Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja nyt vaihtu yks biisi joka sopii tilanteeseen hieman.. voi hitto... Kinda
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Had to have high, high hopes for a living
Didn't know how but I always had a feeling
I was gonna be that one in a million
Always had high, high hopes


Tietty toi biisi tarkottaa varmaan niiku iha uraa ja tälleen mut damn tuntuu et se hyökkäs mua kohtaan tho.

Siis oikeest koko homma on liian outoa ollakseen totta mut silti emt en voi uskoa että se ois muka asia joka tulis käymään toteen? En voi missään nimessä uskoa sitä xD enkä voinu sillonkaa. Olin tyylii et joojoo älä naurata varmaa mä jonku julkkiksen kaa tuun olee. Mistä hitosta se ajatus edes tuli? Tulikse mun omasta päästä ja jos niin MIKS? mistä VITUSTA se oikeen tuli :DDD en voi ymmärtää. Ku en kertakaikkiaan tiiä. Muistan vaa et katoin sitä yhtä roskista siin ja mietin et se tyyppi on se jost mun PITÄS tykätä. En ymmärrä mistä se ajatus tuli? Ja mun ei tarvinnu ku kuulla se pikku snippet siitä biisist ja tunsin et tää on se jost mun pitää tykätä. Tää on se oikee. Eli kuulin sen ääntä pienen hetken enkä tienny milt se näyttää. En tienny vittuakaan siitä.

Ja SILTI tätä varsinaista asiaa ei tapahtunut kun vasta nytten????? En silti mun mielestä googlettanu sitä kertaakaan silloin. Eli olin sillee "tää on se oikee" mutta en rakastunu silloin siihen niin, että olisin edes ollu utelias ja halunnut tietää siit enemmän????? :D mitä vittua xDDDDDDDDDD sen sijaan unohin sen tehokkaasti ja olin vaa basically silleen THIS MEANS NOTHING XDDDDDDDD


Siis mun pää ei vaa voi ymmärtää xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
XD miten oon voinu aatella et tää on se oikee mutta en kuitenkaan oo sillä tavalla rakastunu siihen et oisin alkanu edes kattoo siit mitää tai mitää semmost.. mitä vittua..........

Siis eihä tää oo ees mahollist.

Ja mä voisin ehkä jopa kuitata kaiken sattumana jos niitä molempia asioita ei ois tapahtunut. Eli niiden btob biisien kohalla ja sen soolobiisin kohalla. Koska en tosiaan osannu yhistää niit vaa luulin et eunkwang on joku soolotyyppi vaa. Ja molemmista tuli ne iha vitu random fiilikset. Niin eipä siinä. Hahahahaha huvittavaa että ne tapahtu samaan aikaan ja en tienny et se on btob:ssä ja olin vaa sillee hmm must tuntuu et tuun ihastuu johonki tost bändist tho.... Ja sit vissii hetkee myöhemmin katon sitä forest entrancen vitu kansikuvaa.... Ja kuuntelen sitä snipettii tai jtn.... Ja oon sillee hmm must tuntuu et that should be the one for me or something....... :DD tietämättä et kyse oli täysin samasta keissistä............ Mitä vittua SE kertoo asiasta? :DDDDDDDDDDDDD itsehän en enää ainakaan tiedä.. mutta eipä sattumalta vissiin kuulosta.. miten mulle ois voinu tulla SATTUMALTA kaikkien niiden biisien kohalla se fiilis, ja sit minkää muiden biisien kohalla siinä EI tullu sitä (esim ZEA)


KYSYN VAAN :D

Sattumaa se vois olla sitten ehk jos se fiilis ois tullu pelkästään siitä soolobiisistä tai pelkästään btob biiseistä. Mut molemmista? Jos se ois ollu vaa jtn mun omaa kuvittelua..... Niin ehk sit oisin vaa kokenu pelkästään sen toisen niist fiiliksist enkä molempien kohal. Koska en voinu tietää et niil on mitää yhteyttä. Niin pakkohan se on olla joku oikee intuitio hommeli koska siitä huolimatta etten tietoisesti tienny niillä olevan mitään yhteyttä niin ne fiilikset tuli molemmista vastoin mitään logiikkaa???? I mean?????? Whats coincidence about this???????




