Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Hmmm näköjään tää nyt tuo mieleen kaikkea muutakin siltä ajalta............ Tulee vaa mieleen se eräs vidi...... Voi vittu 😭 ei hyvältä tunnu

Jos katon sen ni varmaa hajoon mut..... :D i'm curious
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
SWEETIE 😭💔 i love you so

:((((((((((((((((((((

"Jagiya don't look at other men, you said you'll only look at me. I will sulk!" 💕☺️

Minä: HAH bitch you said nothing about women 😌😌😌😌✌️ *looks at wheein*


They are all killing me but especially eunkwang. Obviously.

Why can't he fuck me 😭

Ofc i'm afraid but..... I am desiring 🥵
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Oh shieet also miks ...... WHY DO I DESIRE HIM SO OFTEN

this aint so usual in my case aagghh😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
What the heck is THAT idiot doing againnnnnn awwwwss cutie cutie cutie and also when he turns that sexy mode on :////////// i'm ded.

Huoh i didn't think anyone could do this to me so intensely... Help..

Huoh sitä paitsi nyt ku oon kattonu taas matt Fraserii ni se pistää taas hieman lisää kierroksia niin sanotusti koko hommaan kun rupee miettimään esimerkiksi nyt vuotta 2020. Ok i DON'T know, like.. whatever the hell that was, but.. it was so weird koska on vaa jotenki uskomatonta miten ne kaikki ennustukset kävi toteen. Tai siis ei kaikki ainakaan vielä, koska sitä ei oo vielä tapahtunut että oltais yhdessä. Mutta siis koko btob keissi tapahtu jo kummiski. Miten vitus voi olla et se meni niin 😭 ja jos en iha väärin muista ni ihan ku oisin ollu viel sillee et siit tulee pahempi case ku bts ja basically sekin kävi vittu toteen ihan just niin. Tai et näin mielessäni kuinka se tulee olee jotenki iha erityinen niiku iha eri tavalla jotenki ku muut. And LOOK WHAT THE FUCK HAPPENED

ok bro :| mut jos se osa oli kans sellane mikä tulee käymää totee et tullaa olee eunkwangin kaa yhes ni mitä vittua.........

I can't believe lmao


Seriously where the HELL did that information come from. en kai minä nyt sitä voinu tietää pakkohan se oli tulla jostain? I don't freaking know.. :D


Ahahha creepy

Probably the creepiest thing that ever happened to me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Also what are these sexy songs lmaoooooooooooo do u think i can listen to this NOW

just thinking about eunkwang 🙄 a little bit too much

Feels like i'm so disgusting lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Huoh se on kiva ku yrittää miettiä tai kirjottaa jotain mut just sillon joku tulee puhuu sulle jtn nii nyt en enää muista mitä vittua
:D ei se sinänsä haittaa mutta vituttaa vaan vähän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
No. Ei se mitään. Ehkä hyvä vaa etten ajattele liikaa eunkwangia, vaikka ajattelen sitä kyllä joka tapauksessa. Nytkin taisin taas nähä siit unta. Ylläri
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
............


Literally the whole human population: of course it's natural to feel sexual feelings for someone!
Me, a stupid person: hmm... I don't believe it


🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Me: *looks at eunkwangs pic*
Me: don't judge me 😶 *covers her face and feels embarrassed*


🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Seriously what the fuck

???????? XD

whats with the embarrassment id like to know lmaoooooooo


Srsly it gives me anxiety but at the same time its kinda funny
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Love is weird

My stupid mind: don't you mean.... :
Love is weird
Love ain't smart
Love can fix a broken heart
Make it glow in the dark
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Oh my good god......

