Myrskyvaroitus
Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
- Reaktioarvo
- 6,562
Noniin johan selkeni :Dkäynnistä kone sitten valitset ohjelman pyörittämällä nuppia keskellä sitten paina play on off napista
Noniin johan selkeni :Dkäynnistä kone sitten valitset ohjelman pyörittämällä nuppia keskellä sitten paina play on off napista
Viidet kahden kilometrin matkalla? Se on jo aika kova suoritus suoraan sanottuna. *menee maidottomine maitoineen keittiöön vähät välittämättä tästä ylimääräisestä sekoilusta**puuskuttaa* Viidet! Mutta nyt mun pitää joutua, ne on perässä... *ryntää takaovelle juosten ulos tuliase kainalossa ja kummasti jalkaan vaihtuneet maiharit tömisten* tuun kohta!
Onse! Sanoinhan että olen hyvä ralliskuski! Moido! *heittää avaimet tuolle ja lataa aseen*no hyvä! Onkos auto kunnossa kuitenkin, pirun kallis vehje
Oon mestari nääs! Heitätkö siitä yläkaapista sen patruunalippaan, tarvitsen sitä?Viidet kahden kilometrin matkalla? Se on jo aika kova suoritus suoraan sanottuna. *menee maidottomine maitoineen keittiöön vähät välittämättä tästä ylimääräisestä sekoilusta*
Joo, kunhan saan ensin tämän käryävän makaronilaatikon uunista ulos.Oon mestari nääs! Heitätkö siitä yläkaapista sen patruunalippaan, tarvitsen sitä?
hei tein just ison kasan hernekeittoa, haluatko ?Mikä täällä käryää?
Ai samarajaatana, se makaronilaatikko! Tämä @Meikävaan' sekoilu tuon kaurajuoman haun kanssa vei niin pahasti huomioni...
HEI KAIKKI, SORI, TÄNÄÄN SYÖDÄÄN SIT VÄHÄN PALANUTTA MAKARONILAATIKKOA!
Noniin muistathan tuulettaa käryn poisJoo, kunhan saan ensin tämän käryävän makaronilaatikon uunista ulos.
Vauhtia, kytät on perässä! Voi hemmetti..Joo, kunhan saan ensin tämän käryävän makaronilaatikon uunista ulos.
Kyllä kyllä, ikkunat auki ettei palohälytin ala huutaa.Noniin muistathan tuulettaa käryn pois
Minä sekoilen vaan joka keskiviikko pyh! Tai oikeastaan aina...Mikä täällä käryää?
Ai samarajaatana, se makaronilaatikko! Tämä @Meikävaan' sekoilu tuon kaurajuoman haun kanssa vei niin pahasti huomioni...
HEI KAIKKI, SORI, TÄNÄÄN SYÖDÄÄN SIT VÄHÄN PALANUTTA MAKARONILAATIKKOA!
*pää uunin sisällä* No mitä nyt?Vauhtia, kytät on perässä! Voi hemmetti..
Selvisi että aseenkantolupani on vanhentunut... voitko kuvitella?! En luovu tästä...*pää uunin sisällä* No mitä nyt?
No mitenkäs se nyt on mahdollista?Selvisi että aseenkantolupani on vanhentunut... voitko kuvitella?! En luovu tästä...
Ei hajuakaan! Mutta selitän illalla! Nähdään *juoksee metsään ase selässä*No mitenkäs se nyt on mahdollista?
Sel.....vä?Ei hajuakaan! Mutta selitän illalla! Nähdään *juoksee metsään ase selässä*
Mun kissaHei tuotanoin, kenen kissa tuo tuossa pöydällä on? *nostaa katin ylös* Kuka myöntää omistavansa tämän karvapallon?
Kiitos *ottaa kissan ja vie se huoneeseensa*Aha, selvä, tässä sun kissa *ojentaa kissan*
katso liitettä 706
NYT kerrot kaiken!Noniin olipas se aikamoinen homma! *juoksen sisälle huohottaen*
Heti kun käyn putsaamassa haavani! Pikku hetki menee...NYT kerrot kaiken!
Hyvä :))Ei paljoa,,,
Lupaan olla jatkossa varovainen!
Hüps oliko tuo maljakko arvokaskin...?
Kaikki lähti siitä kun jouduin poliisien pysäyttämiksi kauppareissullani! Voitko kuvitella, ajoin liikennesääntöjen mukaan, mutta kuulemma kännissä. Kun kommentoin että olen töissä Yleisradiolla niin ne kiinnostuivat totaallisesti. Vastasin että mulla oli kiire ampumaan pulloja, ja ne alkoivat udella. Tulistuin ja painoin kaasun pohjaan ja niitä sakkoja tuli siinä matkalla muutama. Ne kytät lähti perääni, eksyin automiittiin kilpailemaan jonkun mersukuskin kanssa. Takaisin sisälle päästyäni hain maiharini, tuliaseen, pistoolin ja varuilta muutaman valmiin polttopullon. Huomautan tähän väliin ettei kukaan ole huomannut uutta asettani! Metsään ne olivat järjestäneet väijjyn, josta onnistuin pääsemään ohi. Juoksin kauan välillä saattaen ampua aina välillä jotakin köhöm. Yhtäkkiä tuttu kersanttiheppu ilmestyi eteeni ja kyseli mitä teen siellä. Älysin olevani kertausharjoituksissa tuliaseeni ja pistoolini kanssa. Innostuin ja päätin hakea kamat teltalta ja osallistua. Kun poliisit tuntia myöhemmin löysivät minut lähdin pikaisesti syvemmälle metsään. Kun sain ne kintereiltäni tulin takaisin talollemme, kiipesin yläkertaan, piilotin kamat ja tiputtauduin ikkunasta. Lähdin Keskustaan moikkamaan Teroa, joka lopulta kivitettiin. Nyt olen sitten tässä! *selitän innoissani* Jos kytät tulee kyselemään, älä myönnä mitään. Ota varuilta tuosta muutama tarvike. Mafia on myös perässäni! *kaivelen taskujani josta nostan muutaman kranaatin, perhosveitsen, pistoolin, patruunoita ja patruunavyön* ota varuilta, muille en uskalla näitä luovuttaa! Noilla pärjäät hetken jos olot kärvistyvät jostain syystä. Suosittelen kertausharjoitusta, vaikkei mafia tule ikinä tietämään että tunnemme ketään tästä talosta. Muistatko Aleksin grillijuhlat, meidät nähtiin sielä. Onneksi olemme turvassa vielä aika kauan!Heti kun käyn putsaamassa haavani! Pikku hetki menee...
Jaahas, sellaiset setit. Eipä sinulta voi oikein muuta odottaakaan...Kaikki lähti siitä kun jouduin poliisien pysäyttämiksi kauppareissullani! Voitko kuvitella, ajoin liikennesääntöjen mukaan, mutta kuulemma kännissä. Kun kommentoin että olen töissä Yleisradiolla niin ne kiinnostuivat totaallisesti. Vastasin että mulla oli kiire ampumaan pulloja, ja ne alkoivat udella. Tulistuin ja painoin kaasun pohjaan ja niitä sakkoja tuli siinä matkalla muutama. Ne kytät lähti perääni, eksyin automiittiin kilpailemaan jonkun mersukuskin kanssa. Takaisin sisälle päästyäni hain maiharini, tuliaseen, pistoolin ja varuilta muutaman valmiin polttopullon. Huomautan tähän väliin ettei kukaan ole huomannut uutta asettani! Metsään ne olivat järjestäneet väijjyn, josta onnistuin pääsemään ohi. Juoksin kauan välillä saattaen ampua aina välillä jotakin köhöm. Yhtäkkiä tuttu kersanttiheppu ilmestyi eteeni ja kyseli mitä teen siellä. Älysin olevani kertausharjoituksissa tuliaseeni ja pistoolini kanssa. Innostuin ja päätin hakea kamat teltalta ja osallistua. Kun poliisit tuntia myöhemmin löysivät minut lähdin pikaisesti syvemmälle metsään. Kun sain ne kintereiltäni tulin takaisin talollemme, kiipesin yläkertaan, piilotin kamat ja tiputtauduin ikkunasta. Lähdin Keskustaan moikkamaan Teroa, joka lopulta kivitettiin. Nyt olen sitten tässä! *selitän innoissani* Jos kytät tulee kyselemään, älä myönnä mitään. Ota varuilta tuosta muutama tarvike. Mafia on myös perässäni! *kaivelen taskujani josta nostan muutaman kranaatin, perhosveitsen, pistoolin, patruunoita ja patruunavyön* ota varuilta, muille en uskalla näitä luovuttaa! Noilla pärjäät hetken jos olot kärvistyvät jostain syystä. Suosittelen kertausharjoitusta, vaikkei mafia tule ikinä tietämään että tunnemme ketään tästä talosta. Muistatko Aleksin grillijuhlat, meidät nähtiin sielä. Onneksi olemme turvassa vielä aika kauan!
Hoidin homman kotiin! Osaathan varmasti käyttää pistoolia?Jaahas, sellaiset setit. Eipä sinulta voi oikein muuta odottaakaan...
Kyllä kyllä. Älä huoli.Hoidin homman kotiin! Osaathan varmasti käyttää pistoolia?
Hienoa. Ota luotiliivi varalta! *ojennan liivin ja avaan pullottamaani kossuaKyllä kyllä. Älä huoli.
*pukee liivin ja vilkaisee sarkastisesti vihaisena kossupulloa*Hienoa. Ota luotiliivi varalta! *ojennan liivin ja avaan pullottamaani kossua