Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,811
Reaktioarvo
2,901
Nyt vaan mietin koko ajan sitä miten iso mun perse on ja miten kukaan voi pitää kauniina näin naurettavan isoa persettä joka saa mut näyttämään KOOMISELTA eikä mitenkään kauniilta tai sievältä. Se on todellakin huomiota herättävän iso. Toki oon läski muutenkin, mutta silti mun mielestä peppu erityisesti herättää huomiota. Aina kun nousen ja kävelen keittiöön ja mun vanhemmat on tässä niin mietin että ajatteleekohan nekin et ai kauhee miten iso perse ja hirveen näkönen, miten se kehtaa tyyliin kävellä ihmisten ilmoilla et eiks sua nolota. Tai jotain sinne päin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,811
Reaktioarvo
2,901
Tai siis tuntuu että se on luonnottoman iso eikä normaali koska kun nousen ja kävelen vaikka keittiöön niin mietin että kaikkien huomio kiinnittyy heti peppuun et sitä ei voi olla huomaamatta, helvetin kiusallista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,811
Reaktioarvo
2,901
Taas tää on vaan pahentanut tilannetta kun oon lukenut haukkuvia kommentteja siitä kuinka läskit perseet on yök
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,811
Reaktioarvo
2,901
No vittu mulla on läski perse, mitä sitten? Mitä se sua liikuttaa? En mä halua vittu laihduttaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,811
Reaktioarvo
2,901
En ole edes kovasti ylipainonen ku juuri ja juuri ja mulla on silti läski perse
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,811
Reaktioarvo
2,901
Naurattaa niin paljon

En oo hetkeen nyt ottanu kuvia mun tisseistä, alan varmaan koht ottaa kuvia mun pepust paitsi että tuskin koska siit on mahoton ottaa kuvia :D ehkä jotkut pystyy mut mä en :D mut tiirailen sitä peilistä mut sekin on vaikeeta

Helvetti kun se pitää olla takana

Ehkä sen takia just en tajunnukaan jossain vaiheessa täysin sitä miten iso se on tai miltä se näyttää ja varsinkin kuinka karseelta ja naurettavalta se näyttää

Mä en oikeesti tahdo "spiral" again
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,811
Reaktioarvo
2,901
Kosk niiku taakse näkee huonosti niin... Se on vaikeeta tietää sitä että se näyttää hirveeltä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,811
Reaktioarvo
2,901
Yritän aatella vaa et honey everything is okay masatoshi will like it anyway lol

Mut sit kummiski oon sillee voiksä muka olla varma siitä koska okei just sanoin et se VAIKUTTAA siltä että se olis niin, mutta en TODELLAKAAN uskalla olla täysin varma joten.. niin.. ei se varmaa ole mitenkään.. mutta jos uskottelen itelleni että he will like it anyway niin jos se parantaa mun mieltä sitten..

Koska tuun niin surulliseks siitä niin sitten jos ajattelen että he will like it niin tulee parempi mieli, mutta sitten kun se ei ookaan totta niin :D mut ehkä se on sen ajan murhe... Uskoisin että voi olla ihan järkevää tässä vaiheessa uskoa siihen ja sit jossain vaiheessa jos niin ei käykään niin ok, mutta ehkä mua tässä vaiheessa auttaa etenkin ton ulkonäön suhteen uskoa siihen..

Käyttää apukeinona sitä ja uskottelee itelleen että he will like my ass anyway, jos se sun mieltä parantaa

Tai jotain


Tai jotain muuta en tiiä

Tää on hankalaa mut onneks aina välillä huomaan parempia hetkiä jolloin oon ylpee siit

Mut välillä on ihan sellane et ei TÄÄ näytä hyvältä ku sen perseen pitää olla erilainen ollakseen seksikäs kautta hyvännäkönen

Harmittaa kun pitää olla niin ylipainonen tai no ei voi sanoa NIIN ylipainonen koska oon noin 2 kiloa ylipainonen. Mut miten sen sanois. Kuitenkin niin..... Niin.. :D

Hah

Oon surullinen

Vaikeeta

Mut mikähän on eunkwangin tai masatoshin tyyliin ideal girl tai no se makuhan voi olla laaja koska on mullakin hirveen erinäköisiä miehiä ollu ihastuksissa

Painollakaan ei näytä olevan väliä mulle

Niin miksi niin ei voisi esimerkiksi olla niilläkin.

Lähinnä mietin vain olisko se edes mahdollista.

Edes teoriassa että miellyttäisin niiden silmää

Voinko olla edes millään tavalla their type

Probably not.

Tai mistä mä tiedän varmaks, en tod tiedä.

Senhän mä tiedän että sellaisia miehiä on joiden silmää miellytän.

Mutta ne on niitä randomei et jos se auttaa sua niin hyvä.... Toivottavasti auttaa?

I swear tää bdd on tosi outo juttu koska.. en ymmärrä yhtään mistä se homma tulee

Mikä SAA sut ajattelemaan että "voi ei, mun perse on LIIAN ISO"

siis liian iso mihin? Kenelle? Sun ittes mielestä? Vai mitä se on? Niiku mitä sä ajattelet ku katot sitä ja aattelet et kauheen naurettavan näkönen. Mitä sä niiku aattelet et se ei vois olla Seksikäs? Kenen mielestä? Helposti on joillekin. Joten väite kumottu. Ei pidä paikkaansa. Jos se ei näytä sulle itelles hyvältä niin arvaa vaan kuin moni mies sitä kuolaa tässä koko maailmassa. Vai onko kyse vain jostain masatoshista ja eunkwangista??

En tiedä mutta uuvuttavaa

Yksi juttu on varma. Kuolaajia riittää. Yli tarpeen.

Sekä mun perseelle että tisseille. Joten jos se on se juttu niin ongelmaa ei ole, hyvältä näyttää aika monille..

Voisitko siis lakata ahdistumasta rumuudestasi joka ei näemmä ole totta...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,811
Reaktioarvo
2,901
Mutta jos kyse on sun ihastuksista asia on eri mutta eihän se pitäisi olla ongelmakaan edes
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,811
Reaktioarvo
2,901
Jos ei kelpaa jollekin niin silloin siitä siirrytään joka tapauksessa eteenpäin (niinku tällee ku oon siirtyny)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,811
Reaktioarvo
2,901
Mut ai että mua naurattaa mielikuva musta parisuhteessa eunkwangin tai masatoshin kanssa :DDDDD kun oisin epävarma sit vaa oisin sillee well do you like my ass, or my boobs

😂😂😂😂😂😶‍🌫️

Paras olisikin vakuuttaa mut siitä että näytän hyvältä 🙂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,811
Reaktioarvo
2,901
Helvetin vaikea uskoa että sitä ikinä tapahtuisi lol ei se mitään though
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,811
Reaktioarvo
2,901
Anteeks nyt?????????????????? 😂🤬

Mutta miks vittu aina:


Ja joojoo masatoshi on edelleen:D
 
Ylös Pohja