After crying A LOT i can now laugh again. :D mut oikeesti. Itkin jotenki nii paljon taas äsken. Kuinka paljon voi pelkästään seksuaalisuus ihan yleisestikin satuttaa. Joo no liittyy kwangiin, mut siis muutenkin seksuaalisuus. Yall wouldnt believe how much it hurts. Lol ihmiset jotka ei oo koskaan tuntenu näin ja niil on kaikki ihan ok seksuaalisuuden kanssa niin ne ei voi ikin ymmärtää kuinka paljon se voi itkettää ja sattuu. Vaikka ei uskois mut kyl. Häpeä on nimittäin sanoinkuvaamattoman voimakasta. Ja varsinkin just se kun haluut ihmistä joka ei edes tunne sua. Niin sit oot vaan silleen ".... :) I should not think about these things about him:)" kkkk

Mikä viel varmaan lisää sitä oloa niin tällä hetkellä oon koko ajan sillee "pidän itteeni vitu rumana" joten.... Menee aika kausittain tää mut nyt on joku itseviha kausi kyl meneillään. Enkä näytä tällä hetkellä mitenkään erilaiselta vaan se muutos on mun mielessä nimenomaan :D hahahs

Tai no okei, mun vaatteet täl hetkel on maskuliinisemmat ehk ku mitä välil on joten en tiiä jos sen takii pidän itteeni ällöttävän idkkkkkkkk

Vaik mikäs maskuliinisis tytöis on vikana mutta ilmeisesti mul on joku ongelma et nään itteni sillon ällöttävämpänä kuin sit jos pukeudun feminiinisemmin. Makes sense...... Kun tykkään pukeutua näin mutta kun vihaan itseäni koska oon ällöttävä xDDDDDDDDDDDDDDDDDD makes sense.


Muuutta. Ehkä tämäkin juontaa juurensa takasin kouluun 🤷 tai jotain. (Tai tietysti ihan vaan sukupuoliroolit yleensäkin yhteiskunnassa)

Mut anyways ive been crying a lot, eunkwangiin liittyen ja muuhunkin kai mutta niin.

Sitä vaan en ymmärrä että miten voi seksuaalisuus tuntua noin pahalta. Niiku absolutely fucking painful. I can't even understand.

Hmm. Kaikki on oikeasti ihan vitun outoa. Se on ymmärrettävämpää jos itkisin because of my bisexuality but that's not the problem?????? Mun ongelma asian kanssa on enemmänkin just häpeä.. joka ei liity sinänsä biseksuaalisuuteen vaan ihan vaan seksuaalisuuteen, siihen että mulla on edes minkäänlaisia seksuaalisia tunteita ketään kohtaan..... Vai onko se siitä että ne on julkkista/julkkiksii kohtaan (koska myös hui esim). Onko se siit et jos se ei tunne sua ni se ahistaa ja sattuu. Vai onkse yleensäkin vaikka ne ois ketä vaan kohtaan? Vai mikä helvetti siinä nyt niin hävettää xDDDDDDDDD no jaa idk i'm gonna stop writing now otherwise i will just think about it all too much and cry again or sumn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Wut katoin itteeni peilist äsken ja näytän sittenkin ihan nätiltä täl hetkel. Mieli muuttuu jatkuvasti.......

But i still hate my boobs 😒😒😒😒 hhhhhhhhhhh jos ne ois paljon pienemmät nii ei ois näit kompleksei. Vaikka varmaan sittenkin olis kompleksit.


On vaan niin tyhmän näköstä (ei siis oikeesti mutta tää on taas joku mun ihme epävarmuus) jos pukeutuu maskuliinisesti mut on vitun big chest niiku mmkay 😌 hating my disgusting self again 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Huvittavint on se kuinka mulle sanotaan tyylillä et "jätkät varmaa haluu sua ku sul on noin isot tissit" xDDd oop ehk sen takii ne onki mun kimpussa... Voi vidu xDDDd mut miks must itestäni silti tuntuu et "kuka vittu ny näin rumii tissei haluis katella lmaoooo" sksksksk kompleksit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
"lmaoo who would ever want to see me naked like okay my boobs are so disgusting hehe"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Kompleksit hehehe

Yea i hate my sexuality and i hate my fantasies and i hate the fact that my fantasies are about eunkwang and i hate it and i hate myself and i CRY😔❗
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Hehe i swear i'm cisgender but sometimes i feel like i hate my own gender. But it's probably about this whole chest thing idk. Idk it's embarrassing to be a girl but why the hell tho. XDD idk how come i feel this way

Hmm. There is something embarrassing about my whole fucking gender but idk why. Ehkä se on vaan sitä kun i kinda hate my body mut joskus en kyl vihaa sitä mut joskus näköjään joo.

