Seurustelu Erottiin poikaystävän kanssa

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Vaikka molemmat oltais kovasti haluttu olla yhdessä niin suhde ei vain toiminut. Erottiin kuitenkin hyvissä merkeissä ja selväksi tuli että molemmat välittää vielä tosi paljon.

tää oli mun eka suhde. Miten pitäisi jatkaa? Miten tätä kipua voi helpottaa? Mikä auttaa suruun tässä tilanteessa? Kaikki apu on tervetullutta just nyt
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
harmillista kuulla ;__; onneksi erositte hyvissä merkeissä kuitenkin D:

aika on kipuun paras lääke, mutta jos sul on esim. ystäviä keille voit purkaa sydäntä ni se on hyvä keino! ja jäätelö ja suklaa D: ja surulliset rakkauslaulut. pääasia on se, että annat itsesi surra rauhassa, etkä sulje niit tunteita pois.
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
harmillista kuulla ;__; onneksi erositte hyvissä merkeissä kuitenkin D:

aika on kipuun paras lääke, mutta jos sul on esim. ystäviä keille voit purkaa sydäntä ni se on hyvä keino! ja jäätelö ja suklaa D: ja surulliset rakkauslaulut. pääasia on se, että annat itsesi surra rauhassa, etkä sulje niit tunteita pois.
Jep. Haluisin vaan jatkaa hänelle juttelua mutta se ei tottakai ole hyvä idea. On vaan niin paha olo :( ja ikävä jo nyt
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,953
Reaktioarvo
8,464
Snif snif, mutta oliko se se mies joka lähti poikaporukan kanssa pitämään hauskaa..?
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Harmi et kävi tolleen 3:. Voimia tosi paljo sulle ny kans <3
Mut joideki kivoje ihmiste (kaverit tai perheejäsenet vaik) kans aja viettämine vois ehk auttaa, ja joku tekemine joka vie muute ajatukset poijes. Mut anna ittes surra jos tuntuu silt ku ei siin ole mitää väärää ja ajan kans se helpottaa kyl :'D
(ja en kyllä kauheen lämpimästi suosittele sitä et oisit häne kans niiku mitää ei ois käyny ja meet kertoo siit milt sust tuntuu jne, en kyl tiä muije mielipitei toho mut ite aattelisi tolleen D:)
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Voi ei, voimia!!

Itse voin sanoa kokemuksen kautta että (vaikka se kliseiseltä kuulostaa) aika auttaa. Äläkä kiellä itseltä sitä asiaa että erositte ja valehtele itselle että kaikki olis hyvin ja oot päässyt asian yli koska et välttämättä ole. Ja vaikka erositte hyvissä väleissä niin kannattaa ottaa etäisyyttä toiseen ja poistaa/estää somesta kokonaan. Ajattele sitä eroa niin paljon kun tarvii ja esim kirjota ajatuksias ylös (itse tein näin, auttoi), puhu perheelle ja ystävilles ja itke niin paljon kun tarvii. Mutta et voi liian kauaa velloa tossa ”masennusvaiheessa” vaan koita päästä siitä jossain kohtaa yli tekemällä jotain muuta esim. näe kavereita, keskity kouluun yms. Itsellä nämä kaikki auttoi, erityisesti aika.

