Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Ei luoja se yuto ficci...... PLEASE

it was the MOST disgusting xDD but hot as hell 😭 niinku do i actually want that to happen in real life??????????? Yes but also i'm scared so ummmmmm????? Idk??????

Like do you know how much i want to touch that man

Niiku edes koskettaa.

And do you know much i want him inside me 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
Mä en sitten sanonu tota

See what u doing to me YOU bitches D:

Like i literally-

PLEASE

although do i feel dysphoria atm

Koska toi "do you know how much i want him inside me" sai mut miettimään hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm idk if it's dysphoria mutta oudolta tuntuu. I have a nonbinary vibe right now 🤧 i aint no girl lmao. No ei okei kyl must tuntuu tai emt tuntuu vaa oudolta. Siis ei tässä muuten yhtään mitään mutta kun ajatus siitä skenaariosta (🙄🙄🙄🙄🙄🙄) on vaa jotenkin..... Outo? Epämiellyttävä?????????? Vieraan tuntuinen???????????????????????? Like why do i have these female parts????????????????????? What?¿¿

Very cis of me to say this 😭😭😭😭😭😭 BITCH I REALLY THOUGHT I WAS CIS😭 No not again miten mä voin olla tämmönen yhtäkkiä.

Siis muuten uskoisinkin varmasti että oon cisgender MUTTA KUN jos oon sillee "why do i have these female parts" nii mitä vittua se nyt on olevinaan

What the actual?

WHAT THE ACTUAL.

MÄ OIKEESTI luulin et oon cisgender.

Mitä nyt taas.

Tai en mä tiedä mistä tää johtuu ehkä tää ei sittenkään oo mitään. Tuntuu vaan oudolta.

Please 😂 if i'm nonbinary i can't

Kuinka paljon....... Murheita..... Voi olla... Samaan aikaan......

Huoh vannon että oon tyttö tää on vaa jotai mut tuskin dysforiaa kuitenkaan. Ei saatana ei tätä.

No this aint it

Mutta hitot siitä i'm a girl and i don't careeeeeee

but like

Do i want him or nah

(Talking about yuto here)

cause i do want him but the thought is so scaryyyyyyy but so hot

Wjdhdjdjdjdkk


Why are these men. Doing. This . To. Me.

OML eunkwang is so hot like um PIN ME AGAINST THE WALL baby 😭😭😭😭😭

PIN ME AGAINST THE WALL pls ahahaaaaa

Nope I'M NOT OKAY

Not. Okay.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
I'M SO TIRED OF LOVE SONGS TIRED OF LOVE SONGS TIRED OF LOVE SONGS TIRED OF LOVE
JUST WANNA GO HOME WANNA GO HOME WANNA GO HOME OH


YEs so tired of love

Yyyyyyyyyyyyyyy

My man 😭

nyt mul soi päässä toi ummmmmm the angel who lost wings vai mikä se nyt sitten onkaan 🙃


*Screaming noises*
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
En oo oikeesti pitkään aikaa kuullu tota hiton biisiä siis tuo i'm so tireddddddddddddddddddd

Mitä vittua 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 se oli aikoinaan timppa biisiiiiiiiiii

Nyt se on eunkwangin listalla

En voi hengittää 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Nights get longer and colder
I'm down, begging to hold ya
On my own and I feel like
Hell is living without you

Kuinka usein mä oikeesti kuuntelen tota biisua.........

