Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
MITÄ 😭😭😭😭😭😭😭 seriously

Aaaaaa oikeesti traumat cubesta ON

ON ja pahasti

This is too much

I'm crying

I never saw this shit coming i swear Wtf 😭

Apua

Snif katoin wow dance practicen niin eunkwang on niin pieni söps adorable skdjdkdldkdkdk minkä ikänen se on ollu tolloin 2012. Jos muistan oikein se on syntynyt -90. Niin se on ollu 22? Aws. Awwwss niin nuori. Ei se nytkään mikään vanha oo 💕🥺 cute uwu

(Btw en ikinä käytä tota uwuu paitsi nyt lmao WHY 😂)

EN TIIÄ voisin vaa jauhaa eunkwangist vaikka kuinka kauan snif snif my love 😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

BUT. also. Changsubieeeeee on dangerous koska meen koko ajan edestakasin sen suhteen eka oon sillee aw i love him mut sit oon sillee en minä siitä tykkää edes lol ja sit taas oon silleen omg changsubieee 😑 huoh. Tää on ollu ny monta päivää tätä edestakaisin sahaamista

Oof and i love eunkwangs laugh ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ my loveeeeee 😭❤️ pls 😭 i can't get over 🥺 it seems
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Seriously my brain 😭 aaaaaaaaaaa

Look, i'm bisexual but in reality my bisexuality is: 1 woman vs. 100 guys and that's a FACT 😩😩😩😩😩😩😩

FOR REAL.

sen takii aina ajaudun miettii vakavissaan et mitäh oonko sittenkin hetero et ooks mä ees koskaa oikeesti ollu ihastunu naiseen. Mut oon, ainakin yhteen. Ei se niin lievä ihastus ollu fr. It was quite serious. Koska kaipasin sitä niin kauan ja ehkä vieläkin tavallaan, näin vuosienkin jälkeen.

Hehehe. Mut ku välillä oon vaa sillee what do you even see in girls like whats so amazing 😴😴😴😴 mut se nyt varmaan on just sitä et se on 1 woman versus 100 guys 🤷

No but actually my brain is messed up eräiden takia help MEEEEE 😭

oooof

Oikeest what are you doing to me 😩

I DON'T CAREEEEEE

Mut niiku mikä on hyvä tapa saada hermoromahdus: kato ensin jotain bts:ään liittyvää, sit btob:hen liittyvää, sit viel pentagoniin liittyvää ja boom (😂😭) hermoromahus on valmis.

THE WORST SIDE OF KPOP IS THIS 🥺

Also literally mitä hiton unta näin taas. Mun mielestä siin oli hobi????????? Mut mulla oli ehkä myös lapsi siinä unessa????? Vai olikse vaa niin et jollain muulla oli. Joka tapauksessa siin oli joku sellanen kohta and idk it was weird en tiiä olikse ees mun lapsi vai kenen. Mut se oli kieltämättä ahistavaa vähän. Sit siin SAATTOI olla myös taemin ja mietin et mitä vittua se siinä unessa teki :D yhtäkkii. Huoh. En muista sen kummempaa. Nii paitsi hobi saattoi olla jonku tytön kaa yhessä siinä ja olin kieltämättä ehk vähän vittuuntunut 🙄 ye it was a weird dream tho. Ihmettelen jos muka eunkwang ei ollu siin mut en nyt kyl muista enempää siit oikein 😭 huutis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Literally mul soi päässä can you feel it 😑😑😑😑😑😑😑 nooooooooo

Pentagon stop it now
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
NO

I'M SUCH A FUCKING HOE 😭😭😭😭 why do i always end up reading smut I'M SCARED 😭 why am i like this 😂😂😂 pLEASE

Lmaooooooo ja oon täs vaa sillee iha pokkana "i'm mostly asexual tho" ja sit oon niiku atm the biggest hoe on the planet 🤦 ..... Mut ku en mä yleensä oo tämmönen tai niiku kovin usein.. kai... Oh my god what is he doing to me 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
😭😭😭😭 what are you doing to me 😭😭😭😭

NO, what are you ALL doing to me 😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
SEIS

