Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Mental Health Funny Gif GIF

Sillä en voi hyvin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Kun ULTIMATE HEARTBREAK eli myunghoon & sowol ei ollu tarpeeks vastoinkäymistä mulle, niin kaikki tää muukin oli pakko tapahtuu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Kun ULTIMATE HEARTBREAK eli myunghoon & sowol ei ollu tarpeeks vastoinkäymistä mulle, niin kaikki tää muukin oli pakko tapahtuu
Nimenomaan ultimate heartbreak. En edes aloita selittämään kuinka paljon tää ihminen osaa satuttaa mua siitäkin huolimatta että ei ole mitään logiikkaa siinä että olisin rakastunut siihen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Sillee joo tervemenoo vaa naimisiin eihän se mua tietenkään satuta yhtään. Jos hoi tekee saman niin en tiedä mitä mulle käy.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
(en tiedä niiden jutun tilasta kylläkään ja okei, se on vain ohjelma, mutta kyllä tää nyt silti pahalta näyttää........ Toki asioiden todellisesta tilasta en tiedä mitään mutta aivan varmasti tilanne ei ainakaan pääty mulle edullisella tavalla)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mitä tässä on oikein tapahtunut?

Silti ajattelen hoita silleen IHAN NIIN KUIN SE MUKA TULISI TAPAHTUMAAN : DDDDD siis silleen aidosti kunnon delusional keissit

Se tuo mulle turvaa mut auta armias kun sekin turva otetaan pois kun se ilmottaa että heeeeii minääää menen naimisiin. Sit mua taas testataan. Ja kyllä mua testataan nytkin ihan vitusti oikeestaan yhtä paljon. Mut jos hoi menee naimisiin niin siitä mä en oo ihan varma että kestänkö sitä enää vai onko se oikeesti jopa viimenen niitti elämässäni. Mut kyl tää hoon keissi on niin paha että mä en oo ihan varma kuinka mä ees hengitän tälläkään hetkellä. Yllättäen en itke kuitenkaan ihan sekopäänä tälläkään hetkellä, mutta ei tää tilanne kyllä hyvältä näytä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966

Auts.

Mutta tosiaan, ihan kiva kun teen kaiken väärin taas tällä et en eläkään elämää oppikirjan mukaan niinku terapeutit ja netti suosittelee, vaan teen jokaisen virheen minkä vaan voi niiden mielestä tehdä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Elän vaikka väkisin, mutta onnellista musta ei tule. Mutta enpä sitä ole ollutkaan varmaan päivääkään elämässäni. Ehkä joitain pieniä hetkiä siellä täällä.

Ylös Pohja