Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
Tuntuu tosi omituiselta kuolata miehiä koska mä silti tunnen itseni rumaks edelleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
Oikeesti tota kun miettii että mä jos lähetän tissikuvan miehelle niin se on ikään kuin seksuaalista ja säädytöntä ja lutkamaista mutta miehen paidaton kuva ei oo varsinaisesti mitään ihme heruttamista. Eikä se oo ALASTONKUVA. siis kuva mun paljaista tisseistä on alastonkuva mut mies ilman paitaa ja housut jalassa ei oo alastonkuva.

.???????? Ei mitään logiikkaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
Ja miks mun pitää olla huolissaan siitä että lähetän tissikuvia mitä outoa siinä on, jos jumalauta joku masatoshi tai eunkwang voi pistää kaikelle kansalle nähtäväksi paidattoman kuvan niin kyllä mäkin voin????? :D eihän siin oo mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
Ei se vaan käy että miehen sama alue sen saa näyttää ja naisen samaa aluetta, siis tismalleen samaa aluetta ei saa näyttää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
Niiku se on ihan tavallinen kohta, kun se on miehilläkin. Silloin se on naisillakin, kun tismalleen sama kohta.

Pitäis olla täysin normaalia laittaa instaan paidaton kuva kuten miehilläkin. Se ei oo mitään alastomuutta jos se ei miehelläkään oo alastomuutta :D mutta ei. Miehellä sitä varsinaista alastomuutta on vain ne vehkeet, naisella pimppi ja rinnat. Niin ja no, peppu ehkä molemmilla?

Ei vain käy järkeen että sukupuolesta riippuen ERI paikat on alastomuutta.

No joo, ei tää oo niin tärkeä asia mutta se hämmentää mua suuresti miten se ei oo yhtään loogista. Then im just left confused. Mies voi rannalla ottaa paidan pois ja ottaa rennosti, mä en enkä edes pystyis koska ujostuttais. Ihan niinku siin kohassa olis mulla jotain outoa tai jotain vialla, siit tulee sellanen tunne, siks mä tässä sitä varmaan mietinkin. Tulee sellanen tunne jotenkin et onks mun rinta-alueessa jotain vikaa kun sitä ei saa näyttää mut joku muu saa näyttää ja se on täysin normaalia. Varmasti vaikuttaa jollain lailla siihen tissihäpeäänkin mitä koen, sen osan normalisointi kuitenkin liittyy asiaan. Pitäis ajatella että se on niiku normaali kohta. Tai silleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
En uskalla käyttää edes läpinäkyvää paitaa ilman rintaliivejä (en ehkä niiden kanssakaan) vaikka siinä ei pitäisi olla vittu mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
Aivan sama se sinänsä mulle on, mietin vain tota huonouden tunnetta.. its weird
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
Mutta eipä tarvi ahistua tissikuvistani, näyttäähän masatoshi ja eunkwangkin tissejään ihan kaikelle kansalle :D sama asia. Se ei voi olla vittu mitenkään ihmeellinen kuva silloin mullakaan.

But no.

Ja redditissä kun lähettää niin siihen tulee se "nsfw" teksti :D LMAO ei varmaan tulis nsfw jos mies lähettää paidattoman kuvan :DDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
Like

Okay

Is there something offensive about my breasts

It seems like womens breasts are somehow bad and mens are not bad

Niiku et

Naisen rinnat on huonot ja miehen ei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
No ei se ehkä sitäkään oo kun ei alapään peittäminenkään tarkoita että se olisi jotenkin huono

Mutta se että on eri säännöt on se juttu kai. Ei siitä tuu sellane olo että mun alapäässä on jotain vikaa kun miehetkin peittää niiden alapään, se on sama ihan jokaiselle. Mut koska miesten ei tarvi peittää niiden rintoja vaan naisten täytyy niin ei se oo ihme että naiselle tulee olo että jotenkin juuri ne naisen rinnat on jotenkin ällöttävät tms. Tai huonot. Mut miesten ihan ok ja hyväksyttävät.

Ei se oo outoo et tulee sellanen olo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
AGHHHH why is there at least like two people in my head do i have some multiple personality disorder or something
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
Its been that way since childhood definitely

Its always been that way

And are u telling me others dont do that????

That they dont talk in their heads like they are talking to someone else its like two people having a conversation in my head

Its ALWAYS been that way

Always

If ur telling me.... Others dont do that.. Are u kidding me.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
Mä oon ollu silleen niin kauan kun muistan.

Aina kun ajattelen niin saatan jopa kuiskata yksin ollessani tai kun luulen että oon yksin, tai sitten ihan vaan päässäni, ja sanon sen niin kuin kävisin dialogia. Ja sit se on niin kuin toinen henkilö vastaisi but its me. Siis mul on aina ollu tää enkä edes huomaakaan sitä kun sehän on ihan normaalia mulle.

Esimerkkinä vaikka silleen:
Minä 1: ah, tää on vaikeeta
Minä 2: niin on, mut se on ihan ok sä voit vaikka tehä tolleen ja noin
Minä 1: aa niinpä

Tyyliin noin :Dddd tai toi on se basic idea. Se on tosin hyvin monimutkaista ja kokonaisuudessaan mahdoton selittää sanoilla mut niin.

Must tuntuu et muut ei ehkä tee noin

Varsinkin kun käytän just sanoja "sä" yms noin niin kun oikeasti olisi kaksi henkilöä mun päässä jotka puhuu toisilleen

APUA :D eiiiiii siis tää on ihan normaalia mulle mut joskus havahdun siihen.


Tai siis tota on täysin mahdoton havainnollistaa ja selittää täysin silleen mutta, niin. Pointti on että theres usually 2 people conversing in my head. Ehkä joskus on ollu enemmänkin mutta yleensä kai kaksi. Se on myös paljon sellasta esim "nii" vastaamista sille "toiselle" tyypille mistä sen näkee. Mut en tosiaan yleensä huomaakaan sitä. Se on mun normaali tilanne. Outoo jos muil ei oo sitä though.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,012
Reaktioarvo
2,899
Eeh

I really dont care though

En jaksa olla normaali

En HALUA olla normaali

Haluan vain olla tällänen kun mä oon
 
Ylös Pohja