Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei saatana haluun vetää itteni jojoon (taas)

Ja ihan hetki sitten olin vaa sillee vau mun itsetuhoiset ajatukset on kadonnu oikeest

Nyt en taas kestä mitään että joo aika nopee se muuttuki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No joo

Joka tapauksessa

Jos en saa eunkwangii nii sit en saa mutta se nyt kuitenkin sattuu olemaan mun number one silti. Mitä ikin sit tapahtuukaan. Ja en mä varmaan sit koskaan tuu Kenenkään toisenkaa kans olemaan jos en sen kaa voi olla. Mut ei se mitään. On ihan ok olla sinkku ikuisesti. Eihän siinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis jos kerran oon näin tolkuttoman rakastunu siihen....... Niin miksen vaa lennä Ranskaan silloin (se tulee kyl tosi nopee toisaalta ku siihen o vaa vittu pari kuukautta.............) ja KOKEILE EDES. eihän siit välttämättä mitään seurais mut miksen edes kokeile? Sit ainakin ois tehty asialle edes jotain. JOS nyt vaikka sattuis jotain tapahtuu. By chance. Mahdollisesti.

Ois hyvä jos voisin nii se ois ainaki jotai. Ja jos nyt sit ei tapahtuiskaa mitää ni ainakin edes näkisin ne...... On kai sekin jotain..

Ei mut en vaa kertakaikkiaan pysty.. oikeest. En vaa pysty. Joka tapauksessa pitäis lentää ni ei. Ei vaa onnistu täl hetkel. En edes osais, ainakin jos mun pitäis yksin mennä niin eheeiii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei saatana hukkuisin Pariisiin oikeesti. Ei ei ei ei enhän mä osaa vittu mitään niin ei oo mahollista ainakaan yksin jos pitäs mennä. Mä oikeesti hukkuisin sinne. :D eeeei missään nimessä eeeeeei oikeestaan hukkuisin jo suomessa lentokentälle joten idk

Ainoo vaihtoehto ois se et jos olis joku jonka kaa matkustaa, muuten ei oo mahollista jos yksin pitäs mennä ei helvetissäkään ei :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
HAHAHAHAHAH yritin nukkua mut en saanu unta joten kriisi taas tulil

Ois ollu jees nukkuu mut ei sit .......

Tää mood:
voi kun voisin kaiken lopettaa
tai voikun voisin edes päästä nukkumaan


Tuli vaa mielee

Ku en todellakaan saa unta viel huoh mut ei se mitää vittu eihän mua yhtää väsytäkää tietty ei

Mut anyway

It's impossible to get over that bitch

It's 100 % impossible to get over that bitch

But that's fine 😌 i will be completely fine even though i'll never ever get over him but yea

That's fine though

Miks tää biisi osuu muuten vieläkin niin kovaa:

Nimittäin siinö toinen jota tuli kuunneltua elokuussa........ Aika paljon... Ja vieläkin se osuu.. niin kovaa .

Tai siis ainakin silleen että jollain tavalla se puhuttelee vaikka nyt ei ehkä ihan täysin mut kummiski juu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Heeeeeelvetti sentään miten ton kuuleminen voi viedä mut suoraan aivan täysin sinne niihi hetkiin

Ai LUOJA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hajottaa ku sillon aikoinaan oli kesä ja yöllä sateessa menin pihalle ja joko istuin tai olin jotenkin kyykys tai jotenki tos yhes kohtaa ja itkin hulluna. Nyt ku katon ulos ikkunasta ni nään vaa lunta tuol. Ok trippi D:

Se jos mikä on trippi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okei mut miks toi biisi myös lohduttaa mua ihan sikana. Se on synkkä biisi ja se tavallaan sattuu mut luoja että se lohduttaa myös. En osaa selittää mihin vitu kohtaa toi oikeen osuu mussa ku tuntuu et se menee niin syvälle.

Siis samalla se ahdistaa ja masentaa, mut samalla se oikeesti tuntuu niin... Jotenki siltä että se auttaa myös.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jooh pitäähän sen toki tahrata jokainen biisi niin että kohta ei oo jäljellä enää montaa mitkä ei liittyis edes jotenkin siihen xD siis niin monesta biisist tulee mieleen jo se että en vittu ymmärrä. Ja lisää tulee jatkuvasti.. nykyään jo bleeding lovekin tuo mieleen sen ja jää vaa nii vahvat muistijäljet ja siis tää on actual ongelma et mul on niin mont biisii jotka vaa muistuttaa siitä.....

Niin...... Näinhän se menee.... Niin moni biisi on nyt vähän niinku ruined :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sksksksksksksk JOPA daylight huoh

Aikoinaan se oli timppa biisi kuiteski et jaahas jaahas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niin eikös willow ollu myös aikoinaan timppa biisi mutta nyt sekin on kwangiin liittyvä juu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jaa tähän ollaan taas tultu ja eipä kiinnosta taas vittuakaan elämä

Koska tää:

Oikeesti mitä vittua taeil sä voit painuu perseeseen ja pysyäkin siellä minkä takii sun pitää aina satuttaa mua näin voi LUOJA NYT

vittu nää kaks saatanan sankaria... Ei... NELJÄ... ei... VIISI saatanan sankaria jotka satuttaa mua koko ajan

AINAKIN VIISI
Ellei kuusi kappaletta sittenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Taest tulee aina mieleen yks biisi ja se ykw vitun päivä ku mietin sitä ja itkin oikeesti ihan kunnolla sitä etten koskaan saa sitä joten ei sekään vittu mikään turha rakkaus oo ollu

Heittäkää mut alas sillalta en enää jaksa





Kiva ku noin periaatteessa mun rakkaudet voi jakaa kahteen osastoon: pappaosasto ja kpop osasto ❓❓❓❓❓❓❓❓ aivan.. mitä tämä kertoo? :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu että mua puukotetaan sydämeen toistuvasti kun katon taee. Et tää on se taso kans. Edelleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Näin sitä eletään vittu. Milloin kuolen tähän jatkuvaan sydänkipuun?? :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kappas vain niiku oikeesti watch me actually DROWN because of some of these people

6 on aivan liikaa mä kuolen.

Ja yksikään niistä EI ole irl.

Ei tietenkään ole. What did u even think.

Mutta se kans et kuuntelin this is me ja se kyl hits different nytten kun luin niin paljon taas negatiivisii jutskii ja mielipiteitä julkkisihastuksista ja olin vaa sillee "itken"

Ei vaan mä siis oikeesti itkin kosk mulle tuli iha sairaan paha olo.

Sillee what the fuck is wrong with me



Mut toi biisi kyl kinda heals that somehow i guess

Jotenkuten




Lmao i think i'll fucking die


Ihan ku tää ei sattuis jo muutenkin tarpeeks ni sit mun pitää viel itkee totaki aspektii täs

Ku välil ei mua ees mietitytä ollenkaan toi asia mut sit luen taas jtn tollast shittii

Sattuu.

Ja olin viel sillee "älä nyt sit taas ota tota todesta jos siin on jtn negaa et muistat sen että sus ei silti mitää vikaa oo" ja olin sillee joo mä pystyn suhtautua siihen varauksel. Mut sit kuitenkin itkin joten 😬 mitens meni 😭✌️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Yliherkkyys..

Basically fiilis tollasten asioiden kaa on et "i wanna die theres something wrong with me" joten,,,,,
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
A world so hateful some would rather die than be who they are

Joskus toi vaan kolahtaa niin lujaa. Tai no siis... Aina? Kiitos tästä.

Mutta onneks jokainen ihminen maailmassa ei oo yhtä perseestä mutta jotkut vois kyl vittu heittää sillalt alas



En ees lukenut tätä kommenttii kokonaan mut näin vaa jtn et "people should grow out of that" niinku että??? Ihmisten pitäis kasvaa ohi siitä vaiheesta kun rakastutaa julkkiksiin. Aha. No sit se on just niin. But also, are you suddenly the ceo of romantic love? 🤔 xD


Sitä paitsi bold of you to assume that i wouldnt grow out of it IF I FUCKING COULD. so basically, go fuck yourself.


Oh i just have to GROW OUT OF IT. how did i not think about that????? Silly me. It's definitely something i can do. :))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kkkkkkk mun recap youtube musicis oli slightly different, top 5 biisit siel oli nää:

1. 2. 3. 4. 5.

Kkkkkkkkkkkkkk ei mitään muuta ku btob ja pentagon

Miten niin oon kuunnellut niitä paljon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu miten good times

.................

Kaikki haavat auki samantien

Mut siis toi ykkönen oli kyl japanese version tho joten en tiiä miks se ei antanu mun linkata sitä mut jooh :D kopioin kyl sen linkin mut jostai syyst se heittää vaa ton Toho mut anygays

Hmm pistää miettimään

Hmm miks pelkkää btob ja pentagon mä oikeesti en voi hyvin yhtään

Kaikki haavat auki vaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I'm just saying that it's disgusting okay?

XD

Kaikki traumat sieltä sitten

K a i k k i

Unreal
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
XDDDDDDDDDDDDDDD miten voi olla
.apua

Okei mut

Itken mut siis toisaalta nauran kyl

Mut

Hui? Yuto? Aivan näin......

Mut siis ööhm

"Vittu tuu tänne sanoo" 😭😭😭😭😭😭

Pelkkiä traumoja

Meinasin sanoo et tulee vaa mieleen se ku jouduin ambulanssiin huin takii mut EIPÄ OLLU

ei se nimittäin siitä johtunu
Ainakaan pelkästään
Ja sen muuten vannon for real

Eipä ollu ! 😐
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta anygays niin niin
Mut sekin on hauskaa et ku kuuntelen iha tota mv versioo daisyst nii siitäki tulee mieleen myös eunkwang koska se vitun olikse naver live versio case.
Et en niiku parhaalla vitun tahdollanikaan pysty olla muistamatta sitä heti samantien se tulee automaatiolla ku ton kuulee

Mutta eipä siinä sen kummempaa
 
Ylös Pohja