Enää 60 viestiä

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Olen huomannut, että meillä vaihtuu tasoväri aina samoihin aikoihin. Olen kyllä aina yhden värin jäljessä, snif snif...

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Olen huomannut, että meillä vaihtuu tasoväri aina samoihin aikoihin. Olen kyllä aina yhden värin jäljessä, snif snif...
No mutta sinä olet liittynyt noin puolitoista kuukautta minun jälkeeni joten se varmaan selittää

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
vaikka paitsi sitten se saattaa loukata vitsiä ymmärtämätöntä
Tämä viiden kärki sisältää sinut, minut, skelen, qualitymonkeyn ja myrskyvaroituksen ja uskon että he ymmärtävät jutun, olenhan kuullut kaikilta tämän saman juttu tähänmennessä:D

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Jos viestien määrällä ja elämättömyydellä on lineaarinen riippuvuus, tarkoittaako tämä, että jokaisen lähettämäni viestin myötä menetän elämääni? Eihän elämää voi olla loputtomiin, joten miten paljon viestejä pitää lähettää, että elämä menee nollille ja kuolen? Kaverin puolesta kyselen...

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Jos viestien määrällä ja elämättömyydellä on lineaarinen riippuvuus, tarkoittaako tämä, että jokaisen lähettämäni viestin myötä menetän elämääni? Eihän elämää voi olla loputtomiin, joten miten paljon viestejä pitää lähettää, että elämä menee nollille ja kuolen? Kaverin puolesta kyselen...
Se on yksilöllinen luku ja sitä ei voi tietää etukäteen:D
Ja luulen että lopputulos ei ole kuolema vaan päämäärätön ja merkityksetön haamuilu ympäriinsä ja vain varasijalla olo

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Se on yksilöllinen luku ja sitä ei voi tietää etukäteen:D
Ja luulen että lopputulos ei ole kuolema vaan päämäärätön ja merkityksetön haamuilu ympäriinsä ja vain varasijalla olo
Taidan saavuttaa sen absoluuttisen nollapisteen pian, koska tunnun viettävän jatkuvasti vain enemmän aikaa täällä...

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Minustakin tuntuu siltäD:
Elämättömät setit siis kummallakin.

Aiheesta kukkaruukkuun: meinaan koko ajan sekoittaa meidän viestimme keskenään, koska kummallakin on oranssi tasoväri ja harmaansävyinen profiilikuva. Mutta sinähän siirryt seuraavalle elämättömyyden tasolle pian ja muutut punaiseksi, joten tätä ongelmaa ei tarvitse kauaa kestää...

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Elämättömät setit siis kummallakin.

Aiheesta kukkaruukkuun: meinaan koko ajan sekoittaa meidän viestimme keskenään, koska kummallakin on oranssi tasoväri ja harmaansävyinen profiilikuva. Mutta sinähän siirryt seuraavalle elämättömyyden tasolle pian ja muutut punaiseksi, joten tätä ongelmaa ei tarvitse kauaa kestää...
Oh minäkin meinaan! Samixiii! Jei! Ja surullista...mutta kyllä sinäkin tulet vielä!

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Oh minäkin meinaan! Samixiii! Jei! Ja surullista...mutta kyllä sinäkin tulet vielä!
Seuraan perässä kyllä... 974 viestiä vielä! Olen laskenut lähettäväni keskimäärin 12,5 viestiä päivässä, joten tällä tahdilla siirryn seuraavalle elämättömyyden tasolle keskimäärin 77 päivän päästä, eli 18. marraskuuta!

Ylös Pohja