Tsemppiä! ❤️
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
En tiiä, onkohan ihan hullu ajatus että voitas joskus taas jatkaa yhdessä oloa, ottaa ihan rauhassa ja katsella miten onnistuisi. Tiiän että molemmat tarvii nyt paljon omaa aikaa ja että on hyvä jos molemmat vaan keskittyis omiin juttuihin nyt. Mutta että ehkä joskus voisi katsoa uudelleen tilannetta? En tiedä. En tiiä kannattaako ees mainita tosta hänelle. Vaikka tuntuu että ollaan voitu olla tosi avoimia tästä erosta ja siihen liittyvistä ajatuksista
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
En tiiä, onkohan ihan hullu ajatus että voitas joskus taas jatkaa yhdessä oloa, ottaa ihan rauhassa ja katsella miten onnistuisi. Tiiän että molemmat tarvii nyt paljon omaa aikaa ja että on hyvä jos molemmat vaan keskittyis omiin juttuihin nyt. Mutta että ehkä joskus voisi katsoa uudelleen tilannetta? En tiedä. En tiiä kannattaako ees mainita tosta hänelle. Vaikka tuntuu että ollaan voitu olla tosi avoimia tästä erosta ja siihen liittyvistä ajatuksista
En tiiä katsokaa rauhassa mitä aika näyttää. Itse en kyllä siihen ryhtyis mutta joillakin voi toimia.
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
En tiiä, onkohan ihan hullu ajatus että voitas joskus taas jatkaa yhdessä oloa, ottaa ihan rauhassa ja katsella miten onnistuisi. Tiiän että molemmat tarvii nyt paljon omaa aikaa ja että on hyvä jos molemmat vaan keskittyis omiin juttuihin nyt. Mutta että ehkä joskus voisi katsoa uudelleen tilannetta? En tiedä. En tiiä kannattaako ees mainita tosta hänelle. Vaikka tuntuu että ollaan voitu olla tosi avoimia tästä erosta ja siihen liittyvistä ajatuksista
Tulee mieleen mä tasoo päivä tai kaks sitten.
Deja vu
(Erosin perjantaina tyttöystävästäni)

Ainakin oma fiilis on, et täs tilanteessa ei kannata miettiä mitään tollasia. Jos joskus tuntuu, et voisitte vielä yrittää, niin yrittäkää, mut älkää miettikö sitä vielä.
Jos jää vaan kelaa tälläsiä ei oo oikeesti irti siitä suhteesta, eli se on sit yhtä tyhjän kanssa.

Sillein tuntuu tosi ikävältä sanoo tällein, ku ainakin itestä tuntuu, et jos vois vaan aatella, et ehkä me voidaan vielä joskus yrittää, tois jotenkin toivoa, ku nyt elämä on tosi surullista ja ahdistavaa, et vois sanoo, että tunne tuskasi
mut se ois oikeesti väärä tapa

Aika parantaa ja se, et hyväksyy, että se mitä oli, oli se sit miten kaunista tahansa, on ollutta ja mennyttä
Ja se, että se on ohi, ei itessään tarkota mitään tulevaisuuden suhteen. Te saatatte vielä joskus päätyä yhteen, mutta sä myös saatat päättää ryhtyä selibaattiin ja lähteä luostariin, sä saatat päättää maalata itsesi vihreäksi ja muuttaa pienelle saarelle Karibianmerellä ja niin edelleen.
Kuka tietää?
Ainakin parisuhteen auki sun tulevaisuus on just nyt täysin auki - tai viimesitään sit kun oot päässyt yli. Ja mä uskon, että sä pääset. Samalla tavalla kun mä uskon, että tuun itsekin pääsemään yli.
Ja joskus paras, mitä voi tehdä on uskoa.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
En tiiä, onkohan ihan hullu ajatus että voitas joskus taas jatkaa yhdessä oloa, ottaa ihan rauhassa ja katsella miten onnistuisi. Tiiän että molemmat tarvii nyt paljon omaa aikaa ja että on hyvä jos molemmat vaan keskittyis omiin juttuihin nyt. Mutta että ehkä joskus voisi katsoa uudelleen tilannetta? En tiedä. En tiiä kannattaako ees mainita tosta hänelle. Vaikka tuntuu että ollaan voitu olla tosi avoimia tästä erosta ja siihen liittyvistä ajatuksista
tää ei kyllä kannata. mun yksi suhde päättyi juuri noin. toinen sanoi että voidaan katsella paremmalla ajalla uudestaan kun hän musta edelleen välittää ja niin pois päin. mä jäin odottelemaan ja hän jatkoikin elämäänsä, oli vähän ajan päästä uuden kanssa ja mun piti kaverina seurata tätä onnea sitten vierestä.

