Aihe vapaa En voi olla näin heikko

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Jos rakastun siihen niin en kykene :DD vittu tää on heikkoutta fr

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vihaan tota bändiä ja taas mulla soi helppo elämä päässä 🙃

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
MITÄ :DDDDDDDDDDDDDDDDFFDDDDFFFDDFFDDDDDF anteeks MITÄ VITTUA nyt muija sä rauhotut. Also miks aina ku hermostun ni juon iha henkihieverissä joko maitoo tai vettä tai mitä tahansa juomista :DDDDDDD kauheet psykoosit päälle ja sit aletaan juomaan lasitolkulla nestettä niiku elämä riippuis siitä :DDDDD siis oikeesti. Juuh eka siis kuuntelin vissiin jjs:ää ja olin iha et "Eero 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍" sit alko häiritsee niin paljon että se on kaikin tavoin ihan samanlainen ku t ja sit olin sillee hmmmm ainiin t ja sit katoin yhen jutun mis t on ja kuolin ihan vitusti siinä ja näin ja noin ja PROBABLY I'M IN LOVE WITH HIM STILL ja-

Ja sit kuolasin t:tä siinä niin ja sit kuuntelin hey jesus koska miksi ei ja öö mitä sit tapahtukaan koska se paheni vaan siitä koko ajan sitte. Ainii sitte kuuntelin vähän lisää jjs:ää???????????? Ja kuolin viel lisää. No sit ku olin kuunnellu jjs:ää niin katoin YHDESTÄ JAKSOSTA KOLMASOSAN siis lääkärit tulessä niin katoin vaa yhen kolmasosan yhdestä jaksosta ja kuolin jo siinä siis........ THREE MINUTES IN ja suurinpiirtein hyperventiloin jo siinä. Three minutes in. Kolme minuuttia ja olin jo done. Mut katoin kuiteski sen kymmenenminuuttisen videon loppuun koska oon masokisti näköjään. Ensin kuolin hessun takii ihan vitusti siinä, sit sen jälkeen suora leikkaus mariin ja sit sen jälkeen suora leikkaus timppaan ja poteen XDDDDDDD REALLY. tässä vaiheessa jo melkein ravasin ympäri kämppää mutta olin viel ihan jotenkin hengissä mut sit...... Are you kidding me oikeesti. Katoin yhden ainoan mankeli-sketsin ja se heitti mut suoraan johonki toiseen ulottuvuuteen ja psykoosit pärähti tulille siitä niin sitten. Ja siinä vaiheessa meni hermo ja aloin oikeesti ravaa ympäri kämppää ja hyperventiloimaa kunnol :Ddddd ja mieli meni ihan pähkinöiks yhtäkkii vaa aloin miettiä miten helvetissä oon päätyny tähän tilanteeseen ja mikä helvetin vittu mua vaivaa ja kaikki vaan pyöri päässä, t ja eero ja hessu ja timppa ja voi vittu ja mä vaan-

Also hey jesus se vainoo mua koko ajan mun mieles se saakelin biisi, oikeesti se menee niin syvälle ihon alle ettei oo tosikaan.

JA EN KESTÄ TÄTÄ YHTÄÄN. siis mua häiritsee koko ajan kun jjs liittyy timppaan (siis sen takia ainakin kun se oli rockstopis sillon ainaski se yks jakso, niin nää nivoutuu mun mieles kaikki yhteen) JA sen lisäks jjs liittyy myös t:hen eikä pelkästään siks että eero muistuttaa t:tä vaan myös siks että noh en osaa selittää mutta tietyt asiat ja muistot ja ai saakeli että voikin sattua aijaijaijai :Dddff ja kaiken lisäks t ja timppa muistuttaa toisiaan, tietenkin! Ettääääääääää....... Joskus mä vaan mietin. Että mitä vittua. Also Totta kai näin unta hessusta ja timpasta AINAKIN ja varmasti muistakin. HUUDAN. mutta huvittaa lievästi sanottuna se että jjs, t ja t:n kuviot ja timppa ja nää nivoutuu kaikki yhteen :Ddddd ei helvetti. LIEVÄSTI SANOTTUNA HÄIRITSEVÄÄ JA ehkä psykoottista. Ja pahinta on se että jjs:ssä ei oo pelkästään eero vaan myös kidi ja toivottavasti ei tule muita,,,,,, pelkään henkeni puolesta. Harmi kyllä että eero ei enää oo bändissä 😭 oikeesti hakkaan päätä seinään kohta en enää kestä itteeni XDDDDD

Ah tää leveli millä this is me menee mun ihon alle. i feel attacked fr this song. Tää tietää mun sielun syvimmät salat. Tämä biisi.

