Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Kuulostaapa tutult:
she told me that i'm young and i was going through a phase
That i should change my ways and that my life would be okay



Oop.

Also nauran aina tolle "it's okay" kohalle tossa biisissäää hahahahhhhh 😔😌😰
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Okei okei hyvä

Hmm

Luin aiheesta ja vaikuttaa tosiaan silt et mut laskettais sekä grey aroks että grey aceks. Joten. I can say i'm aroace and so on. Hah in your face haterrsssss

Heart Pride GIF by Contextual.Matters


I love that flag.
Vaikkakin sinänsä grey aroace flag on tavallaan samaistuttavampi mulle ofc vaikka toikin on. Mut silti mulle tulee tost lipust aina vaa mielee että on fully aroace mitä mä en tosiaan ole. Joten siks grey aroace lippu on tavallaa mulle ns samaistuttavampi

Mut tietenkään sitä ei oo nois gifeis

Damn finally löydän edes jotain termejä kuvaamaan itteeni thank god.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
🤯🤯🤯🤯🤯🤯 aivot räjähtää ku ahistaa niiiiin tolkuttomastiiiiii enkä osaa enää edes kirjottaa sitä auki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Uh okei tää on niin selvää ocd settiä. Tää että "en saa tuntea". Voiko selvempää ollakaan. Perus obsessio jostain mitä ei saa ajatella tai tuntea tai tehdä. LOL. For reals huvittavaa mutta vituttaahan se
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Edelleenki tää:
Normal people: i'm tired of love
Minä + muut jotka rakastuu pelkästään tai useimmiten vaan julkkiksiin:

:)))))))))))))))))) Huhuhuhuhuhu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
HUHUHUHU what the heck Travis kuuntelin be still ja okei no siis this man just drops only top tier songs 😭😭😭😭😭😭😭😭😭👏 honestly i could just listen to every song and theyd slay i guess
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
PLS ollakseni aroace nii koen aika vahvaa seksuaalista ja romanttista vetovoimaa hahhahshsjsjsjdjdkdkddk help

I am laughing

Vittu

Ok mutta why is this one person always so 😐 niinku ihan sama kuinka paljon yritän selittää että en välitä niin kuitenkin kun nään sen ni oon vaa sillee ei vittu ihan sama mä en välitä mistään mä vaa rakastan sitä niin paljon etten oo ikinä ollu yhtä rakastunu kehenkään. Niiku oikeesti mä en vaa pääse siit mihinkään :D vaikka kuinka yritän. But why is he like this 😭❤️ miks se on nii urpo 😭😂 (tosin changsub myös ne kai ne kaks urpointa on koko yhtyees) dumb and dumber 😭👏 toisaalta, ehkä siks just rakastankin sitä niin paljon ku se on tollanen hölmöin :D awww hupsu ja rakas ja cutie patootie 😐😭 miks aina puhun siit näin ei vittu mut ku se on sellai cutie 😐 niinku idk i don't care about anything anymore and i REFUSE to feel guilt because i don't give a shit i love him and i can't help it. Yea it's stupid but i can never understand how to get over him.



+ Ois ihan semi nice jos älyäis että mikä se 2020 keissi oli mut ei kai se nii tärkeetä sinänsä oo, mut se vois ehkä auttaa vaan mua asioiden kaa jos tietäisin mitä se tarkottaa mut ehkä mun ei oo tarkotuskaan tajuta sitä. Muistan vaa mitä tunsin mutta en voi tietää ikinä että mitä se oikeesti tarkotti vai tarkottiko mitään. Tai ehkä joskus tiedän. Siis sehän voi olla et se oli vaa jotai mun omaa ajattelua et se ajatus vaa tuli jostai ja sit otin sen totena vaikka se ei ollu mitään idk???? Mut se oli ihan vitun kummallista koska ei mul kummiskaa yleensä ihan tommosta tapahu silti, siis jos ottaa huomioon niiku kaikki asiat mitä siin tapahtu..



Aäaaaaaaah miks mä rakastan sitä enhän mä vaan voi kertakaikkiaan päästä yli ihan sama mitä tapahtuu. Aina ku katon sitä nii mä vaa jotenki..
Emmä tiiä i just see him as such an adorable person that i can't resist him like whatever weird shit he does i just can't get over anyway lmao. Even though I DON'T WANT TO THINK ABOUT HIM. but i love him no matter how i try to not love him😭


Mut silti en tiedä muista kosk niiku... Tai siis tavallaan mul on ehkä periaatteessa vähän vähemmän guilt tällä hetkellä eunkwangista koska tää rakastuminen siihen on kuitenkin ollu aina niin vahvaa, nii se on tavallaan helpompi olla silleen et noh nää tunteet on niin vahvoi et mä en millään kyl voi niille yhtään mitään, niit on ihan mahdoton vastustaa vaikka yrittäisin. Nii sit ku en vaa kertakaikkiaan voi mitää ja se on nii vahvaa nii tunnen ehk vähemmän syyllisyyttä siit nyt.
Mut entä muut? Niist tunnen edelleen syyllisyyttääääääää apua 😭 varsinkin ku eihän sitä sinänsä haluais rakastaa edes kahtakaan saati useampaa. It Hurts more. Mut ehkä nyt kummiski ne kaikist pahimmat rakastumiset eli ainaski: hui, yuto, taeil, Timppa? Niinnn... En tiiä ehkä mun ei niistäkään tarvi tuntee syyllisyyttä koska nekin on ihan vitun intense kummiski. Ei tietenkään tarvi tuntee syyllisyyttä. Mut muista en tiiä. Koska jos se on vähänkin lievempää tai jotenki nii emmä tiiä tuntuu että ei pitäs tuntee ensinkään mitään sellast turhaa muutenkaa idk.