At this point do i even want to know..... Ihan jännä juttu joo mutta alkaa creeppaa ja kunnolla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okei okei mark my words: täs on jotain outoa KOSKA mikä on muuten chance siihen että oisin sillon ajatellut eunkwangista juuri että toi on se oikee, kun en tiennyt siitä YHTÄÄN MITÄÄN. ja sitten hieman myöhemmin rakastun siihen täysin randomisti ja ajattelen SAMANTIEN taas että toi on se oikee. Niiku tuntu NIIN vahvasti siltä heti.

Mark my words oikeesti, ei tää ihan normaalilta tunnu imo 😭😭😭😭😭

Mutta silti ihmettelen että miten se muka olis edes mahdollista. Kun ei kovin todennäköiseltä tunnu niinkun ei tuntunu sillonkaan mutta silti mulla oli se itsepintainen tunne siit et se asia ois niin mutta idk.


Oon lähes satavarma et tullaan olee yhes vaik mitää logiikkaa siin ei noin niiku muuten oo 😭 sitä paitsi se haluu lapsii ja mä EN. Kai. En. Kai??

Noh, oli miten oli.


And don't get me started on that fucking akmu song 😭 kuuntelin vaa sen taas viime yönä ja tuntu edelleenkin niin maagiselt jokseenkin :D hehehe.

Honestly do i care? No. But do i love him? Yes. But like whatever the hell all of that is.


Ainii näin siit untaki taas D: tai oon melko varma et se oli siin? En kyllä osaa selittää siit mitään mut olihan se taas aika ihanaa D: mut sit en oo taas varma ku taisin heräillä siinä niin en tiedä et oliks osa siit sitä unta vai sitä kun heräsin ja jos ajattelin valveilla jotain siit. Mut kummiski oli ihan sairaan todentuntusta taas. Ku siin jossaki vaihees ku heräsin niin tuntu ihan vitun oudolta ja mietin sitä vaa nii vahvasti ja olin melkeen silleen et tuntu et kaikki ois totta. Ah tuntu jotenki nii onnelliselta taas. Emt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oh fuck i'm screwed 😂

Cause i'm so in love with him 🤦🏻‍♀️ i don't even understand how and why???
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oop i feel like a pervert again but really i-

No joo ehkä en selitä mitään cause it's disrespectful xd i don't want to be that pervert 😭😂 but yea he's sexy i guess cause i'm too enthusiastic about his body parts 😒
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
OH OKAY

tunnen taas sekä ällötystä että halua samaan aikaan. Like i'm desiring him but i'm repulsed because sex but yea i still desire him.

Onks tää siis sex ambivalent juu ilmeisesti

Koska niiku...........

I hate sex. And i love sex. :D tai no siis, being a virgin i can only imagine it but like u know. I hate the thought of sex and i love the thought of sex. So theres that. :Ddddd

Like really i desire 💀 but.... I feel like throwin up lmao. Funny.




I mean it's just ..... Amusing?






You know what else is amusing -.-

Kuuntelen piilotan mun kyyneleet PITKÄSTÄ AIKAA ja tää tuntuu ihan epätodelliselta koska aivan automaatiolla tulee mielee timo :] ku kuulen tän biisin en voi olla ajattelematta sitä hahahhhhs

Kuka hitto keksi sen et ihminen voi rakastaa romanttisesti vaa yhtä nimittäin täs nyt on ihan selvä todiste siitä että mulla ainakin on vahvoja tunteita vähintään...... Timppaa, kwangia, eunhyukii, yutoo ja huita kohtaan?? So whatever the hell that is???? Niin miks pitää yrittää olla silleen et eiku yks on vaa ☺️ ei voi vittu mitää, case on tää ja se on sitä :D mitkään tunteet ketään toista kohtaan ei poista mun tunteita eunkwangii kohtaa, ei ikinä vois poistaa. Mut samalla tavalla mun tunteet eunkwangia kohtaa ei voi poistaa sitä mitä tunnen timppaa tai huita tai yutoo tai eunhyukii kohtaan, näköjään??? Kaikki ne on toisistaan riippumatta ja nii. It just is what it is 😒 en kai minä sille mitään voi enkä halua edes että mun tarvii yrittää tukahduttaa niitä. Pfffft.

Ei vittu nää KAIKKI KEISSIT on kestänyt kyllä kauan.
Timppa: ainakin joulukuusta 2020 alkaen, riippuu vähän miten lasketaan mutta ainakin sieltä.
Eunkwang: ainakin viime heinäkuusta alkaen mutta tämäkin hankala määritellä :D
Hui: viime maaliskuusta lähtien ainakin, mutta siinäkin oli joku sellai mitä oli tapahtunut aiemmin.
Yuto: sama ku hui.
Eunhyuk: ainakin viime huhtikuusta alkaen.