TAYLORIN CHANGE TIETYSTI SEURAAVANA. LOPETTAKAA :D älkää :D "it's hard to fight when the fight aint fair" ahahaha i'm-

Osuu osuu ja lujaa.

En tiiä enää. Huutista pakko ettii se ajankohta milloin lisäsin jjs:n kantrin mun soittolistal koska se oli vuosia sitten varmaa oikeest sillo ku t case alko. Koska kuten sanoin ne liittyy toisiinsa! :) :] :} En voi vittu uskoa että tää sama biisi edustaa nykyään muutakin ku t:tä mulle. Arvasin että näin käy. Arvasin. Tiesin. TIESIN VOI VITTU OIKEASTI että tää voikin olla tyypillistä mua

Mut oikeest melkeen huusin ku katoin sen mankeli-sketsin ja pärähti sellasrt psykoosit tulille etenki koska hessu ja vittu se meni kyllä taas niin hyvin :D wtf i love him :DDDDD WTF :DDDDD mä en kestä sitä että nyt on huhtikuu mä en vaan kestä sitä faktaa.

Ja miks en oo yli t:stä. Siitä tulee mieleen kans jørn ku ne tapahtu sillon aika samoihin aikoihin. Ja siit on jo vuosia. Vittu. And i oop-

Oon ihan hiessä oikeest ja sit mul tulee kylmä ja hytisen tääl ku oon iha hikinen ja yleensä sit lopulta tulee kylmä en tiiä miks. Tai oikeestaan mul on vuorotellen kylmä ja kuuma en tiiä ees. Voi vittu. Hyvin menee. En vaa ymmärrä tätä eero-juttua. En ymmärrä hessu-juttua enkä timppa-juttuakaan. Vielä vähemmän t:tä. Ainii ja McCartney oon aatellu sitäki viime aikoina. OOOOOOKEI tää menee vaa pahemmaks ja pahemmaks :D en tykkää siitäkään että McCartneykin liittyy timppaan ja hessuun ja aädkdjfkflflf juujuu toki toki. Aina ku mietin sitä rupee soimaan päässä "minä olen munamies, minä olen mursuuuuu" D: tai joskus ainakin :DDDDDDDD ÄLKÄÄÅÅÅÅÅÄÄÄÄÄ sEiS

NYT MUL ON TAAS IHA VITUN KYLMÄ JA NYT TAAS KUUMA. mitä. Ku jotenki tulee kylmät väreet ja sit heti perään kauhee tunnemyrsky joka aiheuttaa sen kuumuuden. Oikeesti :D mitä helvettiä nyt :Ddd onks normaalia että tunteet aiheuttaa tällasta jatkuvasti. Yritän tuulettaa itteeni mut ei sekää auta XDDDDDDFFF PLEASE :DDDDDD

siis oikeest voisin muute kattoo lisää mankelii tai lääkärit tulessa mut ku en tiiä kestänkö xD tosi normaalia ettei voi kattoo jotakn ohjelmaa siks et hyperventilointi alkaa :DDDDDDDD ÄÄÄÄÄÄÄ. mut joo nyt vittu. Ehkä mun on pakko en kestä kuunnella spotifytakaan aaaaa aaaaaas mitä mä voin tehdä kun kaikki vaan saa mut vetää kierroksia xd MIKS TÄÄL ON NÄIN KUUMA

vittu et mä rakastan hessua oikeesti miten tää voi vielki olla näin :DDDDDDD rakastan sitä niin helvetisti ja ai että mä kuvittelin sillon jossai vaihees et pääsen siit yli XDDDFFFFFFFFFFFKFKFLFKRK ei tapahu ikinä sry. Also rakastan timpan puhetapaa kun se on volmari kuulapää i fucking can't :D EN KESTÄ KATTOA TOTA SARJAA ne on molemmat niin- 😭 mut miks kaikki psykoosit pitää olla samaan aikaan? Sitä mä en ymmärrä. Ihan ku tää ei riittäis ni lisäks jjs-psykoosit. Ja kaikki muutki. Näin. Mut jos mä hyvärisee rakastun ni helvetti on irti kosk mun mielestä eero ja kidi jne riittää ihan hyvin ei pliis enempää. Enkä ees tiiä niistä mitään joten mikä vittu on hätänä taas.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mikä hätänä ihan oikeesti mä en kestä ollenkaan tätä enääää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aina vaan pahenee :D kuulin tän biisin ekaa kertaa vissiin jo vuonna 2017 ja nyt kuuntelin ton pitkästä aikaa:

Ainakin popeda, kummeli, eput ja dingo mainittu :} ah sillon kun kuuntelin ton ekan kerran ni noista vast Popeda oli niiku kunnon juttu mulle, muut oli vast myöhemmin sillee enemmän.