Ok nää on taas perus ocd keissei et on ne joista saan tykätä ja ne joista en saa tykätä eli kaikki muut mut minkäs teet. Mieluummin tää tila kuin se etten saa tykätä kenestäkään. Pystyn sentää sallii itelleni edes noi muutamat joita kohtaan mulla saa olla tunteita.

Paljoo tän vapaammaks en itteeni saa xddddddd


Hehhhhh huvittaa muuten ku just ku olin sillee eihhhh mä YRITÄN unohtaa eunkwanginnnnnn ja niiku iha kriisis ni sit kuuntelin tän biisin:

Ja joo idk it feels weird. You just can't help it.




Nonii tuossakin sanotaan et love is not a choice mut sit joidenkin mielestä se on, mun mielestä se EI oo valinta mut vaikka olis nii i don't care. Then i'm choosin to love them whatever en jaksa yrittää enää, oon done oikeesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Niiku IHAN SAMA 😭 why are people just trying to make me feel bad? Jos ollaa sillee "you can choose to not love someone whos wrong for you:)" ni totta helvetissä must tuntuu pahalta ku en vittu VOI valita. Niiku turpa kii.

Ja siis vaik voisinki ni ihan sama, en todellakaan jaksa koska liikaa efforttii. Not worth it. Ei jaksa. Ei mul oo energiaa sellaseen. I'm just going with the flow.



Sitä paitsi uskon ja toivon että asiat menee just niinku pitääkin, et kaikelle on oikeesti joku syy. Eli että mun ei ollu tarkotuskaan välttää niitä. Vaa kaikki menee ihan suunnitelmien mukaan. I'm just praying to god that everything will be alright. Ja et en oo tehny mitää väärin. Pelkään ihan vitusti sitä 24/7 et teen jotain väärin, jonku pienenki asian. Pelkään et pilaan elämäni yhtäkkii jotenki ja kaikki on lopullisesti päin vittua. En uskalla elää ees kosk pelkään niin paljon et sotken kaiken lopullisesti. Ahdistaa etten voi ikinä enää muuttaa asioita ja oon tehny kaiken ihan väärin. Entä jos missaan jonku tilaisuuden mihin mun ois pitäny tarttuu mut missaan sen koska oon vitun tyhmä idiootti? Must aina tuntuu et mun elämä ei mee oikein. Entä jos oon tehny jo kaiken ihan väärin 😭 haluun vaan oikeest et kaikki menee niinku pitää. Kosk pienetki asiat tuntuu silt et oon tehny kaiken ihan väärin ja pilannu kaiken. Lopullisesti. Kaiken on pakko mennä niiku pitää 😭 nää pelot on ihan helvetillisii oikeesti.

Kaikki menee niinku pitää 😭 ei ihme että kuuntelen be still niiku se olis täydellisin biisi maailmassa 😭😭😭😭😭 muutenki en voi lakata kuuntelemasta Travis greeneä lmao help i need some of those songs just so i can even breathe.

Ahdistus on vieläkin niin helvetillinen ei vittu taitaa olla pakko kuunnella be still.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Muutenki ocd on NIIN paha these days koska joka kerta jos nään jonku mainoksen esim et voi lahjottaa rahaa ni flippaan täysin ja niiku meen vähäks aikaa ihan sekasin ja paniikkiin ja tulee taas se "ei vittu mun täytyy lahjottaa jokainen sentti mitä mulla on hyväntekeväisyyteen mä en tarvii rahaa muut tarvii enemmän apua apua apua en saa hengittää tai syödä tai nukkua mun pitää vaa koko ajan miettii muita ihmisiä" niiku vittu joo. En oo taas pitkää aikaa lahjottanu mihinkään enkä koskaa lahjottanu ees ukrainaa nii se kalvaa mua vielki usein ja oikeesti itken en jaksa ocd:tä enää. Ei normaalisti ihmisillä noin äärimmäistä se oo. Voi olla huono omatunto mutta ei se yleensä noin paljoo vaivaa normaaleja ihmisiä.

Hankin koht adblockin etten voi nähä mitään tollasia mainoksia ja muutenki haluisin blokata kaiken vastaavan pois. Se ei tee mitään muuta ku ahistaa mua enkä mä muutenkaan jaksa alkaa lahjottaa ny mihinkään.. i'm the most selfish person i know i know mä tiiän oon ihan hirvee ihminen enkä ansaitse oikeesti mitään hyvää ku en oo koskaan... Tai siis "koskaan" auttanu ketää.