vaikka erosittekin hyvissä väleissä niin ei kannata olla enempää tekemisissä kuin on pakko. yli pääseminen, erosta aiheutuva kipu ja epätoivo vain pitkittyy, jos ero ei ole ns. 100% varma ja toinen näyttelee edelleen isoa roolia sun elämässä. ja just jos hän löytääkin jonkun toisen niin kestätkö katsoa sitä?

en siis sano että tuo yhteenpalaaminen ois mahdotonta, mut ihan sun itses takia sitä ei kannata pitää vaihtoehtona. keskity pääsemään yli.
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
tää ei kyllä kannata. mun yksi suhde päättyi juuri noin. toinen sanoi että voidaan katsella paremmalla ajalla uudestaan kun hän musta edelleen välittää ja niin pois päin. mä jäin odottelemaan ja hän jatkoikin elämäänsä, oli vähän ajan päästä uuden kanssa ja mun piti kaverina seurata tätä onnea sitten vierestä.

vaikka erosittekin hyvissä väleissä niin ei kannata olla enempää tekemisissä kuin on pakko. yli pääseminen, erosta aiheutuva kipu ja epätoivo vain pitkittyy, jos ero ei ole ns. 100% varma ja toinen näyttelee edelleen isoa roolia sun elämässä. ja just jos hän löytääkin jonkun toisen niin kestätkö katsoa sitä?

en siis sano että tuo yhteenpalaaminen ois mahdotonta, mut ihan sun itses takia sitä ei kannata pitää vaihtoehtona. keskity pääsemään yli.
Jep, huomaan itekkin että huono ajatustapa ja vaan toiveajattelua :( tuntuu vaan niin pahalta se että ei enää voida jutella ja kertoa omista huolista tai halailla jne. Sattuu vaan, kun tällä hetkellä juuri tuollaista lohtua tarvitsisi, että joku halaa ja silittää ja sanoo että kaikki järjestyy. En haluisi mitään muuta kuin laittaa hänelle viestiä ja kertoa kuinka paha olo mulla on tästä
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Tulee mieleen mä tasoo päivä tai kaks sitten.
Deja vu
(Erosin perjantaina tyttöystävästäni)

Ainakin oma fiilis on, et täs tilanteessa ei kannata miettiä mitään tollasia. Jos joskus tuntuu, et voisitte vielä yrittää, niin yrittäkää, mut älkää miettikö sitä vielä.
Jos jää vaan kelaa tälläsiä ei oo oikeesti irti siitä suhteesta, eli se on sit yhtä tyhjän kanssa.

Sillein tuntuu tosi ikävältä sanoo tällein, ku ainakin itestä tuntuu, et jos vois vaan aatella, et ehkä me voidaan vielä joskus yrittää, tois jotenkin toivoa, ku nyt elämä on tosi surullista ja ahdistavaa, et vois sanoo, että tunne tuskasi
mut se ois oikeesti väärä tapa

