Kerrassaan upea tyyli!Oon tää kissa kun ryöstetään se pankki.
katso liitettä 2178
Kerrassaan upea tyyli!Oon tää kissa kun ryöstetään se pankki.
katso liitettä 2178
Kiitoksia!Kerrassaan upea tyyli!
Never stop the madness ja kohta vedetään taas!Kiitoksia!
En kommentoi! Mielipidekysymys! Poliisit pamputtaa kumisella pampulla uaa uaa!Onko täällä kaikki hengissä vai onko joku kupsahtanut kuumuuteen?
Että sellaista. Ehkä olen sitten ihan hilijaa. *teippaa suunsa jesarilla*En kommentoi! Mielipidekysymys! Poliisit pamputtaa kumisella pampulla uaa uaa!
Tuo oli ylireagointia! *hakee kirjan ja istahtaa lukemaan*Että sellaista. Ehkä olen sitten ihan hilijaa. *teippaa suunsa jesarilla*
mphkä mhvähhänm *yrittää irrottaa jesaria naamaltaan*Tuo oli ylireagointia! *hakee kirjan ja istahtaa lukemaan*
Sain lämpöhalvauksen, anteeksi...Onko täällä kaikki hengissä vai onko joku kupsahtanut kuumuuteen?
ei se mitäänSain lämpöhalvauksen, anteeksi...
No, hyväksytään tämän kerran. Olisit mennyt kylmähuoneeseen, kun meillä varmaan on sellainenkin? :DSain lämpöhalvauksen, anteeksi...
Voi hitto! Annas kun meikäpoika auttaa vähän! *nyhtäisee teipin hellästi irti ja tuijottaa tuota silmät välkkyen*mphkä mhvähhänm *yrittää irrottaa jesaria naamaltaan*
Kerrassaan hyvä idea!No, hyväksytään tämän kerran. Olisit mennyt kylmähuoneeseen, kun meillä varmaan on sellainenkin? :D
huppista :D ehkä mulla on suu vielä tallella, en tiedä kun en tunne sitä :DVoi hitto! Annas kun meikäpoika auttaa vähän! *nyhtäisee teipin hellästi irti ja tuijottaa tuota silmät välkkyen*
Menetetty tapaus, helle on sekoittanu myös sun pääs! Hasta la vista baby mä lähden nyt rannalle, halukkaat pääsee mukaan.huppista :D ehkä mulla on suu vielä tallella, en tiedä kun en tunne sitä :D
Haista pasta vaan itsellesi. Tunkeudun mukaan.Menetetty tapaus, helle on sekoittanu myös sun pääs! Hastala vista baby mä lähden nyt rannalle, halukkaat pääsee mukaan.
Tule sitten, mutta siisti suusi! Siellä on ne aleksin grillijuhlat ja yksi haistattelee pastoja!Haista pasta vaan itsellesi. Tunkeudun mukaan.
Eikö sieltä saa pastaa?Tule sitten, mutta siisti suusi! Siellä on ne aleksin grillijuhlat ja yksi haistattelee pastoja!
Varmasti saa! Ja jos ei niin kipaistaan kaupastaEikö sieltä saa pastaa?
Jihuu! Mennään sitten!Varmasti saa! Ja jos ei niin kipaistaan kaupasta
Eipäs hätäillä! Millä menopelillä edes mennään?Jihuu! Mennään sitten!
riippunee matkan pituudestaEipäs hätäillä! Millä menopelillä edes mennään?
Taitaapi olla semmoiset viitisen kilometriä. Aleksin luokse ei varmaankaan yöksikään mennä?riippunee matkan pituudesta
Ehej. Oisko autoa?Taitaapi olla semmoiset viitisen kilometriä. Aleksin luokse ei varmaankaan yöksikään mennä?
siellä on-24No, hyväksytään tämän kerran. Olisit mennyt kylmähuoneeseen, kun meillä varmaan on sellainenkin? :D
Mitä tapahtui?Olipa reissu! Kilsawatti taisi jäädä sinne, piti pelastaa oma nahkani
sine perkele jätit minut yksin D: olisin voinut kuolla! missä ne laastarit nyt on, onko joku taas syönyt ne?Olipa reissu! Kilsawatti taisi jäädä sinne, piti pelastaa oma nahkani
Luulin että halusit tavata tommin taas D: *heittää paketillisen laastareita ja nostaa rinkan selkään*sine perkele jätit minut yksin D: olisin voinut kuolla! missä ne laastarit nyt on, onko joku taas syönyt ne?
@Kilowattituntimittari saanee selittää oman näkemyksensä!Mitä tapahtui?