Ainiin ja tohon aikaa kuolasin (LIEVÄSTI) john lennonin poikaa seania joten hauskaa tämäkin. Vasta paljon myöhemmin McCartney tapahtui 🙃 selasin myös spotify-listojani ja löytyihän se kantri sieltä, joskus kesällä 2017 lisätty siihe listaa ja voi juna oikeesti mul on nii kunno juttu toho biisii näköjään. I swear en kestä tätä. Hauskaa kun suurinpiirtein sen biisin kohdalta (tai ehkä vähän sitä aikasemmin?) Alkoi ne kaikki biisit jotka liitty just t:hen. Hulvatonta et pelkästään niiden albumin kansien näkeminen siinä aiheuttaa fläsäreitä ja pahasti. Oon silloin t casen aikana myös lisänny dingon autiotalon siihe listalle (ja tää oli siis ennen dingon jäseniin rakastumista) ja muistan niin hyvin sen päivän ja sen hetken oh god en kestä tämmösiä. Oikeest en kuuntele enää mitään musiikkia jos niist aina kehkeytyy tämmösiä rakastumisia. Ainaki dingon ja jjs:n kohalla. En kestä itteeni tää on niin tyypillistä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
You are not a computer
You are complex and undefined
So why let yourself be limited to binary desires?

To binary identities and binary ideals
Like switching on or switching off
Choosing a bow tie or high heels

But the world tells us (01 01 01 01 01)
No we are not (01 01 01 01 01)
Body or head not (01 01 01 01 01)
Capacity for love not (01 01 01 01 01)

So let it be complicated
And hard to understand
You know they would envy you
If they got their heads out of the sand

So make them uncomfortable
And challenge their ideals
Because those antiquated notions
Are blinding what is real

I am bigger than a hexadecimal

vittu et mä rakastan tätä biisiä. Kuuntelen sitä iha liikaa :3 must toi koko hiton teksti on vaa nii vitu totta. Ja ei tarvi ees olla non-binary samaistuakseen tohon i think. Must toi resonoi biseksuaalisuudenki kans ja actually minkä tahansa kans tho ja basically kuka tahansa ihmine vois luulla ainaki samastuvan tohon, koska kaikki ihmisethän on monimutkaisia etc. Et niiku mistä hitosta tulee tää idea et sun pitää olla tota ja tätä ja jokaiseen asiaan on olemassa muotti 😂 sos huvittavaaaaa. Oikeesti rakastan tota biisiä niin että tää on jo epätervettä XDDD mut hey jesus on silti sellane mitä oon kuunnellu vieläkin enemmän huhhuh muutaman päivän aikana varmaa kakskyt kertaa i swear i can't-

AAAAAAAA why is music doing this to me?????????????????? STOP IT.

Ja VITUTTAA koska katoin jurismia + lääkärit tulessa repeilyi ja vannon en kestä tätä enäääääääääää oofff it's so uncomfortable srsly. Kaikki on niin kamalaa :Dddddddddddd pls stop

EVERYTHING IS SO UNCOMFORTABLE tarviin niin paljon happee ja raitista ilmaa täl hetkellä että tukehdun ja kuolen jos en koht mee ulos, en voi hengittää ku mietin näit asioit vaa sillee et kaikki asiat pyörii mielessä. Liian monta ihastusta ja kaikki vaa sekottuu keskenään ja lopulta oon silleen lmao EN TYKKÄÄ KENESTÄKÄÄN huutista menkää pois xd hermoromahus tulee

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei vittu en todellakaan tiedä miks ajattelen marii nyt iha oudon paljon, varmaa siks ko se oli nii söpö niis pilalle menneis D'''::: siin ku se oli misun kaa. Hahhhshdhdjdj juu aha kiva. Lopettakaaaaaa. I'm gay.

(Well yes but actually no)

Ylös Pohja