TÄÄ MENEE YLI

TÄÄ MENEE NIIN YLI ETTÄ EN EDES TIEDÄ ENÄÄ

aaaa mul on niin outo olo aaaa mä oon niin sekasin

Ja niin rakastunut. Ja niin huutis tilassa

En TIEDÄ don't ask me

Mut samalla oon melankoliassa ja niiku kaipaan ja oon kaihoisa mut samalla oon freaking hyper D: en voi ymmärtää miten mun mieli vaihtuu näin nopeesti totaalisesta huutoitkusta ja masennuksesta hitonmoiseen "hypertilaan" vaikka ei se niin hyper oo mut kuitenkin aika paljon. Ja välissä tietenkin totaalinen HÄMMENNYSTILA ja mitä kaikkea muuta. Tunteiden kirjo on kyl for real.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Miks tää muistuttaa niin kovin sitä alkua kun pentagon case tapahtui........... Jotenki nää tämmöset mielialan vaihtelut tapahtuu aina rakastumisten yhteydessä............. Tai en tiiä onko muuten........................ Mut nyt ainakin ihan selvästi tää case on tämmöstä outoo ailahteluu niinku boy i was so deeply sad like the hurt was beyond horrible. Mut nyt oon ihan hyper ja niiku tavallaan fine vaikka siltikin kaihoisa ofc. Mut ei niiku enää mitään ajatuksia mistään itsareista tai mitään self harming niinku at all 🙄 ei jälkeäkään siitä XD
Ailahtelevaa tosiaan

Mutta erittäin hyvä että on näin koska enhän halua satuttaa itseäni 😌 saa ainakin kehoparkani vähän levähtää. Kummallista kuinka se kesti ehkä päivän et löin itteeni jatkuvasti mut sit sen jälkeen ei enää mitään. Nyt oon ihan silleen fine periaatteessa. ???????????? Kertokaa mullekin ihmeessä että mitä täällä oikein tapahtuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ei vittu tuli mieleen se kun XDDDDD ek ja peniel puhu puhelimessa ja ek oli silleen "what are you doing me" :DDDDDDDDD PLEASE STOP 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ja sit se kun se oli silleen
"My word..... MAKE! :D" ja se nauru oml i'm so in love

Mut tuli nyt mieleen tost self harming et omg toivottavasti siitä ei tuu mitään vammoja oikeesti koska mä löin aika kovaa välillä. Niiku oikeest aika täysiä läpsäsin itteeni ja se sattui kyl aik pitkään D: miks teen näin 😭 et toivottavasti siit ei jää mitään. Ughhh yleensä oon sellanen joka yrittää olla niin varovainen enkä haluu joutuu mihinkään tilanteisiin missä voi käydä huonosti mut sit ku ajaudun tohon self harm hommaan niin sit mä en vaa jotenki voi sille mitään. En mä onneks kauheen usein oo tehny noin ja tos oli pitkä aika ku en ollenkaan satuttanu itteeni emt siis varmaan yli vuosi tai jotain. Huoh tää rakkaus oli nyt vaa selkee triggeri sille. Ja en ihmettele koska rakkaus nyt saa aikaan mitä tahansa vitun hulluutta. Vähä niinku se triggeröi seksuaalisuuttakin vaikka yleensä en oo kovinkaan seksuaalinen i think. Mut sit yhtäkkiä alkaakin kiinnostaa asiat 🙄 niin juu. Se on kyl todella triggeröivää myös tommoselle self harming käytökselle mutta onneks en tehny mitään pahempaa ku vaa pelkästään löin itteeni eikä sen vaarallisempaa. Ainakin luulen ettei se niin vaarallista ehkä oo. Mut siis nyt mul ei oo mitään tarvetta sille onneks atm.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921

MITÄ SÄ TEET MÄ EN VOI HENGITTÄÄ EDES

literally PANIKOIN täällä :D

Saan vittu tämmösii random väristyksiä ei lmao :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Miten toi on voinu jättää näin lähtemättömän jäljen muhun........ Täst ei oo paluuta.......... En voi kestää tätä D: oon niin tolkuttoman rakastunu. And i mean..... Tolkuttoman rakastunu.

ei sillä, kyllä se hui ja yutokin on jättäny muhun niin lähtemättömän jäljen että hiphei.
Ei niistäkään pääse eroon ikinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Nyt soi kyllä niin vitusti outsider päässä DDDDDD: PLEASE HELP ME 😭😭😭😭😭 I'm so .... Aaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Uskomatonta että tää kaikki on yuton syytä xDDDDDDDDDDD ilman tätä typerää rakastumista yutoon mä en ois koskaa rakastunu eunkwangiin. Tai ainakaan se ei ois tapahtunut niin ku se nyt tapahtu. Oisin varmaan joskus jotain kautta siihen rakastunu kuitenkin. Huoh. Mus on vaa sellanen vika et en voi vastustaa ton tyyppisiä miehiä. Ja siis en edes tiedä et mitä tarkotan ku sanon ton tyyppisiä mut niis kaikis kolmes on jotain sellast mitä en kertakaikkiaan voi kestää. WHAT IS IT. i really don't know.
Siis jotain niin erityistä niissä vaan on. En voi kestää tämmöstä. Ja se fakta et ne on KAIKKI jopa alle 40? Nuorempia ku mitä mulla monesti on?????? Mitä tää on :DDDD yhtäkkiä oon alkanu rakastuu tollasiin niin jumalattoman paljon ku vaa voi rakastua?????? Mitä ihmeen on tapahtunut, kysyn vaan.

Since when

Ja also: ollaan vahingossa näköjään tultu pitkälle siitä kun en vielä pystynyt erottaa aasialaisia ihmisiä toisistaan vaikka mun henki ois riippunu siitä 🙄 literally se oli alussa niiiiin vaikeeta, ehkä vielä silloin ainakin kun vasta aloin kuuntelee bts niin olin silleen "tää on OIKEESTI mahotonta" ja käytännössä luovutin tai niiku se oikeesti tuntu siltä etten IKINÄ tuu edes erottaa bts:n jätkiä toisistaan :D en ois voinu kuvitella et löydän itteni tästä tilanteesta..... En oikeesti voinu kuvitella............. Ajattelin ehk oikeesti jossain vaiheessa etten edes pystyis rakastuu kpop tyyppeihin koska en vaan vittu erota niitä toisistaan xD ja missä mä oon nytten...... D: how far ive come 😭😭😭😭😭 ja ihan totaalisen vahingossa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 god really said to me: guess what motherfucker 🙂

Oikeesti..... MÄ olin se tyyppi joka ei kuollakseenkaan osannu erottaa aasialaisia toisistaan. Niiku about totaalinen kasvosokeus niiden suhteen. What the HELL happened 😭😭😭😭😭😭 what did i do wrong 😭

Hhhnh oml muistan ku ihan vähän aikaa sitten näin muute jossai youtuben etusivulla hutan boomin ja olin vähä niiku et "who is huta" 😭 ja tää oli niiku iha hetki ennen ku tää juttu tapahtu D:::::: aaaaaaaaa what a timing

En oikeesti voi käsittää et viel vähän aikaa sitten olin ihan että kuka on huta.... D:::::: siis vai muistanko nyt oikein fr
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Huutis sillon joskus muistan kuinka tyyliin ihmettelin kpop stannaajii ja olin silleen erottaaks ne muka OIKEESTI ne toisistaan ja olin tosi impressed siitä D: hahaha mitä oikeesti 😭😭😭😭😭😭😭

Who am i even

Millon must tuli tämmönen 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ainakin kärjistäen vähän vois sanoo et jossain vaiheessa olin silleen lol mul ei oo ollu about yhtään ketään aasialaisia ihastuksissa (siis muistan sen ku joskus joitakin vuosia sitten olin silleen totta muuten, eipä mul oikeestaa oo ollu) ja nyt mul ei oo mitään muuta kun aasialaisia 😅😅😅😅😅 bitch bye-

I don't careeeeeeee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Mitäääääää

Ok ei vittu ny. I fucking hate cube XDDDD miten on mahdollista että kolme noin TÖRKEEN pahaa rakkautta on kaikki vittu cubelta :D eeeeiiiiiiiii viddu traumat ja sillee.