I can't take another nighttttttttttt 😭

😭😭😭😭😭😭😭🤦

jos olisin edes yli yutosta ja huista........ Mut mä en oo.... Ollenkaan...........

why is god punishing me


Kiukuttelen 😑😭🤧 pyäää i am so miserable (at best)

I DON'T UNDERSTAND i keep thinking of my kwangie 24/7 BUT THEN THERES YUTO WHO IS MY MAN FOR REAL I DON'T UNDERSTAND

BUT MY EUNKWANGIE

BUT MY HUI

BUT HOW ABOUT SUBSUB 🤦

WHAT ARE YOU DOING 😭😭😭😭😭 I can't stop remembering these things

I can't stop remembering my dreams

Khhhhhhhhhhh i can't

Also: miks en löydä nyt sitä my table my chair jutskaa mistään 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 it was cute,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Also eunkwangies laugh was cute in that "my word.... Make!" Clip 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩

What are you doing 😭😭😭😭😭😭😭😭💔 i'm forever brokenhearted

I repeat: i'm forever brokenhearted

BROKENHEARTED

Because

BECAUSE OF SEO EUNKWANG

So nope i can't anymore 🙄 mutta vieläkään en sitä ymmärrä että miksi se on niin tutun oloinen ja miksi mulla on niin sellainen tunne niinkun tää olis ollu aina näin. Tai ehkä ei aina näin mutta jotenkin jotain sellasta?????????????????? Täs on jotain niin hämärää tai sitten mulla vaan sekoaa pää eikä sen kummempaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Oikeesti mun mielestä muutenki siitä lähtien ku katoin i'll be your man mv:n niin oon ollu melkein sata prosenttia varma siitä että olin nähny sen aikasemminkin joskus????????????????????????

Oikeesti mistä vetoo. Mut sit kuitenkaa siin ei oo sitä merkkiä et olisin kattonu sen aikasemmin?? Tai siis ei ollu kai silloin. plus en muista kirkkaasti että olisin nähnyt sen vaa mul on sellanen TODELLA hämyinen mielikuva siitä että täs on jotain todella tuttua niinku todella freaky,,,,,,,,,,,, (wait or is creepy the right word lmao)

Oikeasti oon varma että täs on jotain omituista siis joko oon sit vaa nähny sen aikasemmin tai sit se muistuttaa mua jostain toisesta minkä oon nähny tai jotakin idk.

Mut miks wow on myös niin asdffjfkdkdkfkk oikeasti mä en ymmärrä miks tää tuntuu tältä. Yhtä creepy tunne ku se uni huista.............

Siis mä oikeesti tai niiku melkein tuntuu jopa siltä että oisin tykännyt siitä joskus aiemmin ja jotain sellasta. Mut ei kai se voi olla niin tai siis häh.

Voiko se sit johtua siit ku näin sen wown sillon aikasemmin........ Niin oonko sit tyylii kattonu eunkwangii siin (tietämättä siitä yhtään mitään ofc) ja ollu jotenki sillee et lol hes cute????? En kyllä taida muistaa mitään semmosta, nii kelasin etten ajatellu kenestäkää niistä yhtään mitään silloin vielä????????? Mutta en tiedä????????????

Siis tää on mystistä. Niin mystistä.

Flashback siihen yöhön kun makasin hereillä tuntikausia (i think) ja mietin muun muassa eunkwangia ja olin TÄYSIN confused myös tän saman asian takii siis olin täysin vakuuttunut siitä että oon tyyliin jotenki tienny sen aikasemmin tai jotain tai niiku yritin vaa ymmärtää et mist se tunne voi johtuu. Ja kävin muutenki mielessäni läpi kaikkea tätä mitä tapahtui ja se tuntu silt niiku oisin kokenu tän saman asian about tuhat kertaa jo. Siis joo rakastumisen oonki kokenu monta kertaa mut en tätä tismalleen samaa asiaa. Mut se tuntuu siltä. En osaa selittää mut silleen joooooo ihan miten vaan :D mutta......... Jotain niin tutun oloista tossa miehessä kyllä on. En tiedä.

Pelottaa se vitun i'll be your man mv koska se tunne on sen verran outo siis oon aivan varma et oon jollain tasolla kokenu sen aiemmin.


