Niin on, varsinkin hutiloiva paavomme! Nyt kuitenkin lähdenkin sitä vastaan tuonne ulos *hivuttaudun ovelle päin*Noniin, arvasin! Kaiken takana on mies.
Niin on, varsinkin hutiloiva paavomme! Nyt kuitenkin lähdenkin sitä vastaan tuonne ulos *hivuttaudun ovelle päin*Noniin, arvasin! Kaiken takana on mies.
Niinpä tietysti!Noniin, arvasin! Kaiken takana on mies.
Opeta sille huolellisuutta!Niin on, varsinkin hutiloiva paavomme! Nyt kuitenkin lähdenkin sitä vastaan tuonne ulos *hivuttaudun ovelle päin*
joo tervemenoa vaanNiin on, varsinkin hutiloiva paavomme! Nyt kuitenkin lähdenkin sitä vastaan tuonne ulos *hivuttaudun ovelle päin*
Nähdään joskus!joo tervemenoa vaan
Tuolta hammastikkurasiasta voi katsoa... Sinne vein ne säpäle...mailat!Kuules arvon Peruukkiteline, oletko kenties nähnyt niitä?
Ja apua, miksi pöytä on kauttaaltaan peruukkien peitossa??
Ei pidä paikkaansa! Se keilapallo (eikö tuo olekaan sama asia kuin pingispallo??) vain jotenkin lipsahti käsistäni ja lennähti kattoon ja pöydälle... Siis se lipsahti vain kerran tietenkin käsistäni, vaikka jäljistä päätellen saattaakin näyttää siltä kuin sitä olisi tahallaan paiskottu ja vielä monta kertaa... Mutta siis uskomattomia juttuja nyt vain sattuu välillä!ahaa! Et siis kestänyt mahdollisuutta hävitä minulle ja paavolle... *hyppää sohvan takaa esille*
Eiiih minun kauniit mailani ;____; Snif snif.. maksoin niistä kolmekymppiä....Tuolta hammastikkurasiasta voi katsoa... Sinne vein ne säpäle...mailat!
miksi hammastikku rasiassaTuolta hammastikkurasiasta voi katsoa... Sinne vein ne säpäle...mailat!
Ne olivat kerrankin sopivan kokoisia. Ajattelin säästää ympäristöä ja laittaa ne puunsäleet uusiokäyttöön, kun ei niistä oikein mailoiksikaan enää ole.miksi hammastikku rasiassa
joo. *selailee puhelintaan hihitellen ja ihan ulkona tästä maailmasta*Nähdään joskus!
niinpä niin, ihan varmasti juu!Ei pidä paikkaansa! Se keilapallo (eikö tuo olekaan sama asia kuin pingispallo??) vain jotenkin lipsahti käsistäni ja lennähti kattoon ja pöydälle... Siis se lipsahti vain kerran tietenkin käsistäni, vaikka jäljistä päätellen saattaakin näyttää siltä kuin sitä olisi tahallaan paiskottu ja vielä monta kertaa... Mutta siis uskomattomia juttuja nyt vain sattuu välillä!
*ryntää takaisin tuon viereen paavon aurinkolasit ja paavo perässään* onkos siellä jotain mukavia hyybiä vai?joo. *selailee puhelintaan hihitellen ja ihan ulkona tästä maailmasta*
*lämäisee äkkiä puhelimensa rintaansa vasten* hei! ei saa rikkoa kirjesalaisuutta!*ryntää takaisin tuon viereen paavon aurinkolasit ja paavo perässään* onkos siellä jotain mukavia hyybiä vai?
*katsoo tuota innoissaan* plääh, perkele! haluan tietää, tai muuten lähden rauhanturvaajaksi....*lämäisee äkkiä puhelimensa rintaansa vasten* hei! ei saa rikkoa kirjesalaisuutta!
siitä vaan, en usko että olet oikeasti menossa. et halua päästää tuota hetkeksikään silmistäsi. *mulkaisee paavoa**katsoo tuota innoissaan* plääh, perkele! haluan tietää, tai muuten lähden rauhanturvaajaksi....
*raavin päätäni* niin no en ehkä, paavo käykkö noppeesti hakemassa ylhäältä sen pyyhkeen! *paavon kävellessä yläkertaan kysyn tuolta hiljaa mikä paavossa on*siitä vaan, en usko että olet oikeasti menossa. et halua päästää tuota hetkeksikään silmistäsi. *mulkaisee paavoa*
ei siinä mitään, en minä häntä vihaa, hauska tyyppi hän on. *puhelin kilahtaa ja vilkaisen sitä kääntyen pois meikävaasta ja näpytellen hurjana**raavin päätäni* niin no en ehkä, paavo käykkö noppeesti hakemassa ylhäältä sen pyyhkeen! *paavon kävellessä yläkertaan kysyn tuolta hiljaa mikä paavossa on*
*rojahdan dramaattisesti lattialle* yhyy, kamuni ei kerro minulle mitään elämästään, nyyh yhyy. *nousen ylös pinkaisten paavon luokse*ei siinä mitään, en minä häntä vihaa, hauska tyyppi hän on. *puhelin kilahtaa ja vilkaisen sitä kääntyen pois meikävaasta ja näpytellen hurjana*
*huudan meikävaan' perään, mutta hän on jo mennyt joten syvennyn taas kiivaaseen keskusteluun**rojahdan dramaattisesti lattialle* yhyy, kamuni ei kerro minulle mitään elämästään, nyyh yhyy. *nousen ylös pinkaisten paavon luokse*
*nappaan mopon avaimet lähtien ulos paavon kanssa* käydään hakemassa tienviitta, kohta tullaan! ja kilsawatti, olen muuten aika hyvä salapoliisi.*huudan meikävaan' perään, mutta hän on jo mennyt joten syvennyn taas kiivaaseen keskusteluun*
saas nähdä... *nenä kiinni ruudussa* täytyy varmaan vaihtaa salasanat tai tuo Meikävaan murtautuu puhelimeeni.*nappaan mopon avaimet lähtien ulos paavon kanssa* käydään hakemassa tienviitta, kohta tullaan! ja kilsawatti, olen muuten aika hyvä salapoliisi.
minä tiedän sen jo! *huikkaan ulkoa istuen paavon perään mopon kyytiin*saas nähdä... *nenä kiinni ruudussa* täytyy varmaan vaihtaa salasanat tai tuo Meikävaan murtautuu puhelimeeni.
ei varmaan auta sitten. *katselee kun nuo kaksi kaasuttavat pois pihasta*minä tiedän sen jo! *huikkaan ulkoa istuen paavon perään mopon kyytiin*
*hetkisen kuluttua saavumme mukanamme kauppakassi, ja tienviitta*ei varmaan auta sitten. *katselee kun nuo kaksi kaasuttavat pois pihasta*
tervetuloa takaisin, varastitteko tuon liikennemerkin vai oliko ihan luvallinen haltuunotto?*hetkisen kuluttua saavumme mukanamme kauppakassi, ja tienviitta*
mihin se laitetaantervetuloa takaisin, varastitteko tuon liikennemerkin vai oliko ihan luvallinen haltuunotto?
kysy häneltä *nyökkää kohti Meikävaan'iamihin se laitetaan
sanotaan että lainassa ontervetuloa takaisin, varastitteko tuon liikennemerkin vai oliko ihan luvallinen haltuunotto?
järjestän sille paikan, heti kun keksinmihin se laitetaan