Oh my good god......
After crying A LOT i can now laugh again. :D mut oikeesti. Itkin jotenki nii paljon taas äsken. Kuinka paljon voi pelkästään seksuaalisuus ihan yleisestikin satuttaa. Joo no liittyy kwangiin, mut siis muutenkin seksuaalisuus. Yall wouldnt believe how much it hurts. Lol ihmiset jotka ei oo koskaan tuntenu näin ja niil on kaikki ihan ok seksuaalisuuden kanssa niin ne ei voi ikin ymmärtää kuinka paljon se voi itkettää ja sattuu. Vaikka ei uskois mut kyl. Häpeä on nimittäin sanoinkuvaamattoman voimakasta. Ja varsinkin just se kun haluut ihmistä joka ei edes tunne sua. Niin sit oot vaan silleen ".... :) I should not think about these things about him:)" kkkk
Mikä viel varmaan lisää sitä oloa niin tällä hetkellä oon koko ajan sillee "pidän itteeni vitu rumana" joten.... Menee aika kausittain tää mut nyt on joku itseviha kausi kyl meneillään. Enkä näytä tällä hetkellä mitenkään erilaiselta vaan se muutos on mun mielessä nimenomaan :D hahahs
Tai no okei, mun vaatteet täl hetkel on maskuliinisemmat ehk ku mitä välil on joten en tiiä jos sen takii pidän itteeni ällöttävän idkkkkkkkk
Vaik mikäs maskuliinisis tytöis on vikana mutta ilmeisesti mul on joku ongelma et nään itteni sillon ällöttävämpänä kuin sit jos pukeudun feminiinisemmin. Makes sense...... Kun tykkään pukeutua näin mutta kun vihaan itseäni koska oon ällöttävä xDDDDDDDDDDDDDDDDDD makes sense.
Muuutta. Ehkä tämäkin juontaa juurensa takasin kouluun 🤷 tai jotain. (Tai tietysti ihan vaan sukupuoliroolit yleensäkin yhteiskunnassa)
Mut anyways ive been crying a lot, eunkwangiin liittyen ja muuhunkin kai mutta niin.
Sitä vaan en ymmärrä että miten voi seksuaalisuus tuntua noin pahalta. Niiku absolutely fucking painful. I can't even understand.
Hmm. Kaikki on oikeasti ihan vitun outoa. Se on ymmärrettävämpää jos itkisin because of my bisexuality but that's not the problem?????? Mun ongelma asian kanssa on enemmänkin just häpeä.. joka ei liity sinänsä biseksuaalisuuteen vaan ihan vaan seksuaalisuuteen, siihen että mulla on edes minkäänlaisia seksuaalisia tunteita ketään kohtaan..... Vai onko se siitä että ne on julkkista/julkkiksii kohtaan (koska myös hui esim). Onko se siit et jos se ei tunne sua ni se ahistaa ja sattuu. Vai onkse yleensäkin vaikka ne ois ketä vaan kohtaan? Vai mikä helvetti siinä nyt niin hävettää xDDDDDDDDD no jaa idk i'm gonna stop writing now otherwise i will just think about it all too much and cry again or sumn