Niinku what on earth
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Asteikolla 1-10 kuinka paljon haluun kattoo sen koko 40jotain minuuttii pitkän jakson mis on eunkwang ja yuto 😭 emt sanoisin että ehkä 8 koska haluun todella paljon kattoo sen mut silti mul on sellanen pieni epäilys ja pelko et eeiiiii helvetti ootko varma että kykenet
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
HUUTIS

brb i'm still crying because of this song:

SNIF 😭 en tiedä kuinka joku voi tehdä noin täysin musta kertovan biisin lmao D: ei ehkä ihan sanasta sanaan mutta ydin on ihan sama kuin mun ongelmat D:

I'm not sorry
This is all me


snif😭

kieltämättä toi ja snap oli aika vitunnnnnnnn henkilökohtasia hyökkäyksiä mua kohtaan tän vuoden euroviisubiiseist D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ah snap en oo kuunnellu sitä hetkeen D: mutta vittu oikeesti menee niin tunteisiin.

LMAO i'm definitely not sorry tho 😭 i love that song 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Please explain

these damn feelings

mut siis okei seksuaalisuus. Miks mun pitäis muka olla jotenkin häpeissään siitä että tunnen seksuaalisia asioita. Jos nyt oletetaan että vaikka seksuaalisuus oliskin jotenki negatiivinen asia, niin miten se silti olis mun VIKA. Ei mitenkään ei se oo mun vika. Siis jos oletetaan että olis jotenkin "sairasta" tai "ällöä" tuntea seksuaalisia asioita, niin siltikään se ei olis mun vika koska en voi sille mitään. Sure it might be upsetting mut ei se mun syytä oo. Miks siis syytän itteeni ja oon sillee yy i'm so sorry i'm so sorry i won't think about that again 😂 dude ....... You have done nothing wrong literally nää tunteet vaa yhtäkkii hyökkää jostai eikä se mun syytä oo. pls näin muuten tosi random unta and i think it was sexual also. Ainaki vähä. Ku heräsin olin vähän sillee ":s" mut once again it's not my fault 🙄🙄🙄🙄🙄 might be annoying but is it my fault lmao no???? MIKSI siis käyttäydyn niin kuin se ois jotenki mun vika 😂 pls. I have done nothing wrong. Ah + lisäks of course the shame mikä tulee siitä että en tunne mitään seksuaalista ketään irl-ihmistä kohtaan. Paitsi ok joskus ehkä. Mutta eniten sekin tietenkin painottuu vaa julkkiksiin ihan kuten romanttisetkin tunteet . Ah tää on taas niin tätä. Tho i'm not sorry. This is all me 🤧💕🤧💕

Damn se tunne ku oikeesti tajuut että you mostly fall in love with celebrities + you mostly feel sexual feelings for celebrities 😭 ei pelkästään mutta mostly. But I'M DEFINITELY NOT SORRY 😭 i- 😩 ok huomaan silti vähän väliä että oon sillee "what is wrong with me" DDD: se on automaatio 😭 theres NOTHING wrong with ya 🤧🤦 absolutely nothing. mitä mussa muka vois olla vikana. HECK, nothing at all.

Aika siis kuunnella tiettyjä biisejä 😩 jos ne vaikka sais mut ymmärtämään että oon vitu best 🤭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
I wish there was a pride flag for this lmaoooooooooooo

Sure it's not the same ofc mut onhan tää silti asia johon yleensä ihmiset ei osaa suhtautua eikä ne ota tämmösiä vakavasti, pls ive seen it with my own damn eyes 😩😩 joten saat osakses vähättelyä, vähättelyä ja lisää vähättelyä 😌 vuodesta toiseen. En tiedä muista mutta mulla ainakin on se kokemus. It sucks ja varmasti sillä on vaikutuksensa mun itsetuntoon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Seriously jos sä mostly rakastut vaan julkkiksiin ja vielä tässä iässä niin poikkeaahan se normista ja saa sut aattelee et mikä vittu mus on vikana mut ei todellakaan oo mitään vikaa D: therefore, we need a pride flag 😌💅 lmao