Tuntuu et kaikki on kestänyt jo törkeen kauan :D

Haloo :Dddd ei naurata toki yhtään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Minä muistan sinut
Kaikki sinusta muistuttaa


YAS SPOT ON 🤔 Siinä teille 😔😔😔😔✌️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ainii voi helvetin perkeles ku oli tarkotus katsoo eräs btob vidi kosk nostalgia idk mut tuli mielee yks timppa vidi mieleen äsken oh Shieeeetttttttt 😭😭😭😭😭😭😭 how can i ever even understand


Ja miks tekee mieli kattoo myös be mv 😭😭😭😭😭 not you eunhyuk why you always WHY

Eunhyukkieee😭😔🥰

Huoh these bitches be torturing me

Vitun eunhyuk


Olin just hetki sitten silleen MÄ OON MUUTE OIKEEST yli siit

But it was just a lie i guess

Ja turha kuvitella että olisin yli taestakaan joten sekin vielä tähän näin lisäks mmhm kyllähän tämä elämä vituttaa jälleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
XDDDDDDDDDD silti kenestäkään en oo vaan sexually yhtä curious ku eunkwangista se on kyl omituist 🤔🤔🤔😳 en osaa sanoa mistähän sekin johtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
XD skskskskskkkkkkk

Onko järkee vai ei 🌚

Niiku missään xDDDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oh OKAY tää yks biisi toi mieleen sen yhen pentagon vidin joten kai mä sit senki katon koht

Uhhhhhhshdjekekdkdkkd yuto ja hui on nii söpöi siin wäwääää (yllätys)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Huvittavaa on kans se nyt ku puhutaa eunkwangista ja eunhyukista niin ku both had blonde eras niin ku katoin kuvaa hyukist when he was blonde nii katoin nopee eka et se oli kwang ahahahaahhhhhahshsbsjdjfklfrl help

Yalls make me lose my mind
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No näinpä! Mysteerit ratkeaa:

Nimittäin historiani mukaan oon kattonu ton vidin 14.7.2020. hah niin toi voi olla se syy miks irresistible lips kuulostaa tutult ja miks just toi kohta siin mv:ssä näytti niin tutulta :D ja sit kans wow niin jos oon tossa kohtaa jo kuullu sen ekaa kertaa (ellen aikasemmin) niin ehkä siks sitten. + Sitten se että se on varmaan myös syy sille miks sillon jossai vaihees (heinäkuus?) Mietin koko yön (vähän liiottelua tässä ehk) että miten se koko homma voi olla niin tutun olonen niin toi ja sit tietty ku sillon maaliskuussa? Katoin sen mv:n mutta tosiaa siit en vieläkään muista et keskityinkö kattoo sitä ees. Et jos en sillon varsinaisesti kattonu sitä mut tos ainaki katoin varmaan niin ehk siks se näytti tutult. Noniin, mysteerit ratkeaa niin saatanasti.

Myös insane :| en kyl tiiä höpisinkö siit koskaa samaa no varmaan ainakin se että se kuulostaa kyl tutult mut en tiiä olinks siit mv:st sillee aa se näyttää tutult. Mut joka tapauksessa, tässä ny maholliset syy kaikelle.

Mutta yks mysteeri ei ratkennu viel eli lover boy 🤔 se kuulostaa nimittäin niin törkeen tutult kans et huuhhhh oon varma et senki oon kuullu joskus aiemmin. Tai en oo varma mutta jotenki vaan hngnfkekfk. Noniin. Mutta. Ja siis kun täs mietin äsken et mikähän on ensimmäinen btob biisi minkä oon koskaan kuullu? Niin ensimmäinen nyt jonka tiedän ja muistan on irresistible lips koska tuossahan se ekana tulee. Ennen sitä en muista mitään mutta voi olla että oon kuullu joskus aiemminkin jotain. Mutta tuo nyt on eka jonka muistan. Koska aattelin et hmm onks beautiful pain sit ensimmäinen btob biisi sillon lokakuus 2020. Mut ei ku irresistible lips 🥺🥺🥺

🥺🥺❤️❤️❤️❤️❤️ H o n e y. Mut en kyl tiiä mitähän sillon oon siit aatellu en varmaan mitään tai en muista kyl:D