Idk. Sometimes i imagine scenarios about eunkwang like basically like what if he was just close to me and adored my body skskskkkk then maybe it would help with........ this

And like specifically if he liked my boobs and all that because ya know my gender is embarrassing so maybe that would be less embarrassing then if he liked me 😒😒😒😒😒😒😒😒✌️

Näköjään random jätkien huomio ei siihen oo auttanu hirveesti paitsi ehkä välillä mut nii. Mut ehkä just sillee et jos joku jota kohtaa mä tunnen samoin... Ois silleen omg your body is so beautiful. Then maybe i wouldnt feel so weird about my gender.

But i SWEAR i'm cisgender

Tai ainakin tällä hetkellä tunnistan (tai ainakin its close enough) itteni naiseks mut i just.......... It's so embarrassing. Like i just don't like my female parts idk whyyyyyyyyy

Shut the fuck up this aint gender dysphoria


😂😂😂😂😂😂 It's something else mut jotain outoo en tiiä

Ehkä sisäistettyä misogyniaaaaa

Tai jotain muuta

I'm literally insecure hahhhhshshshsnnn

Tää on kyl oikeesti tosi outoo ku miettii.

Whats with the problems with my womanhood i mean idk mate i have problems with everything


Eikä ainakaan missään nimessä liity millään tavalla seksuaaliseen ahdisteluun xDDDDDDD ei KYL. Ei hiukkaakaan edes



Heheheheeh

This wasnt the thing i needed to write about tho there was something else idk i can't remember

Ooooffffff

Eunkwang is cute

😌❤️ Cutie cutie cutie cutie cutie cutie 😭💔 i'm gon cry again
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Tykkään siitä et kirjotan enemmän englanniks ku suomeks MITEN VITUSSA se voi tarttua noin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Ehhhhhhhhh

EHHHHHH

i don't know

Oof i'm embarrassed

Why do i fantasize about him so often i'm so ashamed hmmhmm jaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Skskskskskkskskkk

My mind every day: omfg eunkwang please touch me 😩 yes 😩


Then when i wake up from that scenario imma be like: 😶😶😶😶😶😶😒 *so ashamed*
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
WAIT

ehkä mä sittenkin oon hitto joku naisen ja agenderin yhdistelmä

Really because idk

Oof

Flashback just sinne syksyyn 2020 ku tein spotify-playlistin teemaan sopivista biiseistä ja laitoin kuvaks demigirl lipun 😔😔✌️✌️✌️✌️✌️ i can't with that time in my life ............. It was the most confusing LMAO i had so many confusing things back then....... Like i don't have them still........... ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Every single one of those confusing things........ They are still in my life........

Like:
- eunkwang (vaikka sillonhan se nyt ei ollu mutta sillon tapahtu ne asiat) ja btob nii ja se kaikki
- sexuality problems
- gender confusion
- die antwoord (no tää ny on läppä sinänsä mutta oli pakko sanoo koska kkkkkkkkkkkkkkk, tai no oikeestaan ei oo ees läppä koska onhan sekin.. a confusing thing)


Yeah i kinda....... Idk

Mutta

Da:sta

Nii.. i can't forget how much i liked it lmao when i first heard ugly boy back then i was like yaaaaaaaa bitch this catchy 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 huoh that time in my life was unreal but like




Niiku i can't forget

That song really hit me and i don't know why


That TIME really hit me and i don't know why XDDDDDDDD

muistan vieläkin kuinka aina katoin a:ta ku se tuli jostai sielt ja sit oli ain sillee "huomenta" ja olin vaa nii säälittävä ja katoin sitä niiku se ois joku komein mies maailmassa ei hyvää päivää

Niiku basically
A: huomenta
My mind: OMG SO CUTEEEEEEEEEEEEE




Help 😂

Ah oon nyt täl hetkel niin vahvasti siellä ajassa et oon melkein kuin en vieläkään tietäis bitubist mitään

