Ai hemmettiiiiii
D:::::::::::::::
Apuaaaa en tiedä mikä tossa yhdessä vidissä on pahinta, sen ilme, sen "come here" with his fingers vai sen lanneliikkeet 😶😭 oon DONE. Pls that body 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
PLS 😭😭😭😭😭😭😭😭
HELP ME 😭😭😭😭😭😭
fuck okay i'm totally fine
Just kidding im not
Hahaha
Minä kun en ees tiiä et mikä on vahvempaa, seksuaaliset tuntemukset sitä kohtaa vai sellane emotional longing, just wanting to be close and that hed kiss me gently etc:
Ughhh nimittäin sillon kun aloin nukkumaan niin mä en millään päässy eroon siitä emotional niiku ikävän tunteesta and i almost felt him close to me cause i was just thinking about that. Et sillon se oli niiku törkeen vahvana ja vaa niiku enemmän sellane emotional and gentle and 😭 just sellane et tekee mieli itkeä. Mut sit ku heräsin jokin aika sitten..... Nii ennen ku ees tajusin suurinpiirtein et oon hereillä nii mietin sexual scenarios. En oikeesti ees huomannu yhtäkkiä vaa havahduin siihen et mietin sexual stuff about him. Lol olin ihan puolunessa viel ni ofc en tajunnu mitää. NICE ku nää tulee ennen ku ehtii ees herätä oikeestaa. Hhhshsh aivan järkyttävä uteliaisuus heti ku mietin tyylii milt sen moans kuulostais 😭😶 niiku eihhhh ei tollasia voi ajatella vittu ennen ku ehtii edes herätä täysin................ Mitä vittuaaaaaaaaaaaa
Mut sit seksuaaliset tunteet KAI jotenkin entisestään voimistaa sitä emotionaalista fiilistä myös tai sitä tunnetta ja sitä ikävää. Tai et se jotenkin tekee siit raastavampaa ehk. Kosk sit rupee vaa miettii et oh goshhhhhh niiku et he really has this effect on me like sexually he drives me so crazy BUT he doesnt know it ..... And then you start to think about what he would think and how he would react.... Niiku jos oltais actually in love. Nii miettii vaa kaikkee et miten se reagois siihe kaikkee et kuinka sekasin se saa mut lol D:::::::::: ku en tiiä joskus tämmösten miettimine saa sen tuntuu viel kaukasemmalt... It makes me crave him even more...... And i don't mean sexually but like it makes me crave hearing his voice, just talking to him, just being with him, everything, like his personality is SO 😭 and he feels so safe 😭 please when will i stop missing him lmao
Toi ikävä on kyl jännä kosk välillä mul on NIIN ikävä sitä etten oikeesti varmasti oo ketään toista koskaan ikävöiny niin pahasti (melkein huita ehk yms idk mut ei ihan ehk kuitenkaa) , mut sit välillä mul ei oo ollenkaan ikävä :D ja siis esim syyskuussako se oli ku tuntu et ikävöin sitä koko ajan ja itkin aivan jatkuvasti olin koko ajan vittu siel olkkarin lattialla ja pelkäsin etten koskaan saa sitä ja basically i was like PLS can you feel how i miss you pls FEEL IT (😂) mut sitte nyt en tiiä mikä homma koska viimeks ku oon saanu sen tyyppisen kohtauksen oli oikeest kauan sitten, tai no ei mutta.... Tavallaan. Marraskuussa joskus. Siis se sillon ku olin sillee ei hätää ei hätää joku päivä se viel silittää mua tälleen (ko silitin itteeni siin) joku päivä se viel on mun lähellä. On siit kyl aikaa mut marraskuuta se oli kummiski. Mut okei sen jälkeen on kyl viel ollu se ku itkin sille fluff ficille....... Joten kylhä mä siin ikävöin sitä mut ei se ollu vaa nii paha kohtaus. Et toki oon ikävöiny sitä sen jälkeenkin mut noin pahoja ikävä kohtauksia ei oo mun mielestä tullu ku mitä se oli silloin?? Koska siis vaa itkin sängylläni siin ja tuntu etten pääse ikinä ylös tästä tai jotain. Siis se niiku OIKEESTI sattu ihan ihmeellisel taval. Niiku SATTU. ja öö en nyt oo ihan satavarma mutta mun mielestä se oli kyl ennen sen synttäreit joten on siit hetki aikaa. Oiskohan ollu 14. Marraskuuta.
OOFFFFFF siis ei vittu oikeesti tääki oli jotenki iha vitu outoo kosk katoin tän:
Ja niiku olin kattonu sen ehk joskus 9. Maaliskuuta ja vaikka se nyt vaan vilahtaa nopeesti tossa mut SILTI ICONIC XDDDDDDDDDDDDD siis oikeest aloin taas hiukan hyperventiloimaa ku näin sen kohan :DDDDDDDDDDDD jotenki shokeeras vaan vähän. Eli olin siis tossakin nähny sen mutta enpä varmaan hirveesti kiinnittänyt huomiota xDDDdDF
Ja muutenki, miten voi tulla tämmöne fiilis vaa jostai tommosest 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ja muutenki, miks sen pitää olla jopa videoissa jotka ei liity siihe mitenkään niiku bi tiktoks OKAY MATE really you're everywhere
Siitä puheen ollen, my bisexuality really doesnt feel like bisexuality even though it is. Mut se just kun vaik kuolaan esim cl ja dahyun ja tällee mut enhän mä nyt ketään kuolaa niin pahasti ku eunkwangii joten ehh i feel straight but........ Still not straight????? XDDD L M A O okay
Just proves that we are in fact confused
Tai no ei oikeestaan, mut mä henkilökohtaisesti oon XDDD mut oon confused ihan kaikesta joten ei siinä sen kummempaa
Of course i'm still bisexual it just kinda feels really straight because of eunkwang LMAO HELP XD
Straight as a ruler 😏
Hehehehe
I just like men so much help
No, i like this one man so much help
Ooooooooo help me
Really why do i have these moments where i go like "he's so pretty, he's so cute ughhhhhhhhhhhhhh he's so feminine yet so masculine aaaaaaaaa and his voice because when it's kinda low sometimes it's like aaaaaaaaa 🥵🥵🥵 but when he laughs and it gets high lmao it's soooooo PLS HELP ME I WANNA KISS HIM ALL OVER"
xddddddddddddd
I love his voice it's so 😭 it just makes me want to be close to him 😔😔😔😔