erikoisin asia mitä teidän etätuntien aikana on tapahtunut?

Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
nimenomaan siis sen opetustapahtuman kautta. :D meillä oli yhdellä luennolla kotitehtävien tarkistus menossa ja koska meitä oli pieni ryhmä niin luennoitsija halus että jokainen vastaa vuorollaan yhteen kohtaan. eräs ei meinannut käskyistä huolimatta avata mikrofonia ja luennoitsija sit jatkoi sitkeästi vaan inttämistä että pitää vastata pitää vastata kerran on kurssille tullut. lopulta se avas sen mikrofoninsa ja sieltä kuulu ihan hirveä "vittu mikä saamaton paska sää oot, en mä halua enää asua tuollaisen kanssa, mää lähden nyt helvettiin täältä". koko tyyppi katos luennolta sen siliän tien eikä sen jälkeen tullut enää koko kurssille. D:

mun mielestä on muutenkin tosi kyseenalaista tuo et kotioloissa pitää pitää joko kamera tai mikki tai molemmat auki, koska aina ei voi hirveästi vaikuttaa siihen mitä muut paikallaolijat tekee ja pahimmillaan on sit just nolaantuminen koko porukan edessä.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Eräs kokouksessa ollut rickrollasi kaikki.

Onhan sitä tapahtunut vaikka mitä, mutta kerroin tän, koska tästä mua ei voi tunnistaa niin helposti :D Mutta ikävä tuo juttu mikä teillä tapahtui D:
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Meillä oli yllättäen ollut yksi kurssilainen raskaana koko ajan eikä kukaan tietenkään tiennyt koska pelkkä pärstä ruudussa. Yhtäkkiä sitten yhtenä viikkona siellä oli hänen lisäksi minimini vaavi ruudussa.
voi miten ihana :D <3 meillä on tosi harvoin kellään kamerat päällä niin ei oo tuon tapaisia yllätyksiä tullut.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
voi miten ihana :D <3 meillä on tosi harvoin kellään kamerat päällä niin ei oo tuon tapaisia yllätyksiä tullut.
Meillä on aina koska tärkeä osa kurssia. Ollaan hyvin interaktiivinen ja pitää tehdä skills practice ja kaikkea. Olen siis toiminut hänelle harjoittelu terapeuttinen myös eikä koskaan tullut tämä asia ilmi 🤣
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,446
Reaktioarvo
2,338
No, en tiedä lasketaanko tämä, mutta:

Oli matematiikan etätunti, ja meidän urpo opettajamme ei osannut lähettää kokoukseen linkkiä Wilman kautta, joten en päässyt mukaan (ei siitä hyötyä olisikaan ollut). Päätin siinä sitten lähteä kävelylle aurinkoiseen kevätsäähän. Ojia tutkiessani huomasin omituisi kuplia, joten päätin mennä katsomaan lähemmäs. Arvaappa mitä sieltä löysin? Siellähän oli kaksi sammakkoa... kröhöm... parittelemassa :D Hiippailin siitä sitten vähin äänin pois :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Yhdellä tunnilla opettaja hiljeni yhtäkkiä ja kertoi, että sai juuri viestin, että hänen kaverinsa on kuollut. Sitten jatkoi luentoa normaalisti! Tuli paha mieli hänen puolestaan.
 

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
113
Mun kaverin 19-vuotias (tuolloin taisi olla 17 tai 18) veli tuli kurkkimaan ja tanssimaan sinne sen huoneeseen, eikä mun kaveri huomannut mitään ja ihmetteli miks kaikki alko nauraa. XDD
 
Ylös Pohja