Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
pikaisesti ettei kytät löydä sitäjärjestän sille paikan, heti kun keksin
pikaisesti ettei kytät löydä sitäjärjestän sille paikan, heti kun keksin
joo, ajattelin sitä porolle sisustuskaluksi. tuo tuommoista tunnelmaa!pikaisesti ettei kytät löydä sitä
entä jos joku kysyy mistä se onjoo, ajattelin sitä porolle sisustuskaluksi. tuo tuommoista tunnelmaa!
sanon että ajoin päin, ja jouduin maksamaan uuden. ei ne tajua tosiasiaaentä jos joku kysyy mistä se on
ei ainakaan minun! joku muu hoitaa nytkenen siivousvuoro
olohuoneen lipastoissa jossain niissämissä ihmeessä antti rinteen elämänopas on?
kiitoksia, se tulee tarpeeseen nytolohuoneen lipastoissa jossain niissä
Eikös imuri ole tainnut hajota jo aikapäiviä sitten? Niistä muista siivousvälineistä puhumattakaan...kenen siivousvuoro
on jossain onneksi on keskusradioEikös imuri ole tainnut hajota jo aikapäiviä sitten? Niistä muista siivousvälineistä puhumattakaan...
Onko se paavi muuten vielä jossain täällä? Jos se hoitaisi tämän siivon?
Hirnoa, mutta minne! *heitän sämpylän paavolle hypäten tuon kainaloon sohvalle*Leivoin sämpylää! Tällä kertaa en polttanut mitään kovin pahasti, olkaa ylpeitä. Voitte ottaa tuosta kulhosta mutta säästäkää nuo muutamat tuolla pellillä vielä olevat kun minun pitää viedä tuliaisia!
Eh...yhdelle tytölle vaan, menen tänään tekemään kouluhommia hänen luo... *tunkee suun täyteen sämpylää ettei sano yhtään enempää*Hirnoa, mutta minne! *heitän sämpylän paavolle hypäten tuon kainaloon sohvalle*
Perkele nyt surre! Paavo, selvitä sinä nyt tällä kertaa totuus! *esitän mököttävää yhä sohvalla*Eh...yhdelle tytölle vaan, menen tänään tekemään kouluhommia hänen luo... *tunkee suun täyteen sämpylää ettei sano yhtään enempää*
*syvä huokaus, joka ei ollut hyvä idea sämpylää suussa, alan heti yskiä* no, paavo, haluatko kysyä minulta jotain vai ollaanko vaan kuin mitään ei olisi tapahtunut?Perkele nyt surre! Paavo, selvitä sinä nyt tällä kertaa totuus! *esitän mököttävää yhä sohvalla*
*tökkään paavoa iskien silmää kun tuo alkaa utelemaan yksityiskohtia**syvä huokaus, joka ei ollut hyvä idea sämpylää suussa, alan heti yskiä* no, paavo, haluatko kysyä minulta jotain vai ollaanko vaan kuin mitään ei olisi tapahtunut?
No okei, okei. Minun ikäiseni tyttö, hemmetin kaunis ja todella mukava. Mutta nyt minulla on jo kiire, hän odottaa. *riistäytyy irti kaksikon otteesta ja alkaa pukea takkia päälle**tökkään paavoa iskien silmää kun tuo alkaa utelemaan yksityiskohtia*
uijjui, nyt on jänskää! *hyppään sohvalta nousten yläkertaan hakemaan tavaroita*No okei, okei. Minun ikäiseni tyttö, hemmetin kaunis ja todella mukava. Mutta nyt minulla on jo kiire, hän odottaa. *riistäytyy irti kaksikon otteesta ja alkaa pukea takkia päälle*
eh... en kyllä sanonut että saisitte tulla mukaan. *odottaa hiljaa kun Meikävaan on mennyt ja lähtee sitten salaa ovesta ja pinkaisee juoksuun*uijjui, nyt on jänskää! *hyppään sohvalta nousten yläkertaan hakemaan tavaroita*
*kummastelen ihmeissäni* eiköhän paavo sitten lähdetäkkin tarjoamaan kyytiä! *hölkätään paavon kanssa autolle ja ajetaan tuon viereen*eh... en kyllä sanonut että saisitte tulla mukaan. *odottaa hiljaa kun Meikävaan on mennyt ja lähtee sitten salaa ovesta ja pinkaisee juoksuun*
*katsoo kummissaan kun nuo tulevat viereen autolla* no mitä... kyyti kelpaa kyllä mutta mukaan häröilemään ette sitte tule! mitä jenna ajattelisi kun pakkaan talon täyteen kavereita...*kummastelen ihmeissäni* eiköhän paavo sitten lähdetäkkin tarjoamaan kyytiä! *hölkätään paavon kanssa autolle ja ajetaan tuon viereen*
ahaa jenna! *katson tuota sampoilmeellä etupenkiltä* minä ja paavo ei ikinä häröillä, paitsi kahdestaan*katsoo kummissaan kun nuo tulevat viereen autolla* no mitä... kyyti kelpaa kyllä mutta mukaan häröilemään ette sitte tule! mitä jenna ajattelisi kun pakkaan talon täyteen kavereita...
ettepä. perillä kuitenkin ollaan jotenka... *hyppää ulos autosta melkein liikkeessä ja pinkaisee yhden talon eteen ja livahtaa sisään ovesta*ahaa jenna! *katson tuota sampoilmeellä etupenkiltä* minä ja paavo ei ikinä häröillä, paitsi kahdestaan
tuotko näytille *yrittää olla vihjailematta mitään*No okei, okei. Minun ikäiseni tyttö, hemmetin kaunis ja todella mukava. Mutta nyt minulla on jo kiire, hän odottaa. *riistäytyy irti kaksikon otteesta ja alkaa pukea takkia päälle*
*saapuu kotiin kävellen* mikäs vanhempani sinä luulet olevasi? ei vaan, pakosti varmaan hänet näet tässä joku päivä.tuotko näytille *yrittää olla vihjailematta mitään*
okei kiva*saapuu kotiin kävellen* mikäs vanhempani sinä luulet olevasi? ei vaan, pakosti varmaan hänet näet tässä joku päivä.
missäs kävitte?*saavun paavon kanssa takaisin talolle*