Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Epävakaa persoonallisuushäiriö
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mamiya" data-source="post: 138268" data-attributes="member: 176"><p>Mulla siis ei ole diagnosoitu epävakaata (vaan masennus, ahdistuneisuushäiriö, päihderiippuvuus, adhd ja teininä syömishäiriö). Mut teininä olin tosi impulsiivinen, karkailin, olin yöt ulkona ja lähdin miesten matkaan jotka käytti lopulta hyväksi ("tää ei oo mikään ilmainen yömaja"). Tästä saadut traumat vaan pahensi mun päihderiippuvuutta ja olin useasti sairaalassa ja putkassa ja sain useita yliannostuksia. Vedin riidat ihan yli, olin läheisriippuvainen, riidellessä saatoin yhtäkkiä vaan rikkoa peilin ja viiltää sillä itseäni. Tää käytös oli vuosia tosi holtitonta ja tein monia tyhmiä asioita ja nää kytkeytyy mun traumoihin ja huumeisiin. Kun jätin pirin pois elämä alko tasaantua ja nykyään en oo enää nii impulsiivinen mitä ennen, ehkä enemmän jopa ylivarovainen. </p><p></p><p>En tiedä millainen hoitokontakti sulla on mutta toivon että hyvä ja että pääsisit sinne terapiaan. Niitä terapeutteja on ihan liian vähän tarpeeseen nähden. En osaa oikein antaa mitään vinkkejä, ehkä joku rauhoittava pahimpiin kohtauksiin? Vai olisiko vaara että vedät sit purkin kerralla ja delaat. En tiedä. En osaa antaa vinkkejä mutta jos joskus haluat puhua niin laita viestiä! Se et ratkesit tupakkaan ei maailmaa kaada, yrität sit uudestaan kun tilanne parempi. <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mamiya, post: 138268, member: 176"] Mulla siis ei ole diagnosoitu epävakaata (vaan masennus, ahdistuneisuushäiriö, päihderiippuvuus, adhd ja teininä syömishäiriö). Mut teininä olin tosi impulsiivinen, karkailin, olin yöt ulkona ja lähdin miesten matkaan jotka käytti lopulta hyväksi ("tää ei oo mikään ilmainen yömaja"). Tästä saadut traumat vaan pahensi mun päihderiippuvuutta ja olin useasti sairaalassa ja putkassa ja sain useita yliannostuksia. Vedin riidat ihan yli, olin läheisriippuvainen, riidellessä saatoin yhtäkkiä vaan rikkoa peilin ja viiltää sillä itseäni. Tää käytös oli vuosia tosi holtitonta ja tein monia tyhmiä asioita ja nää kytkeytyy mun traumoihin ja huumeisiin. Kun jätin pirin pois elämä alko tasaantua ja nykyään en oo enää nii impulsiivinen mitä ennen, ehkä enemmän jopa ylivarovainen. En tiedä millainen hoitokontakti sulla on mutta toivon että hyvä ja että pääsisit sinne terapiaan. Niitä terapeutteja on ihan liian vähän tarpeeseen nähden. En osaa oikein antaa mitään vinkkejä, ehkä joku rauhoittava pahimpiin kohtauksiin? Vai olisiko vaara että vedät sit purkin kerralla ja delaat. En tiedä. En osaa antaa vinkkejä mutta jos joskus haluat puhua niin laita viestiä! Se et ratkesit tupakkaan ei maailmaa kaada, yrität sit uudestaan kun tilanne parempi. <3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Epävakaa persoonallisuushäiriö
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja