Niiku se on ihan tavallinen kohta, kun se on miehilläkin. Silloin se on naisillakin, kun tismalleen sama kohta.
Pitäis olla täysin normaalia laittaa instaan paidaton kuva kuten miehilläkin. Se ei oo mitään alastomuutta jos se ei miehelläkään oo alastomuutta :D mutta ei. Miehellä sitä varsinaista alastomuutta on vain ne vehkeet, naisella pimppi ja rinnat. Niin ja no, peppu ehkä molemmilla?
Ei vain käy järkeen että sukupuolesta riippuen ERI paikat on alastomuutta.
No joo, ei tää oo niin tärkeä asia mutta se hämmentää mua suuresti miten se ei oo yhtään loogista. Then im just left confused. Mies voi rannalla ottaa paidan pois ja ottaa rennosti, mä en enkä edes pystyis koska ujostuttais. Ihan niinku siin kohassa olis mulla jotain outoa tai jotain vialla, siit tulee sellanen tunne, siks mä tässä sitä varmaan mietinkin. Tulee sellanen tunne jotenkin et onks mun rinta-alueessa jotain vikaa kun sitä ei saa näyttää mut joku muu saa näyttää ja se on täysin normaalia. Varmasti vaikuttaa jollain lailla siihen tissihäpeäänkin mitä koen, sen osan normalisointi kuitenkin liittyy asiaan. Pitäis ajatella että se on niiku normaali kohta. Tai silleen