Pakko juoda, pelottaa! *sammallan kännissäni* En mä ole vittu mikään Häyhä, mun hermot ei kestä...*pukee liivin ja vilkaisee sarkastisesti vihaisena kossupulloa*
Pakko juoda, pelottaa! *sammallan kännissäni* En mä ole vittu mikään Häyhä, mun hermot ei kestä...*pukee liivin ja vilkaisee sarkastisesti vihaisena kossupulloa*
ymmärrän...Pakko juoda, pelottaa! *sammallan kännissäni* En mä ole vittu mikään Häyhä, mun hermot ei kestä...
*otan uuden hörpyn* älä sinä kuitenkaan juo... tarvitaan yhdet aivot jos aijotaan selvitä! *rojahdan istumaan pöydän ääreen kaivaen esille puukon*ymmärrän...
joo, en ajatellut, olen uskonnosta johtuva absolutisti. D:*otan uuden hörpyn* älä sinä kuitenkaan juo... tarvitaan yhdet aivot jos aijotaan selvitä! *rojahdan istumaan pöydän ääreen kaivaen esille puukon*
Viisas päätös, mä olen vaan turboateisti! *vilkaisen tuota virnistäen, laittaen puukon pois* ei vielä sitten... eheijoo, en ajatellut, olen uskonnosta johtuva absolutisti. D:
hei hetkinen... mitä sinä nyt sillä puukolla teet?
jos minä sitten otan tämän vain säilöön *puukkoa puhuessaan hitaasti lähestyen*Viisas päätös, mä olen vaan turboateisti! *vilkaisen tuota virnistäen, laittaen puukon pois* ei vielä sitten... ehei
*katson tuota tuimasti* ehe, et voi! Pitää suojautua, muuten kuollaan.jos minä sitten otan tämän vain säilöön *puukkoa puhuessaan hitaasti lähestyen*
jos nyt kumminkin veisin sen edes pois täältä keittiöstä, emme kuitenkaan ihan kahdestaan asu ja kaikki eivät välttämättä halua katsella teräasetta hedelmäkulhossa?*katson tuota tuimasti* ehe, et voi! Pitää suojautua, muuten kuollaan.
Laitoinko mä sen sinne? Hehe... hyvä on, ota sitten! *ojennan puukkoni ja alan silmäillä katon ja lattian välimatkaa*jos nyt kumminkin veisin sen edes pois täältä keittiöstä, emme kuitenkaan ihan kahdestaan asu ja kaikki eivät välttämättä halua katsella teräasetta hedelmäkulhossa?
Noniin, vien tämän kassakaappiin. Samaiseen kappiin taidan lukita kaikki talon köydetkin. Ihan vain varmuuden vuoksi, emmehän halua kenenkään kuolevan ennen aikojaan.Laitoinko mä sen sinne? Hehe... hyvä on, ota sitten! *ojennan puukkoni ja alan silmäillä katon ja lattian välimatkaa*
Voi hemmetti millainen turvallisuusintoilija olet... *siirryn eteisen asekaapin lähistölle hitaasti* taidankin tuota köhöm käydä vähän noita putsailemassa ihan näin varalta!Noniin, vien tämän kassakaappiin. Samaiseen kappiin taidan lukita kaikki talon köydetkin. Ihan vain varmuuden vuoksi, emmehän halua kenenkään kuolevan ennen aikojaan.
selvä, pyydän sinulle auttajan. *huutaa yläkertaan* @Asiallinenihminen, voisitko tulla tänne? meikävaan taitaa tarvita apua asekaapin putsaukseen ja minun pitää mennä lukitsemaan puukko ja kaikki talon köydet kassakaappiin!Voi hemmetti millainen turvallisuusintoilija olet... *siirryn eteisen asekaapin lähistölle hitaasti* taidankin tuota köhöm käydä vähän noita putsailemassa ihan näin varalta!
*tärisen pelosta* jos hän haluaa, mutta voi menettää henkensä jos ne hyökkää! *avaan asekaapin rohmuten kaiken mahdollisen käsiini piilottaen sinne sekaan köyden jonka varastoin kaappiin aijemmin*selvä, pyydän sinulle auttajan. *huutaa yläkertaan* @Asiallinenihminen, voisitko tulla tänne? meikävaan taitaa tarvita apua asekaapin putsaukseen ja minun pitää mennä lukitsemaan puukko ja kaikki talon köydet kassakaappiin!
*poistuu huoneesta ja nappaa vielä kaikki löytämänsä lääkkeet, mämmipaketit ja kartan mukaan* joo, tehkää mitä haluatte, minä vien nämä nyt pois silmistä*tärisen pelosta* jos hän haluaa, mutta voi menettää henkensä jos ne hyökkää! *avaan asekaapin rohmuten kaiken mahdollisen käsiini piilottaen sinne sekaan köyden jonka varastoin kaappiin aijemmin*
*nappaan köyden lähtien ulos rakentelemaan keinuja humalani hyvänä päähänpistona* vähän se mämmi kyllä ihmetytti sen surren käytöksessä...*poistuu huoneesta ja nappaa vielä kaikki löytämänsä lääkkeet, mämmipaketit ja kartan mukaan* joo, tehkää mitä haluatte, minä vien nämä nyt pois silmistä
*palaa huoneeseen ja huomaa meikävaan' seonneen lopullisesti ja siirtyneen pihan puolelle shortseissa ja t-paidassa viiden asteen pakkasessa**nappaan köyden lähtien ulos rakentelemaan keinuja humalani hyvänä päähänpistona* vähän se mämmi kyllä ihmetytti sen surren käytöksessä...
*kaivaa puukon takataskustaan* selvä, tässä, en vienyt sitä kassakaappiin mämmien, köysien, karttojen ja lääkkeiden kanssa koska arvelin että kaipailet niistä kaikista sitä ensimmäisenä*hehettelen hulluna loistavalle idealleni palaten takasin lämpimään hytisten* Saanko nyt puukkoni?
*hymyilee onnellisesti* ihanaa, kiitoksia! *istun sohvalle vilkaisten ettei kukaan nää kun kaivan taskustani konepistoolin jota alan tutkiskelemaan**kaivaa puukon takataskustaan* selvä, tässä, en vienyt sitä kassakaappiin mämmien, köysien, karttojen ja lääkkeiden kanssa koska arvelin että kaipailet niistä kaikista sitä ensimmäisenä
*lähtee pihalle ja toivoo parasta ja pelkää pahinta**hymyilee onnellisesti* ihanaa, kiitoksia! *istun sohvalle vilkaisten ettei kukaan nää kun kaivan taskustani konepistoolin jota alan tutkiskelemaan*
*ihastelen asetta samalla pohtien mennettä elämääni, kaikkea siihen on totta tosiaan mahtunut. lähden vessaan**lähtee pihalle ja toivoo parasta ja pelkää pahinta*
Tuunselvä, pyydän sinulle auttajan. *huutaa yläkertaan* @Asiallinenihminen, voisitko tulla tänne? meikävaan taitaa tarvita apua asekaapin putsaukseen ja minun pitää mennä lukitsemaan puukko ja kaikki talon köydet kassakaappiin!
hienoa, mistä aloitetaan?
Helpoimmastahienoa, mistä aloitetaan?
yksinkertaista! osaatko purkaa pistoolia osiin?Helpoimmasta
No siis taisin unohtaa sorppa*raottaa vessanovea*
Sai sitten olla viimeinen kerta, kun se veskipaperi unohtuu! Kuka sen tällä kertaa unohti?!
Osaan kai ei se nyt hankalaa voi ollayksinkertaista! osaatko purkaa pistoolia osiin?
*mulkaisee ಠ_ಠ-ilmeellä ja pamauttaa vessanoven takaisin kiinni*No siis taisin unohtaa sorppa
sitten aloitetaan! ota vaan reippaasti tuosta sohvapöydältä mieluinen, mä alotan vaikka omasta tuliaseestaniOsaan kai ei se nyt hankalaa voi olla