Eläydyn niin vahvasti että tuntuu niiku oisin edelleen se versio itestäni joka ei tienny viel paljoo mitää

Ahhhhhahshsshdhdh muistan niin hyvin kun kuuntelin beautiful pain ja niiku sekin teki muhun erittäin syvän vaikutuksen tai niiku honestly i kinda just fell in love with few of those songs

Siis beautiful pain ja only one for me tietenkin
Tai nii ainakin ne

Mut siit huolimatta kuuntelin niitä yllättävän vähän XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ja aina vaan spotifysta, youtubesta en kertaakaan, ainakaan mitä mä nyt muistan eikä historiassakaan näy mitään..... Jos oisin eksyny youtubeen sillon....... Niin oisinko rakastunu eunkwangiin....... Silloin...... Jos esim oisin kattonu jonku only one for me stagen silloin... Snif snif kylläpä herkistää 😭

Se on oikeesti niin ihmeellistä etten tutustunut koko aiheeseen kunnolla kun vasta viime heinäkuussa.... Niinku excuse me xDDDDDD

Hhhhhhhhhhhhhh i'm laughing so much
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Niiku oikeesti itkettää ja naurattaa koska nykyään oon niin tottunu kuuntelee only one for me mut kyl se joskus vieläkin vie takasin siihen aikaaannnn ja tuntuu niiiiiiiiiiiiin epätodelliselt

Niiku muistan täysin kuinka kävelin vittu sitä käytävää ja kuuntelin only one for me mun mielest ja vissii menin sinne ovelle päin

Miten voin elää sen niin vahvasti uudelleeeeennnnnn



Hshshshh can u please stop thinking my mind is running so fast that i can't keep up with it 😌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Aaaaaaaaaaa muistan et aattelin sillon viel tyylii jtn ah ihanaa päästä himaa näin aikasin (koska päästiin normaalii aikasemmin)

Hshhhhhshshshsh miten muistan kaiken i can't

Että sillä lailla sitten






Snnnsnsnsnnsnsnsnsnsnnnnnnnnnnn se koko kotimatka oli niiiiiiinnnnnnnnnnnnnn

Ja jopa ennen sitä kotimatkaa i fucking looked at that fucking forest entrance album cover... Like i remember sitting in the damn classroom. And looking at it. And i looked at that damn grass. (Koska pystyn muistaa sen edelleen ku katon sitä nurmikkoo siin skskkkk) and i felt WEIRD. hahahahahhhhhahaaaaaaaa oikeesti luulin vaa sillo et eunkwang on joku soloist en ees tienny et se on missää ryhmäs actually. I hecking didn't know. How come all of that happened. HOW COME. I remember looking at the damn door and feelin like (feelin like..🎶) "omg why do i feel like that is my man" tai jotaki sinne päin niiku ja joooohhhhhhhh en tienny yhtään ainuttakaan asiaa siitä, ainoastaan vaan sen äänen. Tämä vitun selvä. Sillee "miks must tuntuu et toi on se" niiku hahahhhhaaaaasssssssshsshshshshshdhshsh YOU DIDN'T EVEN KNOW WHAT HE LOOKED LIKE and yet something like that happened oh okay whatever the hell that was??????????


I'm really really scared like ah okay how that happened like really how that happened

Honestly i feel like i felt safety or sumn????????????????? Or some shit???????? Niiku voiks jonku ääni vaa tehdä sillee et you feel safe kinda like coming home or sumn even tho you don't know SQUAT about that person

I'm out i'm out i'm outta here
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
....... Bruh...........


The way i can't live with these thingssssssssssss

Ughhhhhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
After reading that fic i can't watch ANYTHING related to btob pls 😭😂 i can't look at them 🙄🙄🙄🙄🙄😂

But i was just curious

But idk

This happens every time omfg then i'm all like oh i can't look at him anymore as I AM EMBARRASSED 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,604
Reaktioarvo
2,895
Fics always, ALWAYS, ruin everything in me but i was just too curious

Like really i was fine a while ago now i'm like........ Not so fine??
 
Ylös Pohja