Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
en voi yrittämälläkään edes ymmärtää kuka ikinä haluais tehdä niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
se nyt on ihan viimeisin asia mitä itse ainakaan koskaan tekisin :D ennemmin haaveilisin itseni tappamisesta, vaikka en kyllä siitäkään ihan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
mun mieleni ei ainakaan pysty käsittää kuinka joku voi ajatella sellaista :D no, ei normaalit ihmiset kai ajattelekaan mutta sekin keissi missä se joku jätkä oli stalkannu sitä jotain naista ja lopulta muistaakseni tappo sen????????? Kun se oli mukamas rakastunut siihen??????

???????? Mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Hyi mul tulee fyysisesti paha olo tosta biisistä mut aiemmin en oo kai ees tajunnu sen olevan noin synkkä. Ajattelin että se on raastava rakkausbiisi mutta sellainen normaali kuitenkin :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Saakeli varastan tosta ton

But you dont understand
But you dont feel the same

Kohdan ja kirjotan sen ympärille sen miltä musta tuntuu oikeasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Olen vain tässä vaiheessa kuullut elämässäni jo murhista niin paljon että koko aihe saa vain vatsan vääntymään ahdistuksesta ja pelosta. En tosiaan ole true crimen kohderyhmää, koskaan ollutkaan. Olen kyllä utelias mikä on mun heikkouteni, mutta vittu mä sanon mulla lähtee järki siitä pelosta :D kauhuelokuvatkaan ei ole niin kamalia lopulta kuin true crime, vaikka oon aina saanut niistä traumoja, mutta nykyään pystyn jo ajattelemaan niitäkin hymyillen lämpimästi :D esim se mikä sen leffan nimi nyt sit ikinä olikaan jonka näin vuonna 2016 keväällä, ehkä maaliskuun??? Tienoilla? Ehkä. En muista sitä nimeä mutta se oli aivan jäätävä mutta toisaalta silti ajattelen sitä lämmöllä koska ajat.



Linnut taas ei ole yhtään pelottava, mulla ei jäänyt minkäänlaisia ainakaan kunnon traumoja siitä. Tuli vain mieleen kun tietenkin kuuntelin kuka keksi rakkauden täs yks päivä. Ah se on muuten niin hyvä biisi. Masatoshi biisi. YLLÄTTÄEN.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
No kuitenkin

Ja lokit kirkui ne karanneet on hitchcockin linnuista kai 🤌
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Ihan kuin minä, paitsi ei ole mitään tilannetta. Mutta muuten ihan kuin minä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Theres no such thing as "the one"

There are multiple "the ones" and all of them are "the one" to me

Thats all i know SO FAR
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Ja kuten näkyy, en koskaan pystynyt nukkumaan enää sen runon kirjoittamisen jälkeen. Vittu.
 
Ylös Pohja