tässä vaiheessa.... Voi ei oikeesti iha hirvee disconnection apua whats my name missä mä oon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,289
Reaktioarvo
2,893
OIKEEST?????

AT THIS POINT????


AT THIS POINT????????????????????????


AT THIS POINT IN TIME?????????????????
 
Ylös Pohja