Aika parantaa ja se, et hyväksyy, että se mitä oli, oli se sit miten kaunista tahansa, on ollutta ja mennyttä
Ja se, että se on ohi, ei itessään tarkota mitään tulevaisuuden suhteen. Te saatatte vielä joskus päätyä yhteen, mutta sä myös saatat päättää ryhtyä selibaattiin ja lähteä luostariin, sä saatat päättää maalata itsesi vihreäksi ja muuttaa pienelle saarelle Karibianmerellä ja niin edelleen.
Kuka tietää?
Ainakin parisuhteen auki sun tulevaisuus on just nyt täysin auki - tai viimesitään sit kun oot päässyt yli. Ja mä uskon, että sä pääset. Samalla tavalla kun mä uskon, että tuun itsekin pääsemään yli.
Ja joskus paras, mitä voi tehdä on uskoa.
Tsemppiä! Toivottavasti molemmat selvitään tästä :( ja tiiän että ei kannattais miettiä. Tuntuu vaan että ainoo asia mitä haluisin tehä ois just laittaa viestiä ja kertoo kuinka paha olo mulla on, ees puhua molempien fiiliksistä. Et voitas lohduttaa toisiamme. Mut tiiän et ei sekään ois hyvä idea
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Huhhoijjaa. On niin vahva tunne että haluisin laittaa sille viestiä ja puhua sille. En tiiä kauanko pystyn pidätteleen itteeni enää
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Huhhoijjaa. On niin vahva tunne että haluisin laittaa sille viestiä ja puhua sille. En tiiä kauanko pystyn pidätteleen itteeni enää
älä tee sitä, teet siinä vaan hallaa teille molemmille D: älä anna periksi!

also unohdin eilen sanoa, niin paljon tsemppiä tähän kaikkeen! ;__;
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
On vaikee luopuu tyypistä, jonka kaa on ollu tosi läheinen, mutta lopulta vaan tajuu, että niin on parempi. Saa ikävöidä ja olla surullinen, se jopa kuuluu asiaan, mutta ne tunteet ei tarkota, ettei ikinä pääse yli tai voi olla ilonen. Kannattaa ajatella, että tää suhde opetti sua jotenkin ja toi sun elämään paljon, vaikka nyt onkin paha olla

Ikävä sanoa näin, ei ehkä pitäis, mutta teidän suhde ei sen toisen keskustelun perusteella ollu kauheen vakaa. Saa toista epäillä, jos se on omasta mielestä tarpeen, enkä nyt tee mitään suuria johtopäätöksiä yhen keskustelun pohjalta, mutta vastaava snäppisijainnin tarkkailu ja ahdistus, josta ei oo puhuttu, ei oo ok suhteessa. Teidän välinen juttu ei sitten vaan toiminu, mutta ei se tee kummastakaan huonoo ihmistä tai mitään, kuten moni eron jälkeen tuntuu ajattelevan

Kyllä se siitä
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
On vaikee luopuu tyypistä, jonka kaa on ollu tosi läheinen, mutta lopulta vaan tajuu, että niin on parempi. Saa ikävöidä ja olla surullinen, se jopa kuuluu asiaan, mutta ne tunteet ei tarkota, ettei ikinä pääse yli tai voi olla ilonen. Kannattaa ajatella, että tää suhde opetti sua jotenkin ja toi sun elämään paljon, vaikka nyt onkin paha olla

Ikävä sanoa näin, ei ehkä pitäis, mutta teidän suhde ei sen toisen keskustelun perusteella ollu kauheen vakaa. Saa toista epäillä, jos se on omasta mielestä tarpeen, enkä nyt tee mitään suuria johtopäätöksiä yhen keskustelun pohjalta, mutta vastaava snäppisijainnin tarkkailu ja ahdistus, josta ei oo puhuttu, ei oo ok suhteessa. Teidän välinen juttu ei sitten vaan toiminu, mutta ei se tee kummastakaan huonoo ihmistä tai mitään, kuten moni eron jälkeen tuntuu ajattelevan

