Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Listening to: i hate falling in love by Stevie hoang 😂😂😂😂👏 samaistun niin paljon i really do hate falling in love

Although not a lot of people have the right to say that cause they all have it easier than me 😌😌😌😌🙃🙃🙃🙃 imagine how tired i am
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Ei vittu no nimenomaan zedd.

Alko soimaa clarity siis joten now i'm annoyed koska zedd.

I hope i'm at least over him PLS it's been 10 years
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
I will always love them tho
Just like i will always love eunkwang
Just like i will always love hui
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Oikeest mä huudan sille et banana brain on m:n listalla

Ja ugly boy on TIETENKIN sonnyn ja a:n listal

Tietenkin

😭 Eih

Oikeest aika INTERESTING

Interesting on myös se että oikeesti siis sillon taisin kuunnella da biiseistä vaa just ugly boy ja enter the ninja ja banana brain. En muista että oisin sillon kuunnellu muita? Voiko olla niin hmm. I think. Nykyään pikkusen laajentunu valikoima 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 I'm not impressed with myself

Disappointed to me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Oh my gosh

I love hui so much

I love eunkwang so much

Also, muistan ku täs pari päivää sit oltii autos tulos kotii ja sit yhtäkkiä nään auton jonka rekkaris luki hui 😭😭😭😭 olin vaa sillee MITÄ VITTUA yhtäkkii D: ei se sinänsä oo ihmeellistä mut oikeesti järkytyin D: varsinkin ku olin just muutenki siin kohas just miettiny huita ja sit näin sen. Mietin kyl kwangiiki kai siin. En muista. Kosk mun mielestä olin miettinyt ihan sika paljo kwangii siin kohti mut sit mietin varmaa huitaki koska näin sen yhen paikan jost tuli mielee hui (koska muistot).

Okei en oo varma mitä kelasin mut silti se oli nii shokki yhtäkkiä nähä se 😭👏 olin sillee kuka vittu täällä pelleilee mun kustannuksella

I fucking love him still

So fucking much

Ikävä idk

Siis ihan miten vaan oikeasti mut rakastan sitä niin vitusti eikä kyllä paljoa naurata tässä vaiheessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Honestly ainoo asia mikä pitää mut elossa on unet niistä

(Not really mut tavallaan)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Okei tän päiväsen perusteella ainakin nämä biisit aiheuttaa kohtauksia mulle:

Niiku oikeesti no one can ever understand how much all of those trigger memories skskskskskskkkkkkk

I said: sksksksksksskskskskkkkkkkkk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Literally i'm still so in love with taeil that i don't know what to even SAY
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
I mean NÄKÖJÄÄN oon in love siihen


????????????????

BRUH YES I REMEMBER THAT MARCH WHEN I FELL FOR HIM

it's november now

Bro it's been a while what the actual fuck are you chatting about

Nyt taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
I love that song but i'm still doubting god tho

I mean i don't doubt but i still doubt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Apua 😭👏

Taeil yuto hui eunkwang timppa AT LEAST

eunhyuk?

That's ENOUGH

THATS too much even
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Nope???????? Siis oon menos nukkumaa tällä hetkellä ja mitä vittua tapahtuu kiimasuus iski yhtäkkiä niin SAATANASTI

And do you know whos to blame????? 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 Of COURSE seo eunkwang

Eikä kukaan muu 🤨

Enkä edes tiedä mitä tapahtui mutta jotenki vaa aloin miettii asioit mut honestly nää ajatukset yleensä tuleekin ihan tyhjästä

Niiku en tarvii siihen yhtää mitää ku yhtäkkiä vaa alan aattelee jotai random eunkwang skenaarioit 🤨🤨🤨🤨🤨🙄

Excuse me???????

What have i done to deserve this

Now i'm fine (tai no siis fine ja fine mutta..... Ihan ok??? Ainakin tän asian suhteen siis xD) mut se horniness oli kyl yhtäkkiä jotain niin jäätävää niiku tuntu et mult katoo kaikki järki päästä????

Siis miten esim tae ei aiheuta mulle näin voimakkaasti tämmöstä vaa vähän lievempänä. Vaikka sitä rakastanki.