Pelottaa ehk vielä enemmän se kuinka luin sillon niitä kommentteja feelin like mv:ssä ....... Ja mulle oli jo aikasemmin jääny vahva fiilis siitä yhdestä kommentista missä puhuttiin btobist. Luoja se oli outoo mä käytännössä näin silmissäni silloin kuinka tää asia tapahtuu. En siis silleen tarkasti mutta jotenkin mä vaan näin sen että tuun liittyy tuohon fandomiin :DDD JA vielä hassumpaa on tosiaan se että silloin 2020 kun oli tää l juttu ja sen soittolista niin kun laitoin sinne btob biisuja niin arvasin että tää käy joskus. pystyn vieläkin muistamaan sen, en salee tienny mitään mistään mutta tän mä vaan jotenkin arvasin.

Oisko mahdollista et oisin silloin nähny sen i'll be your man mut et se ei vaa jostai syystä näyttäny et oisin kattonu sen aiemmin??????? D:::::: idk CREEPY
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Omg taas ivy pitkästä aikaa 😭

Snsnsn

Ja this is me trying 💀

Lmao i'm just thinkin bout my silverlight don't mind me 😭

Kuka ois uskonut että näin vielä käy.

Sitä paitsi en edelleenkään ymmärrä miten se voi olla niin tutun oloinen. Vannon 😭 jotain hämmentäväääääääää tässä on.

Also miksi kuuntelen cardigan.

Mut onneks ei ainakaan vielä exile.....

Wait no. These reminds me........ Of Timppa 😩 and even hessu 🤦🤦🤦🤦 and even tõnu 🤦🤦🤦🤦

Also changsub DOES remind me... Of tõnu.... Don't ask 😭😭 what the 😭

Emt miks mut i bet you think about me muistuttaa mua empusta........ 😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌

Oml spring snow mainittu 💀💀💀💀💀💀 hehehe

Eiiiiiii saatana en jaksa tätä biisiä.

Miks ihmiset on niin vitun tyhmiä. Tai ainakin kaikki sellaset ihmiset jotka rakastuu ikinä kehenkään eli suurin osa. Helvetin tyhmää sellanen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
MÄ TIESIN! MÄ. TIESIN. OML HOW IS THIS POSSIBLE XDDDDDD

Tässähän se i'll be your man oli:

Voi vittu :DDDDDDDDDDDDDD miten voin muistaa oml

Se ei siis ollukaan mikään olematon muisto 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩 vaa olin oikeest nähny sen 😂😂😂😭😭😭😭😭 what
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Mutta miks en löydä sitä My table my chair juttua mistään 😭😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
HHHHHHHHH

Minä nyt kun oon oikeesti tajunnu et ketkä on neljä elämäni miestä:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
:]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

how much i want to watch that vid of yuto playing guitar 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 or was it bass lmao

Can i just NOT LOVE THEM. Lmao i know this shit aint going anywhere ever

Siis silleen vaan että............. When u know it u know it. Kun se kolahtaa se kolahtaa ja se kolahtaa enemmän ku joku random .... Joku random ihastus joka on vaa ihastus muiden joukossa. Esimerkiks dubu on mun mielestä sellanen ollu aina et se on tavallaan ihastus muiden joukossa vaikka se omalla tavallaan on ollukin suht merkittävä. Mut se taso on ihan eri. On ihan kokonaan oma tasonsa tämmösille huille ja yutoille ja eunkwangeille jne. My ults lmao. No actually they are my ults 😭 kaikista kpop idoleista noi kolme on ne joihin oon ollu eniten rakastunu.... Hmm + hobi? Idk. Ja no taeil on myös paha. Ja ten. Okei en tiiä :D ei ten kyl silti ehk iha samaa tasoa oo. Joten voisiko sanoa että mun ult groups on: pentagon, btob, bts, block b? Tai ainakin niistä on ne tyypit jotka on ollu isoimpii juttui i think.


