Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Epävakaa persoonallisuushäiriö
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 137850" data-attributes="member: 1348"><p>Muita kenellä on epävakaa persoonallisuushäiriö?</p><p></p><p>Mua vituttaa niin saatanasti et tien et se et voin jatkuvasti vitun paskasti johtuu siitä et meijän äiti erityisesti on henkisesti ja fyysisesti pahoinpidelly mua lapsena sekä laiminlyöny tunteita ja tarpeita. Mun tunteidensäätelykyky on menny ihan vituiks sen takii miten mua on kohdeltu lapsena (koska se vaikuttaa lapsen aivojen kehitykseen niin et ne tulee aikuisenaki kärsimään). Olin kerenny olla yhen päivän tupakoimatta ku on ollu tarkotus lopettaa mut sit mul flippas äskön jostain pienestä asiasta niin pahasti et hakkasin tääl vaa itteeni täysil päätä ja totesin et mitä vitun välii sil on et poltanko jos toinen vaihtoehto on se et hyppään koht parvekkeelta.</p><p></p><p>Sori tosi karuu kielenkäyttöö mut ku oon vieläki niin vitun tunnekuohuissa et oikeesti pohdin tääl itsemurhaa ku tiiän ettei mun olo tuut tästä koskaan paranemaan koska en voi enää vaikuttaa siihen miten mun aivot kehittyy. Tietty terapialla vois oppii toimimaan toisin ku tunne edellyttää mut uskon et must tulee tuntuu aina ihan yhtä paskalta.</p><p></p><p>Joo sori kauhee rant mut ku vituttaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 137850, member: 1348"] Muita kenellä on epävakaa persoonallisuushäiriö? Mua vituttaa niin saatanasti et tien et se et voin jatkuvasti vitun paskasti johtuu siitä et meijän äiti erityisesti on henkisesti ja fyysisesti pahoinpidelly mua lapsena sekä laiminlyöny tunteita ja tarpeita. Mun tunteidensäätelykyky on menny ihan vituiks sen takii miten mua on kohdeltu lapsena (koska se vaikuttaa lapsen aivojen kehitykseen niin et ne tulee aikuisenaki kärsimään). Olin kerenny olla yhen päivän tupakoimatta ku on ollu tarkotus lopettaa mut sit mul flippas äskön jostain pienestä asiasta niin pahasti et hakkasin tääl vaa itteeni täysil päätä ja totesin et mitä vitun välii sil on et poltanko jos toinen vaihtoehto on se et hyppään koht parvekkeelta. Sori tosi karuu kielenkäyttöö mut ku oon vieläki niin vitun tunnekuohuissa et oikeesti pohdin tääl itsemurhaa ku tiiän ettei mun olo tuut tästä koskaan paranemaan koska en voi enää vaikuttaa siihen miten mun aivot kehittyy. Tietty terapialla vois oppii toimimaan toisin ku tunne edellyttää mut uskon et must tulee tuntuu aina ihan yhtä paskalta. Joo sori kauhee rant mut ku vituttaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Epävakaa persoonallisuushäiriö
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja