Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Mua naurattaa kun laskin että mun bmi oli jossain vaiheessa oltava vähintään 30, mun mielestä. Nii sit nää health risks pelottelut koska for real mä elin sillon ihan normaalia elämää :D ja nyt kun se on joku noin 25 niin elän edelleen ihan normaalia elämää..

Mitä nyt välillä kärsin vatsakivuista, pahoista kuukautiskivuista, lihasjumeista ja hammassäryistä ja väsymyksestä mutta eipä ne varmaan ylipainosta johdu. Tai jos johtuu niin lol koska aika vähäinen ylipaino.

Aika hurjalta pudotukselta kuulostaa mutta pitäs olla oikein koska laskin et olin vähintään joku 159cm/76kg ja nyt 159,5cm/64kg.

Ja mun pitäs olla muka tästä laihempi? Ei todellakaan. Oon ylipainonen ja pidän siitä.

Mut aika pahat terveysriskit oli kun elin aina suht normaalia elämää eikä paino vaikuttanu muhun mitenkään. En huomaa olossani edes mitään muutosta :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Voi tätä liiankin typerää maailmaa. Rupee pikkusen naurattamaan jo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Sitä paitsi en vieläkään koe että siitä pitäs olla mitenkään huolissaan kun voit yhtä hyvin joutua onnettomuuteenkin niin ketä sillon kiinnostaa ne terveysriskit

Ehkä jotain mutta mua ei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Joku varmaan saattais keksiä tähän jonkun jutun että nii siellä sun ihannoimassa japanissa ja etelä-koreassa et ainakaan kelpais. Mutta missä vaiheessa oon mitenkään ihannoinut sitä, vaa miehet joihi satun olee ihastunu on korealainen ja japanilainen niin se nyt vaan on nii XD tietenkin tiedän sen että niissä maissa paino on vielä enemmän hankala asia kun suomessa, jos jo täälläkin siitä joutuu kiusatuks yms huomauttelun kohteeks. Its even worse there. Mut en oo muutenkaan missään vaiheessa varsinaisesti ihannoinut näitä maita sen enempää. Ja oon edelleen ihan onnellinen siitä että oon suomalainen :D en oo kuten vadelmavenepakolaisen mikko 🥲🥲🥲🥲 joka halus olla ruotsalainen 🤧🤧

Mutta joo in fact kritisoin tätä painoasiaa kyl ihan joka maassa koska kyl se suurinpiirtein kaikkialla on enemmän tai vähemmän ongelmallista se suhtautuminen muiden taholta niin ööh, en taida oikein pitää siitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Niiku tbh en kelpaa varmaan missään koska kyl ylipaino kai on kaikkialla sellanen paheksuttu asia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Mitä just viime yönä vähän kriiseilin kun katoin peilistä ja ajattelin taas että mun perse on liian iso mutta no se..... On sellasta :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Jostain syystä se nolottaa ja mietin et olis edes vähän pienempi mut en toisaalta ymmärrä mikä siinä muka olis noloa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,467
Reaktioarvo
2,921
Mut ku masatoshi on silti oikeesti söpömpi ku jiseok

Vaikka jiseok on myös tosi söpö
 
Ylös Pohja