Oonhan mä joskus. Mutta en tarpeeks. Ku mikään ei oo tarpeeks mulle. Ku mun pitäs antaa jokainen sentti muille. Tai vaikkei ihan jokaista senttiä niin silti enemmän ku nyt. En jaksa vittu tätäkään enää. Vittu lahjotan jos huvittaa ja jos ei huvita niin ketä vittua kiinnostaa. Tiiän, oon ihan hirvee ihminen.




Joo tästä sen kans huomaa et ocd on iha vitun pahana these days.

Koska aina en oo näin ahdistunu tämmösist ja unohan vaa tämmöset ajatukset enkä välttämättä koe huonoo omatuntoo. Mut sit ku on tämmösii kausii ni en pysty irrottaa syyllisyydest ollenkaa vaa oon koko ajan sillee oon iha kauhee oon iha kauhee voi vittu. Niiku oikeesti. Mut joo :))))))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Oon todella huolissaan vaikka en tiiä tarvisko mutta xD for real. Pariin päivään en tuntenu mitään seksuaalista tai ainakaan niin vahvasti, ehk jotai pientä vaa. Sit yhtäkkiä lol. It started to get worse again lmao. Niiku ihmettelen vaan sitä et miten yhel ainoolla ihmisellä, siis VAAN SILLÄ, voi olla tämmönen vaikutus muhun. Miten se on ykkössijalla sekä romantically että sexually en niiku ymmärrä. Tää on niin outoa mulle oikeest.

MITEN sillä voi olla tämmönen vaikutus muhun. Oon oikeesti huolissani tää ei oo normaalia xD (läpäl)

Niiku se et oon niin tolkuttoman rakastunu and i just think hes cute no matter what weird shit hes doing????? Tää on kyllä niin selvästi pahin rakkaus koskaan. Mut viel oudompaa on se kuinka usein haluun sitä. Onneks en joka päivä. Mut silti oudon usein. Siis se tuntuu niiin erilaiselt jotenki ku kukaan muu. I mean yes i read hui smut and yes i looked at his shirtless pics but like..... When was the last time when i actually wanted him BAD? niiku really bad? Varmaa oikeest sillon kesällä viimeks. Ei se nyt kuitenkaan niin usein tämmöstä aiheuta mut eunkwang jostain täysin käsittämättömästä (voi helvetti miten vaikee kieli suomi voi olla) syystä aiheuttaa niin usein mulle sen et i suddenly just want him really bad lol. Niiku öh okei?? Huoh id be okay if i didn't have any sexual feelings for like a few months now........


Niiku eeeiiiih ei kukaan voi aiheuttaa mulle tommosta 😃 tää on ihan unreal



Oh lord

+ Mun mieles häiritsee vielki se "i know hyung you're a pervert" XDDDDDDD HMM ok nice??????????? Did u have to say that 😭😭😭😭😭😭 like we care 😭😭😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
PLS i don't want any horniness

Ja just ku olin kelannu ihan vähä aikaa sit tänään että "en usko et mul nyt vähää aikaa tulee mitään ongelmaa sen suhteen" emt mä oikeesti luulin kosk olin nii fine hetken aikaa ni aattelin et se ois kestänyt kauemmin mut eih.........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Why does he have to ruin me physically and mentally


I can't with him
I can't with myself
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
WTF SOFT and cute 😭😭😭😭😭 hes the softest person ever 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 softest. Person. Ever.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
MITÄ NYT :DDDD

minä aina varsinkin eunkwangin suhteen:
Confused Thinking GIF


Myös: TIMO MITÄ VITTUA NYT

Ajattelen sitä taas

Tai siis se tuli mielee yhest jutust vaa :/ yks specific jakso tai siis se hemmetin hyvät katsojat vai mikä se olikaa

Ei vittu miten ikävä

Onhan tää nyt yhtä helvettiä

Miten en pääse yli

MITEN

Is this healthy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Joo ikävä timoo mutta... Eunkwangia..... Myös .....

I'm sorry en pysty muuta ku miettii sitä vidii mis eunkwang ja timo (se koira) on siin ja sit eunkwang on sillee "timooooo"



XDDDDDD en voi olla nauramatta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Is this healthy oh my good lord nyt oikeesti

Tuli mieleen se kun pote: "me käsikirjoitettiin se puoliks tän pikku-timon kanssa" 😐😐😐😐👏👏👏👏👏

Voi vittujen kevät

Two tiny men that both make me CRAZY stop that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
weekly idol GIF


Nsnsnsnsnnsnsnsnsnssnsnsnsnsnnnnnnnnnnnn


Hshjshdhddvvdkefbrbrmglfbfbfnfngnglglf

Excuse me

I DON'T UNDERSTAND how hes so hot
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
En halua tietää mitä mun elämästä ikinä voi tulla

Ikuisuus on pitkä aika ilman noita molempia

Me chilling in heaven still thinking of them: 😐✌️
Knowing that i will have to spend my eternity without them: 😐✌️😃
 
Ylös Pohja