JA GOOD FUCKING GRACIOUS ONKO HUILLA INSTA NYKYÄÄN? HETKINEN? aiemminhan sillä ei ollu mut nytkö se on tehny. Voi VITTU. lopettakaa kidutus. Mä en kestä. Sitä paitsi nää muistot juhannuksest piinaa jo muutenki ja sitten nään viel ton. Ei vittu se on hyvännäköinen. Ei vittu rakastan sitä edelleen. Ei vittu ikävä sitä kun halattiin ja suudeltii siin unes sillon. Ja siin toises unes kans oltii lähekkäin. VIITTUUUUUU.
Voi vittu tämä biisu. Tulee vanhat hyvät ajat mieleen 🙃 nyt kaikki on vielä sekavampaa ehkä kuin silloin idk. Tosin nyt tuntuu et voin jotenki paremmin ehkä se johtuu siit ku oon ny tehny muutaki ku ollu puhelimel D: tai sillee pikkusen vähemmän nytten ku tultii tänne. Ajattelen silti tota ihan koko ajan mut mua helpotti kuiteski vähän se että sain hieman taukoo puhelimest idk.
Ja ehkä yleensäkin maisemanvaihdos saattaa auttaa oloon en tiiä.
Siis tapahtuuks muille koskaa tämmöst et kuulee jonku biisin sit yhtäkkiä about koko vuoden tapahtumat vyöryy sun mieleen kuin hyökyaalto ja sekoot ja panikoit ja kävelet ympäri kämppää lähestulkoon hyperventiloiden? XDDDDDDDDD tuntuu että oon ainoo jolle käy näin ihan säännöllisesti xDD mutta en kai sentään
It was so perfect to be close to him
To hug him
Muistan vieläkin kuinka söpölt se näytti siin unes ku sil oli se huppu päässä ja se oli vaa jotenki nii söpö
Sit vaa tyyliin juoksin sen luo
Olin nii vitu onnellinen
Ei saatana
En tiiä oonko ikinä ollu onnellisempi missään unessa
Ku niis mis on ollu jtn tämmöst huin kaa
Tosin kwang-unis oon kyl ollu iha vitu onnellinen myös
Ja yuto-unis
En mä muista muita silleen tähän hätään nyt D: mut D: abua
Äh tää paikka aina muistuttaa mua niistä kaikista (2kpl????) Round-biiseistä koska sillon ne tyylii soi mun päässä IHAN koko ajan 😭😭😭😭 itken kuuntelen ehkä kohta tai sitten en.... En .. voi...... Rakastan... Niin paljon