En ymmärrä ku eunkwang aina aiheuttaa sen et no matter what oon joku hiton moaning mess ja basically sulan siihen kohtaan

Ja lähes aina ku mietin jotai freakyy nii kasvoi kuumottaa ihan helvetisti ja sit taas just vaik taeilin kohal ei ees tapahu sitä samaa. Koska tänää aikasemmin olin siitki sillee hmm do stuff to me???? Mut ehk se oli lievempänä nii en tuntenu tämmöst kuumotusta lol. Emmä tiiä onko joskus ollu en muista. Mut kwangien kohal tunnen lähes joka kerta sen saman hiton random tunteen kuinka mun kasvot on ihan tules ku on vaa jotenki niin intense?????? Ja tietty se ku kourasee jostai kohtaa yläkropan alueel, se on niin outo tunne lmao. Nii se tapahtuu eunkwangin kohal iha jatkuvasti, taest en tiiä ei kai en muista? Huist ja yutostakaa en muista D: okei huist tais tulla tänään kyl joku sellai kouraseva tunne ku kuuntelin sitä erästä coveria jossa on dirtyt sanat 🙄 mut silti mul tuli sellai fiilis et yyyh ei en haluu, only soft stuff D: mut sit kuitenki tavallaan joo mut idk 😭 joo ja ei.

No siis "joo ja ei" on kyl varmaa noide kaikkien kohal. Eunkwangin myös. Taen myös. Yuton myös. Paitsi että siit on pidempi aika ku oon miettiny sitä dirtys mieles ku huita i think. En muista millon viimeks mut anyways. Mut sillon ku mietin (i still remember that....) Nii olin varmaa sillonki sillee "joo ja ei" :D xD no mut siis rakas se joka tapauksessa on niinku noi kaikki


Huoh eunkwang
Huoh tae
Huoh hui
Huoh yuto
😭
Huoh eunhyuk
Huoh timppa

Timppa on niin soft muistin sen taas tänää kuinka soft se on. Tai sen ääni on nii sjjdkddjdjdjjeiejdj SOFTEST i CRY

i really really really really really love him so






CAN I HAVE 6 LOMLS

KOSKA must tuntuu et eunkwang on love of my life mut hui on love of my life mut yuto on love of my life mut timppa on love of my life for sure mut tae on love of my life for sure ja tärkein mut eunhyuk on love of my life for sure tai niiku ainaki damn close ja-

En todellakaan voi: hyvin.

Niinpä mut ois kiva nukkua myös iha just vittu

Idk i feel bad cause i felt horny now it's fine mut silti i feel bad cause i don't wanna be horny ever it only causes problems bro D: i don't like it i still don't like it at all.

I REALLY DON'T like it

But i'm so tired

Mut tääl on liian kylmä nukkua + voin liian huonosti tällä hetkellä vielä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Huoh oisinpa täysin ei-seksuaalinen niiku täysin koska lähes joka kerta voin niin huonosti ku tunnen jotai tämmöst. Niiku henkiselt kantilta. Todella huonosti D: tai siis välillä se on lievempää. Mut joskus oikeesti romahan täysin henkisesti ku en jostain syystä kestä ollenkaan seksuaalisuutta tai jotain??

Ok normaalia




I wonder why
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Et kiitti vaa eunkwang:((((((((

Pls älä aiheuta tätä mulle 😭😭😭😭

Huoh ei sille mitään voi mitä tunnen mut niiku tää on oikeesti vaikeeta

täytyy vaa hyväksyy se et seksuaalisuus tulee varmaan aina olee mulle näin vaikee asia mut mikäs siiiiiinä sitten.


Mut toisaalta se saa olla vaikee asia. Mitä sitten. Jos mua ahistaa joka kerta nii sit ahistaa so what. Mut onhan se vaikee olla sen tunteen kans.



Sure. I mean. Mitä kaikkee tunnen seksuaalisuuden suhteen? I feel shame when i think about something sexual (ainakin välillä), what else do i feel. Guilt? Yes. Fear? Yes. Anxiety? Yes.