Kyllä se siitä
Tämä
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Taas kunnon itkukohtaus päällä :/ tuntuu että en kestä tätä mutta huomenna varmaan taas parempi olo, tänäänkin oli. Nää illat on pahimpia kun oon vaan yksin kotona
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Erot on aina vaikeita D: Ja vaikka erositte hyvissä väleissä, mikä on toisaalta hieno juttu, niin sinuna ehkä ottasin näin alkuun etäisyyttä häneen, jotta yli pääseminen on helpompaa. Älä kiellä iteltäs mitään tunteita ja anna itelles lupa olla surullinen ja ikävöidä jos tulee semmosia fiiliksiä. Vaikka se voi olla tällä hetkellä vaikeeta muistaa, niin aika auttaa ja jossain vaiheessa sulla on paljon parempi olo (niin kliseiseltä kun se kuulostaakin). Jokanen suhde opettaa jotain ja se että erositte ei tarkota sitä et oisitte jotenkin huonoja ihmisiä tai epäonnistuneita. Kannatan jollekin läheiselle tai vaikka ammattilaiselle puhumista, ja oon ite kirjotellu aina välillä vihkoon miun huolia tms. niin kirjottamistakin kannattaa hyödyntää. Lähetän lohtuhalin ja voimia sinne!💗 Sie selviit kyllä D:
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Erot on aina vaikeita D: Ja vaikka erositte hyvissä väleissä, mikä on toisaalta hieno juttu, niin sinuna ehkä ottasin näin alkuun etäisyyttä häneen, jotta yli pääseminen on helpompaa. Älä kiellä iteltäs mitään tunteita ja anna itelles lupa olla surullinen ja ikävöidä jos tulee semmosia fiiliksiä. Vaikka se voi olla tällä hetkellä vaikeeta muistaa, niin aika auttaa ja jossain vaiheessa sulla on paljon parempi olo (niin kliseiseltä kun se kuulostaakin). Jokanen suhde opettaa jotain ja se että erositte ei tarkota sitä et oisitte jotenkin huonoja ihmisiä tai epäonnistuneita. Kannatan jollekin läheiselle tai vaikka ammattilaiselle puhumista, ja oon ite kirjotellu aina välillä vihkoon miun huolia tms. niin kirjottamistakin kannattaa hyödyntää. Lähetän lohtuhalin ja voimia sinne!💗 Sie selviit kyllä D:
Voi kiitos D: onneks on psykologi joka auttaa.

tänään oli ollut jo parempi fiilis, ja oikeestaan en oo vieläkään itkeny kertaakaan. Näin vaan hämet tänään ulkona ja tuli jutteleen mistä tuli ehkä vähän paha mieli :( toivoisin et ei ois mitää kontaktia nii ois helpompi mulla olla
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
eilen oli taas ihan kiva päivä, vaikka eksä oli taas samassa paikassa viihteellä kuin missä mä olin kavereitten kanssa. Enkä eilen itkeny kertaakaa! mutta nyt oon tänää ollu vaa kotona nii itkuhan tässä tuli ku yleensä kysyisin häntä näkeen mutta enpäs voi :/ pitäis hommaa uusia kavereita kekkä vois nähä aina ku on yksinäinen näin
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Pahimpia on nää päivät ku itkettää nii et meinaa oksentaa D: nytki on ollu pakko pari kertaa nousta sängystä ja käydä halaas pönttöä mut ei mitään onneks tui ylös asti.

joinain päivinä on parempi olo ja joonain taas tämmöne mut toivoisin et näö huutoitku päivät loppuis jo. En enää jaksa
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
En oo varma muistanko tätä enää huomenna mutta kesken huutoitkun tuli kunnon epifania että vikan kuukauden meidän suhteesta en oikeestaan ees ollu onnellinen koko suhteessa ja tosi ahdistunu, ja oikeestaan koko suhteen ajan oli koko ajan semmone fiilis että "oliko tää nyt tässä." Itkut loppu kun seinään ja toivottavasti saan nyt nukuttua D: muistuispa tää mieleen taas uudelleen
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Tänään ollu taas vähän parempi olo vaikka oon ollut koko päivän yksin tekemättä mitään. Mutta parempi et on tälläsiiki päiviä välillä

huomenna meen taas viihteelle. En tiiä onko tää lähtemäs käsistä vai onko tää vaan mun tapa toipua
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Sorruin laittaan sille viestiö :( tuntu että oli pakko mut nyt ehkä vähän kaduttaa
 
Ylös Pohja