Roolipelit Esittäkää tässä keskustelussa että me kaikki varaanit asumme samassa talossa.

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
ahaa! Et siis kestänyt mahdollisuutta hävitä minulle ja paavolle... *hyppää sohvan takaa esille*
Ei pidä paikkaansa! Se keilapallo (eikö tuo olekaan sama asia kuin pingispallo??) vain jotenkin lipsahti käsistäni ja lennähti kattoon ja pöydälle... Siis se lipsahti vain kerran tietenkin käsistäni, vaikka jäljistä päätellen saattaakin näyttää siltä kuin sitä olisi tahallaan paiskottu ja vielä monta kertaa... Mutta siis uskomattomia juttuja nyt vain sattuu välillä!
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ei pidä paikkaansa! Se keilapallo (eikö tuo olekaan sama asia kuin pingispallo??) vain jotenkin lipsahti käsistäni ja lennähti kattoon ja pöydälle... Siis se lipsahti vain kerran tietenkin käsistäni, vaikka jäljistä päätellen saattaakin näyttää siltä kuin sitä olisi tahallaan paiskottu ja vielä monta kertaa... Mutta siis uskomattomia juttuja nyt vain sattuu välillä!
niinpä niin, ihan varmasti juu!
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
siitä vaan, en usko että olet oikeasti menossa. et halua päästää tuota hetkeksikään silmistäsi. *mulkaisee paavoa*
*raavin päätäni* niin no en ehkä, paavo käykkö noppeesti hakemassa ylhäältä sen pyyhkeen! *paavon kävellessä yläkertaan kysyn tuolta hiljaa mikä paavossa on*
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
*raavin päätäni* niin no en ehkä, paavo käykkö noppeesti hakemassa ylhäältä sen pyyhkeen! *paavon kävellessä yläkertaan kysyn tuolta hiljaa mikä paavossa on*
ei siinä mitään, en minä häntä vihaa, hauska tyyppi hän on. *puhelin kilahtaa ja vilkaisen sitä kääntyen pois meikävaasta ja näpytellen hurjana*
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
ei siinä mitään, en minä häntä vihaa, hauska tyyppi hän on. *puhelin kilahtaa ja vilkaisen sitä kääntyen pois meikävaasta ja näpytellen hurjana*
*rojahdan dramaattisesti lattialle* yhyy, kamuni ei kerro minulle mitään elämästään, nyyh yhyy. *nousen ylös pinkaisten paavon luokse*
 
Ylös Pohja