Okei mutta jännää oikeasti miten vuodet vierii ja muistat kaikkii asioita ja sitten yhtäkkiä huomaat että nyt asiat on näin ja hommat lähti niin sanotusti käsistä????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja oikeesti ajatella et toi on heinäkuus 2020 kuitenkin joten hyvinki ennen sitä lokakuuta 😭😭✌️ mut ei se sitä tarkoita et oisin välttämättä hirveesti kiinnittänyt huomiota tossa kohtaa siihen tai kehenkään, mut joo muistelisin kyl et sillon lokakuus ku tapahtu tää keissi nii aattelin sillon kyl jtn et oon kuullu kyl siit. Eli siis kyl mä jotain muistin sillonki aiemmasta mutta en siis tietenkään mitään sen kummempaa ja en sillon siis toki tienny tai muistanu miltä kukaan niistä näyttää, joo no tossahan mä olin ne aiemmin nähny mutta en nyt tietenkään hemmetissäkään sen verran kiinnittänyt huomiota et oisin jotai muistanu siit sillo myöhemmin xd

Ah kamalaa.

Palaset loksahtelee kohillee mutta ei saatana silti. Ja siis on tässä edelleen liikaa vitun mystisiä asioita. Niinku yleensäkin se et miten oon voinu pelkän äänen perusteella sillon olla sillee "lol toi on se oikee and why do i feel like were gonna date" ja niinku vaikka kuinka kyseenalaistin sitä ja mietin logiikalla et hei ei nyt todellakaan kuulosta todennäköiseltä. Niin silti se tunne oli vaa nii itsepintainen lolllllll. Siis ihan oikeesti outoa.

Mutta ei sillä että eunkwang nyt olis ainut outo asia mun elämässäni kyl täs vaiheessa alkaa tuntua et kaikki muutki on iha vittu samaa luokkaa :D tai no siis tavallaan. Mut onhan toi kyl toisaalta next level mystistä settiä :[
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ah INHOON tätä kun joku yrittää rikkoo mun suunnitelmat esim äiti oli silleen "sä voisit tehdä lumityöt" nii ei helvetti en voi muuttaa mun suunnitelmia tolleen. Se ei oo se lumityöt itessää mikä vituttaa vaan se että mun pään sisään ja suunnitelmiin yritetään yhtäkkiä alkaa sotkemaan. Perkele mun pitää mennä omien suunnitelmieni mukaan. Hetkinen, tarkottaako tää sitä etten ookaan infp ku oonki aika suunnitelmallinen :D tai en tiedä. Siis kun sen testin mukaan oon tosiaa slightly infp et siin ei ollu paljoo eroo infj:n välillä mut kuitenkin infp. Mut sit ku mietin ku periaatteessa inhoon tehdä valmiita suunnitelmia esim vaikka ens viikolle koska haluun mennä sen mukaan milt must tuntuu siltä hetkel. Esim nyt ollaan näkemäs viikonloppuna frendien kaa ni on tosi hankalaa ku en tiiä et millane fiilis mul on sinä päivänä et huvittaaks just sillon nähä vai ei. Ni sit mun pitää mennä sen mukaan mitä sillon haluun. En mä sitä nyt torstaina voi etukäteen tietää. Mut sit ku teen suunnitelmia ni teen ne siihen hetkeen just ja sit mun on kans pysyttävä niissä et mitä itse päätän tehdä. Esim nyt tänään just aattelin et syön täs rauhas eka ja mietiskelen ja selvittelen asioita ja päätä (perus) ja kaikkee tämmöstä nii sit jos yhtäkkiä pitäski hypätä lumitöihin nii mitä vittua. Mähän oon vasta vähän aikaa sitten heränny xD tää on kyl taas tää ku oon niin tolkuttoman hidastemponen (mun mielestä ollu aina) ja äiti on sit taas hiton nopeetemponen ni mä en ehi edes ajatellakaan vielä siin vaiheessa ku se on jo menny :D oon tässä samanlainen ku mun isä seki on hidastemponen mut sit se kyl on myös sellanen et se tekee kyl töitä mut kai silläkin kestää herätä kunnolla, mut se kyl sit kummiski lähtee jos pitää tehdä jotain töitä. Mut en tiiä kai seki tekee omien suunnitelmiensa mukaan aika paljon tai tämmösen vaikutelman mä oon saanu. Huoh nopeetemposet ihmiset on kyllä vaikeita (eunkwang 😂😂😂😂)

Aaaaaaaaaaaaaaaaa

Samoin mun äidin äiti on kans nopeetemponen ni se menee ku tuulispää ja mä oon aina iha stressaantunut ku katonki pelkästään sen touhui.

Ku mulla menee oma aika siinä että edes ajattelen niin tuntuu että sit on nää ihmiset jotka ei ehi edes ajattelemaan :D mitähän niiden päässä oikein liikkuu.... Ois kiva tietää. I mean esim eunkwang must se on söpöö ku se on niin hiton energinen ja sellanen 😂 niinku se on hiton söpö mut mä en ymmärrä miten sen aivot oikeasti toimii xD niinku i adore him but in a way i don't understand him 😳🤭 mun aivot on silleen: noniin.... Nyt syödään ensin..... Ja ajatellaan... Kirjoitellaan... Selvitellään.......... Sitten vasta EHKÄ voi tehdä esim lumityöt.... Asia kerrallaan...... Ei hätiä mitiä........ Kiire ei ole minnekään...... Yksi asia ensin sitten vasta mietitään toista... XD voi jestas et joo jossain asiois ollaa kyl polar opposites MUTTA siinä ollaan samanlaisia et ollaan periaatteessa crackheads koska must on kuvia ja videoita jossa oon ihan selvinpäin jossain maassa nauramas tai en pääse rappusii ylös ja yritän kontata niit ja nauran,, ja kysy keltä vaa mun frendilt ni oon crackhead mut oon sit myös hyvin rauhallinen xD mut esim en tiedä kuinka monta kertaa oon jonku hesen penkeilt tippunut ku oon nauranu ni juuh. Crackheads.... Sit oon jossain siel pöydän alla sillee hehehehe 🤦🏻‍♀️😂 en tiiä aika outoo.



Joten periaatteessa oon HYVINKIN samanlainen kun eunkwang mutta sitten kuitenkin tosi erilainen :Dd oon siis aina ollu hirvittävän rauhallinen, herkkä ja ajattelija, mut oon myös aina ollu silti tämmönen sekopää samalla :D ask any of my friends lol i have two strong sides in myself. Tai kattoo edes tätä keskustelua sen huomaa jo siitä kuinka oon ihan sekasin xd mutta silti herkkä ja syvällinen ajattelija. Uh interesting.



Mut joo mun oli kans tarkotus miettii mun viimeöistä unta mitä näin (see, siinä ajassa ku mun mutsi on ehtiny tehdä jo lumityöt ni mä oon vasta ehtiny käsittelee mun unet jne :D)

Okei en tiiä mitä tapahtu mut niiku timba oli siin kyl? 🤔 Muusta en oo iha varma. Ehkä eunkwangie myös? Oop now that i think about it siin oli myös jtn seksuaalista i think. Not sure with who? Ok ehkä parempi etten mieti hmmh xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Wait wait wait who the hell that was. For reals who was fucking me in that dream i don't remember. Eunkwangie vai Timppa vai kuka. XD oh well, i can't remember. But someone 🤔🤔🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hei nyt mitä täähän on ihan kui suora henkilökohtainen hyökkäys mua kohtaan:

??????
Tossa on jopa nct beautiful ja HEATHER JOPA joka on niin hessuun liittyvä biisi koska kuuntelin sitä sillon paljon ja ah mitä tää on ihan järkyttävää. En mä tietysti kaikkia noita biisei ollu kuullu mut niiku jotenki tuntu vaa hiton henkilökohtaiselt hyökkäykselt xD tietty mä en ees tiiä tollee järkässä omiani ku vaa pelkästään top 5 biisit. Ja ykkösenä missing you, tolla se oli pikkasen kauempana :D

Muistaakseni mun top 5 oli:
1. Btob - missing you
2. Raiden - yours
3. G-dragon - without you
4. Txt - lo$er=lover
5. Taylor swift - willow

🤭

Naurettavaa xd





Ahah ja tos listas oli jopa yes i am joka on ihan varmasti mullakin siin sadan kappaleen joukossa. Oon mä sen verran sitä kuunnellu.

Aaaaaa en tiiä nyt pyörii päässä 🌚

Hm. Kiinnostais kyllä itseänikin tietää että mitkä on ne top 100 kappaleet mutta en pysty avaa sitä suosikkikappaleesi vuonna 2022 listaa. Ku siinähän ne vissii on. Ni en saa sitä auki niiku en yleensä muitakaa spotifyn tekemiä listoja enää nykyään, pystyn avaa vaa sellaset listat minkä on tehny joku käyttäjä tai sit mä ite. Ennen oon kyl pystyny näkee iha samal taval spotifynki tekemät listat. Kuuntelemalla se toki selviäis et mitä siel on mut ei varmaa järkkää jos ne tulee täysin random järkäs sielt. En tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Huutis tos on jopa 911?????? Et mikähän homma? En jokseenkin sitä odottanu mut ilmeisesti toi kuunteleekin paljon gagaa nii ofc.

Kaikki nää (no siis ei kaikki mut moni) on pikkasen liian henkilökohtaisia biisejä mulle et tuntuu niiku joku ois menny sun pään sisää ja ottanu sielt vaa ne biisut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No voishan toi paljon pahempikin olla jos oikeen lähettäis kuumottelee et ei ny sentää ihan kaikkea siel ollu xDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut joo pikkasen kyl kelautuu nää pari viime vuotta täs mieles tosiaa -20 ja -21 ja -22 et thanx
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
NO VITTU taaas pääs yllättämään btob - missing you ku se tuli vastaa niko Vilhelm moilasen listalla XDDDDDDD kyllähän mä sen tiesin ku tässäki kesus siit joskus selitin et löysin sen sielt mut olin taas unohtanu ja meinasin mennä pieneen shokkiin ku se tuli vastaa siin xD

Juu-u.

Että tulihan sitäkin kuunneltua silloin... Kuten myös hobin listalta joskus loppuvuodesta -21.... Jotain mä silloin välillä taisin ajatellakin myös että "jaa no ei sitä btob casea sit tapahtunutkaa ainakaa vielä vaikka niin ennustin" oi voi. Siis kuunnellessani sitä listaa..... Tai siis niin... Missing youta... Näin.... Ainakin silloin mun mielestä niko-aikoina olin sillee hm no eipä sitä ainakaan vielä tapahtunut. Muistan vieläpä et missä kohtaa olin kävelemäs sillon ku kuuntelin sitä. Mutta eipä siitä kovin kauaa menny, vähän yli vuosi xD mutta kaikista hauskinta on vaa se etten rakastuessani tohon pälliin tienny että kyseessä on btob. Se on vaa se kaikista huvittavin osuus. Et sit se tapahtu vaa iha randomisti. Eikä sillee että oisin tienny et ahaa noniin nyt se tapahtuu
Vasta sitten kun olin jo iha kuses siihe ni olin sillee damn they are from btob. Ahahahaha. Mua on kyl kusetettu ja VITUSTI 😭

Nhngnflfmgngngn juu no siis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No voi luoja taas tää yks biisi joka on Timpan listalla mutta TAAS tästä tulee mieleen seo eunkwang


See? Mua kusetetaan ihan huolella jatkuvasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja kuka ois uskonu et siit 2020 tilanteest päästää tähän ku sillon olin jopa sillee "mut entäs l 😭 emmä tiiä haluuks mä tota tyyppii ku l"


MITÄ ON TAPAHTUNUT XD noin niinku yleensäkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Koko L on kyl jopa niin RANDOM KEISSI MUN ELÄMÄSSÄNI????? :D EXCUSE ME

ja v :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ja tippumiset v:n kämpän lattialle humalassa ja ihme sexual things with him joka nyt ei onneksi liian pitkälle kuitenkaan menny. Mutta onhan se sillee et mitä vittua.



Varsinkin viime aikaisten tapahtumien valossa.

Varsinkin pistää miettimään ku just oli ollu tää v case ja sit viel ku se soitti mulle sillon yöllä ja oli sillee tyylii mul on ikävä sua ja muutenki se halus nähä ja mä.... En ehkä halunnut kai????? + Samaa aikaa se toine tyyppi hiillosti siel joka ei ollu a eikä l mutta se yks toinen. Ja sit vaa oon sillee mIKSI KAIKKI HALUAA MUA. ja jopa sen v:n ne muutamat kaverit? Ja sit oon vaa sillee "huh??" Ja sit heti seuraavana maanantaina tapahtuu tämä vitun L case ja samana vitun päivänä kun se tapahtuu (aivan vitun vahvasti oli muutenkin nii outo olo sinä päivänä) niin tapahtuu nää eunkwang ja btob ennustus case jutut niin MISTÄ SE SIT KERTOO :DDDDDDDDDDDD

Mistä tämä kaikki kertoo

Oon oikeesti kujalla ✋

Ja miksi musiikilla on tämmönen vaikutus muhun ei ny hyvää päivää vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
MÄ EN TIEDÄ MIKS TÄÄ BIISI ON HENKILÖKOHTAINEN HYÖKKÄYS MUA KOHTAAN myös
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No huhhuh

In retrospect i don't know-

Nothing is clear niiku ei vieläkään xD
 
Ylös Pohja