Anyway i feel horrible




WHY DO I HAVE TO BE SO CURIOUS ABOUT EUNKWANG

niiku tän levelin uteliaisuus on jo ennenkuulumatonta oikeesti

Its like i wanna know everything lmao

Like i can't believe how curious i am

About his sexuality etc

And his dick

(I didn't say that)

Mut samaan aikaan vaik oon maailman uteliain niin silti tuntuu etten pystyis handlaa informaatiota :D iha vaa siks kosk aihe on nii vaikee mulle. Miks sit oon utelias???????? Makes sense doesnt it??????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Mut siis tälläkin hetkellä mietin kyl myös tosi soft ja fluffy asioit liittyen kwangiin et joo sekin on yhtä paha melkee

Itku kurkussa lmao

No ei ny

Mut niiku nyt ku oon menos nukkumaa nii tulee mielee se uni YYYYH it was so sweet i can't BREATHEEEEEEEEEEEEEEEEE N O W HELP


literally so sweet

All the dreams i ever had.... Of him.... They were all so perfect tho 😭😭 yy haluun vaa nukkuu ja olla sen kans in my dreams i don't wanna deal with being awakeeeeeee oof
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Haluun kyl nähä unta muistaki

Kwangist joo mut muistaki

Idk

Kai

En tiiä 😭😭😭😭😭💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
Hei oikeesti miten toi voi olla noin vauva

wäääääähhhhh 💕💕

Kosk se vieläki on iha vauva vaikka se on 32 :} huoh

Pikkune

+ Näin unta timpasta ja ofc kwangist. Yhyy timp oli siin vaa jotenki sillee et mun mielestä meil ei ollu mitään kai mut kuiteski se oli söpö 😭😭😭😭😭😭😭 yhyyyyyy. Ja sit eunkwang oli siin kai tyylii as my boyfriend 😐✌️ mutta sit se oli kans jotenki sillee ilmeisesti et se oli vähän nuorempi?? Ku mitä se oikeesti on?? I think ja sit myös se osas suomea koska mun mielestä puhuttiin kai ihan suomee keskenää lmao. En tiedä oliko se jopa niin et se ois asunu jo suomessa jonku aikaa, niiku et se ois muuttanu tänne iha nuorena tai jotaki tämmöst. Kummiski etin sitä ympäriinsä et missä hitos se on (oltii joko laival tai sit jossai muussa mut niiku reissus kummiski) ja sit ku löysin sen ni mun mielestä halasin sitä ja olin jotenki et täällä sä oot mul on ollu ikävä :Ddd sit iha ku se ois vastannu tyylii jotaki et sori mä oon ollu täs näide tyyppien kaa. Ko meiän piti viettää aikaa kans kahestaa mut sit oli kaikkee muuta siin ettei ehitty olee ollenkaa kahestaa. Sit muistan ku olin siin unes viel sillee joo ehk seuraavan kerran pitäs lähtee reissuun actually kahestaa nii voitas ollaki kahestaa ku siin oli siis koko ajan muita ihmisii ympäril. Huutis. Muistan jopa et iha ku oltais menty johonki hyttiin (jos se siis oli laival? I think?) Kahestaa ja koitettii jos oltais nopeesti ehitty tehä asioita mut sit seki tais olla vähän silleen et ei ehitty tmv :D hahhshshhs mitä vittua. Joo en osaa selittää tai niiku se oli vaa nii random uni et sitä on vaikee selittää mitenkään sanoil kunnolla. Mut anyways. Huoh se näytti nii söpöltä oof. En tiiä ehkä se oli joku 2015-2017 versio siit eli niiku joku ehk 25-27v? :3 pikkune :3

Mitä vittua mun alitajunta oikeesti :DDDD

siis abua ja nyt ku katon kuvii siit about just jostai 2015 tai jotai ni tulee nii elävästi mielee se uni ko se oli iha just ton näköne siin :') tuntuu jotenkin iha sika oudolta taas vähän niinku se olis oikeesti tapahtunu D::::::: kiitos alitajunta

Ah nonii vittu. Olipas nyt taas merkittävä uni.

Such a fucking fairytale niiku oikeest miks tollast ei voi tapahtua. Miksen oikeesti saa olla sen kanssa.

Huoh ja tulee muute mielee kui söpöö se ois jos se yrittäis oikeesti puhuu suomee lmaoooo en pysty kuvittelee :D

Oh good god that whole dream was weird jopa se timppa-osuus oli random vaikka siin nyt ei mitään ihmeellistä ollukaa. Tunsin kuitenkin jotai sitä kohtaa siin vaikka meillä ei vissiin mitään ollukaa joten lol. Ehh? Send help.


Oikeest emt i'll just cease to exist



Eiiiiihhh rakastan
 
Ylös Pohja