Nope???????? Siis oon menos nukkumaa tällä hetkellä ja mitä vittua tapahtuu kiimasuus iski yhtäkkiä niin SAATANASTI
And do you know whos to blame????? 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 Of COURSE seo eunkwang
Eikä kukaan muu 🤨
Enkä edes tiedä mitä tapahtui mutta jotenki vaa aloin miettii asioit mut honestly nää ajatukset yleensä tuleekin ihan tyhjästä
Niiku en tarvii siihen yhtää mitää ku yhtäkkiä vaa alan aattelee jotai random eunkwang skenaarioit 🤨🤨🤨🤨🤨🙄
Excuse me???????
What have i done to deserve this
Now i'm fine (tai no siis fine ja fine mutta..... Ihan ok??? Ainakin tän asian suhteen siis xD) mut se horniness oli kyl yhtäkkiä jotain niin jäätävää niiku tuntu et mult katoo kaikki järki päästä????
Siis miten esim tae ei aiheuta mulle näin voimakkaasti tämmöstä vaa vähän lievempänä. Vaikka sitä rakastanki.
En ymmärrä ku eunkwang aina aiheuttaa sen et no matter what oon joku hiton moaning mess ja basically sulan siihen kohtaan
Ja lähes aina ku mietin jotai freakyy nii kasvoi kuumottaa ihan helvetisti ja sit taas just vaik taeilin kohal ei ees tapahu sitä samaa. Koska tänää aikasemmin olin siitki sillee hmm do stuff to me???? Mut ehk se oli lievempänä nii en tuntenu tämmöst kuumotusta lol. Emmä tiiä onko joskus ollu en muista. Mut kwangien kohal tunnen lähes joka kerta sen saman hiton random tunteen kuinka mun kasvot on ihan tules ku on vaa jotenki niin intense?????? Ja tietty se ku kourasee jostai kohtaa yläkropan alueel, se on niin outo tunne lmao. Nii se tapahtuu eunkwangin kohal iha jatkuvasti, taest en tiiä ei kai en muista? Huist ja yutostakaa en muista D: okei huist tais tulla tänään kyl joku sellai kouraseva tunne ku kuuntelin sitä erästä coveria jossa on dirtyt sanat 🙄 mut silti mul tuli sellai fiilis et yyyh ei en haluu, only soft stuff D: mut sit kuitenki tavallaan joo mut idk 😭 joo ja ei.
No siis "joo ja ei" on kyl varmaa noide kaikkien kohal. Eunkwangin myös. Taen myös. Yuton myös. Paitsi että siit on pidempi aika ku oon miettiny sitä dirtys mieles ku huita i think. En muista millon viimeks mut anyways. Mut sillon ku mietin (i still remember that....) Nii olin varmaa sillonki sillee "joo ja ei" :D xD no mut siis rakas se joka tapauksessa on niinku noi kaikki
Huoh eunkwang
Huoh tae
Huoh hui
Huoh yuto
😭
Huoh eunhyuk
Huoh timppa
Timppa on niin soft muistin sen taas tänää kuinka soft se on. Tai sen ääni on nii sjjdkddjdjdjjeiejdj SOFTEST i CRY
i really really really really really love him so
CAN I HAVE 6 LOMLS
KOSKA must tuntuu et eunkwang on love of my life mut hui on love of my life mut yuto on love of my life mut timppa on love of my life for sure mut tae on love of my life for sure ja tärkein mut eunhyuk on love of my life for sure tai niiku ainaki damn close ja-
En todellakaan voi: hyvin.
Niinpä mut ois kiva nukkua myös iha just vittu
Idk i feel bad cause i felt horny now it's fine mut silti i feel bad cause i don't wanna be horny ever it only causes problems bro D: i don't like it i still don't like it at all.
I REALLY DON'T like it
But i'm so tired
Mut tääl on liian kylmä nukkua + voin liian huonosti tällä hetkellä vielä