Hmm. Ja sit kun oikeesti tämmösiä keissejä tapahtuu niin tajuu sen kuinka "mitättömiä" kaikki muut ihastukset on. Ok no ei mitättömiä kyllä sinänsä mutta onhan se taso ihan eri. Jos vertaa vaikka eunkwangii melkee kehen tahansa niiku esim johonki vaik sugaan niin eeeeiiiih :DD ei mitään järkee kuinka paljon vahvemmat mun tunteet on mun rakasta kohtaan. Tai vaikka vertais ees teniin tai vaikka hanseen, joita molempia pidän todella pahoina keisseinä kuitenkin niin bro i just can't say anything except that i love my man forever and ever. Et tää on se taso mikä tää ny on 😭😭😭😭😭😭😭 hupssss

En ikinä pääse yli siitä "hello melories" 😭😭😭😭😭😭😭😭 my love forever and ever and ever and ever and ever
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Oikeesti muistan kuinka se tuntu ihan sairaan vahvalta sillon ku aloin rakastuu hanseen ja se OLIKIN mut ei se silti oo niin vahvaa ku eunkwangie taikka hui tai yutoda. Toi trio on sellanen jota kenenkään on kyl vaikee päihittää. Hobi ja taeil ehkä tulee sit heti siin niide perässä. I think. Ehkä hanse emt. Emtttttt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Mitä vittuaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Rakastan tota miestä rakastan sen ääntä rakastan aina ja ikuisesti ja rakastan ja rakastan jne

En tiedä miks mut rakastan back in the day lmao why tho

Kinda rakastan kaikkia sen biisejä vähintäänkin siks et sen ääni on maailman ihanin ja sulosin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Although se on myönnettävä että love again on ehkä kaikista sen soolobiiseistä eniten sellanen freaking haunting tai jotenkin en ees muista kunnol sen melodiaa täl hetkellä mut.. se on vaa ihan älyttömän kaunis biisi. Aina kun kuuntelen sitä ni oon vaa iha sillee "🥺🥺🥺🥺🥺"

PLEASE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
My man 😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️

How to live
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
OIKEESTI HOW TO LIVE 😭😭😭😭😭😭

nyt soi: i'm so tired (jälleen)

Mut siis tää menee mielenkiintoiseks koska MITÄ VITTUA opin vihdoin kirjottaa tolla korealaisella näppäimistöllä........ Yes very international 😩 siis koska eka en tajunnu miten sillä kirjotetaaaaaaa lmao.

Mut ainut minkä osaan kirjottaa: 서은관 (seo eunkwang)
Jos se nyt oli noin 😌 i think???????? Lmao.

Eihän siinä muuten mitään mutta on vaan niin ihmeellistä viimein tajuta miten tota näppäimistöä käytetään XDDDDDD viimeks olin niin hukassa kun yritin ettii jotain biisua olikse hong seasonsin takii lmaoooo. Mut jestas noi merkit pitääki rakentaa tolleen pala kerrallaan mitä vittua xd kinda interesting tho.




Pls you SHOULD NEVER fall in love with a foreigner 🤦🤦🤦🤦 dONT. It's horrible.

Also: nothing feels like home..... You're a thousand miles away......... 🙃🎶



Snif snif rakastan tätä biisiiäääääää (siis en tota äskeistä vaan 365)

Lmao tänki biisin löysin niin ihmeellisesti ja se on kummaa miten jostai biisist tulee nii tärkee ja sit oot löytäny sen jotai iha ihme reittejä pitkin 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 niiku imagine jos en ois koskaan tehny niitä mitättömän pieniä asioita eli alkanu vaa kuuntelee spotifys jotai random listaa en ois ikinä kuullu tätä vitun biisiäää hahahaahha ja nykyään se on niin vitun tärkee biisi ja liittyy ainakin eunkwangieeen :D imagine if i never found it. Oikeesti. Miten kaikki siis koko elämä ja koko tulevaisuud voi muutenki vaa niiku muuttua sekunnissa siis sillee mitähhhh 😭😭😭😭😭😭😭 hating this.

