Poistettukäyttäjänimi174
Guest
- Reaktioarvo
- 5,133
- AP AP
sepäs mukavaa. mitä jos menisit pitämään seuraa porolle, se voi tykätä kissoista.mau olen kissa
sepäs mukavaa. mitä jos menisit pitämään seuraa porolle, se voi tykätä kissoista.mau olen kissa
Joo, sullotaan sinne nyt hetkeksi ainakin.peräkammari, tuo pannuhuone ja vessa ovat vaihtoehdot tällä hetkellä. peräkammari on tarkoitettu niille, jotka vierailevat talossamme joten jos hän ei kovin pysyväisluonteisesti aio jäädä niin sinne vaan.
Saa olla siellä nyt sen aikaa että keksitään parempi paikka/päättää lähteä vetämään täältä hullujenhuoneesta.Joo, sullotaan sinne nyt hetkeksi ainakin.
Joo, saatan aina välillä yöllä hipsiä pitämään seuraa eli ei ole murtovarkaita!Saa olla siellä nyt sen aikaa että keksitään parempi paikka/päättää lähteä vetämään täältä hullujenhuoneesta.
okei, hyvä tietää. se nimittäin voi olla hieman noloa jos hädissäni alan soittaa poliisille keskellä yötä ja sitten se olettekin te kaksi.Joo, saatan aina välillä yöllä hipsiä pitämään seuraa eli ei ole murtovarkaita!
upeaa, talomme vain jatkaa upgreidausta, meillä on pihalla jo talli ja autotalli.hieno uusi talli on valmis nyt ajoneuvot sisään lämmitys ja ilmanvaihto löytyy
rakennutetaanko vielä jotain tonttia riittääupeaa, talomme vain jatkaa upgreidausta, meillä on pihalla jo talli ja autotalli.
olisko joku aitta, lisää nukkumatilaa tarvittaisiin tulle paavolle ja varmaankin paavillekin kun se nyt ei suostunut lähtemään vaikka käskettiin.rakennutetaanko vielä jotain tonttia riittää
laajennetaan taloa niin saadaan tilaa lisää aitan rakennus aloitetaan myös *soittaa rakennusyhtiöille ja etsii parasta tarjousta*olisko joku aitta, lisää nukkumatilaa tarvittaisiin tulle paavolle ja varmaankin paavillekin kun se nyt ei suostunut lähtemään vaikka käskettiin.
käy! minä tahdon kyllä muuttaa aittaan, ne ovat upeita. nukun aina mökillä aitassa.laajennetaan taloa niin saadaan tilaa lisää aitan rakennus aloitetaan myös *soittaa rakennusyhtiöille ja etsii parasta tarjousta*
Saa paavo siinä sydänkohtauksen kun poliisipartio hyppää niskaan!okei, hyvä tietää. se nimittäin voi olla hieman noloa jos hädissäni alan soittaa poliisille keskellä yötä ja sitten se olettekin te kaksi.
okei, hyvä tietää. se nimittäin voi olla hieman noloa joskaksi.
mitä siellä tapahtuuJoo, saatan aina välillä yöllä hipsiä pitämään seuraa eli ei ole murtovarkaita!
Katsotaan yhdessä komedialeffoja luultavastimitä siellä tapahtuu
@Peruukkiteline'llä ja minulla oli teebileet!kuka on käyttäny kaikki tee pussit
voin tullaKetkä lähtevät mun ja paavon kans retkeilemään?
jaaha missä ja kenen luvalla ja muumipappan ei oo vastaus@Peruukkiteline'llä ja minulla oli teebileet!
otetaanko muuten poro mukaan? voisi tykätä päästä lenkille.voin tulla
muumiMAMMANjaaha missä ja kenen luvalla ja muumipappan ei oo vastaus
missämuumiMAMMAN
antoiko kirjallisen luvanmuumiMAMMAN
joo mutta uutin sen luvan vedessä koska halusin tietää, tuleeko siitä hyvää teetä. (ei tullut, maistui vain vedelle, paperille ja musteelle, mitä se kyllä olikin)antoiko kirjallisen luvan
täällä. ihan oli rauhanomaiset bileet, ei me mitään riehuttu ja siivottiin jälkemme. voit kysyä naapureiltakin, eivät varmasti kuulleet mitään!
Joo! *huudan paavon paikalle joka on kerrankin kammannut sekalaisen tukkansa*otetaanko muuten poro mukaan? voisi tykätä päästä lenkille.
lähdetäänkö nyt vai heti?Joo! *huudan paavon paikalle joka on kerrankin kammannut sekalaisen tukkansa*
Heti! *nappaan takin ja heitän paavon kengät jonnekkin siksi aikaa kun pöllin tuon aurinkolasit* voitaisiin ottaa perunoita porolle, jos sille vaikka ilmenee känkkäränkkä!lähdetäänkö nyt vai heti?
*ottaa taskut täyteen perunoita ja saa takkinsa näyttämään hamsterilta*Heti! *nappaan takin ja heitän paavon kengät jonnekkin siksi aikaa kun pöllin tuon aurinkolasit* voitaisiin ottaa perunoita porolle, jos sille vaikka ilmenee känkkäränkkä!
*hymyilen iloisesti sulloen muutaman perunan paavollekin.**ottaa taskut täyteen perunoita ja saa takkinsa näyttämään hamsterilta*