You know what mä tarviin yhen biisin mun soittolistalle lmao en vaan tiedä että mille soittolistalle............... Tavallaan haluisin tehdä eunkwangille oman listan mutta toisaalta en jaksais ja äh idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ei vittu mitä helvettiä. Mietin tos äsken et mitä hittoa tapahtu ennen huita. Tai siis. Ei ennen huita vaan sillon ennen kun TÄÄ alkoi. Koska olihan hui jo aikoja sitten mutta ennen TÄTÄ viime aikojen hui casee. Niin sit katoin et mitä oon kattonu youtubes niin THOM D: olin melkein unohtanut thomin. Se ainakin oli 1. Kesäkuuta. Tai siis sillon ainakin oon kuunnellut Radioheadii. Ja sit tää viime aikojen yuto case tapahtu sit öö se saatto ehkä olla 7. Kesäkuuta mut en muista. Ja tietenkin hui oli siin samal et mietin niit mut sit se uni huista oli ehkä.... 9. Kesäkuuta tienoilla??????? Ehkä. Tai hiukan myöhemmin. Mut joo ja siin sit oli taeil ja hui ja yuto ainakin mun mielestä silloin. Sit ajattelin siin huita ihan saatanasti sen unen näkemisen jälkeen? Ja tää oli se kohta kun rupesin tosissani miettii et hui on probably loml tai jotain, olin kyllä aiemminkin sitä ajatellut et nyt on kyllä epätavallisen vahva rakastuminen ????? Noniin siinä sitten sekoiltiin menemään niin saatanasti ja olikohan se sit juhannuksen tienoilla ku aloin taas aattelee myös yutoo ihan törkeen paljon taas kerran. Tai no tietty olin ajatellut sitä siin mut kyl luulen et mul meni tosi paljon energiaa pelkästään huin ajattelemiseen tho..... Mut joo sit oli se et aattelin about niit kahta vaan???????? Aina välillä joitain muita mut basically ne kaks vaan???? Vai????? Ja tosiaan aivan vitun sekasin sitä oltiin JA SITTEN. mun mielestä se oli vasta vittu 7. Heinäkuuta kun tapahtu tää eunkwang juttu. Miten vitussa????? Ja se oli niin samantien ihan törkeen paha rakastuminen. Ja nyt ollaan tässä ja rakastan noit kolmee ja kuuntelen taas kerran vaa hell is living without you ja nyt se on jopa eunkwangin soittolistalla myös........... Mitä vittua......... Se on kinda alunperin niin hui ja yuto biisu. Oikeesti mä en ymmärrä mitä täs on tapahtunu. Mä en ymmärrä :D mä en muista mitään :DDDDDDDDDDDDD muistan välähdyksiä sieltä täältä mutta en ymmärrä hevonhelvettiäkään. En voi sietää näitä asioita :D joo en haluu miettii. Mutta ihan vitun oudosti tää kyllä meni. Basically se oli vaa jonkinlaine ketju et eka oli vaa noi kaks ja sit yhtäkkiä viel eunkwang???????? Tai jotain?????? En voi enää ymmärtää mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
This damn vid
SEO EUNKWANG mitä helvettiä sä oikeesti teet mulle 😭😭😭😭😭😭 "hello melories" 😭😭😭😭😭 shut up.

Ja oikeesti changsub välil huolestuttaa mua niin paljon mutta tässä nyt vielä jokseenkin järjissään ollaan sen suhteen. Mutta eunkwangin suhteen.... En oo järjissään enkä varmaan koskaan tuu olemaankaan. Vaikee nähä tänkään rakkauden loppuvan lmao.

