PLS ollakseni aroace nii koen aika vahvaa seksuaalista ja romanttista vetovoimaa hahhahshsjsjsjdjdkdkddk help
I am laughing
Vittu
Ok mutta why is this one person always so 😐 niinku ihan sama kuinka paljon yritän selittää että en välitä niin kuitenkin kun nään sen ni oon vaa sillee ei vittu ihan sama mä en välitä mistään mä vaa rakastan sitä niin paljon etten oo ikinä ollu yhtä rakastunu kehenkään. Niiku oikeesti mä en vaa pääse siit mihinkään :D vaikka kuinka yritän. But why is he like this 😭❤️ miks se on nii urpo 😭😂 (tosin changsub myös ne kai ne kaks urpointa on koko yhtyees) dumb and dumber 😭👏 toisaalta, ehkä siks just rakastankin sitä niin paljon ku se on tollanen hölmöin :D awww hupsu ja rakas ja cutie patootie 😐😭 miks aina puhun siit näin ei vittu mut ku se on sellai cutie 😐 niinku idk i don't care about anything anymore and i REFUSE to feel guilt because i don't give a shit i love him and i can't help it. Yea it's stupid but i can never understand how to get over him.
+ Ois ihan semi nice jos älyäis että mikä se 2020 keissi oli mut ei kai se nii tärkeetä sinänsä oo, mut se vois ehkä auttaa vaan mua asioiden kaa jos tietäisin mitä se tarkottaa mut ehkä mun ei oo tarkotuskaan tajuta sitä. Muistan vaa mitä tunsin mutta en voi tietää ikinä että mitä se oikeesti tarkotti vai tarkottiko mitään. Tai ehkä joskus tiedän. Siis sehän voi olla et se oli vaa jotai mun omaa ajattelua et se ajatus vaa tuli jostai ja sit otin sen totena vaikka se ei ollu mitään idk???? Mut se oli ihan vitun kummallista koska ei mul kummiskaa yleensä ihan tommosta tapahu silti, siis jos ottaa huomioon niiku kaikki asiat mitä siin tapahtu..
Aäaaaaaaah miks mä rakastan sitä enhän mä vaan voi kertakaikkiaan päästä yli ihan sama mitä tapahtuu. Aina ku katon sitä nii mä vaa jotenki..
Emmä tiiä i just see him as such an adorable person that i can't resist him like whatever weird shit he does i just can't get over anyway lmao. Even though I DON'T WANT TO THINK ABOUT HIM. but i love him no matter how i try to not love him😭
Mut silti en tiedä muista kosk niiku... Tai siis tavallaan mul on ehkä periaatteessa vähän vähemmän guilt tällä hetkellä eunkwangista koska tää rakastuminen siihen on kuitenkin ollu aina niin vahvaa, nii se on tavallaan helpompi olla silleen et noh nää tunteet on niin vahvoi et mä en millään kyl voi niille yhtään mitään, niit on ihan mahdoton vastustaa vaikka yrittäisin. Nii sit ku en vaa kertakaikkiaan voi mitää ja se on nii vahvaa nii tunnen ehk vähemmän syyllisyyttä siit nyt.
Mut entä muut? Niist tunnen edelleen syyllisyyttääääääää apua 😭 varsinkin ku eihän sitä sinänsä haluais rakastaa edes kahtakaan saati useampaa. It Hurts more. Mut ehkä nyt kummiski ne kaikist pahimmat rakastumiset eli ainaski: hui, yuto, taeil, Timppa? Niinnn... En tiiä ehkä mun ei niistäkään tarvi tuntee syyllisyyttä koska nekin on ihan vitun intense kummiski. Ei tietenkään tarvi tuntee syyllisyyttä. Mut muista en tiiä. Koska jos se on vähänkin lievempää tai jotenki nii emmä tiiä tuntuu että ei pitäs tuntee ensinkään mitään sellast turhaa muutenkaa idk.
Ok nää on taas perus ocd keissei et on ne joista saan tykätä ja ne joista en saa tykätä eli kaikki muut mut minkäs teet. Mieluummin tää tila kuin se etten saa tykätä kenestäkään. Pystyn sentää sallii itelleni edes noi muutamat joita kohtaan mulla saa olla tunteita.
Paljoo tän vapaammaks en itteeni saa xddddddd
Hehhhhh huvittaa muuten ku just ku olin sillee eihhhh mä YRITÄN unohtaa eunkwanginnnnnn ja niiku iha kriisis ni sit kuuntelin tän biisin:
Ja joo idk it feels weird. You just can't help it.
Nonii tuossakin sanotaan et love is not a choice mut sit joidenkin mielestä se on, mun mielestä se EI oo valinta mut vaikka olis nii i don't care. Then i'm choosin to love them whatever en jaksa yrittää enää, oon done oikeesti.