MIKS MUST TUNTUU ET KESÄKUUSSA :DDDDDD
Ei muute mut tuli tunne et KESÄKUUSSA omg
Nii sit sen takii vaa ku oon ollu aikasemminkin oikeessa niin aattelin vaa et mitä jos oon tässäkin oikeessa
......
Ku kuitenkin se kansi
Nii mähä tiesin anyway sen että se on joku ihastus ja vieläpä helvetin tärkee ihastus
Nii vittu sehä tapahtu nythä se on ollu totta jo jonki aikaa
Nii jos se tapahtu... Jos olin näköjään siinäki oikeessa..... Nii oonks sit oikeessa tässäki :DDDDDDDDDD
HAH
ei se haittaa jos heinäkuu tulee eikä sitä oo tapahtunut ja oon vaa sillee aha olinki väärässä no ei se mitää jatketaa kuten ennenki (tai ehkä oon jo yli siitä sillon)
Mut joo.
Noh.
Sillee voin olla väärässäki. Tuli vaa sellanen tunne. Nii sit ajattelin jos oon tässäkin oikeessa kun olin siinäkin ylipäätään oikeessa että tää juttu tapahtuu, koska sehän tapahtui ja nyt tässä ollaan. Ni oon ainakin sillon ollu oikeessa. Nii siks mua alko nyt pelottaa koska tuntui että uskon siihen oikeasti??? Et kesäkuussa. MAAAN mua pelottaa ihan sikana. Jos se tapahtuuki. En edes pety pahasti jos ei, tuskin petyn. Vähän ehkä. Mut aattelisin varmaan vaa et normisettii.
Mut kummiski uskon jostai syyst :DDDDDDDDDD OOKOO.
p e l o t t a v a tunne
Sitä en kyllä osaa sanoo missä tää tapahtuis mut oikeesti miks just kesäkuu 😭😂 hyi miten pelottava tunne. Lmao. Koska se alko tuntuu niin real et paniikki meinaa tulla.
Nooooh :D kai mä ny sit uskon siihen ja jos oonki vääräs ni no big deal eiköhän mul oo parempi olo muutenkin jo silloin.
Man.
MAN 😰😰😰😰😰😰😰😰😰 I'm sweating 😰😰😰😰😰😰 SO SCARY.
Kuulostaa tyhmältä mut juuuuuuuuuuuiiuuuuu
I mean
I can't be right lol mut PELOTTAA
OOOOOO SAATAANANNANANANSNSNSNSNSNABS 😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰 :D