Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
*ottaa aseen *sitten aloitetaan! ota vaan reippaasti tuosta sohvapöydältä mieluinen, mä alotan vaikka omasta tuliaseestani
*ottaa aseen *sitten aloitetaan! ota vaan reippaasti tuosta sohvapöydältä mieluinen, mä alotan vaikka omasta tuliaseestani
oletko ikinä ajatellut jos taloomme hyökättäisiin?*ottaa aseen *
Joo oon kyllä nyt metsästäjä suvun lapsi osaa ampuaoletko ikinä ajatellut jos taloomme hyökättäisiin?
Hyvä, luotan taitoihisi silloin kun tositilanne koittaa!Joo oon kyllä nyt metsästäjä suvun lapsi osaa ampua
Kyllä sitten rynnätään aseiten kanssaHyvä, luotan taitoihisi silloin kun tositilanne koittaa!
ehdottomasti, läpi tulen ja jään. muidenkin pitäisi ehkä varalta harjoitella hieman...Kyllä sitten rynnätään aseiten kanssa
Milloin ensimmäiset harjoituksetehdottomasti, läpi tulen ja jään. muidenkin pitäisi ehkä varalta harjoitella hieman...
heti huomenna! KOKO TALONVÄKI KERTAUSHARJOITUKSET HUOMENNA! saat sitten toimia myös kunniapaikaltaMilloin ensimmäiset harjoitukset
Riittääkö aseet kaikilleheti huomenna! KOKO TALONVÄKI KERTAUSHARJOITUKSET HUOMENNA! saat sitten toimia myös kunniapaikalta
riittää riittää, niitä on vielä kellarissa reippaasti!Riittääkö aseet kaikille
Aikamoista! Minkäs niminen tuo kaunokainen on? *saapuu paikalle taputtelemaan vasaa**saapuu matkoilta*
Huomenta taloon! Kattokaa mä toin meille oman poronvasan!
Mihin se laitetaan*saapuu matkoilta*
Huomenta taloon! Kattokaa mä toin meille oman poronvasan!
Tuolla pihalla on vanha autotalli, sen voi tunkea sinne nyt ainakin aamupalan ajaksi.Mihin se laitetaan
Sen jälkeen laitetaan mihinTuolla pihalla on vanha autotalli, sen voi tunkea sinne nyt ainakin aamupalan ajaksi.
En tiedä, voihan si siellä pitää siihen asti että keksitään jostain joku hyvä paikka. Ainakin Lapissa porot tykkää bensanhajusta, en tiedä miksi.Sen jälkeen laitetaan mihin
Ehdottanen että rakennetaan pihatto ulos! Sinne vaan semmonen katos vielä niin ai ettäSen jälkeen laitetaan mihin
Minä voin taas käydä kaupassa, jos jollain on autoa heittään!Pitää ostaa ruokea porolle kuka ostaa
On auto *antaa avaimet*Minä voin taas käydä kaupassa, jos jollain on autoa heittään!
*nappaa avaimet hymyillen kiitollisesti* jes, taas pääsee ajamaan! Mitä muuta tarviitte?On auto *antaa avaimet*
Rakennus tarvikkeita kun pitää rakentaa porolle aitaus*nappaa avaimet hymyillen kiitollisesti* jes, taas pääsee ajamaan! Mitä muuta tarviitte?
Juu otetaan otetaan. Mitä mieltä olet, tarvittaisko asekokoelmaan täydennystä? Mutta ainakin kauramaitoa pitää varmasti olla!Rakennus tarvikkeita kun pitää rakentaa porolle aitaus
Voihan sitä täydentääJuu otetaan otetaan. Mitä mieltä olet, tarvittaisko asekokoelmaan täydennystä? Mutta ainakin kauramaitoa pitää varmasti olla!
Hirnoa että olet samaa mieltä! Käyn hommaamassa vähän armeijan ylijäämäkamoja, saattaa tulla jotain muutakin mukaan siis. *heilautan kättä lähtien ulos nousten autoon ja ajaen pois*Voihan sitä täydentää
*Heittää Meikävaan'ia autolla*Minä voin taas käydä kaupassa, jos jollain on autoa heittään!
Autsista! Mutta kiitoksia tästä lahjasta. Ottaisitko nuo maastotakit tuosta?*Heittää Meikävaan'ia autolla*
Joo, mihin ne vien?Autsista! Mutta kiitoksia tästä lahjasta. Ottaisitko nuo maastotakit tuosta?