PLEASE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Ja miten mul voi olla muistoja joita mulla ei oikeesti oo. Oikeesti tuntuu niiku oisin tienny ton miehen ennen ku tiesin sitä oikeesti. Mitä VITTUA XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Huutis saatoin kirjottaa sen väärin se onki: 서은광 please lmao

Mun aivot ku yritän kirjottaa: 😵😵😵😵

HUUTIS

oikeesti en kykene hahahsssss

Kuuntelen: btob - yes i am. 😭

Why do i even 😭

NOOOOOOOOOO

kuuntelen: Lewis capaldi - hold me while you wait 😌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Mhm

Who is the love of my life and why is it seo eunkwang?🤔

Toisaalta hui. Toisaalta yuto. Hmm.

Ja miten määritellään et ketkä on oikeesti isoja rakkauksia ja ketkä ei. Hm.

Mutta joo. Yh. Miksi henryn it's you on niin vitun tärkee biisi nykyään 😭😭😭😭😭😭 nyt ton tyypin myötä. Aikoinaan se oli ehkä jopa timppaan liittyvä biisi mutta.... Nii no. Nii. Sit toi tuli mun elämääni.

En oikeesti tiedä miten selviin tästä. Oon niin tolkuttoman rakastunu. Ja noihi kolmeen nyt vähintäänkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
En tiiä miks tääki on nykyää eunkwangie biisi 🙃 huoh kaikki

Mut oikeesti tääkin on nii tärkee

En voi uskoa et en ikinä saa olla mun rakkaani kanssa.

Ei saatana koht täl listal tulee missing you ja oon kuunnellut sen niin puhki että en jaksa yhtään lmao xdddddddd niiku fr.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Ei saatana missing you tuli heti seuraavana ku kirjotin ton :-------D en yllättynyt edes
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
On niin outoo muistella niitä aikoja kun tilanne ei vielä ollu tää ja kuuntelin tota. Tai siis. Oon varma et oon kuunnellut sitä vaikka en löytänytkään sitä viel miltää mun soittolistalt. Mut oon varma et oon kuunnellu sitä lmao.

On oikeasti niin outoa. Miten tilanne voi olla tää.

Ja miks tää tuntu heti niin perus jutult jotenki. Tuntu et olin vaa sillee ah, sure, this thing. Ihan niinku oisin heti tienny jo kaiken. Tai ku se tuntu niin ..... Oikeelta? Tai sellaselt normi setiltä. Se oli jotenki niin itsestään selvää heti että asia on näin eikä sitä voi muuttaa ikinä mihinkään. Hetken aikaa alussa välillä epäilin että oonko sittenkään ihastunu siihen mut sit aina olin sekunnin pääst tyylii sillee juu tämä on selvä asia 🥺😂 en tiiä tuntuu etten oo ikinä rakastunu kehenkään noin salamana ku eunkwangieeen :D yutoon en ainakaan rakastunu yhtä salamana. Tai no siis. Se gotoe juttu niin kyllä mä sillon heti olin sillee "rakastan" kinda mut en kyl samal intensiteetil. Niiku en heti. Tää eunkwang case alkoi HETI sellasel intensiteetil et vittu oksat pois saatana. Yuto oli eka enemmän sillee juu rakastan mut en mä HAJONNU tällee siitä heti. Vasta vähän myöhemmin olin sillee voi vittu yutoooooooooodjdjdjdkdkfkfk 🤔 mut ensimmäisenä vitun päivänä olin eunkwangist silleee joo mä tiedän et toi on yks pahimmista. Niin se vaa meni ja that's the TRUTH xDDDDD

WHY 😂😭 my god it's like....... Everything was meant to happen 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Rakastan kyllä yutoo niin paljon että ei pääse mihinkään siitä lmaoooooo stop this
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Mut oikeesti se on jääny ikuisesti mun muistiin ei saatana 😭😭😭😭😭 kaikki se mitä tapahtui. Ei hele. Olin vaa niin saatanan sekasin heti siitä 😭😭😭😭 en tiiä miten 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ei vittu pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Cause i'm off my face in love with you

En enää kestä tätä biisiä
 
Ylös Pohja