SAIRASTA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Onko elämä oikeasti unta

Btw smutty smutty smut ficit vainoo mua tällä hetkellä ihan vaan koska???? En tiedä????????????????? Miks pitää olla niin utelias ja lukee ficcejä 😌 utelias ja AN ABSOLUTE HOE. but like. These men made me the hoe that i am right now. Joten ainoastaan niitä voi syyttää siitä. Jos näitä asioita ei ois tapahtunut niin mulla varmaan edelleenkin jatkuis se lähes täysin haluton kausi 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃

Mitä vvittua

Ja muistan kuinka olin jotenkin helpottunu siitä kun en halunnut ketäääääännnnnnnnn seksuaalisesti olin vaa sillee YES tää on niin helpottavaaaaaaaaa tää vois jatkuu aina mun puolesta. Ja se kesti aika kauan. Sit yhtäkkiä. En tiiä kehen se alunperin tyssäs. Yutoon varmaankin???? Ehkä? Vai oliks sitä ennen viel joku??????? Koska muistan ku se alkoi sillo joskus niiden unien alkaessa, yutosta siis. En ainakaan muista että ois ollu muuta siinä joten ehkä se sit tosiaan tyssäs yutoon. EI KUN HETKINEN. siin oli joku. Aiemmin. En tiiä oisko ollu jopa m ja ehkä jopa dahyun joita kohtaan tunsin jotain seksuaalista. Se oli kai vähän ennen sitä yuto caseeeee. Joten ehkä se tyssäs noihi muijiin sitte alunperin. Mitä kyl ihmettelen suuresti mut ok :D mut se oli rare thing koska en yleensä aattele dahyunii enkä m:ää myöskään kovin usein tolla tavalla. Mut sit näin yutosta niit unii ja yhtäkkiä olin sillee what are these sexual feelings ku heräsin siit yhest unest. En tiiä se oli varmaa eka kerta ku ees tunsin mitään tollast seksuaalista yutoo kohtaa vaikka tykkäsin siit jo aiemmin. And boy how BAD IT GOT. it got so bad. And i'm still a hoe for my three lomls 😩 tai no siis tbh oon lähinnä eunkwangii miettinyt nyt sillä tavalla vaikkakin oon edelleen sitä mieltä että hui + yuto on s e x y i. Ja nii. Mut siis lähinnä näin sen random seksuaalisen unen eunkwangist ja ööö gd oli myös siin tho. Siis wait mitä vittua. Mitä siin tapahtui??????????? Koska muistan et halusin gd:tä siin, i think. Mut ei varmaan tehty mitään siin??????????? Mut muistan sen tunteen et jossain määrin kyl halusin sitä 💀💀💀💀💀💀💀 WTF. yhtäkkii seki oli siin lmao. Ja sit eunkwangist en tiiä et mitä duunasin sen kaa siin unes mut veikkaan et jotakin dirty stuff siinä saattoi olla. Tai sit en tehny senkään kanssa mitään mut tunsin vaa sen et haluun sitä. Koska sen mä ainakin muistan et näin siitä unta ja tunsin jotain tollasta sitä kohtaan, en vaan tiiä mitä siin tarkalleen ottaen tapahtui. 🙂🙂🙂🙂

LITERALLY what are you doing to me you make me a hoe.

Ja ilmeisesti jopa jiyong........ Makes me a hoe. Aika randomia että näin siitä unta (taas).

Yuto made me a hoe.....

Hui made me a hoe.....................

Who else D: idk pitkälti se on nyt noita ollu 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 OIKEESTI WHAT ARE YOU DOING TO ME

i hate these damn countries can u nuke them: 🇰🇷🇯🇵

No wtf don't actually nuke them it's a joke 😩😩😩😩

WHAT THE FUCK WHAT ARE YOU DOING TO ME also. En haluu ajatella jiyongiaaaaaaaaaaaaaa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 THAT DREAM WAS TOO CUTE 😭 tai en tiedä it was kinda disgusting :Ddddd but he was cute............. Anyway.......

DON'T. not again.

Noooooooooooooooooooooooooo

I DON'T KNOW

this is 🙂 disgusting 🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
No changsubieeeeee you're........ SO DISRESPECTFUL when you make me fall like this (nope I'M NOT FALLING)

joka tapauksessa

Eunkwang is even more disrespectful. I'm dead i'm done 🥺 my love forever and ever 🙃

Nothing is reaaalllllllllllllllllllllllll
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
It's disrespectful

Mä en vaan koskaan voi päästä yli tosta miehestä .
 
Ylös Pohja